SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Ze smelten de kazen!![]()
Geertquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zo m'n eerste sigaretje van de dag maar eens opsteken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voor de regio een stuk aansprekender dan dat treurige Heracles, maar ze hebben wel echt heel erg beleid gevoerd. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.quote:Op zondag 27 december 2015 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou... Ze horen er gewoon bij toch? Zou slecht zijn voor deze regio.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat we even stilstaan bij de reden waarom we Kerstmis vieren: De geboorte van Brian
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Monty Python
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
2015 was geen vervelend jaar voor ons. Heb rare dingen, leuke dingen gedaan en nog meer leuke dingen gepland voor volgend jaar.Make love, not war ☮![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Slechte zaak man.quote:Op zondag 27 december 2015 23:40 schreef Dven het volgende:
Zo m'n eerste sigaretje van de dag maar eens opstekenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind dit niet significant beter dan de vorige 2 liedjes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Okquote:Op zondag 27 december 2015 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
2015 was geen vervelend jaar voor ons. Heb rare dingen, leuke dingen gedaan en nog meer leuke dingen gepland voor volgend jaar.![]()
Bij hem is het al morgen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Niets mis mee, roken als je gedronken heb.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Life of Brian gefinancierd door George Harrison lees ik, dat wist ik dan weer niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
ach hij heeft dus al 23 uur niet gerookt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
basiskennisquote:Op zondag 27 december 2015 23:40 schreef Zorro het volgende:
Life of Brian gefinancierd door George Harrison lees ik, dat wist ik dan weer niet.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Doe eens lief tegen Diaan.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou nee.quote:Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hij heeft dus al 23 uur niet gerookt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Mensen die een dag laten beginnen om 00:00 in plaats van wanneer ze wakker wordenquote:Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hij heeft dus al 23 uur niet gerookt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die een dag laten beginnen om 00:00 in plaats van wanneer ze wakker worden![]()
![]()
Nu ga ik me even schamen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Op zich eens maar de "daders" zitten er al niet meer... Anderen moeten het nu oplossen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de regio een stuk aansprekender dan dat treurige Heracles, maar ze hebben wel echt heel erg beleid gevoerd. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Vd Laan zit er nog wel volgens mij, het is beter dat hij vertelt.Make love, not war ☮![]()
Zo. Klaar.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Misschien vindt je vogel het gewoon een ongelofelijk kutnummerquote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
eet m op....quote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.I love music |Ajax forever
Is het een struisvogel?quote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.![]()
Ik denk het, want bij mijn moeder zit er eentje die het met 3x doorhad.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien vindt je vogel het gewoon een ongelofelijk kutnummerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hahaquote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eventjes wippen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik voel toch een bronstigheid opborrelen..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ultieme sexplaat![]()
Nee, hij kan wel de telefoon nadoen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat, of je vogel is een imbeciel.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het, want bij mijn moeder zit er eentje die het met 3x doorhad.
Laten we het op het eerste houden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is Marvin Gaye?Un dann rettet kein Kavallerie,
Is Marvin Gaye?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Damnquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
zal ik dan maar afsluitenquote:
I love music |Ajax forever
Oh ik moet geen andere dingen tussendoor doen
Nee hoor, ik denk dat ik gewoon een downie-parkiet heb.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat, of je vogel is een imbeciel.
Laten we het op het eerste houdenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Marvin Gaye!How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Vertel ons meer over jouw sensuele top 10quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dear Diary,
Today was a fine day
I got the music in my soul
I'm writing songs and making records
I feel my life is finally whole
I can't wait to tell my father
To see what he will say
Peace and love diary,
Marvin Gaye
(C) stephen lynch![]()
was die ook al gay? was me nooit opgevallen...quote:I love music |Ajax forever
We're no longer called Sonic Death Monkey. We're on the verge of becoming Kathleen Turner Overdrive, but just for tonight, we are Barry Jive and his Uptown Five.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Downies zijn best gezelligquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik gewoon een downie-parkiet heb.
Leuk wel, ben zelf met veel vogels opgegroeid. Mis het wel
Op Marvin? Ben je Gaye of vind je hem gewoon niet leuk?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
It aint over till its over - lenny kravitzquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Vertel ons meer over jouw sensuele top 10![]()
Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wat irritant die reclame op Fok! Ik snap wel dat het nodig is maar toch.
Bedankt dus."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
nee, net als Syb, die zit ook nog in de Kastquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
was die ook al gay? was me nooit opgevallen...![]()
Goed uitgangspuntquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
It aint over till its over - lenny kravitzWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Marvin ligt in een kist, niet in een kast.quote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, net als Siep, die zit ook nog in de Kast![]()
Ik merk het op Fok ook niet zo goedquote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.
Bedankt dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze zijn geweldig, hij is verder ook wel grappig, maar na 3 jaar kan hij nog steeds zijn kooi niet zelf vinden. Of hij is gewoon uitgekookt en denkt, ik krijg wel een lift naar huis.quote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Downies zijn best gezellig
Leuk wel, ben zelf met veel vogels opgegroeid. Mis het welOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ow ik heb er alleen last van omdat ik er soms op klik terwijl ik wil scrollen. Dan zie ik de reclame.quote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.
Bedankt dus.
Sorry.
Make love, not war ☮![]()
Dit liedje zou zonder zang echt wel mooi zijn
Je beeld op 150% zetten, dan vallen de advertenties precies buiten je beeldquote:Op zondag 27 december 2015 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb er alleen last van omdat ik er soms op klik terwijl ik wil scrollen. Dan zie ik de reclame.
Sorry.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
JW is de weg een beetje kwijt. Door Coldplay heen praten heiligschennis noemen
Nog een keer coldplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!![]()
Nou door deze melodie wel, helaas snapt Chris Martin dat ook niet.quote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Zorro het volgende:
JW is de weg een beetje kwijt. Door Coldplay heen praten heiligschennis noemenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
op de iPhone? Op laptop geen last.quote:Op zondag 27 december 2015 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je beeld op 150% zetten, dan vallen de advertenties precies buiten je beeldMake love, not war ☮![]()
ik ga slapen![]()
tot morgen
I love music |Ajax forever
quote:
quote:slaap lekker
quote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Stickertje het volgende:
Nog een keer coldplay
Music for bedwetters...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trustequote:
Leuke van jou Ucquote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou door deze melodie wel, helaas snapt Chris Martin dat ook niet.
Kan z'n kooi niet vindenquote:Op zondag 27 december 2015 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zijn geweldig, hij is verder ook wel grappig, maar na 3 jaar kan hij nog steeds zijn kooi niet zelf vinden. Of hij is gewoon uitgekookt en denkt, ik krijg wel een lift naar huis.![]()
![]()
Tot over 11 minutenquote:
Nou ja mooi moment om te stoppen en te gaan slapen.morgenavond maar weer op laptop.
Make love, not war ☮![]()
Er zijn fora waar ze reclame tussen posts plaatsenquote:Op zondag 27 december 2015 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb er alleen last van omdat ik er soms op klik terwijl ik wil scrollen. Dan zie ik de reclame.
Sorry.The horror.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja mooi moment om te stoppen en te gaan slapen.morgenavond maar weer op laptop.
![]()
![]()
Ik ga ook maar es denk ikWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ben geen enorme Coldplay fan hoor, vind sommige dingen mooi en sommige niet.quote:
Dat concert is omdat iemand graag wilde dat ik meeging voor de gezelligheid.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh godver
Die van Ramses vind ik beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom ben ik niet gaan slapen
Sick & Nimon
Pik en Piemel
Ik weet het wel zekerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nick en Simon?!?![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Niks & NiemandUn dann rettet kein Kavallerie,
Ja gigantisch ding in een relatief kleine kamer...maar hij loopt (ja idd, je kan vliegenquote:) over de vloer alsof het allemaal nieuw is. En dan om de dag ofzo weer.
Valt hier op fok op mobiel wel mee, worden wel steeds vager...quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn fora waar ze reclame tussen posts plaatsenThe horror.
Nick & Simon, maar minder dan Coldplay
![]()
ik vind ze als gasten echt heel tof. Hebben ook een goede muzieksmaak en veel muziekkennis. Dat TV-programma dat ze in de States hebben gemaakt is echt een aanrader.quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Stickertje het volgende:
Om een of andere reden kan ik N&S niet haten![]()
Vind dit best een leuk lied
Maar waar ze zelf mee in de lijsten staan is inderdaad niet veel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja dit, net als de 3Js (die ik overigens echt goed vind).quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Stickertje het volgende:
Om een of andere reden kan ik N&S niet haten![]()
Vind dit best een leuk liedOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Dus toch debielquote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja gigantisch ding in een relatief kleine kamer...maar hij loopt (ja idd, je kan vliegen) over de vloer alsof het allemaal nieuw is. En dan om de dag ofzo weer.
Hoe heet dat programma?quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Dven het volgende:
[..]
ik vind ze als gasten echt heel tof. Hebben ook een goede muzieksmaak en veel muziekkennis. Dat TV-programma dat ze in de States hebben gemaakt is echt een aanrader.
Maar waar ze zelf mee in de lijsten staan is inderdaad niet veel.Ze smelten de kazen!![]()
Ik ben bang van wel en hij probeert zich nog voort te planten ookquote:heb ik straks nog 4 van die verstandelijk gehandicapten verenbundels erbij.
I'm not so tof[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb je hem fylax genoemd?quote:Op zondag 27 december 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en hij probeert zich nog voort te planten ookheb ik straks nog 4 van die verstandelijk gehandicapten verenbundels erbij.
Nee, maar als er kuikens komen overweeg ik het.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Corné Klijn.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ilse![]()
Toen ze world of hurt net uit had zag ik haar live in Eindhoven, speelde ze alles op volgorde van de cd![]()
![]()
Dit gaat denk ik mijn laatste nummer worden.. volgend uur weer een keer coldplay
Iedereen gaat wel vroeg weg vandaag
Ze had dus geen zin om moeite te steken in de setlistquote:Op zondag 27 december 2015 23:55 schreef SureD1 het volgende:
Ilse![]()
Toen ze world of hurt net uit had zag ik haar live in Eindhoven, speelde ze alles op volgorde van de cdZe smelten de kazen!![]()
Ik wil morgen op tijd opstaan.quote:Op zondag 27 december 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen gaat wel vroeg weg vandaagOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mensen die de komende week geen vakantie hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen gaat wel vroeg weg vandaag
Tevens -purist.![]()
Ze was nog heel blöd toen... was vlak nadat ze doorbrak...quote:Op zondag 27 december 2015 23:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze had dus geen zin om moeite te steken in de setlist![]()
The American Dreamquote:quote:In de zesdelige serie Nick & Simon - The America Dream steken de muzikale mannen uit Volendam de oceaan over om te kijken hoe zij als duo vallen bij de Amerikanen. Ze reizen van Memphis naar New Orleans en Nashville, waar ze kennis maken met de muziekstromingen in deze drie steden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mensen het was weer gezellig maar ik ga nu toch echt me bed opzoeken
Truste iedereen en tot morgen
Ok, na Sniff ga ik èchtOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 27 december 2015 23:58 schreef laxus13 het volgende:
Truste iedereen en tot morgenquote:Op zondag 27 december 2015 23:59 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga, moet morgen werken![]()
Tot morgen
Tevens -purist.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 23:58 schreef laxus13 het volgende:
Truste iedereen en tot morgenTruste
Aanrader ja... Ze zijn ook schatplichtig (net als Jan Smit) aan John Denver.... Die vind ik dan weer wel te pruimen...quote:![]()
Brood en Cockney Rebel nog.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 27 december 2015 23:59 schreef Stickertje het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
Die hoor ik nog wel, maar dan is mijn laptop wel uit.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2015 23:59 schreef Stickertje het volgende:
Tot morgen
Slaap lekker.quote:Op zondag 27 december 2015 23:59 schreef Stickertje het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en werkzequote:Op zondag 27 december 2015 23:59 schreef Stickertje het volgende:
Tot morgen
Dit is echt zo'n gaspedaal intrappen-liedje
Sowieso dit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgen
Slaap lekkerquote:![]()
Bertus Borgers
001. 639 peaceman
002. 628 Mexicanobakker
003. 518 Diaan73
004. 493 Ajacied422
005. 478 Etsu
006. 441 D.
007. 422 Opsonisatie
008. 412 Prisha
009. 392 Mani89
010. 346 deadprez
011. 335 Uccie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik sta laag vandaag. Kater was dan ook te groot om veelvuldig aanwezig te zijnquote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
001. 639 peaceman
002. 628 Mexicanobakker
003. 518 Diaan73
004. 493 Ajacied422
005. 478 Etsu
006. 441 D.
007. 422 Opsonisatie
008. 412 Prisha
009. 392 Mani89
010. 346 deadprez
011. 335 Uccie
Alleen Etsu uit de top 5 heb ik hier niet in het topic gezien. Dit is geen top 10 van deze reeks toch?quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
001. 639 peaceman
002. 628 Mexicanobakker
003. 518 Diaan73
004. 493 Ajacied422
005. 478 Etsu
006. 441 D.
007. 422 Opsonisatie
008. 412 Prisha
009. 392 Mani89
010. 346 deadprez
011. 335 Uccie![]()
![]()
Cockney
quote:
Klinkt leuk.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Zo, ik houd het ook voor gezien.
Welterusten allen en tot morgen![]()
![]()
Groetjes.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Leuke ja.quote:Op maandag 28 december 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Come up and see meeeee, make me smileeeeee
Mijn internet is eruit getyft dus ik ben ook zo weg gok ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We gaan je missen maatjequote:Op maandag 28 december 2015 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke ja.
Mijn internet is eruit getyft dus ik ben ook zo weg gok ik"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 00:14 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik houd het ook voor gezien.
Welterusten allen en tot morgen![]()
![]()
Tevens -purist.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke ja.
Mijn internet is eruit getyft dus ik ben ook zo weg gok ik![]()
![]()
.
![]()
Morgen 20 gradenKijk er al naar uit
Terrasje, t-shirtje, zonnebrilletje, bier, top 2000"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wie stemt op deze kutzooi?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
10 `s ochtends en 10 `s avonds?quote:How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Mensen van wie duidelijk het stemrecht moet worden ingetrokkenquote:Op maandag 28 december 2015 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie stemt op deze kutzooi?
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Blijkbaar hebben ze in Zeeland ook internetquote:Op maandag 28 december 2015 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie stemt op deze kutzooi?
Tevens -purist.![]()
Geen NL hequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het nummer wordt alleen maar slechter ook. Prestatie van formaat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vrouwen dusquote:Op maandag 28 december 2015 00:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen van wie duidelijk het stemrecht moet worden ingetrokken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zeeuwse vrouwenBijna even erg als Limburgse.
Dit wordt weer een door aids doordenkt uurtje zo te horen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Over 4 dagen -15
Het MacBook muziekje.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:ah ok dat verklaart
Damn. One Republic is echt wel ok maar dit nummer zo hoog?? niet verwachtHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Morgen helaas vroeg op, anders was ik wel opgebleven; 3 uur begint heerlijk
Hoe kan Masters of Puppets zo laag staan![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is ook niet veel soeps.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
''Dit nummer doet me altijd denken aan een geweldige vakantie in Amerika''
Ok leuk maar stem er volgend jaar dan maar niet meer op.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Welk nummer doet jou denken aan een geweldige vakantie in Amerika?quote:Op maandag 28 december 2015 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
''Dit nummer doet me altijd denken aan een geweldige vakantie in Amerika''
Ok leuk maar stem er volgend jaar dan maar niet meer op.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wie wil mij volgend jaar helpen een Bulgaars nummer in de top 2000 te krijgen?
Dolphin's Cry is gelukkig een stuk beterquote:Op maandag 28 december 2015 00:20 schreef Timo20 het volgende:
Damn. One Republic is echt wel ok maar dit nummer zo hoog?? niet verwacht
Tevens -purist.![]()
Ik luister zelden muziek als ik op vakantie ben, moet ik je eerlijk zeggen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welk nummer doet jou denken aan een geweldige vakantie in Amerika?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rare jongen ben je.quote:Op maandag 28 december 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister zelden muziek als ik op vakantie ben, moet ik je eerlijk zeggen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Je neemt je werk niet mee naar huis en op reis hequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 00:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dolphin's Cry is gelukkig een stuk beter
Als je niet met busvakanties gaat vind ik dat niet zo vreemd.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In Drachten wordt ook geluisterd zo te horen.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Rellende_Rotscholier
![]()
Een dag zonder muziek is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 28 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je niet met busvakanties gaat vind ik dat niet zo vreemd.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
En nu Live
De zanger met de walgelijkste stem ooit, na die gozer van Nickelback dan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mee eens, maar als ik met vrienden op een camping zit ga ik niet vragen om muziek (want dan wordt t Linkin Park)quote:Op maandag 28 december 2015 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een dag zonder muziek is een dag niet geleefd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hybrid Theoryquote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ik met vrienden op een camping zit ga ik niet vragen om muziek (want dan wordt t Linkin Park)
Jij luistert het meest muziek op donderdagavonden hoor ik.quote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind muziek het prettigst als het voetbal frustrerend is of was.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik vind het het fijnst als ik een tekst schrijf of tentamens maak of iets.quote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind muziek het prettigst als het voetbal frustrerend is of was.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voetbal is niet alleen frustrerend als Ajax het speelt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jij luistert het meest muziek op donderdagavonden hoor ik.![]()
Eerder op de avond moest ik ook de teleurstelling van de nederlaag van Bunting verwerken.quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het het fijnst als ik een tekst schrijf of tentamens maak of iets.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je kan ook zelf muziek opzetten, ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ik met vrienden op een camping zit ga ik niet vragen om muziek (want dan wordt t Linkin Park)Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
"wat een kutmuziek"quote:Op maandag 28 december 2015 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook zelf muziek opzetten, ouwe reus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1979
Heerlijke drums in deze.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is niet alleen frustrerend als Ajax het speelt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Rellende_Rotscholier
![]()
Wat kan jou hun mening schelen dan?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alsof je tijdens een lekker avondje zuipen wil luisteren naar We Carry On.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het enige nummer daarvan wat me is bijgebleven is Evil Woman - ELOquote:
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Smashing Pumpkins staat er ook pas sinds vorig jaar in. De drie liedjes van toen zitten er nu weer in, goed bezig stemmers![]()
![]()
Vapour Trail is toch gewoon genot Mani?quote:Op maandag 28 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Alsof je tijdens een lekker avondje zuipen wil luisteren naar We Carry On.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Portishead en bier klinkt als de perfecte avond!quote:Op maandag 28 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Alsof je tijdens een lekker avondje zuipen wil luisteren naar We Carry On.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Liever naar Roads, die overigens geheel onterecht niet in deze lijst staat.quote:Op maandag 28 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Alsof je tijdens een lekker avondje zuipen wil luisteren naar We Carry On.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja ok, maar met wat voor natte tosti's ga jij om dan.quote:Op maandag 28 december 2015 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vapour Trail is toch gewoon genot Mani?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bier is opZal ik even naar de nachtwinkel stappen of aan de whiskey gaan?
Niet erg opwindende muziek vandaag tot nu toe.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Je eigen pis drinken, die zit nu vol met alcohol.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Dven het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Whiskey, hoewel whisky lekkerder is.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Dven het volgende:
![]()
Beetje flauwe mensen die niet van shoegaze houden.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok, maar met wat voor natte tosti's ga jij om dan.
True Colors
Had net wel een zuiver wit kleurtje inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je eigen pis drinken, die zit nu vol met alcohol."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beste post van deze nacht.quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Whiskey, hoewel whisky lekkerder is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helemaal niks tegen Live, had je post verkeerd begrepen. Dacht dat je bedoelde dat Dolphin`s Cry ook een nummer van OneRepulbic wasquote:![]()
Zonde dat je dat hebt doorgespoeld.quote:Op maandag 28 december 2015 00:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Had net wel een zuiver wit kleurtje inderdaad.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
M'n vriendin had dorstquote:Op maandag 28 december 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonde dat je dat hebt doorgespoeld."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Prima nummertje, ouwe reuzen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kom jij nu uit de kast als vrouw?quote:Op maandag 28 december 2015 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima nummertje, ouwe reuzen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die lampjes
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Iemand hier die in dat café is geweest?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Toch maar aan de huisgemaakte wijn gegaan
Tussen kerst en oud en nieuw van je zolder afkomenquote:Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Iemand hier die in dat café is geweest?
Pfoe, deze staat laag zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
sowieso, van je zolder afkomenquote:Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw van je zolder afkomen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou nouquote:Op maandag 28 december 2015 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe smaakt het zuur tot nu toe vandaag?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Af en toe zal je toch de bezorgpizza moeten ophalenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij kent je pappenheimers.quote:Op maandag 28 december 2015 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Stevie Wonder?
[/Mexicanobakker][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Genoeg gekken hierquote:Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw van je zolder afkomenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Als je de top bekijkt worden sommige nummers geel en anderen niet. Waarom is dat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ah eindelijk.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Als er hier goede cokedealers waren had ik nu een lijn gelegd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoe kan Clapton geen hofleverancier zijn.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
XTCquote:Op maandag 28 december 2015 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk liedToch heb ik liever XTC.
Daar ga ik volgend jaar op stemmen, als ik het niet vergeet.
Helaas durf ik dat hier niet te doen. Met XTC wil ik in de stad rondlopen en aangezien ik al eens bijna dood ben gevallen, ga ik dat risico niet nemen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: