Ik neem het over van de Wiki. Dus als Tara die niet bijwerkt, neem ik het ook niet mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist een verplaatsing
Hij ligt al in Groningen
Niet lang meer denk ik
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
naar regio haaglanden ermee
Volgende week heel de week vrij dus ik heb eventuele mogelijkheid om een stukkie te tuffen
Usselo ontbrak (zie deze post). Is nu toegevoegd aan de wiki.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik neem het over van de Wiki. Dus als Tara die niet bijwerkt, neem ik het ook niet mee.
Excuses, totaal over het hoofd gezien bij het bijwerken van de wiki'squote:Op zondag 3 januari 2016 12:35 schreef Light het volgende:
[..]
Usselo ontbrak (zie deze post). Is nu toegevoegd aan de wiki.
De OP wiki had ik al aangepast, die andere kende ik nietquote:Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Excuses, totaal over het hoofd gezien bij het bijwerken van de wiki's
Ik pas het direct aan (het staat al in de OP wiki blijkbaar, maar nog niet hier:
http://wiki.fok.nl/index.(...)nde_ronde_is_geweest
Het is minder dan 5 nu, want deze mist daar ook in:quote:Op zondag 3 januari 2016 12:03 schreef Maringo het volgende:
Zo. fokstok.maringo.nl weer bijgewerkt. Nog 5 verplaatsingen voor nummer 1000
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:35 schreef Light het volgende:
[..]
Usselo ontbrak (zie deze post). Is nu toegevoegd aan de wiki.
Staat ook in de OP.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:08 schreef Light het volgende:
[..]
De OP wiki had ik al aangepast, die andere kende ik niet
Drie dus.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:01 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Het is minder dan 5 nu, want deze mist daar ook in:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, succes met zoekenik dacht het bord aan de Peizerweg er in te herkennen maar daar staat Hoogkerk op de achterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Reminder dat Apeldoorn noord niet bestaat als bord en dat die score naar Apeldoorn bedrijventerrein noord moetquote:
Done!quote:Op zondag 3 januari 2016 15:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Reminder dat Apeldoorn noord niet bestaat als bord en dat die score naar Apeldoorn bedrijventerrein noord moet
Kan mij niet schelen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Drie dus.![]()
Dus gaat vechten bij het bord worden.
En dat gaat lang duren omdat niemand nummer 998 en 999 wil zijn.
Had je iets speciaals willen doen ?!quote:Op zondag 3 januari 2016 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Beetje jammer weer dit trouwens... ik zit al weken te broeden op die nummer 1000
Zal wel weer Fien worden.
Hoorn zou een mooie plek zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
Had je iets speciaals willen doen ?!
Ja. Van waar dan ook in Nederland die stok ophalenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
Had je iets speciaals willen doen ?!
Herhaling of niet, blijft de mooiste voor de 1000ste. Elke andere plek is minderwaardig voor die verplaatsing.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik in de herhaling val als ik dat doe
Den Hoorn beter 😉quote:
Goed punt. Kan ik dit keer met watervaste stift iets op dat bord schrijvenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Herhaling of niet, blijft de mooiste voor de 1000ste. Elke andere plek is minderwaardig voor die verplaatsing.
2016quote:Op zondag 3 januari 2016 17:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
nog steeds te grunn? jammer dat ik daar niet voor donderdag weer kom
Ik wacht mijn kans wel afquote:Op zondag 3 januari 2016 17:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor een andere verplaatsing wel ja.
Deze Hoorn?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Van waar dan ook in Nederland die stok ophalen
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Deze Hoorn?
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Deze Hoorn?
Worden wel peperdure boottickets danquote:Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om dan 999 te doen.
Top. Ligt de drempel enorm hoog.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:18 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Worden wel peperdure boottickets dan
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Deze Hoorn?
En ook enorm hoog om op te halenquote:
Daar hebben we le ov voor.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
En ook enorm hoog om op te halenVoor minder dan 170 euro kan je niet je auto er naartoe meenemen
![]()
Maar goed... ik heb het de komende week sowieso erg drukWaarschijnlijk doe ik niet eens een verplaatsing bij 999, 1000 of 1001
Fiets achterop de auto en goan.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
En ook enorm hoog om op te halenVoor minder dan 170 euro kan je niet je auto er naartoe meenemen
![]()
Maar goed... ik heb het de komende week sowieso erg drukWaarschijnlijk doe ik niet eens een verplaatsing bij 999, 1000 of 1001
Dan kost het bootticket rond de ¤30,-quote:
Ik kan niet fietsen hè?quote:
Je kunt niet fietsen?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dan kost het bootticket rond de ¤30,-
[..]
Ik kan niet fietsen hè?
Met fiets erbij rond ¤40,- voor een bootticket
Wel een lange overtocht... volgens mij 2-2,5 uur voor de veerdienst en 45 minuten voor de sneldienst. En sommige gaan ook via Vlieland, volgens mij.quote:
Dat is enkele reis en met de langzame veerdienst. En er is ook verschilt tussen dal en piek, dacht ik.quote:
Retourtje https://www.wpd.nl/ameland/tarieven/tarieven-2016/quote:Op zondag 3 januari 2016 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat is enkele reis en met de langzame veerdienst. En er is ook verschilt tussen dal en piek, dacht ik.
Even doorzwemmen dan maar !!quote:
Van Texel kan je volgens mij niet direct naar Terschelling. Enkel naar Vlieland en die boot vaart heel beperkt en neemt ook geen auto's mee. En van Vlieland naar Terschelling ben je weer aangewezen op de dure Doeksen bootquote:Op zondag 3 januari 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is een boot naar Terschelling 5x zo duur als een boot naar Ameland?
Den Helder > Texel > Terschelling is nog goedkoper volgens mij.
Bedrijventerrein Apeldoorn Noord toch?quote:
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedrijventerrein Apeldoorn Noord toch?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, succes met zoekenTips misschien in welke richting er gezocht kan worden, deze foto's zijn me erg onduidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat veel info op de foto's hoor. Daar zal je aardig mee kunnen pinpointen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:06 schreef DeProf het volgende:
[..]
Tips misschien in welke richting er gezocht kan worden, deze foto's zijn me erg onduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was niet zo heel moeilijk. Ben blij dat de lichten in dat huis aan stonden ten tijde van de foto.![]()
Ik begon bij de Groningerweg (richting Zuidwolde) en ben tegen de klok in alle mogelijke grenzen afgegaan. Daarom duurde het zo lang. Ik had beter met de klok mee kunnen gaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goed hoor. Spezza had hem ook al
![]()
Hoe ben jij te werk gegaan? Ik dacht dat bebouwde kom los van de rest van de stad het wel moeilijk zou maken
Kan je ook pinpointen met een bord waar alleen het frame van over is?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Pinpointen heb ik met minder gedaan.
Als je er wel bij verteld welk dorp het is.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kan je ook pinpointen met een bord waar alleen het frame van over is?![]()
Afgelopen vrijdag kwamen we een bord tegen midden in een dorp waar alleen het rode frame en de rood/wit reflectieborden aanwezig waren
Maar dan wordt het te makkelijk, want het dorp had maar 1 of 2 stratenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je er wel bij verteld welk dorp het is.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:31 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan wordt het te makkelijk, want het dorp had maar 1 of 2 straten
Oh, nu maak je me erg nieuwsgierigquote:Op zondag 3 januari 2016 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
Ik weet wel dat Zwolle godsgruwelijk veel borden heeft...
* Spezza19 heeft sowieso hier in de regio de nodige sneaky borden gevonden
Ja, die ga ik natuurlijk niet vertellen he?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nu maak je me erg nieuwsgierig.
Ja, gezien. Paesens/Moddergat, op de grens van beiden.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kan je ook pinpointen met een bord waar alleen het frame van over is?![]()
Afgelopen vrijdag kwamen we een bord tegen midden in een dorp waar alleen het rode frame en de rood/wit reflectieborden aanwezig waren
Bij dezequote:Op maandag 4 januari 2016 09:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou hem ook wel op willen halen over een paar uur, maar dan heb ik wel de code nodig. En hij blijft wel in de buurt dan.
Top, thanks!quote:Op maandag 4 januari 2016 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij deze
Overigens
Nederland telt drie gemeenten minder
Maringo, we moeten weer dingen aanpassen
Ben benieuwd waar je hem heen brengtquote:Op maandag 4 januari 2016 09:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Top, thanks!Zal het nog even laten weten als ik in de auto stap. Hij ligt 'gelukkig' vlakbij mijn mondhygiënist, dus na die afspraak zet ik 'm dan weer uit.
/
Inderdaad diequote:Op maandag 4 januari 2016 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, gezien. Paesens/Moddergat, op de grens van beiden.
Waarschijnlijk had het iets te maken met een oudejaarsstunt
Dan heb je in ieder geval genoeg tijd om je soep op te etenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Wel een lange overtocht... volgens mij 2-2,5 uur voor de veerdienst en 45 minuten voor de sneldienst. En sommige gaan ook via Vlieland, volgens mij.
De sneldienst is overigens nog paar euro duurder
En als je een auto meeneemt, mag je alleen met de trage veerdienst...
Dat is waar...quote:Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval genoeg tijd om je soep op te eten.
quote:
Gelukkig woon je dichtbij en rijdt je geen kilometers om hem te halen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist een verplaatsing
Hij ligt al in Groningen
Niet lang meer denk ik
dan zijn jouw 24uur wel bijna om toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig woon je dichtbij en rijdt je geen kilometers om hem te halen.
Goede ontwikkelingquote:Op maandag 4 januari 2016 13:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de stok straks groen is
misschien is wit een beter ideequote:Op maandag 4 januari 2016 13:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de stok straks groen is
Ach ik zit toch elke dag wel in de auto, groningen - drachten. Dus die regio wil ik altijd wel hebbenquote:Op maandag 4 januari 2016 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had ook niet begrepen uit de post van Spezza dat hij hem had
[..]
Goede ontwikkeling
Daarbij, met al die sneeuw en ijzel hier maakt het me even niet veel uit dat hij weer snel uit het noorden is verdwenen (normaal hou ik hem hier graag even, samen met Ou-Tannu, KolonelBroodje, ErkendFokker etc.), maar ik ga niet meer onnodig rijden
Vergeef mij mijn onduidelijkheid.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:15 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dan zijn jouw 24uur wel bijna om toch?
T was mij ook niet duidelijk dat jij hem nu had..
Mooi wit voor in de sneeuw?! 😂quote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vergeef mij mijn onduidelijkheid.
En hij is straks gecamoufleerd. Gelukkig heb ik nog een paar uurtjes de tijd. Want wil wel een mooie stok afleveren.
De stok moest zeker nog drogen?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En hij is straks gecamoufleerd. Gelukkig heb ik nog een paar uurtjes de tijd. Want wil wel een mooie stok afleveren.
Ik hoop dat je de sneeuw bedoeltquote:
Is alles weer sneeuwwit?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:34 schreef Sarasi het volgende:
Better luck next time. Mondhygiënist ging in ieder geval goed.
Schiet op!!quote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
No worries. Overmacht kan gebeuren. Bedankt voor het bericht!quote:Op maandag 4 januari 2016 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, even een mededeling en dit is niet om te zieken of om dwars te zijn.
Ik moest vanochtend invallen op werk waardoor mijn ochtend plannen voor de stok in het water vielen.
En ik werd net gebeld of ik mijn avonddienst eerder wilde beginnen.
Dit houdt in dat het mij niet lukt de stok tijdig te plaatsen.
Nogmaals dit is niet om het spel te frustreren dit is puur overmacht.
Voor hen die morgen een ritje willen doen, hij zal komen te liggen in 1 van de nog niet bezochte plaatsen in Zwolle.
Ik wilde hem ergens anders plaatsen maar als ik hem in de gemeente Zwolle neerleg kan ik het aantal uren dat ik de 24 overschrijd beperkt houden.
Mijn excuses.
Dit dus. Overmacht kan gebeuren. Geen opzet in het spel en je geeft het duidelijk aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
No worries. Overmacht kan gebeuren. Bedankt voor het bericht!
Ik zou hem graag in het westen willen hebben, geen geglibber en geen sneeuwquote:Op maandag 4 januari 2016 17:33 schreef DeProf het volgende:
Ik zou hem alleen wel in de buurt van Groningen willen houden 🤔
Dan moet ik hem wit schilderen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:33 schreef DeProf het volgende:
Ik zou hem alleen wel in de buurt van Groningen willen houden 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |