dan zijn jouw 24uur wel bijna om toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig woon je dichtbij en rijdt je geen kilometers om hem te halen.
Goede ontwikkelingquote:Op maandag 4 januari 2016 13:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de stok straks groen is
misschien is wit een beter ideequote:Op maandag 4 januari 2016 13:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de stok straks groen is
Ach ik zit toch elke dag wel in de auto, groningen - drachten. Dus die regio wil ik altijd wel hebbenquote:Op maandag 4 januari 2016 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had ook niet begrepen uit de post van Spezza dat hij hem had
[..]
Goede ontwikkeling
Daarbij, met al die sneeuw en ijzel hier maakt het me even niet veel uit dat hij weer snel uit het noorden is verdwenen (normaal hou ik hem hier graag even, samen met Ou-Tannu, KolonelBroodje, ErkendFokker etc.), maar ik ga niet meer onnodig rijden
Vergeef mij mijn onduidelijkheid.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:15 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dan zijn jouw 24uur wel bijna om toch?
T was mij ook niet duidelijk dat jij hem nu had..
Mooi wit voor in de sneeuw?! 😂quote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vergeef mij mijn onduidelijkheid.
En hij is straks gecamoufleerd. Gelukkig heb ik nog een paar uurtjes de tijd. Want wil wel een mooie stok afleveren.
De stok moest zeker nog drogen?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En hij is straks gecamoufleerd. Gelukkig heb ik nog een paar uurtjes de tijd. Want wil wel een mooie stok afleveren.
Ik hoop dat je de sneeuw bedoeltquote:
Is alles weer sneeuwwit?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:34 schreef Sarasi het volgende:
Better luck next time. Mondhygiënist ging in ieder geval goed.
Schiet op!!quote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
No worries. Overmacht kan gebeuren. Bedankt voor het bericht!quote:Op maandag 4 januari 2016 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, even een mededeling en dit is niet om te zieken of om dwars te zijn.
Ik moest vanochtend invallen op werk waardoor mijn ochtend plannen voor de stok in het water vielen.
En ik werd net gebeld of ik mijn avonddienst eerder wilde beginnen.
Dit houdt in dat het mij niet lukt de stok tijdig te plaatsen.
Nogmaals dit is niet om het spel te frustreren dit is puur overmacht.
Voor hen die morgen een ritje willen doen, hij zal komen te liggen in 1 van de nog niet bezochte plaatsen in Zwolle.
Ik wilde hem ergens anders plaatsen maar als ik hem in de gemeente Zwolle neerleg kan ik het aantal uren dat ik de 24 overschrijd beperkt houden.
Mijn excuses.
Dit dus. Overmacht kan gebeuren. Geen opzet in het spel en je geeft het duidelijk aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
No worries. Overmacht kan gebeuren. Bedankt voor het bericht!
Ik zou hem graag in het westen willen hebben, geen geglibber en geen sneeuwquote:Op maandag 4 januari 2016 17:33 schreef DeProf het volgende:
Ik zou hem alleen wel in de buurt van Groningen willen houden 🤔
Dan moet ik hem wit schilderen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:33 schreef DeProf het volgende:
Ik zou hem alleen wel in de buurt van Groningen willen houden 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |