Tot over 11 minutenquote:
Er zijn fora waar ze reclame tussen posts plaatsenquote:Op zondag 27 december 2015 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb er alleen last van omdat ik er soms op klik terwijl ik wil scrollen. Dan zie ik de reclame.
Sorry.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja mooi moment om te stoppen en te gaan slapen.morgenavond maar weer op laptop.
Nou ja mooi moment om te stoppen en te gaan slapen.morgenavond maar weer op laptop.
Ik ben geen enorme Coldplay fan hoor, vind sommige dingen mooi en sommige niet.quote:
Ik weet het wel zekerquote:
Ja gigantisch ding in een relatief kleine kamer...maar hij loopt (ja idd, je kan vliegenquote:
Valt hier op fok op mobiel wel mee, worden wel steeds vager...quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn fora waar ze reclame tussen posts plaatsenThe horror.
ik vind ze als gasten echt heel tof. Hebben ook een goede muzieksmaak en veel muziekkennis. Dat TV-programma dat ze in de States hebben gemaakt is echt een aanrader.quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Stickertje het volgende:
Om een of andere reden kan ik N&S niet haten![]()
Vind dit best een leuk lied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |