Gewoon vanavondquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat duurde langer dan geplanned. Dus weer terug naar huis met stok. Eerst eten en kinderen op bed (F weet nu de cijfercode).
Nu heb ik twee opties: of vanavond nog stok plaatsen, echter, dan geen duidelijke foto's
Of morgenmiddag de stok plaatsen
In welke mate onduidelijk? Zoiets als de Moddergat-foto's van gisteren?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat duurde langer dan geplanned. Dus weer terug naar huis met stok. Eerst eten en kinderen op bed (F weet nu de cijfercode).
Nu heb ik twee opties: of vanavond nog stok plaatsen, echter, dan geen duidelijke foto's
Of morgenmiddag de stok plaatsen
Dat zien we dan vanzelfquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mwah, ik maak de foto's met mijn telefoon, (zonder flits) en ik weet niet hoe de verlichting op die plek is
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stok geplaatst. Zodra mijn laptop mijn telefoon herkent komen de foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, succes met zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, succes met zoekenKijk... een uitdagingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Nou, succes met zoekenvrij geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Nou, succes met zoekenGevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
anders was die denk ik niet op tijdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Groningen... volgens mij heb je hem daar de vorige 3 keer ook al gelegd
Eens zien.... Ruischerbrug, Noorderhoogebrug en Dorkwerd waren de vorige. Wel dezelfde gemeentequote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Groningen... volgens mij heb je hem daar de vorige 3 keer ook al gelegd
If so, dan erg knapquote:
De statistiekjes van Maringo lopen wat achterquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Shortlist bevat nu nog plekken buiten deze gemeente (behalve dat ik hem graag op gemeente met meeste stok plaatsingen wil hebben)
Mee eens jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
De statistiekjes van Maringo lopen wat achter
Beetje maar. Ik zal er morgen weer een update tegenaan gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
De statistiekjes van Maringo lopen wat achter
Je mist een verplaatsingquote:Op zondag 3 januari 2016 12:03 schreef Maringo het volgende:
Zo. fokstok.maringo.nl weer bijgewerkt. Nog 5 verplaatsingen voor nummer 1000
naar regio haaglanden ermeequote:Op zondag 3 januari 2016 12:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist een verplaatsing
Hij ligt al in Groningen
Niet lang meer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |