basiskennisquote:Op zondag 27 december 2015 23:40 schreef Zorro het volgende:
Life of Brian gefinancierd door George Harrison lees ik, dat wist ik dan weer niet.

Doe eens lief tegen Diaan.quote:

Nou nee.quote:Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hij heeft dus al 23 uur niet gerookt.

Mensen die een dag laten beginnen om 00:00 in plaats van wanneer ze wakker wordenquote:Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hij heeft dus al 23 uur niet gerookt.

quote:Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die een dag laten beginnen om 00:00 in plaats van wanneer ze wakker worden

Nu ga ik me even schamen.quote:

Op zich eens maar de "daders" zitten er al niet meer... Anderen moeten het nu oplossen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de regio een stuk aansprekender dan dat treurige Heracles, maar ze hebben wel echt heel erg beleid gevoerd. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Zo. Klaar.quote:

Misschien vindt je vogel het gewoon een ongelofelijk kutnummerquote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.

eet m op....quote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.

Is het een struisvogel?quote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:

quote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:

Ik denk het, want bij mijn moeder zit er eentje die het met 3x doorhad.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien vindt je vogel het gewoon een ongelofelijk kutnummer

Hahaquote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |