quote:Op zondag 27 december 2015 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. In deze SC worden wel eens grapjes gemaakt, maar de enige echte racisten in deze reeks zijn jij en Voorschrift.
Was trouwens geen grapje.quote:
Nice.quote:
Tja, beter om in het waanbeeld te leven dat iedereen racistisch en discriminerend is dan om je eigen racisme onder ogen te komen.quote:Op zondag 27 december 2015 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. In deze SC worden wel eens grapjes gemaakt, maar de enige echte racisten in deze reeks zijn jij en Voorschrift.
Ik meen dat jij meer van de mannenliefde bent...quote:Op zondag 27 december 2015 14:56 schreef Euribob het volgende:
Geert Wilders lijkt me wel een goeie voor Paper_Tiger.
Wel zo makkelijk, inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 14:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tja, beter om in het waanbeeld te leven dat iedereen racistisch en discriminerend is dan om je eigen racisme onder ogen te komen.
quote:Op zondag 27 december 2015 14:58 schreef Monolith het volgende:
Misschien heeft P_T nog wat leuke statistieken van dubieuze sites van blanke racisten voor ons.
De laatste keer dat je dat deed was erg vermakelijk. Lekker op de bres voor het zuivere blanke ras in Zuid-Afrika.quote:
Een gediscrimineerde minderheid inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
De laatste keer dat je dat deed was erg vermakelijk. Lekker op de bres voor het zuivere blanke ras in Zuid-Afrika.
In hun beveiligde villawijkjes. Boehoehoe.quote:Op zondag 27 december 2015 15:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een gediscrimineerde minderheid inderdaad.
Nog steeds.quote:
De Vreemdeling. Ik ben er niet echt een fan van of zo, maar de stijl deed me denken aan die van de anekdotes die jij wel eens plaatst. Leuk om te zien dat mijn vermoedens betreffende inspiratie dan kloppend bleken.quote:Op zondag 27 december 2015 13:07 schreef Nautilus. het volgende:
Welk boek van Albert Camus lees je, Pokkelmans?
Ik heb A. den Doolaard 'ontdekt'. Kneiterspannend. Lijkt soms een beetje op Papillon. Vroeger dacht ik dat hij saaie boeken schreef, maar dat was omdat mijn oma ze ook las. Daar stonden zijn boeken naast 'Pa Pinkelman' en 'Shogun' in de kast.
Bezijden de waarheid maar goed. Dus als je welvarend bet mag je gewoon gediscrimineerd worden? Bijzonder.quote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
In hun beveiligde villawijkjes. Boehoehoe.
Ik kom ze gewoon op familie bijeenkomsten tegen. Zwarter dan zwart kan ik je vertellen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:07 schreef Euribob het volgende:
Lijkt me toch vervelend om te leven als P_T, elke keer weer schrikken als je een zwarte man op straat tegenkomt.
Neuh.quote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bezijden de waarheid maar goed. Dus als je welvarend bet mag je gewoon gediscrimineerd worden? Bijzonder.
Klopt. Hoe donkerder hoe lager op de maatschappelijke ladder. Maar als gekleurde mensen het doen is het altijd oké.quote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef Tem het volgende:
Discriminatie is daar wel inderdaad, zeker op het gebied van voorkeur bij banen. Ook niet zo heel onverwachts na jarenlang onderdrukt te zijn. Echter, blanken mogen gewoon stemmen, mogen gewoon naar rugby of voetbal, zelfde strand, zelfde restaurant. Allemaal zaken die in de tijd van apartheid een tikje anders waren.
Maar discriminatie is daar niet alleen naar blanken maar ook tussen zwarte Zuid-Afrikanen en immigranten uit omringende Afrikaanse landen bijvoorbeeld.
Ik vind de vorm van apartheid in ons land een goed systeem. Apartheid moet een keuze zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh.
Het is alleen jammer dat jij Apartheid dan weer goed vond.
Neuh. Die goedkeuring vindt alleen plaats in het hoofd van jou en je Stormfront-vrienden.quote:Op zondag 27 december 2015 15:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Klopt. Hoe donkerder hoe lager op de maatschappelijke ladder. Maar als gekleurde mensen het doen is het altijd oké.
Krabbel nou niet zo lafjes terug, racistje.quote:Op zondag 27 december 2015 15:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind de vorm van apartheid in ons land een goed systeem. Apartheid moet een keuze zijn.
Jullie willen altijd alles reguleren en als je dan twee haaks op elkaar staande levenswijzen reguleert is het weer niet goed.quote:Op zondag 27 december 2015 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krabbel nou niet zo lafjes terug, racistje.
Als dat de enige vereisten zijn discrimineer ik ook geen zwartjoekels.quote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef Tem het volgende:
Echter, blanken mogen gewoon stemmen, mogen gewoon naar rugby of voetbal, zelfde strand, zelfde restaurant.
Helemaal niet. Je kan alleen niet Afrika vergelijken met Nederland. Veel complexer dan je nu voordoet allemaal.quote:Op zondag 27 december 2015 15:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Klopt. Hoe donkerder hoe lager op de maatschappelijke ladder. Maar als gekleurde mensen het doen is het altijd oké.
Dat zeg ik toch niet. Ik geef toe dat er discriminatie is. Dat hoor ik vaak zat van mijn blanke familie daar. Alleen kan je het niet vergelijken met de tijden van apartheid.quote:Op zondag 27 december 2015 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als dat de enige vereisten zijn discrimineer ik ook geen zwartjoekels.
We kennen hier aanmerkelijk meer culturen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je kan alleen niet Afrika vergelijken met Nederland. Veel complexer dan je nu voordoet allemaal.
Dat zegt geen ene reet. Hele geschiedenis is anders.quote:Op zondag 27 december 2015 15:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We kennen hier aanmerkelijk meer culturen.
Heb je hem weer met z'n kutsport op tv.quote:Op zondag 27 december 2015 15:25 schreef Kowloon het volgende:
Schaatsen.Mooie wedstrijd tussen Kramer en Bergsma.
Van de hoogtezon. Dat telt niet.quote:Op zondag 27 december 2015 15:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik kom ze gewoon op familie bijeenkomsten tegen. Zwarter dan zwart kan ik je vertellen.
Hartstikke blanke sport man, wat zeik je nou.quote:Op zondag 27 december 2015 15:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n kutsport op tv.
Het is gewoon een hele toer om met verschillende culturen samen te leven. In Afrika krijg je dan er nog eens bij dat raciale scheidingen veel scherper zijn dan hier door de stammencultuur.quote:Op zondag 27 december 2015 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zegt geen ene reet. Hele geschiedenis is anders.
Blanken zoals Shani Davis inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 15:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hartstikke blanke sport man, wat zeik je nou.
De excuuszwarte is dat.quote:Op zondag 27 december 2015 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blanken zoals Shani Davis inderdaad.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 27 december 2015 15:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet verder dan krabbelen op van die kinderschaatsen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Whehequote:Op zondag 27 december 2015 15:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Apartheid was in de ogen van Paper_Tiger dan ook een zegen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik geef toe dat er discriminatie is. Dat hoor ik vaak zat van mijn blanke familie daar. Alleen kan je het niet vergelijken met de tijden van apartheid.
Vorig jaar nog nieuwe noren gekocht.quote:Op zondag 27 december 2015 15:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet verder dan krabbelen op van die kinderschaatsen.
In de V.S. waren ze vroeger ook zo bang voor/negatief over al die goddeloze katholieke Ieren. Die zouden de WASP wel eens kapot kunnen gaan maken. Zie bijvoorbeeld de The O'Reilly Factor op FOX.quote:Op zondag 27 december 2015 15:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele toer om met verschillende culturen samen te leven. In Afrika krijg je dan er nog eens bij dat raciale scheidingen veel scherper zijn dan hier door de stammencultuur.
Ik had het mis. Het land is er sindsdien erg op vooruit gegaan.quote:Op zondag 27 december 2015 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apartheid was in de ogen van Paper_Tiger dan ook een zegen.
Daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Zeuren veel, werken niet zo hard. Er gaat weinig boven een paar goede mandingo's.quote:Op zondag 27 december 2015 15:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vorig jaar nog nieuwe noren gekocht.
Dat zegt nog niks. Tijden wil ik weten.quote:Op zondag 27 december 2015 15:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vorig jaar nog nieuwe noren gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |