Game Onquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef roos85 het volgende:
Al geplaatst voor WK afstanden;
500m:
V: Jorien ter Mors
M: Kai Verbij
1000m:
V: Marit Leenstra
M: Kjeld Nuis
1500m:
V: Marit Leenstra
M: Kjeld Nuis
3000m:
Marije Joling
5000m:
Jorrit Bergmsa
Dit is ook puur bedoeld om de kalender van een Olympisch seizoen over te nemen, zodat ieder jaar je voorbereiding hetzelfde is.quote:Op zondag 27 december 2015 09:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat ze dit toernooi tussen kerst en Oud&Nieuw hebben geplaatst. Zou me niks verbazen als ze dit ook in Olympische seizoenen i.p.v. het OKT gaan doen.
Nu de WK Afstanden in februari worden georganiseerd, kan dat ook gewoon.quote:Op zondag 27 december 2015 12:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit is ook puur bedoeld om de kalender van een Olympisch seizoen over te nemen, zodat ieder jaar je voorbereiding hetzelfde is.
Vind het zo stom dat dat alweer de eerste vraag was van Dione. De regels zijn duidelijk inderdaad, al had hij geplaatst willen zijn dan had hij maar niet moeten gaan trainen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer aanwijzen had voor mij niet gehoeven, het kan wel. Hij koos er natuurlijk zelf voor om niet te rijden in Inzell
Heb dat dus net gemist, wat was er?quote:Op zondag 27 december 2015 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het zo stom dat dat alweer de eerste vraag was van Dione. De regels zijn duidelijk inderdaad, al had hij geplaatst willen zijn dan had hij maar niet moeten gaan trainen.
Straks komt Dione ook met de vraag of Wüst niet aangewezen had moeten wordenquote:Op zondag 27 december 2015 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het zo stom dat dat alweer de eerste vraag was van Dione. De regels zijn duidelijk inderdaad, al had hij geplaatst willen zijn dan had hij maar niet moeten gaan trainen.
Inderdaad, dan had hij maar gewoon alle WB-wedstrijden moeten rijden. Maargoed, normaal gesproken is kwalificatie voor het WK een formaliteit...quote:Op zondag 27 december 2015 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer aanwijzen had voor mij niet gehoeven, het kan wel. Hij koos er natuurlijk zelf voor om niet te rijden in Inzell
Combiklassement 1500m + 5000m, in huidige vorm zie ik niet wie hem kan bedreigen. Zal gewoon Kramer + Bergsma wordenquote:Op zondag 27 december 2015 13:59 schreef Montov het volgende:
Kramer moet toch snel rijden op de 5km voor EK-kwalificatie.
"Jorrit Bergsma is al geplaatst via de wereldbeker. Rintje had Kramer ook niet aangewezen moeten worden"quote:Op zondag 27 december 2015 13:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb dat dus net gemist, wat was er?
quote:Op zondag 27 december 2015 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
"Jorrit Bergsma is al geplaatst via de wereldbeker. Rintje had Kramer ook niet aangewezen moeten worden"
Aldus Dione
Zonder Flowers, Verweij en Blokhuijsen (daar verwacht ik dus niet veel van) is er ook niet zoveel concurrentie ja.quote:Op zondag 27 december 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Combiklassement 1500m + 5000m, in huidige vorm zie ik niet wie hem kan bedreigen. Zal gewoon Kramer + Bergsma worden
Flowers heeft natuurlijk al twee jaar niks op een EK te zoekenquote:Op zondag 27 december 2015 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Flowers, Verweij en Blokhuijsen (daar verwacht ik dus niet veel van) is er ook niet zoveel concurrentie ja.
Zal wel tussen Blok en De Vries gaan voor derde plek denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Flowers, Verweij en Blokhuijsen (daar verwacht ik dus niet veel van) is er ook niet zoveel concurrentie ja.
Scherpquote:Op zondag 27 december 2015 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Flowers heeft natuurlijk al twee jaar niks op een EK te zoeken
Je kunt zo'n bericht niet plaatsen zonder foto'squote:Op zondag 27 december 2015 14:04 schreef Max23 het volgende:
Patrick Roest nu. Die heeft een lekkere zus
quote:Op zondag 27 december 2015 14:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kunt zo'n bericht niet plaatsen zonder foto's
"Helaas" zei hij er ook nog bij.quote:
Ja idd, we willen meer blessures in het schaatsenquote:
Bloed op de ijsbaanquote:Op zondag 27 december 2015 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja idd, we willen meer blessures in het schaatsen
Teveel turks fruitquote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef -0- het volgende:
De Jong is een beetje viesdik geworden zo te zien?
'quote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef Evertjan het volgende:
Herbert kende Hoolwerf als klein jongetje
quote:Op zondag 27 december 2015 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zeggen dat Bob en Renz een punt achter hun carriere gaan zetten?
Dat mag jij zeggen!quote:Op zondag 27 december 2015 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zeggen dat Bob en Renz een punt achter hun carriere gaan zetten?
quote:Op zondag 27 december 2015 14:15 schreef Max23 het volgende:
Hierna komt Hoolwerf. Die gaat een PR rijden
Zou best wel 's het derde ticket kunnen pakken op deze manier. Omstandigheden zijn niet super.quote:
Kooiman zou er ook wel aan kunnen komenquote:Op zondag 27 december 2015 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best wel 's het derde ticket kunnen pakken op deze manier. Omstandigheden zijn niet super.
Kapot gemaakt door Kemkers en niet als enige natuurljkquote:Op zondag 27 december 2015 14:31 schreef roos85 het volgende:
Zonde hoor dat WOH zoveel blessures heeft
Wat vond je nou van het zusje van Roest?quote:Op zondag 27 december 2015 15:13 schreef franklop het volgende:
euh kramer is nog niet geplaatst Hersman, als Stroetinga en De Vries sneller zijn dan blijft hij thuis...
De kans is natuurlijk marginaal, maar toch
Schaatsers versnellen altijd bij het uitkomen van de bocht, dus hij had gelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Kramer versnelde mooi van 30.0 naar 30.2 in die laatste ronde, scherp gezien Herbert!
42195 keer.quote:Op zondag 27 december 2015 15:18 schreef franklop het volgende:
iemand geturfd hoevaak de term marathonschaatsen is gevallen?
he dat is net zovaak als een marathon in meters lang is! Wat een toevalquote:
Nou, gezien de 1500m van Blokkie is De Vries duidelijk de favoriet.quote:Op zondag 27 december 2015 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Strakke rit van Douwe... Zal spannend worden op 1500m tussen hem en Blok
Tot vandaag had ik dat ook gedacht. Maar Blokkie lijkt toch weer in goede doen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou, gezien de 1500m van Blokkie is De Vries duidelijk de favoriet.
Won vorig jaar nog het NK afstanden, die race was best goed tochquote:Op zondag 27 december 2015 15:28 schreef Remzz het volgende:
Ben nu al weer bang voor de 1500 meter van Kramer, die heeft die nog nooit goed gereden.
Lijkt mij ook logisch, zoveel meerwaarde heeft dat niet voor hem.quote:
Ah okee, dat staat me niet meer zo bij weet wel dat hij op EK's/WK's vaak tegenvalt op de 1500 meter.quote:Op zondag 27 december 2015 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Won vorig jaar nog het NK afstanden, die race was best goed toch
Dat baanrecord ookquote:Op zondag 27 december 2015 15:36 schreef franklop het volgende:
de 500 meter, ooit een C programma bij een NK. Hoop veranderd afgelopen jaren
Ja vooral om voor te sorteren voor het WK Allround evt.quote:Op zondag 27 december 2015 15:34 schreef Montov het volgende:
Oh, het middelste gedeelte van het interview van Bergsma gemist, maar plotseling toch besloten om niet naar het EK te gaan? In het begin zei hij nog een goede 1500m te willen rijden.
Dat weekend werd er sowieso bizar hard gereden.quote:Op zondag 27 december 2015 15:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof er handklokkers van Kolomna waren ingevlogen.
Bij het NK Allround zal toch het laatste ticket verdeeld worden?quote:Op zondag 27 december 2015 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus Bersgma doet niet mee met EK Allround, kan hij dan wel in aanmerking komen voor WK Allround?
Dat zou heel goed kunnen ja, ik ken de regels niet zo goedquote:Op zondag 27 december 2015 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het NK Allround zal toch het laatste ticket verdeeld worden?
+veelquote:Op zondag 27 december 2015 15:44 schreef wimderon het volgende:
Er zou een functie op je tv moeten komen die het geluid van één van de twee commentatoren blokkeert.
Je verwacht het niet he!quote:Op zondag 27 december 2015 15:52 schreef danos het volgende:
Al die rondjerijders in het schaatsen, fascinerend!
Denk het ook jaquote:Op zondag 27 december 2015 15:53 schreef danos het volgende:
[..]
Is vast een trend van de laatste jaren
Mag dat zomaar eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef wimderon het volgende:
Even slipstreampje meegepakt door Verbij.
Daardoor kon hij er Verbij.quote:Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef wimderon het volgende:
Even slipstreampje meegepakt door Verbij.
Nee, zo'n 40-45quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste binnenbocht Hein wordt genot.
Denk dat daar ook wat concentratie wegvielquote:Op zondag 27 december 2015 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mist natuurlijk wel de slipstream van Jorritsma
Zelfs op een NK winnen de Aziaten.quote:Op zondag 27 december 2015 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verbij, Smeekens, Ntab
Prachtige top-3
Hopelijk maakt Sjinkie ook een overstap naar langebaan schaatsen. Dat wordt genot.quote:Op zondag 27 december 2015 16:07 schreef danos het volgende:
Misschien moeten die boys toch eens een beginnersklasje bochten rijden bij Sjinkie volgen..
Zijn PR op de 500m is 38.5 ofzo...quote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Sjinkie ook een overstap naar langebaan schaatsen. Dat wordt genot.
Ter Mors zou eigenlijk zich volledig op de lange baan moeten richten.quote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Sjinkie ook een overstap naar langebaan schaatsen. Dat wordt genot.
Njah voor prijzen misschien wel maar shorttrack is wel een grotere sport.quote:Op zondag 27 december 2015 16:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ter Mors zou eigenlijk zich volledig op de lange baan moeten richten.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 27 december 2015 16:17 schreef franklop het volgende:
Na een heel interview nog vragen "Doet het pijn"
De grote vraag is, in de 1:53?quote:Op zondag 27 december 2015 16:18 schreef Max23 het volgende:
Ter Mors trouwens in rit 2 zo. Wordt gelijk de winnende tijd bekend.
hoor net dat het wat meer glij ijs is, dus zou kunnen!quote:
Maar toch maar een paar tienden achter de tijden van Bowe/Richardson twee weken geledenquote:Op zondag 27 december 2015 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ter Mors verliest toch veel in de slotronde
Het viel me nog mee tov hoe het eruit zag.quote:Op zondag 27 december 2015 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ter Mors verliest toch veel in de slotronde
Helemaal geen verkeerde tijd idd.quote:Op zondag 27 december 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar toch maar een paar tienden achter de tijden van Bowe/Richardson twee weken geleden
toen ze je post lasquote:
wel nog even dr arm uit de kom gehad van de week hoor ik netquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Beek, ook weer terug van weggeweest
Nou, nog niet helemaal Nog geen enkele goede race gereden sinds dat ongeluk.quote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Beek, ook weer terug van weggeweest
Dat ze op ijs staat is voor haar al een overwinning op zichquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou, nog niet helemaal Nog geen enkele goede race gereden sinds dat ongeluk.
quote:Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef franklop het volgende:
Ah de dweilpauze, mooi halverwege gepland
Echt hequote:Op zondag 27 december 2015 16:49 schreef franklop het volgende:
Het wordt meer dan een seconde, 25,53 om 26,21
Ok Martin
Ze is hard aan het trainen deze periode, dus zo vreemd is dit niet. Ze hoeft ook niet.quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef wimderon het volgende:
Leenstra komt IEDERE week iets dichterbij. Oh wacht.
Zijn de verschillen van de voorgaande doorkomst volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2015 16:48 schreef franklop het volgende:
155,56 +0,89 is 1.56,8?
Die tijdverschillen kloppen hele dag al geen reet van
Dus het verlies tov Ter Mors in laatste ronde?quote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn de verschillen van de voorgaande doorkomst volgens mij.
Het verschil na 1100 meter met Ter Mors bedoelt wimderon volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Dus het verlies tov Ter Mors in laatste ronde?
Nee, aan de finish wordt hetzelfde verschil weergegeven als bij het ingaan van de laatste ronde.quote:Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Dus het verlies tov Ter Mors in laatste ronde?
Service.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |