Bijdragen worden absoluut op prijs gesteldquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is dit.
Zoals gezegd, heb al zo'n stok gemaakt, dus weet dat het prima kan.
Maar goed, ik zal mij weerhouden van verdere positieve bijdragen. Het wordt overduidelijk niet op prijs gesteld.
Nou ja, ik dacht gewoon laat ik 2016 positief beginnen. En hoe mooier kan dat dan met een mooie camouflage stok die je gewoon ergens kan neerleggen zonder dat ie opvalt. Want ik had met mijn verplaatsing deze week een paar prachtige plekken gezien, maar kon die roze stok niet kwijt doordat ie veel te veel opviel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou maar achter de hand, komt vast wel van pas
Snap ik. Vandaar dat ik net vroeg of ik hem mocht overspuiten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Overleg is het grote woord
Wat mij betreft mag de eerste verfgrage persoon dat ding overspuiten.
En de reserve-stok achter de hand houden is verstandig. Dat ding verdwijnt vanzelf een keertje
Jaa wel doen dit, leuk idee!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is dit.
Zoals gezegd, heb al zo'n stok gemaakt, dus weet dat het prima kan.
Maar goed, ik zal mij weerhouden van verdere positieve bijdragen. Het wordt overduidelijk niet op prijs gesteld.
Zal van het weekend wel even foto posten van de kopie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jaa wel doen dit, leuk idee!ik ben benieuwd naar het resultaat.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarbij is de roze stok niet de originele. Want Fien heeft de zwarte stok liggen.
Dat klopt, de stok is inderdaad de originele, ik had alleen de kleur veranderdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Fien heeft de zwarte stok roze gemaakt. Alleen het slot is veranderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:52 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, de stok is inderdaad de originele, ik had alleen de kleur veranderd
Overigens is het slot sinds een tijdje ook weer de origineel zwarteHet roze slot wat destijds bij de roze stok was uitgezet, was later bij die puzzel-actie bij Buurpoes terecht gekomen en nooit meer teruggekomen.
Hier trouwens een beetje een "making-of" v/d roze stok destijdsDan heb ik dat toentertijd verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat toentertijd verkeerd begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo, stok is weer geplaatst in het mooie gelderland. Gisteren met gemak gevonden, camouflage was inderdaad nodig net zoals nu ook weer het geval is.
Bollo en flappie zingen tegenwoordig al over de fokstok in de auto, ik voorzie twee nieuwe zolderautisten in wording
Volgens mij staat hij aan een straat zonder streetviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinpoint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:45 schreef Fien1989 het volgende:
Zo, ik ben onderweg naar de stokIn de zin van reeds in de auto, nu starten en rijden
toppieknalquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:45 schreef Fien1989 het volgende:
Zo, ik ben onderweg naar de stokIn de zin van reeds in de auto, nu starten en rijden
doe me een lolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:33 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb de stok net
Nu naar Drachten, naar m'n vriendinnetje AdoraBelle toeDaarna gaan we de stok weer samen uitzetten
Dat redden we nu niet vanuit Frieslandquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:46 schreef KaBuf het volgende:
Breng de stok maar naar Zeeland of Brabant
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:17 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat redden we nu niet vanuit Friesland
tofquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:17 schreef Fien1989 het volgende:
We gaan de stok zo uitzetten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:17 schreef Fien1989 het volgende:
We gaan de stok zo uitzetten
[ afbeelding ]
Nah.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:24 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kom jij anders een keer naar het Noorden toe om de stok te halen
Buiten de randstad wonenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:24 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kom jij anders een keer naar het Noorden toe om de stok te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |