quote:Op woensdag 30 december 2015 20:53 schreef Fien1989 het volgende:
De stok heb ik eerder in de avond al gepinpoint, dus het spel hoeft niet stil te liggen.
Als iemand 'm wil gaan halen in Dalmsholte:lijkt op darmsholteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Hij mag er wel even 1 van mij lenen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef just me het volgende:
En als je hier post met een kloon wordt je toch weer ban aangenaaid. Het is een spel, speel het dan ook leuk, en soms is valsspelen binnen de regels leuk 😊
Nee, vandaag geen tijd voor gehad en nu is het al te laat, als ik nu zou gaan kom ik niet meer voor 1u thuisquote:Op woensdag 30 december 2015 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Fien jij mag toch weer?
Hup spring in die bolide!!!
moet je de link niet weghalen?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent nu bewust namens een gebande aan het posten, terwijl je weet dat dat niet de bedoeling is?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn eigen moeder heeft ook nog een oldskool openklappertje
Ik zou niet durven jou te shooten, ik vind je enorm gezellig
Misschien dat ik later op de dag nog ga, maar weet het nog niet zeker. Moet i.v.m. O&N wel op tijd weer thuis zijn namelijk...quote:Op donderdag 31 december 2015 12:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
Iemand onderweg om de stok op te halen?
OK, blijf lekker thuis zou ik zeggen en ga morgen op pad naar een nieuwe locatiequote:Op donderdag 31 december 2015 13:07 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Misschien dat ik later op de dag nog ga, maar weet het nog niet zeker. Moet i.v.m. O&N wel op tijd weer thuis zijn namelijk...
Primaquote:Op donderdag 31 december 2015 13:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
OK, blijf lekker thuis zou ik zeggen en ga morgen op pad naar een nieuwe locatie
De roze valt echt te erg op iddquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:10 schreef Spezza19 het volgende:
Oh, ik zal even uitleggen waarom ik de stok had opgehaald tijdens mijn ban.
Die roze stok, hoe mooi hij ook is, valt gewoon enorm op. Dit beperkt soms je keuze qua wegleggen.
Dus heb ik een hele mooie camouflage stok gemaakt. Echter was de verf niet op tijd droog. Dus bij deze het verzoek om geen energie te steken in een nieuwe stok. Ik heb er hier 1 klaarliggen in mooie leger camouflage.
Klopt. Heb ook diverse locaties voorbij gereden omdat ie daar echt veel te veel zou opvallen.quote:
Nou, het is gewoon een exacte kopie van de huidige stok. Maat en alles. Maar al dat plakband er af peuteren is gewoon klotewerk. Vandaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ehm, kan de huidige stok niet aangepast worden? Het roze was leuk voor even maar moet inderdaad plaatsmaken. Maar stok zomaar vervangen is eigenlijk niet de bedoeling. We willen de ronde niet onnodig beëindigen.
Je was dus eigenlijk van plan de stok eigenhandig, zonder overleg te vervangen. Dat heeft de vorige keer tot een flinke rel geleid (en het vertrek van zwarte_hand).
Graag overleg!
Nee, Fien heeft de zwarte stok roze gemaakt. Alleen het slot is veranderdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een exacte kopie van de huidige stok. Maat en alles. Maar al dat plakband er af peuteren is gewoon klotewerk. Vandaar.
Dus in principe zou niemand het door hebben gehad dat het een andere versie zou zijn. Daarbij is de roze stok niet de originele. Want Fien heeft de zwarte stok liggen.
Oh ik meende mij te herinneren dat zij gepost had dat ze de zwarte stok thuis had liggen om te vervangen als zij hem weer zou gaan verplaatsen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Fien heeft de zwarte stok roze gemaakt. Alleen het slot is veranderd
Ik kan me ook herinneren dat Ou-Tannu een vervangende stok heeft gemaakt. Hij wilde hem ook vervangen. We vroegen het hem niet te doen, was vlak daarna dat de stok verdween, kwam die vervangende stok heel erg van pas
Nope. Dit is sneldrogende verf. Binnen een uurtje gedaan en er is 24 uur vrij voor een verplaatsing. Dus kan makkelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Liever niet spuiten eigenlijk, dat duurt zo lang voor het droog is (dubbele verflaag)
Droog =/= watervastquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope. Dit is sneldrogende verf. Binnen een uurtje gedaan en er is 24 uur vrij voor een verplaatsing. Dus kan makkelijk.
Klopt. Dat is dit.quote:
Hou maar achter de hand, komt vast wel van pasquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is dit.
Zoals gezegd, heb al zo'n stok gemaakt, dus weet dat het prima kan.
Maar goed, ik zal mij weerhouden van verdere positieve bijdragen. Het wordt overduidelijk niet op prijs gesteld.
Bijdragen worden absoluut op prijs gesteldquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is dit.
Maar goed, ik zal mij weerhouden van verdere positieve bijdragen. Het wordt overduidelijk niet op prijs gesteld.
Nou ja, ik dacht gewoon laat ik 2016 positief beginnen. En hoe mooier kan dat dan met een mooie camouflage stok die je gewoon ergens kan neerleggen zonder dat ie opvalt. Want ik had met mijn verplaatsing deze week een paar prachtige plekken gezien, maar kon die roze stok niet kwijt doordat ie veel te veel opviel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou maar achter de hand, komt vast wel van pas
Snap ik. Vandaar dat ik net vroeg of ik hem mocht overspuiten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Overleg is het grote woord
Wat mij betreft mag de eerste verfgrage persoon dat ding overspuiten.
En de reserve-stok achter de hand houden is verstandig. Dat ding verdwijnt vanzelf een keertje
Jaa wel doen dit, leuk idee!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is dit.
Zal van het weekend wel even foto posten van de kopie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jaa wel doen dit, leuk idee!ik ben benieuwd naar het resultaat.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarbij is de roze stok niet de originele. Want Fien heeft de zwarte stok liggen.
Dat klopt, de stok is inderdaad de originele, ik had alleen de kleur veranderdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Fien heeft de zwarte stok roze gemaakt. Alleen het slot is veranderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:52 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, de stok is inderdaad de originele, ik had alleen de kleur veranderd
Overigens is het slot sinds een tijdje ook weer de origineel zwarteHet roze slot wat destijds bij de roze stok was uitgezet, was later bij die puzzel-actie bij Buurpoes terecht gekomen en nooit meer teruggekomen.
Hier trouwens een beetje een "making-of" v/d roze stok destijdsDan heb ik dat toentertijd verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat toentertijd verkeerd begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo, stok is weer geplaatst in het mooie gelderland. Gisteren met gemak gevonden, camouflage was inderdaad nodig net zoals nu ook weer het geval is.
Bollo en flappie zingen tegenwoordig al over de fokstok in de auto, ik voorzie twee nieuwe zolderautisten in wording
Volgens mij staat hij aan een straat zonder streetviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinpoint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:45 schreef Fien1989 het volgende:
Zo, ik ben onderweg naar de stokIn de zin van reeds in de auto, nu starten en rijden
toppieknalquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:45 schreef Fien1989 het volgende:
Zo, ik ben onderweg naar de stokIn de zin van reeds in de auto, nu starten en rijden
doe me een lolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:33 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb de stok net
Nu naar Drachten, naar m'n vriendinnetje AdoraBelle toeDaarna gaan we de stok weer samen uitzetten
Dat redden we nu niet vanuit Frieslandquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:46 schreef KaBuf het volgende:
Breng de stok maar naar Zeeland of Brabant
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:17 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat redden we nu niet vanuit Friesland
tofquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:17 schreef Fien1989 het volgende:
We gaan de stok zo uitzetten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:17 schreef Fien1989 het volgende:
We gaan de stok zo uitzetten
[ afbeelding ]
Nah.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:24 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kom jij anders een keer naar het Noorden toe om de stok te halen
Buiten de randstad wonenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:24 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kom jij anders een keer naar het Noorden toe om de stok te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een vriendinnetje van AdoraBellequote:Die is ook mee met het uitzetten van de stok
![]()
je bent niet verplicht hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, ik ga hem maar halen dan
Wordt wel een lang tripje in totaal, dus wees geduldig
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, ik ga hem maar halen dan
Wordt wel een lang tripje in totaal, dus wees geduldig
Wie heeft het over fietsen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
Ga je nou ruim 2 uur fietsen?
Hopen voor jou dat ie er nog ligt dan straks.
Lijkt me niet, hij mag helemaal nietquote:
aan het werk en mag nog niet, let jij überhaupt wel op wat ik zeg en doe ?quote:
Nee hoor.... Maar wil voor ik vertrek graag wel uitsluitselquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
Oh jee potentiele spock en tara ruzie!!!1
checkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
aan het werk en mag nog niet, let jij überhaupt wel op wat ik zeg en doe ?![]()
BITCHFIGHT!!! owh wachtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
Oh jee potentiele spock en tara ruzie!!!1
Ik dacht dat je misschien een ochtendje aan het werk wasquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
aan het werk en mag nog niet, let jij überhaupt wel op wat ik zeg en doe ?![]()
neeuh, volle 8 uurquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:18 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien een ochtendje aan het werk was
En heb dus even gemist dat je niet mocht.![]()
![]()
Gewoon vanavondquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat duurde langer dan geplanned. Dus weer terug naar huis met stok. Eerst eten en kinderen op bed (F weet nu de cijfercode).
Nu heb ik twee opties: of vanavond nog stok plaatsen, echter, dan geen duidelijke foto's
Of morgenmiddag de stok plaatsen
In welke mate onduidelijk? Zoiets als de Moddergat-foto's van gisteren?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat duurde langer dan geplanned. Dus weer terug naar huis met stok. Eerst eten en kinderen op bed (F weet nu de cijfercode).
Nu heb ik twee opties: of vanavond nog stok plaatsen, echter, dan geen duidelijke foto's
Of morgenmiddag de stok plaatsen
Dat zien we dan vanzelfquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mwah, ik maak de foto's met mijn telefoon, (zonder flits) en ik weet niet hoe de verlichting op die plek is
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stok geplaatst. Zodra mijn laptop mijn telefoon herkent komen de foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, succes met zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, succes met zoekenKijk... een uitdagingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, succes met zoekenvrij geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Nou, succes met zoekenGevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders was die denk ik niet op tijdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Groningen... volgens mij heb je hem daar de vorige 3 keer ook al gelegd
Eens zien.... Ruischerbrug, Noorderhoogebrug en Dorkwerd waren de vorige. Wel dezelfde gemeentequote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Groningen... volgens mij heb je hem daar de vorige 3 keer ook al gelegd
If so, dan erg knapquote:
De statistiekjes van Maringo lopen wat achterquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Shortlist bevat nu nog plekken buiten deze gemeente (behalve dat ik hem graag op gemeente met meeste stok plaatsingen wil hebben)
Mee eens jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
De statistiekjes van Maringo lopen wat achter
Beetje maar. Ik zal er morgen weer een update tegenaan gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
De statistiekjes van Maringo lopen wat achter
Je mist een verplaatsingquote:Op zondag 3 januari 2016 12:03 schreef Maringo het volgende:
Zo. fokstok.maringo.nl weer bijgewerkt. Nog 5 verplaatsingen voor nummer 1000
naar regio haaglanden ermeequote:Op zondag 3 januari 2016 12:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist een verplaatsing
Hij ligt al in Groningen
Niet lang meer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |