Dan hadden ze Smeekens ook moeten diskwalificeren. Maar dat durven ze niet omdat hij een medaille kandidaat is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Susi het volgende:
Eens met Erben.
Dan Dione met 'ja, regels zijn regels'.
Dat zal tussen 13.23-13.30 zittenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Wat was overigens de tijd van Bob? Heb helaas zijn rit gemist
13.25 geloof ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Wat was overigens de tijd van Bob? Heb helaas zijn rit gemist
Echt een schande om te gaan juichen als je brons wint.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind hem gewoon niet zo sympathiek. Zeker niet sinds dat geintje bij de OS toen Kramer verkeerd wisselde.
Het ging gewoon om de manier waarop hij toen over het middenterrein liep.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hoe durft ie, beetje blij gaan zitten zijn met een olympische medaille
ik begrijp Roos wel. Het kwam op mij toen ook heel vals over. Geen juich om het brons, maar om de fout. En alsof ie goud won, ipv brons, want het was weer zo'n overact.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:43 schreef superniger het volgende:
Echt een schande om te gaan juichen als je brons wint.
Dat dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik begrijp Roos wel. Het kwam op mij toen ook heel vals over. Geen juich om het brons, maar om de fout. En alsof ie goud won, ipv brons, want het was weer zo'n overact.
Maar oké, ik baalde ook erg van Svens fout, dus kan ook door de heat of the moment komen dat ik dat zo interpreteerde
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die bitches hier die haten op Bob
Helden als Bob moet je koesteren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]![]()
2 om precies te zijn
en jullie mannen vinden hem blijkbaar allemaal een god
Maar hij is ook een lul.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Helden als Bob moet je koesteren.
Als je vooraf roept voor goud te gaan en (als enige) dat je Kramer wel aankunt wel ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hoe durft ie, beetje blij gaan zitten zijn met een olympische medaille
Oke.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me niet....hij reed de binnenbocht, snijdt de bocht dus niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |