Game Onquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef roos85 het volgende:
Al geplaatst voor WK afstanden;
500m:
V: Jorien ter Mors
M: Kai Verbij
1000m:
V: Marit Leenstra
M: Kjeld Nuis
1500m:
V: Marit Leenstra
M: Kjeld Nuis
3000m:
Marije Joling
5000m:
Jorrit Bergmsa
http://nos.nl/artikel/207(...)ns-op-500-meter.htmlquote:Regerend olympisch kampioen Michel Mulder verbeterde zich in zijn tweede 500 meter nog wel.
Maar de 34,35 was bij lange na niet genoeg om een ticket voor de WK afstanden te bemachtigen. Mulder werd teleurstellend achtste.
quote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)ns-op-500-meter.html
#werkenbijdenos
quote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
#werkenbijdenos
Teringquote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
#werkenbijdenos
Dan is de NK-titel dus blijkbaar ondergeschikt.quote:Op maandag 28 december 2015 12:05 schreef Max23 het volgende:
De 500m dames is voor de titel ineens een open strijd geworden, Ter Mors heeft zich afgemeld.
Had zich daar natuurlijk al op geplaatst via de WB
Weinig verrassend. Zonde dat hij zo uit vorm isquote:Op maandag 28 december 2015 12:40 schreef Pino112 het volgende:
En Michel Mulder doet niet mee aan de 1000.
Zeker weten. De Jong ook goedquote:Op maandag 28 december 2015 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt mij gewoon ruim voldoende voor EK Allround en plaatsing voor WK afstanden
Gaat niet lukken denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 14:41 schreef Max23 het volgende:
4:08,70 ongeveer voor Leenstra om De Jong voor te blijven voor het EK
Wellicht nog met het oog op het WK Allround net zoals Bergsma doet?quote:Op maandag 28 december 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat Leenstra al had gezegd dat ze niet meedoet met EK Allround, dan had ik deze afstand laten schieten wellicht als je toch al in je zware trainingsperiode zit
Dan moet je je plaatsen via NK Allround tochquote:Op maandag 28 december 2015 14:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wellicht nog met het oog op het WK Allround net zoals Bergsma doet?
Ik snap deze grap nietquote:Op maandag 28 december 2015 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hoeven straks niet meer te dweilen voor 500m
Leg eens uitquote:Op maandag 28 december 2015 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hoeven straks niet meer te dweilen voor 500m
Dan nog snap ik hem nietquote:Op maandag 28 december 2015 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorhuis moest rijden ja hallo
Als ze bij schaatsen een opkomst met bijnaam zouden invoeren zoals bij boksen of darten zou Jorien opkomen als Jorien 'de Zamboni' Voorhuisquote:
Dan maar de directe versie. Voorhuis is een domme kwijlende geit. Wat niet betekent dat ze een echte geit is overigens als je dat nog niet had begrepen.quote:
Bedankt voor de opheldering!quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan maar de directe versie. Voorhuis is een domme kwijlende geit. Wat niet betekent dat ze een echte geit is overigens als je dat nog niet had begrepen.
Gewoon stoppen, ze is al jaren dramaquote:Op maandag 28 december 2015 15:53 schreef Remzz het volgende:
Annette moet er of een keer een jaartje tussenuit of gewoon stoppen, dit heeft geen zin zo.
Annette is er al jaren 'tussenuit'...quote:Op maandag 28 december 2015 15:53 schreef Remzz het volgende:
Annette moet er of een keer een jaartje tussenuit of gewoon stoppen, dit heeft geen zin zo.
Dan moet ze in de tweede omloop toch echt veel goed maken op Van den Brandt of Boerquote:Op maandag 28 december 2015 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
500, 1000, 1500m
Moet kunnen
Mja, je weet het maar nooit met Marritquote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet ze in de tweede omloop toch echt veel goed maken op Van den Brandt of Boer
Kan ze Bert mooi terug trollen.quote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, je weet het maar nooit met Marrit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antoinnette de Jong of Tonny de Jong?
Wie kiezen jullie?Tonny natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even a broken clock is right twice a day.
quote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antoinnette de Jong of Tonny de Jong?
Wie kiezen jullie?Lastig, tegelijk mag niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds dat artikel een maandje geleden ben je niet meer zo positief?quote:Op maandag 28 december 2015 16:34 schreef wimderon het volgende:
Dirk Zoutewelle vindt dit niet leuk.
Nou, ik kende de beste man niet. Maar de sporters waar hij mee werkt zijn nou niet bepaald goed aan het presteren of laten een verbetering zien of iets dergelijks.quote:Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinds dat artikel een maandje geleden ben je niet meer zo positief?
Aangezien er op de 5km dames en 10km nog niemand geplaatst is, mogen dan gewoon de beste drie naar het WK?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vandaag starten ze om 13.15 met 5km dames
14.14 beginnen de heren met 10km waarbij Kramer niet tegen Bergsma rijdt.
Kramer rijdt in de rit voor Bergsma tegen Kooiman. Jorrit rijdt tegen Bob de Vries... Op papier natuurlijk een voordeel voor Jorrit. Ben benieuwd of Kramer voluit gaat of hij genoegen neemt met het verslaan van Kooiman
Nee voor die afstanden mogen er maar 2 personen per land in actie komen. Beste twee op beide afstanden vandaag doen mee aan WKquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aangezien er op de 5km dames en 10km nog niemand geplaatst is, mogen dan gewoon de beste drie naar het WK?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee voor die afstanden mogen er maar 2 personen per land in actie komen. Beste twee op beide afstanden vandaag doen mee aan WK
En daaronder dan ook meteen "dweil"quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:41 schreef Max23 het volgende:
Ik snap het niet, er is toch net al gedweild
Tot zoverquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:51 schreef Pino112 het volgende:
Tot nu toe nog een vrij normaal interview met Anema.
Is het ooit wel eens wat geweest?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nauta
Niet meer wat het geweest is
Vorig jaar PB gereden van 6.57 in Heerenveenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Is het ooit wel eens wat geweest?
In 2014 was ze een solide 7 blank rijder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Is het ooit wel eens wat geweest?
Zit wel een groot verschil tussen, 11 jaar. Geboren in Leiderdorp en Warmond volgens wikipedia, wat dat betreft zou het wel kunnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:04 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vraag me altijd af of Lisa van der Geest een zus is van Lisette (die tot een aantal jaar geleden altijd meedeed en beetje zelfde prestaties/afstanden). Maar zal wel niet toch? Anders waren de ouders niet echt origineel qua naamgeving
Enorme lulhannes inderdaad, net ook weer, beginnen met het negatieve van vorig jaar en daar over doorzeiken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een ontiegelijke lul is die Bert Maalderink zeg, zuigen zuigen zuigen, volgens mij heeft iedere schaatser een hekel aan hem. Zijn gejank over details of zaken die jaren geleden mis gingen
500x liever Bert dan Jeroen Stekelenburg met z'n pamperende vraagjes van het niveau Marcel Maijer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een ontiegelijke lul is die Bert Maalderink zeg, zuigen zuigen zuigen, volgens mij heeft iedere schaatser een hekel aan hem. Zijn gejank over details of zaken die jaren geleden mis gingen
Hij zou inderdaad a la Jochem Uytdehaage hem naar finish moeten rijdenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mats moet gewoon even normaal doen en eventjes wachten opBob
![]()
Wat denkt die nobuddy
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef superniger het volgende:
Bedankt Bob.
Ga maar lekker met pensioen.
Wel dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
DiskwalificerenWat een onzin, gaan ze niet doen
Smeekens moet natuurlijk wel naar het WKquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:22 schreef wimderon het volgende:
Hiervoor iemand diskwalificeren en Smeekens die op de 500 bijna een compleet recht stuk in de verkeerde baan rijdt gewoon in de uitslag opnemen
Wat heb je tegen Bobquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef roos85 het volgende:
Ben absoluut geen Bob de Jong fan, verre van. Maar die dq is wel ontzettend kinderachtig.
Vind hem gewoon niet zo sympathiek. Zeker niet sinds dat geintje bij de OS toen Kramer verkeerd wisselde.quote:
dit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef roos85 het volgende:
Ben absoluut geen Bob de Jong fan, verre van. Maar die dq is wel ontzettend kinderachtig.
Ja, hoe durft ie, beetje blij gaan zitten zijn met een olympische medaillequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind hem gewoon niet zo sympathiek. Zeker niet sinds dat geintje bij de OS toen Kramer verkeerd wisselde.
Dan hadden ze Smeekens ook moeten diskwalificeren. Maar dat durven ze niet omdat hij een medaille kandidaat is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Susi het volgende:
Eens met Erben.
Dan Dione met 'ja, regels zijn regels'.
Dat zal tussen 13.23-13.30 zittenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Wat was overigens de tijd van Bob? Heb helaas zijn rit gemist
13.25 geloof ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Wat was overigens de tijd van Bob? Heb helaas zijn rit gemist
Echt een schande om te gaan juichen als je brons wint.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind hem gewoon niet zo sympathiek. Zeker niet sinds dat geintje bij de OS toen Kramer verkeerd wisselde.
Het ging gewoon om de manier waarop hij toen over het middenterrein liep.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hoe durft ie, beetje blij gaan zitten zijn met een olympische medaille
ik begrijp Roos wel. Het kwam op mij toen ook heel vals over. Geen juich om het brons, maar om de fout. En alsof ie goud won, ipv brons, want het was weer zo'n overact.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:43 schreef superniger het volgende:
Echt een schande om te gaan juichen als je brons wint.
Dat dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik begrijp Roos wel. Het kwam op mij toen ook heel vals over. Geen juich om het brons, maar om de fout. En alsof ie goud won, ipv brons, want het was weer zo'n overact.
Maar oké, ik baalde ook erg van Svens fout, dus kan ook door de heat of the moment komen dat ik dat zo interpreteerde
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die bitches hier die haten op Bob
Helden als Bob moet je koesteren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]![]()
2 om precies te zijn
en jullie mannen vinden hem blijkbaar allemaal een god
Maar hij is ook een lul.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Helden als Bob moet je koesteren.
Als je vooraf roept voor goud te gaan en (als enige) dat je Kramer wel aankunt wel ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hoe durft ie, beetje blij gaan zitten zijn met een olympische medaille
Oke.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me niet....hij reed de binnenbocht, snijdt de bocht dus niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |