Game Onquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef roos85 het volgende:
Al geplaatst voor WK afstanden;
500m:
V: Jorien ter Mors
M: Kai Verbij
1000m:
V: Marit Leenstra
M: Kjeld Nuis
1500m:
V: Marit Leenstra
M: Kjeld Nuis
3000m:
Marije Joling
5000m:
Jorrit Bergmsa
Dit is ook puur bedoeld om de kalender van een Olympisch seizoen over te nemen, zodat ieder jaar je voorbereiding hetzelfde is.quote:Op zondag 27 december 2015 09:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat ze dit toernooi tussen kerst en Oud&Nieuw hebben geplaatst. Zou me niks verbazen als ze dit ook in Olympische seizoenen i.p.v. het OKT gaan doen.
Nu de WK Afstanden in februari worden georganiseerd, kan dat ook gewoon.quote:Op zondag 27 december 2015 12:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit is ook puur bedoeld om de kalender van een Olympisch seizoen over te nemen, zodat ieder jaar je voorbereiding hetzelfde is.
Vind het zo stom dat dat alweer de eerste vraag was van Dione. De regels zijn duidelijk inderdaad, al had hij geplaatst willen zijn dan had hij maar niet moeten gaan trainen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer aanwijzen had voor mij niet gehoeven, het kan wel. Hij koos er natuurlijk zelf voor om niet te rijden in Inzell
Heb dat dus net gemist, wat was er?quote:Op zondag 27 december 2015 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het zo stom dat dat alweer de eerste vraag was van Dione. De regels zijn duidelijk inderdaad, al had hij geplaatst willen zijn dan had hij maar niet moeten gaan trainen.
Straks komt Dione ook met de vraag of Wüst niet aangewezen had moeten wordenquote:Op zondag 27 december 2015 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het zo stom dat dat alweer de eerste vraag was van Dione. De regels zijn duidelijk inderdaad, al had hij geplaatst willen zijn dan had hij maar niet moeten gaan trainen.
Inderdaad, dan had hij maar gewoon alle WB-wedstrijden moeten rijden. Maargoed, normaal gesproken is kwalificatie voor het WK een formaliteit...quote:Op zondag 27 december 2015 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer aanwijzen had voor mij niet gehoeven, het kan wel. Hij koos er natuurlijk zelf voor om niet te rijden in Inzell
Combiklassement 1500m + 5000m, in huidige vorm zie ik niet wie hem kan bedreigen. Zal gewoon Kramer + Bergsma wordenquote:Op zondag 27 december 2015 13:59 schreef Montov het volgende:
Kramer moet toch snel rijden op de 5km voor EK-kwalificatie.
"Jorrit Bergsma is al geplaatst via de wereldbeker. Rintje had Kramer ook niet aangewezen moeten worden"quote:Op zondag 27 december 2015 13:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb dat dus net gemist, wat was er?
quote:Op zondag 27 december 2015 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
"Jorrit Bergsma is al geplaatst via de wereldbeker. Rintje had Kramer ook niet aangewezen moeten worden"
Aldus Dione
Zonder Flowers, Verweij en Blokhuijsen (daar verwacht ik dus niet veel van) is er ook niet zoveel concurrentie ja.quote:Op zondag 27 december 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Combiklassement 1500m + 5000m, in huidige vorm zie ik niet wie hem kan bedreigen. Zal gewoon Kramer + Bergsma worden
Flowers heeft natuurlijk al twee jaar niks op een EK te zoekenquote:Op zondag 27 december 2015 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Flowers, Verweij en Blokhuijsen (daar verwacht ik dus niet veel van) is er ook niet zoveel concurrentie ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |