SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
We hebben echt meer koebel nodig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
BARNEY ARMY[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog steeds geen idee waar die 3 extra uur voor zijn.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik kon de gif niet vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben echt meer koebel nodig.
Make love, not war ☮![]()
Hier ging iets misquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Het was leuk tot Baggerveld dit ging gebruiken.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:31 schreef Cassius het volgende:
Nee he. Dit vond ik al niks en heeft Geert Wilders definitief verneukt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Titelsong van Rembo & Rembo
![]()
![]()
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Voor wat Miep uit Appelscha luistert terwijl ze haar geit aan het melken isquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee waar die 3 extra uur voor zijn.I love music |Ajax forever
Dat is absoluut niet meer dan andere jarenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor wat Miep uit Appelscha die luistert terwijl ze haar geit aan het melken isWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Barney![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef Zorro het volgende:
Het was leuk tot Baggerveld dit ging gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef Zorro het volgende:
Het was leuk tot Baggerveld dit ging gebruiken.Knarrenveldquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef Zorro het volgende:
Het was leuk tot Baggerveld dit ging gebruiken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even Rokken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je straks tijdens Yes een 4.33tje wil doen, kan ik deze briljante Surivor cover aanraden:
My friends all drive horses![]()
toch lukt het ze prima om nummers niet in zijn geheel te draaienquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet meer dan andere jaren
A. Voor dit uur een heeeeel matig liedje
B. Het intro is geniaal maar de plaat doet tekort aan het geniale intro[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het zal wel voor de topregionen gebruikt worden danquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch lukt het ze prima om nummers niet in zijn geheel te draaienWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Michael van Gerwen![]()
![]()
Veegt hem van het bord vanavond
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
I got the eye of the tiger, a fighter, dancing through the fire
'Cause I am a champion and you're gonna hear me roar
Louder, louder than a lion
'Cause I am a champion and you're gonna hear me roar
Oh oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh oh
You're gonna hear me roarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het zal wel voor de topregionen gebruikt worden danI love music |Ajax forever
MvG eet altijd netjes zijn bord leegquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Zorro het volgende:
Michael van Gerwen![]()
![]()
Veegt hem van het bord vanavondWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zoek een FM radioquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Internetradio aanzetten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?Trotste mama van Ambar
1 januari!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?I love music |Ajax forever
Internet is dat niks?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?Un dann rettet kein Kavallerie,
Het moet toch ergens blijven?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wachten met installeren totdat de top2000 is afgelopen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?Make love, not war ☮![]()
Wat is hun beste dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef Max23 het volgende:
Volgend uurtje komt er weer 1 van The Script![]()
Niet hun beste, maar goed.![]()
Rocky Barneveld
Ah deze is wel mooi van Drijfzand.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
3Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
tja.. ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het moet toch ergens blijven?
4 was Burning heart?quote:I love music |Ajax forever
het origineel van André van Duin is beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het origineel van André van Duin is beter![]()
![]()
OOOEWIEOEWIEWIEOWIEOWOO.....
Barbra Streisand
Prachtige plaat dit...Fitter. Happier. More productive
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn. Dus Babs mocht het doen.![]()
hallo. onze claudia is hier fan van.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Jaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn. Dus Babs mocht het doen.![]()
U heeft nog 8 goede posts te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn. Dus Babs mocht het doen.
Trotste mama van Ambar
Marc-Marie zit met broek op de enkels nu.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik heb ergens nog wel een oude FM-radio. En anders zet ik de auto voor de deur met de ramen openOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dat duurt 2 minuten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?![]()
![]()
niet doen. cafca leest in plaatjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Marc-Marie zit met broek op de enkels nu.When I was a child I had a fever.
Box aansluiten duurt 30 minuutjes...quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef Djeez het volgende:
Ik heb ergens nog wel een oude FM-radio. En anders zet ik de auto voor de deur met de ramen open![]()
Volgens het boekje meer dan een uurquote:
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hoort Barry erin ja, maar die had dit nooit zo zuiver en mooi gekund. Barbra heeft vreselijke liedjes maar dit is mooi, net als Guilty en Memory.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn. Dus Babs mocht het doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet lukkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U heeft nog 8 goede posts te gaan![]()
![]()
Boekje is geschreven voor zwakstroompjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens het boekje meer dan een uur![]()
The Way We Were vind ik ook mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoort Barry erin ja, maar die had dit nooit zo zuiver en mooi gekund. Barbra heeft vreselijke liedjes maar dit is mooi, net als Guilty en Memory.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Zou Roos ook in dit topic kijken om inspiratie op te doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef peaceman het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)it-Top-2000-na.dhtml
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ah, de verkeerde versie staat weer hoger.
Toch wel mooi verder
dat hoop ik niet voor haar.. ze is nog minderjarigquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Roos ook in dit topic kijken om inspiratie op te doen?
Ik zag de tekeningen al voorbij komen. Erg leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef peaceman het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)it-Top-2000-na.dhtml
Origineel van Alain Clark & Friends vele malen beterFitter. Happier. More productive
niet mee eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, de verkeerde versie staat weer hoger.When I was a child I had a fever.
Maar Carole's eigen versie vind ik ook mooier, ja. Net als haar eigen versie van Natural Woman.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Roos zou een buitengewoon waardevolle aanvulling zijn aan dit topic!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef peaceman het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)it-Top-2000-na.dhtmlMy friends all drive horses![]()
Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets andere versie, maar toch
Als jij je eens zou gedragen, kon ze hier ook wel komen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Roos zou een buitengewoon waardevolle aanvulling zijn aan dit topic!
Och Ceequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit vuistdiep in seizoen 5, ik vind het zo leuk.Nee, ik had het nog nooit eerder gekeken.
Nog 7 te gaanTrotste mama van Ambar
Alsof je op je 16e onze grappen niet aan kanquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat hoop ik niet voor haar.. ze is nog minderjarig
Wachten op Sweet Caroline
Yes we can.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zijn duet met Knopfler is ook zo mooiThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn duet met Knopfler is ook zo mooi![]()
![]()
nou er is ook wel wat schuine praat hier en daarquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof je op je 16e onze grappen niet aan kanI love music |Ajax forever
Die staat er al bijna 2 uurquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tssssk. Als je dit nou tegen Djeez zou zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als jij je eens zou gedragen, kon ze hier ook wel komen...
Ik ben
O das nou jammer.Un dann rettet kein Kavallerie,
YES
Dit vindt Diaan niksI love music |Ajax forever
AjakkesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nou lap zegquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou er is ook wel wat schuine praat hier en daar
dat kan echt niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik stalk bepaalde mensen. Cee is er een van.quote:Trotste mama van Ambar
De plaat blijft hangen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verontrustendquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik stalk bepaalde mensen. Cee is er een van.![]()
![]()
Neem jij de verantwoordelijkheid op je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nou lap zeg
dat kan echt niet.I love music |Ajax forever
Dit nummer![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Roundabout vind ik wel leuk.
Dit is wat minder.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
The Man Who Can't Be Moved (251)
En daar ben ik het wel mee eens.![]()
![]()
Ja, dat zeggen 'ze' altijdquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Ik doe het uit liefde![]()
![]()
Die vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:45 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind alleen Owner of a Lonely Heart van Yes leuk
Ik denk dat jij ook wel op mijn lijstje kan.quote:Trotste mama van Ambar
Ik vind Yours is no Disgrace leuk, dit niet echt eigenlijk..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:47 schreef Cee het volgende:
Dit liedje is als graaien in een prullenbak zonder je te herinneren wat je aan het zoeken bent.dat is wel een mooie omschrijving
Ik zie af en toe mensen in het café met baby's. Dat is toch helemaal niet leuk voor a. de baby b. de ouders Ik snap daar niets van.Make love, not war ☮![]()
Graaien in een grabbelton zonder cadeausquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:47 schreef Cee het volgende:
Dit liedje is als graaien in een prullenbak zonder je te herinneren wat je aan het zoeken bent.Fitter. Happier. More productive
Het doet verder geen pijn toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel op mijn lijstje kan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:47 schreef Cee het volgende:
Dit liedje is als graaien in een prullenbak zonder je te herinneren wat je aan het zoeken bent.
c. de andere gastenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie af en toe mensen in het café met baby's. Dat is toch helemaal niet leuk voor a. de baby b. de ouders Ik snap daar niets van.
Maar we voeden Bloem zo heerlijk vrij en losjes opFitter. Happier. More productive
Treffend, Cee, treffendWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee hoor. Mijn liefde is niet verstikkend.quote:Trotste mama van Ambar
mooie naamquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
c. de andere gasten
Maar we voeden Bloem zo heerlijk vrij en losjes op
5 uur in de rij staan met zo'n jankend kind.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie af en toe mensen in het café met baby's. Dat is toch helemaal niet leuk voor a. de baby b. de ouders Ik snap daar niets van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hou best van progrock maar dit nummer klinkt altijd als een bij elkaar geschoven zooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nee dat is ons neefjequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je noemt je zoon zekers Storm?
Zo voelt het ook altijd als ik Portishead luister.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou best van progrock maar dit nummer klinkt altijd als een bij elkaar geschoven zooiReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
there's progrock for yaquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou best van progrock maar dit nummer klinkt altijd als een bij elkaar geschoven zooiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit trek ik niet. King Crimson ook niet.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
hehehequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:47 schreef Cee het volgende:
Dit liedje is als graaien in een prullenbak zonder je te herinneren wat je aan het zoeken bent.![]()
Alsof je playlist na elke 10 seconden weer op shuffle gaat.Trotste mama van Ambar
Ik vind het ook niet je van het, maar ben er aan gewend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond.I love music |Ajax forever
Ja, die c ook nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
c. de andere gasten
Maar we voeden Bloem zo heerlijk vrij en losjes op
Ja precies. Maar er zijn wel grenzen!!Make love, not war ☮![]()
Dat ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
c. de andere gasten
Maar we voeden Bloem zo heerlijk vrij en losjes op![]()
![]()
Die zit naast je op de bank?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit trek ik niet. King Crimson ook niet.![]()
Ja maar deze mensen hebben zeker en vast gereserveerd. Die zijn voorbereid.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
5 uur in de rij staan met zo'n jankend kind.Make love, not war ☮![]()
En D.?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die c ook nog.
Ja precies. Maar er zijn wel grenzen!!![]()
![]()
Nee zo heet ons neefje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je noemt je zoon zekers Storm?Make love, not war ☮![]()
Maar vergeten een oppas te regelen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar deze mensen hebben zeker en vast gereserveerd. Die zijn voorbereid.Trotste mama van Ambar
Het is ook een hype geweest een aantal jaren geleden. Er zit ook een Storm in het voetbalteam van Lennon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet je van het, maar ben er aan gewend.Make love, not war ☮![]()
Nee er zijn nummers die voor mij echt wel technisch normaal voelen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Intro aardig en eind van het nummer niet slecht.... maar wie stemt hier in godsnaam op. En dan met zo velen ook nog is![]()
![]()
Dit liedje van Yes zet je op om je vijand te martelen. Net als hij er aan gewend is, krijg je een ander stuk.Trotste mama van Ambar
ALLEMAAL MEEZINGEN JONGENS[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Caroliiiiiiine shes the reason for the word BITCH.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee hoor, ik kan Yes ook wel hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
Was ik de enige die dat lied van Yes wel leuk vond?
Maar nu Sweet Caroline
Sweeeeet Caroline. TA DA DAAAAUn dann rettet kein Kavallerie,
nee het is dan hip om je baby mee te nemen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar vergeten een oppas te regelen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer ben ik gaan waarderen door het verhaal van DeMart.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sweeeeeet Caroline!!!
Dat scheeltquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ben jij en zit hier, dus daarvoor hoef je niet naar het café.
Een slok op een borrel
*dorst heeft![]()
Status Quo cover?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Daryl Gurney komt hier mee op.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef WeezerButler het volgende:
Die darter Gary Anderson komt hier altijd mee het podium op. En Barney met ???Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
4 nummers terugquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef WeezerButler het volgende:
Die darter Gary Anderson komt hier altijd mee het podium op. En Barney met ???![]()
![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat scheelt
Een slok op een borrel
*dorst heeft
Ik zou zeggen, neem er een. Wij zitten al aan de borrel hoor.Make love, not war ☮![]()
Nu wel!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe normaal, ik ken dit echt nietReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dan heet je vast geen carolinequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe normaal, ik ken dit echt nietI love music |Ajax forever
Ik hoop voor je dat je het ook snel vergeet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe normaal, ik ken dit echt niet
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Zal toch wel? Die is zooooo mooi!quote:
ik vind dit wel een beetje hoog staan tov andere nummers van hem eigenlijk. Girl you'll be a woman soon bvWhen I was a child I had a fever.
Lijkt me wel, veel beter dan dit cafemuzakje ookquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken wel Sweet Caroline van Zac Brown Band, maar dat is geen cover van dit.Trotste mama van Ambar
Die moet hoger dan deze!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:55 schreef Homdeck het volgende:
ik vind dit wel een beetje hoog staan tov andere nummers van hem eigenlijk. Girl you'll be a woman soon bv[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
*overweegtquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zou zeggen, neem er een. Wij zitten al aan de borrel hoor.![]()
Tja, dat heeft niet het Wohoho he. Dan krijg je datquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:55 schreef Homdeck het volgende:
ik vind dit wel een beetje hoog staan tov andere nummers van hem eigenlijk. Girl you'll be a woman soon bv
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe normaal, ik ken dit echt nietJe hebt zeker op Claudia de Breij, Marco Borsato en Coldplay gestemd?
![]()
![]()
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Je hebt zeker op Claudia de Breij, Marco Borsato en Coldplay gestemd?
En Blof niet te vergeten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
Fade to Black![]()
668 Lullaby The Cure 1989
667 If You Could See Me Now The Script 2013
666 Sweet Dreams Eurythmics 1983
665 Crazy Little Thing Called Love Queen 1979
664 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler 1983
663 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival 1970
662 Diamonds The Boxer Rebellion 2013
661 Lea The Cats 1968
660 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train 2001
659 Sovereign Light Cafe Keane 2012
658 When Doves Cry Prince 1984
657 One Of These Days Pink Floyd 1971
656 Let Me Entertain You Robbie Williams 1998![]()
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
Slechts iets van 12 van de 25 hebben de lijst gehaald.Trotste mama van Ambar
Oh dat laatste heeft ienie zeker, die-hard Coldplayfan is ze.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
![]()
Klinkt als een nummer dat je hoort in zo'n meezing café. Zo'n plek waar ik nooit kom.quote:Trotste mama van Ambar
Waarom is dat zijn recht?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Your right, zat ook meer naar de dames te kijken die meeliepenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Goed uurquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:57 schreef D. het volgende:
661 Lea The Cats 1968
656 Let Me Entertain You Robbie Williams 1998
Trotste mama van Ambar
Hoiquote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Prima uurtjequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:57 schreef D. het volgende:
661 Lea The Cats 1968
Die-hard fan idd. Ik heb alle posters, cd's en andere merchandise.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dat laatste heeft ienie zeker, die-hard Coldplayfan is ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
668 Lullaby The Cure 1989![]()
667 If You Could See Me Now The Script 2013![]()
666 Sweet Dreams Eurythmics 1983![]()
665 Crazy Little Thing Called Love Queen 1979![]()
664 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler 1983![]()
663 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival 1970![]()
662 Diamonds The Boxer Rebellion 2013![]()
661 Lea The Cats 1968![]()
660 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train 2001![]()
659 Sovereign Light Cafe Keane 2012![]()
658 When Doves Cry Prince 1984![]()
657 One Of These Days Pink Floyd 1971![]()
668 Lullaby The Cure 1989![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
667 If You Could See Me Now The Script 2013![]()
666 Sweet Dreams Eurythmics 1983![]()
665 Crazy Little Thing Called Love Queen 1979![]()
![]()
664 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler 1983![]()
663 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival 1970![]()
![]()
![]()
![]()
662 Diamonds The Boxer Rebellion 2013![]()
661 Lea The Cats 1968![]()
660 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train 2001![]()
659 Sovereign Light Cafe Keane 2012![]()
658 When Doves Cry Prince 1984![]()
657 One Of These Days Pink Floyd 1971![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef Stickertje het volgende:
Ik hoef nu niet meer te werken tot volgende week maandagIk ook niet
Hoop gegil, weinig wol...quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:59 schreef WeezerButler het volgende:
Dat deze zo hoog staat ; 659 Sovereign Light Cafe Keane 2012![]()
Alweer een goed uur dus? We worden verwend vandaag. Maar de 29e is ook de beste dag. Ik ken bijna al het materiaal wel, maar toch is het niet zo clichematig als de laatste 2 dagen. En de beste platen worden vaak op de 29e en de 30e gedraaid.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik heb er op gestemdquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:59 schreef WeezerButler het volgende:
Dat deze zo hoog staat ; 659 Sovereign Light Cafe Keane 2012
When I was a child I had a fever.
Hoe kan het dat de OP nog heel is? Ik heb verdorie ruim 500 rolletjes gebakken en geen eens sensatie hiero??Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Soeverein lichtcafe? Post 2005-Keane de beste jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat nummer van het volgende uur is juist mijn favoriet van Keane, beter dan de remix.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind Lullaby echt zo'n ontzettend ruknummer van The Cure maar volgens mij vindt iedereen het geweldig hier.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een orgie, gezellig toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik wel in elk gevalquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Lullaby echt zo'n ontzettend ruknummer van The Cure maar volgens mij vindt iedereen het geweldig hier.
Nee het ging heel goed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef Nizno het volgende:
Hoe kan het dat de OP nog heel is? Ik heb verdorie ruim 500 rolletjes gebakken en geen eens sensatie hiero??
Ik vind dit echt wel een mooi liedje. Zeker niet hun beste, maar op dat album staan geen slechte liedjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Lullaby echt zo'n ontzettend ruknummer van The Cure maar volgens mij vindt iedereen het geweldig hier.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hele album is briljant.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Disintegration is een pareltje.My friends all drive horses![]()
Dat mag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind![]()
![]()
Aardig uurtje, maar ik ga toch ff wat anders doen (met de radio aan op de achtergrond). Tot straks!
niet hun beste?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt wel een mooi liedje. Zeker niet hun beste, maar op dat album staan geen slechte liedjes.
gelukkig maarquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zoals ik eerder al zei, na Pornography was het boek The Cure voor mij wel gesloten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hele album is briljant.
Disintegration is een pareltje.
Lullenbij is ook een flut nummer...![]()
Het zal mijn stijl wel niet zijn, de titelsong van dat album kan mij veel meer bekoren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hele album is briljant.
Disintegration is een pareltje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
want?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
Bob de Jong diskwalifceren in zijn laatste rit.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tot straks.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:03 schreef Jane het volgende:
Aardig uurtje, maar ik ga toch ff wat anders doen (met de radio aan op de achtergrond). Tot straks!Ik ga nog even uurtje luisteren en dan de folderwijk doen. Als Twan terug is tenminste.
Armbandje weggegooid tijdens het schaatsen.quote:Trotste mama van Ambar
folderwijk, jij houd de handjes op namens Twan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot straks.Ik ga nog even uurtje luisteren en dan de folderwijk doen. Als Twan terug is tenminste.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:03 schreef Jane het volgende:
Aardig uurtje, maar ik ga toch ff wat anders doen (met de radio aan op de achtergrond). Tot straks!
Ze smelten de kazen!![]()
ow, das wel dom.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Armbandje weggegooid tijdens het schaatsen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:03 schreef Jane het volgende:
Hun beste staat het hoogst en ik kan nog wel een aantal nummers noemen die beter zijn, The Blood, the Hanging Garden, Disintegration, Why Can't I Be Youquote:
Maar top 15 staat ie wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, na Pornography was het boek The Cure voor mij wel gesloten.
Lullenbij is ook een flut nummer...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, na Pornography was het boek The Cure voor mij wel gesloten.
Lullenbij is ook een flut nummer...
voor mij is het hun mooistequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun beste staat het hoogst en ik kan nog wel een aantal nummers noemen die beter zijn, The Blood, the Hanging Garden, Disintegration, Why Can't I Be You
Maar top 15 staat ie wel
Ik heb sinds Tranen Gelachen ook gewoon geen slecht liedje meer gehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nope. Twan heeft een folderwijk en ik help mee. Hij krijgt het geld op zijn eigen rekening.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
folderwijk, jij houd de handjes op namens Twan?
Maar het is vandaag de laatste keer, hij heeft geen zin meer.Make love, not war ☮![]()
The Boxer Rebellion is met Diamonds ruim 200 plaatsen gestegenAbsurd. De band heeft veel goede muziek en dan komt dit in de top 2000.
![]()
![]()
ow de gratificatie van dit jaar heeft hij al binnen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope. Twan heeft een folderwijk en ik help mee. Hij krijgt het geld op zijn eigen rekening.
Maar het is vandaag de laatste keer, hij heeft geen zin meer.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo even schaatsgenot gekeken
Un dann rettet kein Kavallerie,
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Lullaby
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Natuurlijk. ¤ 125,= mooi bedrag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow de gratificatie van dit jaar heeft hij al binnen?
Make love, not war ☮
Forum Opties Forumhop: Hop naar: