Wat vond je nou van het zusje van Roest?quote:Op zondag 27 december 2015 15:13 schreef franklop het volgende:
euh kramer is nog niet geplaatst Hersman, als Stroetinga en De Vries sneller zijn dan blijft hij thuis...
De kans is natuurlijk marginaal, maar toch
Schaatsers versnellen altijd bij het uitkomen van de bocht, dus hij had gelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Kramer versnelde mooi van 30.0 naar 30.2 in die laatste ronde, scherp gezien Herbert!
42195 keer.quote:Op zondag 27 december 2015 15:18 schreef franklop het volgende:
iemand geturfd hoevaak de term marathonschaatsen is gevallen?
he dat is net zovaak als een marathon in meters lang is! Wat een toevalquote:
Nou, gezien de 1500m van Blokkie is De Vries duidelijk de favoriet.quote:Op zondag 27 december 2015 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Strakke rit van Douwe... Zal spannend worden op 1500m tussen hem en Blok
Tot vandaag had ik dat ook gedacht. Maar Blokkie lijkt toch weer in goede doen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou, gezien de 1500m van Blokkie is De Vries duidelijk de favoriet.
Won vorig jaar nog het NK afstanden, die race was best goed tochquote:Op zondag 27 december 2015 15:28 schreef Remzz het volgende:
Ben nu al weer bang voor de 1500 meter van Kramer, die heeft die nog nooit goed gereden.
Lijkt mij ook logisch, zoveel meerwaarde heeft dat niet voor hem.quote:
Ah okee, dat staat me niet meer zo bij weet wel dat hij op EK's/WK's vaak tegenvalt op de 1500 meter.quote:Op zondag 27 december 2015 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Won vorig jaar nog het NK afstanden, die race was best goed toch
Dat baanrecord ookquote:Op zondag 27 december 2015 15:36 schreef franklop het volgende:
de 500 meter, ooit een C programma bij een NK. Hoop veranderd afgelopen jaren
Ja vooral om voor te sorteren voor het WK Allround evt.quote:Op zondag 27 december 2015 15:34 schreef Montov het volgende:
Oh, het middelste gedeelte van het interview van Bergsma gemist, maar plotseling toch besloten om niet naar het EK te gaan? In het begin zei hij nog een goede 1500m te willen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |