quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, succes met zoekenTips misschien in welke richting er gezocht kan worden, deze foto's zijn me erg onduidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat veel info op de foto's hoor. Daar zal je aardig mee kunnen pinpointen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:06 schreef DeProf het volgende:
[..]
Tips misschien in welke richting er gezocht kan worden, deze foto's zijn me erg onduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was niet zo heel moeilijk. Ben blij dat de lichten in dat huis aan stonden ten tijde van de foto.![]()
Ik begon bij de Groningerweg (richting Zuidwolde) en ben tegen de klok in alle mogelijke grenzen afgegaan. Daarom duurde het zo lang. Ik had beter met de klok mee kunnen gaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goed hoor. Spezza had hem ook al
![]()
Hoe ben jij te werk gegaan? Ik dacht dat bebouwde kom los van de rest van de stad het wel moeilijk zou maken
Kan je ook pinpointen met een bord waar alleen het frame van over is?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Pinpointen heb ik met minder gedaan.
Als je er wel bij verteld welk dorp het is.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kan je ook pinpointen met een bord waar alleen het frame van over is?![]()
Afgelopen vrijdag kwamen we een bord tegen midden in een dorp waar alleen het rode frame en de rood/wit reflectieborden aanwezig waren
Maar dan wordt het te makkelijk, want het dorp had maar 1 of 2 stratenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je er wel bij verteld welk dorp het is.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:31 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan wordt het te makkelijk, want het dorp had maar 1 of 2 straten
Oh, nu maak je me erg nieuwsgierigquote:Op zondag 3 januari 2016 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
Ik weet wel dat Zwolle godsgruwelijk veel borden heeft...
* Spezza19 heeft sowieso hier in de regio de nodige sneaky borden gevonden
Ja, die ga ik natuurlijk niet vertellen he?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nu maak je me erg nieuwsgierig.
Ja, gezien. Paesens/Moddergat, op de grens van beiden.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kan je ook pinpointen met een bord waar alleen het frame van over is?![]()
Afgelopen vrijdag kwamen we een bord tegen midden in een dorp waar alleen het rode frame en de rood/wit reflectieborden aanwezig waren
Bij dezequote:Op maandag 4 januari 2016 09:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou hem ook wel op willen halen over een paar uur, maar dan heb ik wel de code nodig. En hij blijft wel in de buurt dan.
Top, thanks!quote:Op maandag 4 januari 2016 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij deze
Overigens
Nederland telt drie gemeenten minder
Maringo, we moeten weer dingen aanpassen
Ben benieuwd waar je hem heen brengtquote:Op maandag 4 januari 2016 09:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Top, thanks!Zal het nog even laten weten als ik in de auto stap. Hij ligt 'gelukkig' vlakbij mijn mondhygiënist, dus na die afspraak zet ik 'm dan weer uit.
/
Inderdaad diequote:Op maandag 4 januari 2016 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, gezien. Paesens/Moddergat, op de grens van beiden.
Waarschijnlijk had het iets te maken met een oudejaarsstunt
Dan heb je in ieder geval genoeg tijd om je soep op te etenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Wel een lange overtocht... volgens mij 2-2,5 uur voor de veerdienst en 45 minuten voor de sneldienst. En sommige gaan ook via Vlieland, volgens mij.
De sneldienst is overigens nog paar euro duurder
En als je een auto meeneemt, mag je alleen met de trage veerdienst...
Dat is waar...quote:Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval genoeg tijd om je soep op te eten.
quote:
Gelukkig woon je dichtbij en rijdt je geen kilometers om hem te halen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist een verplaatsing
Hij ligt al in Groningen
Niet lang meer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |