SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Fipo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik kwam hier ff voor Pokémon maar wat wordt die lijst hier overdreven serieus genomen zeg.Ik ga weer weg veel plezier nog en groetjes van de hond.
gr gr![]()
Essquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:29 schreef essnhills het volgende:
Pokemon themesong is gewoon awesome![]()
Veel mensen stemmen toch op liedjes uit sentiment?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zure ouwe mensen die niks kunnen hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam hier ff voor Pokémon maar wat wordt die lijst hier overdreven serieus genomen zeg.Ik ga weer weg veel plezier nog en groetjes van de hond.
![]()
![]()
Essn in da house
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Misschien moet je zelf een keertje serieus worden genomen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet je wat ook niet kan in een Top2000 aller tijden? De Breij op 4 en Imagine op 1.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is.
Jij hebt dit ook gewoon meegemaakt namelijk, maar dit kan niet in een Top 2000 aller tijden.Fade to Black![]()
Ok, doei.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Zure ouwe mensen die niks kunnen hebben
When I was a child I had a fever.
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Zo gaat het bij veel nummers hoor. Als je hier vaker en langer zou komen, zou je het meemaken.
Make love, not war ☮![]()
Ess
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik heb helemaal niet het idee dat de lijst serieus wordt genomen door de meesten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk alleen dat Pokemon voor velen net een bruggetje te ver is
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf een keertje serieus worden genomen.
-XOXO-![]()
Maar deze ken ik toch niet, Klinkt best aardigFor you, there'll be no more crying.
Omdat de doelgroep nog niet geënthousiasmeerd was voor de Top 2000, zo komt er weer een hele nieuwe groep mensen in aanraking met de Top 2000. Helemaal top. En een nummer dat zoveel invloed heeft gehad op een hele generatie mensen hoort als geen ander thuis in een lijst van 2000(!) liedjes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nooit een halve hit geweest, heeft nooit ergens in een keuzelijst gestaan en heeft in al die jaren nooit 3 stemmen gehad - dat de maker van de stemactie nota bene moest vermelden wie de artiest was met titel erbij voordat mensen wisten dat het liedje zo heette zegt toch genoeg?
Ik ben het eens met de kleuterinitiatiefmening van Stijn. Je moet die dingen in perspectief zien. Ik vind Laura van Jan Smit zeker kutter dan Pokemon themesong maar vind het begrijpelijker in de Top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jongens, hoe dronken waren jullie gisteren. Ik was zo zat dat ik bij het naar bed gaan de top2000 niet heb aangezet. Voel me daardoor nu heel vies en een beetje onbetrouwbaar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan Bloasmuziek. Ik kon wel janken toen die eens op numme 27 stond.
Gelukkig dit jaar bijna 70 plekken gezakt. Staat nog wel in de top500 maar ik heb er vertrouwen in dat die plaat ooit uit de 2000 verdwijnt.
Net als die vele liedjes van Blof en Coldplay. Mag allemaal best een onsje minder veel.Make love, not war ☮![]()
Pokemon was beterquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef Grutsk het volgende:
Dit vind ik ook maar een zeikplaat om eerlijk te zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef cafca het volgende:
Wisten jullie dat Martin Buitenhuis eigenlijk helemaal niet van dik houdt?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ach Blof en bijvoorbeeld Simply Red zijn mij bruggetjes te ver, toch ga ik er niet te veel op inquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet het idee dat de lijst serieus wordt genomen door de meesten.
Ik denk alleen dat Pokemon voor velen net een bruggetje te ver is![]()
![]()
"Pokemon was beter." wordt mijn zin voor dit jaar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet dronken...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:32 schreef Dven het volgende:
Jongens, hoe dronken waren jullie gisteren. Ik was zo zat dat ik bij het naar bed gaan de top2000 niet heb aangezet. Voel me daardoor nu heel vies en een beetje onbetrouwbaar.Had geen druppel alcohol gehad.
Aha, ik vond dat nummer altijd als een theme song klinken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tranbsformers animated movie, van het moment dat optimus het gevechty met megatron in gaat, en het moment dat rodimus de matrix opent.![]()
Ook niet Buitenshuis?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef cafca het volgende:
Wisten jullie dat Martin Buitenhuis eigenlijk helemaal niet van dik houdt?I love music |Ajax forever
Hehe, hoi!
Ik ben er maar ffies nu hoor, moet zo werken
Maar jullie zien mij zeker nog wel meer hier
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Imagine staat wereldwijd overal in de top 10 in dit soort lijstjes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet kan in een Top2000 aller tijden? De Breij op 4 en Imagine op 1.
En Claudia vind ik ook een beetje overdreven, maar dat liedje wordt al vier jaar sinds het uitbrengen op gestemd en stond vorig jaar op 19. Het staat in geen vergelijk tot deze actie.
Maar goed, ik ben er klaar mee om mijn mening erover te geven, die mag duidelijk zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vergeef het je omdat je op Lennon moest passen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet dronken...Had geen druppel alcohol gehad.
Nog 1662 keer mag je het zeggen in deze reeksquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef Dven het volgende:
"Pokemon was beter." wordt mijn zin voor dit jaar.![]()
Hopelijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef essnhills het volgende:
Hehe, hoi!
Ik ben er maar ffies nu hoor, moet zo werken
Maar jullie zien mij zeker nog wel meer hier
Mexi...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine staat wereldwijd overal in de top 10 in dit soort lijstjes.
En Claudia vind ik ook een beetje overdreven, maar dat liedje wordt al vier jaar sinds het uitbrengen op gestemd en stond vorig jaar op 19. Het staat in geen vergelijk tot deze actie.
Maar goed, ik ben er klaar mee om mijn mening erover te geven, die mag duidelijk zijn.Wat ga je er toch lekker serieus op in.
![]()
Yazoo
Dont Go!quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ook niet dronken hier, moest nog naar huis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je op Lennon moest passen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Thnx.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je op Lennon moest passen.
Maar dan zou ik nooit mogen drinken.Vandaag ga ik me daar niet aan houden hoor.
Dit klinkt overdreven. Ik zie graag dat je bewijs levert.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine staat wereldwijd overal in de top 10 in dit soort lijstjes.
Maar goed, ik ben er klaar mee om mijn mening erover te geven, die mag duidelijk zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die mensen menen ook wat ze zeggen, zelfs Mani al overdrijft die arme jongen soms een beetje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mexi...Wat ga je er toch lekker serieus op in.
![]()
Ach, moet kunnen
Die nergens op slaat inderdaad, maar laten we verder gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben er klaar mee om mijn mening erover te geven, die mag duidelijk zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Yazoo was echt een van mijn favorieten back in the day"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
![]()
![]()
Zojuist even een ochtendwandeling gemaakt van 25 minuten.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Hou op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden genoeg mensen dat het in de top2000 hoort![]()
Mani is onze Joker toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen menen ook wat ze zeggen, zelfs Mani al overdrijft die arme jongen soms een beetje.
Ach, moet kunnen
This list of western culture songs considered the best includes the top 10 positions from a variety of published results. While there is no general agreement regarding the greatest "song" and no uniform criteria for evaluating results, many publishers and organizations have produced lists of songs rated by critics or readers as "the best" in a genre. The lists included in this article are attributed to reliable sources.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit klinkt overdreven. Ik zie graag dat je bewijs levert.
The songs that appear more than twice on all the following lists are: "Smells Like Teen Spirit" – Nirvana (6 times), "Hotel California" – Eagles (4 times), "Billie Jean" – Michael Jackson (4 times), "One" – U2 (3 times), "Imagine" – John Lennon (3 times), "(I Can't Get No) Satisfaction" – The Rolling Stones (3 times), "Stairway to Heaven" – Led Zeppelin (3 times), "Like a Virgin" – Madonna (3 times) and "Sweet Child O' Mine" – Guns N' Roses (3 times).
Wikipedia, maar ik kan best even graven welke bronnen ze hebben gebruikt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik begrijp genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat jij te jong bent om het echt te begrijpen![]()
Ik denk dat het vooral rellen isquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen menen ook wat ze zeggen,![]()
![]()
WAAR ZIJN DIE HANDJES?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
This list of western culture songs considered the best includes the top 10 positions from a variety of published results. While there is no general agreement regarding the greatest "song" and no uniform criteria for evaluating results, many publishers and organizations have produced lists of songs rated by critics or readers as "the best" in a genre. The lists included in this article are attributed to reliable sources.
The songs that appear more than twice on all the following lists are: "Smells Like Teen Spirit" – Nirvana (6 times), "Hotel California" – Eagles (4 times), "Billie Jean" – Michael Jackson (4 times), "One" – U2 (3 times), "Imagine" – John Lennon (3 times), "(I Can't Get No) Satisfaction" – The Rolling Stones (3 times), "Stairway to Heaven" – Led Zeppelin (3 times), "Like a Virgin" – Madonna (3 times) and "Sweet Child O' Mine" – Guns N' Roses (3 times).
Deze tekst is medemogelijk gemaakt dankzij Mexi
Wikipedia, maar ik kan best even graven welke bronnen ze hebben gebruikt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Disco
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom kan je dan nog typen terwijl je handjes in de lucht moeten zijnquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat zou MJ tegenwoordig doen? Zou ie nog steeds neusproblemen hebben?I love music |Ajax forever
Daarom zeg ik, het momentje is geweest, nu snel vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:37 schreef asco het volgende:
[..]
Beetje rellen af en toe moet kunnen.![]()
![]()
Die hangt rond bij zijn bruur Joequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
Wat zou MJ tegenwoordig doen? Zou ie nog steeds neusproblemen hebben?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe ik al hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Zullen we weer lekker gaan genieten van de muziek?![]()
![]()
Bot ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
Wat zou MJ tegenwoordig doen? Zou ie nog steeds neusproblemen hebben?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
nog 3 te gaan en ze kunnen een bandje beginnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hangt rond bij zijn bruur JoeI love music |Ajax forever
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?![]()
Hij en zijn neus zijn definitief uit elkaar tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
Wat zou MJ tegenwoordig doen? Zou ie nog steeds neusproblemen hebben?![]()
Ik ga even m'n tweede hond wassen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.![]()
Het heeft gewoon bestaansrecht in de Top 2000, daar kan je geen enkel valide tegenargument voor verzinnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is het een albumtrack geweest?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?
Dat vind ik wel een voorwaarde.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mensen, lieve mensen... Pokemon is geweest, over tot de lijst![]()
Dat is niet zijn broer, maat zijn vaderquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hangt rond bij zijn bruur Joe![]()
Ik moet nog ff een uur vinden om de laatste Homeland te kijken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Je snijdt het compleet verkeerde punt aan, maar dat durf je je niet te realiseren. Spontaniteit is immers nooit je ding geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft gewoon bestaansrecht in de Top 2000, daar kan je geen enkel valide tegenargument voor verzinnen.![]()
Albumtrack zegt natuurlijk ook weinig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het een albumtrack geweest?
Dat vind ik wel een voorwaarde.![]()
Word waarschijnlijk 2016 danquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:40 schreef Szura het volgende:
Ik moet nog ff een uur vinden om de laatste Homeland te kijken![]()
![]()
Ik heb op Billie Jean gestemd
Naief
Als je er verder niks tegenin te brengen hebt moet je ook niet zo tof doen en gewoon je smoel houden verder.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het compleet verkeerde punt aan, maar dat durf je je niet te realiseren. Spontaniteit is immers nooit je ding geweest.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik (Lennon) op man in the mirrorquote:I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je er verder niks tegenin te brengen hebt moet je ook niet zo tof doen en gewoon je smoel houden verder.
MJ heeft heel veel mooie nummers. Was wel een beetje mijn held vroeger.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik (Lennon) op man in the mirror![]()
Ook geweldigquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je er verder niks tegenin te brengen hebt moet je ook niet zo tof doen en gewoon je smoel houden verder.Nou zeg, wat spontaan en leuk dat hij oprecht door bepaalde mensen in haar stemlijstje is opgenomen. Sluit niet uit dat er wat adders maar één nummer hebben opgenomen in het lijstje. Manipulatie durf ik niet uit te sluiten. Maar ja, het is binnen de regels dus feitelijk heb ik inderdaad niets tegen je in te brengen.quote:Het nummer kreeg voldoende stemmen nadat een student uit Utrecht een Facebookpagina was gestart om stemmen voor het nummer te werven.![]()
Nee, dan kan de smurfenhouse van Irene Moors er volgend jaar ook in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Albumtrack zegt natuurlijk ook weinig.
Maar dat zou ik nog wel kunnen waarderen als grap.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Op Smooth Criminal gestemd hierWhen I was a child I had a fever.
Ik voor het eerst dit jaar niet.quote:
Helemal geen MJ.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
dit is best een aardig liedje, maar dat mensen hier op stemmen...snap ik dan weer niet heel goed.I love music |Ajax forever
The Kooks vind ik niet heel geweldig nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:43 schreef peaceman het volgende:
dit is best een aardig liedje, maar dat mensen hier op stemmen...snap ik dan weer niet heel goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja soms moet je mensen aanwakkeren om zich voor iets te interesseren, toevallig was ik te laat met stemmen maar vanaf nu staat hij er gewoon standaard in. Zoals iedereen oprecht op zo'n nummer stemt omdat het iets voor hem betekent of iets bij die persoon losmaakt, net zoals bij alle nummers in de Top 2000. Dat jij het verder helemaal kut vindt doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg, wat spontaan en leuk dat hij oprecht door bepaalde mensen in haar stemlijstje is opgenomen. Sluit niet uit dat er wat adders maar één nummer hebben opgenomen in het lijstje. Manipulatie durf ik niet uit te sluiten. Maar ja, het is binnen de regels dus feitelijk heb ik inderdaad niets tegen je in te brengen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Stem sws altijd op een MJ track maar de nummers kunnen verschillenFor you, there'll be no more crying.
Jeugdsentiment, niet dat ik er op zou stemmen hoor maar deze muziek symboliseert voor mij echt mijn tienerperiodequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:43 schreef peaceman het volgende:
dit is best een aardig liedje, maar dat mensen hier op stemmen...snap ik dan weer niet heel goed.![]()
![]()
Dit is dan wel weer jammer
Geef nou gewoon opquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja soms moet je mensen aanwakkeren om zich voor iets te interesseren, toevallig was ik te laat met stemmen maar vanaf nu staat hij er gewoon standaard in. Zoals iedereen oprecht op zo'n nummer stemt omdat het iets voor hem betekent of iets bij die persoon losmaakt, net zoals bij alle nummers in de Top 2000. Dat jij het verder helemaal kut vind doet niet ter zake.![]()
![]()
Watquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wel.
Alhoewel genieten bij dit?? Celine Dion.![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan altijd erger moet je maar denkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wel.
![]()
![]()
![]()
Grafliedje dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mani trek eens wat uit ofzo... dan ben je vrolijker
Deze combinatie met Celine Dion is echt heel mooi.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wel.
![]()
-XOXO-![]()
Dan hadden veel mensen er verdacht vele jaren voor nodig om er op te stemmen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja soms moet je mensen aanwakkeren om zich voor iets te interesseren, toevallig was ik te laat met stemmen maar vanaf nu staat hij er gewoon standaard in. Zoals iedereen oprecht op zo'n nummer stemt omdat het voor hem betekent, net zoals bij alle nummers in de Top 2000. Dat jij het verder helemaal kut vind doet niet ter zake.![]()
Ik was al bang voor een zuurheidsbommetje rondom Pokemon. Laten we weer lief zijn jongens
Vooral mensen die zich nooit eerder hebben geďnteresseerd in de Top 2000 inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden veel mensen er verdacht vele jaren voor nodig om er op te stemmen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is goed.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was al bang voor een zuurheidsbommetje rondom Pokemon. Laten we weer lief zijn jongens![]()
Give Peace A Chance peoplequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was al bang voor een zuurheidsbommetje rondom Pokemon. Laten we weer lief zijn jongens
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral mensen die zich nooit hebben geďnteresseerd in de Top 2000 inderdaad.. Je gaat hier nu flink op je gat.
![]()
Precies.. Ik heb Laxus ook niet echt ontvriend... dat was een grapjequote:
ja laten we het over barbra en celine hebben. oneeWhen I was a child I had a fever.
Dat vond ik iets te hoog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef Spies het volgende:
Dit stond in de eerste editie nog op 158.
Leuke oneliner, wil je er nog verder op ingaan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je gaat hier nu flink op je gat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies.. Ik heb Laxus ook niet echt ontvriend... dat was een grapje
Ik vind dit in de buurt komen van afscheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef Homdeck het volgende:
ja laten we het over barbra en celine hebben. onee
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom net uit mn bed, en heb nu al weer zin om in slaap te vallen
Nee, want ik weet al genoeg na je stevige flater.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuke oneliner, wil je er nog verder op ingaan?![]()
Ow ik kan zo slecht tegen haar en haar stem.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze niet. Maar Celine Dion is wel![]()
Heb ook dit jaar weer op gestemdMake love, not war ☮![]()
zolang je niet op Pokemon stemt, vind ik alles bestquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze niet. Maar Celine Dion is wel![]()
Heb ook dit jaar weer op gestemd
Dat stukje waarbij je 2 krolse katten tegenover elkaar hoort krijsen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit in de buurt komen van afscheid.
Ik houd er ervan....Glennis mocht willen dat ze zo kon zingen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ok duidelijk, mocht je toch nog een argument kunnen aandragen hoor ik het vanzelf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want ik weet al genoeg na je stevige flater.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En Psyquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang je niet op Pokemon stemt, vind ik alles best![]()
![]()
vorige jaren werden toch nooit telefoontjes gepleegd? Of doet alleen Arens dat?When I was a child I had a fever.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang je niet op Pokemon stemt, vind ik alles bestquote:1679 Back in Black-AC/DC 26 Dec 09:00-10:00
1666 Gotta Catch Them All-Jason Page 26 Dec 10:00-11:00
1473 Skinny Love-Birdy 27 Dec 01:00-02:00
925 Shut Your Eyes-Snow Patrol 28 Dec 19:00-20:00
828 My Heart Will Go On- Celine Dion 29 Dec 03:00-04:00
533 Voodoo Child-Jimi Hendrix 30 Dec 02:00-03:00
373 My Way-Frank Sinatra 30 Dec 14:00-15:00
335 Snow-RHCP 30 Dec 17:00-18:00
307 The Great Gig In The Sky-Pink Floyd 30 Dec 20:00-21:00
302 Iris-Goo Goo Dolls 30 Dec 20:00-21:00
119 Where the Streets Have No Name-U2 31 Dec 12:00-13:00
85 Gimme Shelter-Rolling Stones 31 Dec 15:00-16:00
59 Bridge Over Troubled Water-Simon and Garfunkel 31 Dec 17:00-18:00
55 Sweet Child of Mine-Guns N’ Roses 31 Dec 18:00-19:00
49 Riders On The Storm-The Doors 31 Dec 18:00-19:00
29 Clocks-Coldplay 31 Dec 20:00-21:00
9 Wish You Were Here-Pink Floyd 31 Dec 23:00-00:00
5 Stairway to Heaven-Led Zeppelin 31 Dec 23:00-00:00
3 Hotel Calefornia-The Eagles 31 Dec 23:00-00:00
-Youth-Foxes
-XOXO-![]()
Hopelijk kunnen we voor de rest van dit aardse leven wel door een deur.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok duidelijk, mocht je toch nog een argument kunnen aandragen hoor ik het vanzelf.![]()
Ik vind dat juist een walgelijk stukquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat stukje waarbij je 2 krolse katten tegenover elkaar hoort krijsen.
Ik houd er ervan....Glennis mocht willen dat ze zo kon zingen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ze bezorgt me inderdaad kippevel. vooral op mijn rug.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:50 schreef cafca het volgende:
Barbara Streisand is wel een heeeeel goeie zangeresWhen I was a child I had a fever.
Zo mooi juistquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik kan zo slecht tegen haar en haar stem.
-XOXO-![]()
Mani is mager genoeg, dus dat lukt wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we voor de rest van dit aardse leven wel door een deur.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
My Heart Will Go On is hier wel een Guilty Pleasure
Ja, eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:50 schreef cafca het volgende:
Barbara Streisand is wel een heeeeel goeie zangeres
Daar maak je wel een oneerlijke vergelijking.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat stukje waarbij je 2 krolse katten tegenover elkaar hoort krijsen.
Ik houd er ervan....Glennis mocht willen dat ze zo kon zingen.![]()
![]()
Immortality, maar dan vooral vanwege de grote vriend van Doedezemaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:51 schreef laxus13 het volgende:
My Heart Will Go On is hier wel een Guilty Pleasure[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stijn
Gewoon een nederlaag voor Vinnie en Kist voorspeld en een zege voor MvG, labiele Ray en Pedo Jelle.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Daar gaat een gelukkig huwelijk......quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee hoor.. ze is een vrouw met tetten, dus ze mag blijvenquote:
Jouw lat ligt niet zo hoog?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor.. ze is een vrouw met tetten, dus ze mag blijven![]()
![]()
staan ook wel goede dingen tussen hoorquote:
ongeveer in het middenquote:
(of bedoelde je die lat niet)I love music |Ajax forever
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Dan zou het wel een heul saaie lijst wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
staan ook wel goede dingen tussen hoor
-XOXO-![]()
1657 Crying Aerosmith 1993
1656 No Ordinary Love Sade 1992
1655 Wonderful Life Black 1987
1654 You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978
1653 Heartbreak Hotel Elvis Presley 1956
1652 The Closest Thing To Crazy Katie Melua 2004
1651 Breakfast At Tiffany's Deep Blue Something 1996
1650 Wishful Thinking China Crisis 1984
1649 Happy X-Mas John Lennon & Plastic Ono Band 1972
1648 Wit Licht Marco Borsato 2008
1647 Maybe Tomorrow Stereophonics 2003
1646 Praise You Fatboy Slim 1998![]()
tja dat kan ik zelf niet beoordelen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg nu het idee dat peaceman zelf echt heel lelijk isI love music |Ajax forever
Genoeg lelijke mensen met een hele waslijst aan eisen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg nu het idee dat peaceman zelf echt heel lelijk is![]()
![]()
Ik ben reuzebenieuwd naar Kist. Hopelijk heeft Chisnall weer een lollermomentje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:52 schreef Szura het volgende:
Stijn
Gewoon een nederlaag voor Vinnie en Kist voorspeld en een zege voor MvG, labiele Ray en Pedo Jelle.![]()
Straks KraaingFor you, there'll be no more crying.
Volgens mij staat de top2000 hier aan, genotThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Aerosmithquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:55 schreef D. het volgende:
1646 Praise You Fatboy Slim 1998.
![]()
Tijdens Wit Licht zet ik dit filmpje op.
1657 Crying Aerosmith 1993![]()
1656 No Ordinary Love Sade 1992![]()
1655 Wonderful Life Black 1987![]()
1654 You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978![]()
1653 Heartbreak Hotel Elvis Presley 1956![]()
1652 The Closest Thing To Crazy Katie Melua 2004![]()
1651 Breakfast At Tiffany's Deep Blue Something 1996![]()
1650 Wishful Thinking China Crisis 1984![]()
1649 Happy X-Mas John Lennon & Plastic Ono Band 1972![]()
1648 Wit Licht Marco Borsato 2008![]()
1647 Maybe Tomorrow Stereophonics 2003![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:56 schreef Mani89 het volgende:
Tijdens Wit Licht zet ik dit filmpje op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we voor de rest van dit aardse leven wel door een deur.![]()
dat is het grote geheim van Radio 2.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:56 schreef Grutsk het volgende:
He even een vraagje, hoeveel stemmen heeft de nummer 2000 meestal?I love music |Ajax forever
tot laterquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben er vandoor mensen![]()
Kom straks waarschijnlijk nog wel even langs.![]()
maken ze niet bekendquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:56 schreef Grutsk het volgende:
He even een vraagje, hoeveel stemmen heeft de nummer 2000 meestal?When I was a child I had a fever.
Hmmmmquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor.. ze is een vrouw met tetten, dus ze mag blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Goede vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:56 schreef Grutsk het volgende:
He even een vraagje, hoeveel stemmen heeft de nummer 2000 meestal?
Dan kunnen R_R en ik te weten komen hoeveel mensen er op GENOT hebben gestemd.![]()
Het liedje van mijn vogeltje
1646 Praise You Fatboy Slim 1998
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg nu het idee dat peaceman zelf echt heel lelijk is![]()
![]()
![]()
Jammer!quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is het grote geheim van Radio 2.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:58 schreef Uccie het volgende:
Het liedje van mijn vogeltje
1646 Praise You Fatboy Slim 1998
China Crisis
Je herkent 'm wel![]()
![]()
1650 Wishful Thinking China Crisis 1984![]()
![]()
![]()
Vindt iedereen Crying van Aerosmith zo slecht? Ligt het aan dit specifieke nummer of aan Aerosmith? Ik persoonlijk hou wel van sommige nummers van Aerosmith.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Aan Aerosmithquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:59 schreef livelink het volgende:
Vindt iedereen Crying van Aerosmith zo slecht? Ligt het aan dit specifieke nummer of aan Aerosmith? Ik persoonlijk hou wel van sommige nummers van Aerosmith.![]()
Wat is genot?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Dan kunnen R_R en ik te weten komen hoeveel mensen er op GENOT hebben gestemd.![]()
Ik vind die ook prima.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:59 schreef livelink het volgende:
Vindt iedereen Crying van Aerosmith zo slecht? Ligt het aan dit specifieke nummer of aan Aerosmith? Ik persoonlijk hou wel van sommige nummers van Aerosmith.![]()
Dream on isquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:59 schreef livelink het volgende:
Vindt iedereen Crying van Aerosmith zo slecht? Ligt het aan dit specifieke nummer of aan Aerosmith? Ik persoonlijk hou wel van sommige nummers van Aerosmith.
In die tijd kon ik ze waarderen omdat Alicia Silverstone in de clips.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:59 schreef livelink het volgende:
Ik vind Aerosmith gewoon slechtquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:59 schreef livelink het volgende:
![]()
Het nummer, Dream On vind ik geweldig/quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In die tijd kon ik ze waarderen omdat Alicia Silverstone in de clips.![]()
![]()
Ja, maar dat is dan ook de enige voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het nummer, Dream On vind ik geweldig/![]()
Vroeger dacht ik altijd dat het van Led Zeppelin was, geen idee waarom.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:00 schreef D. het volgende:
[..]
De enige uitzondering
Maar die klinkt ook on-AerosmithOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Amazing is ook leuk
En PinkI love music |Ajax forever
Ik snap het welquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik altijd dat het van Led Zeppelin was, geen idee waarom.![]()
![]()
Ik denk dat ik wel meer van ze kan waarderen uit die tijd, maar ik heb nooit zo de moeite gedaan me daarin te verdiepen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook de enige voor mijOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zoveel muziek, zo weinig tijdquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel meer van ze kan waarderen uit die tijd, maar ik heb nooit zo de moeite gedaan me daarin te verdiepen.![]()
![]()
Dit moet stoppen mensen, het gaat gewoon te ver. Het maakt mij niets uit hoeveel mensen het goed vinden, dit heeft geen bestaansrecht in de Top 2000. Kappen met die shit.
En geen prettige stemquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorspelbare hevig zeurende muziek.![]()
![]()
Life is a tunnel, with Black Light at the end....quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Grutsk het volgende:
We krijgen zo twee keer in vier uur Wit Licht, the horror.![]()
Ik vind Crazy eigenlijk wel een heel lekker nummer. Maar de clips met Alicia Silverstone speelde daarin ook we een rol, ja.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Idealiter zouden bepaalde mensen een stem verbod moeten krijgen. Maar goed, dat is niet erg aardig...![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Life is a tunnel, with Black Light at the end....![]()
![]()
Een oud en wijs man uit het Oosten des Lands zei ooit over Gotta Catch 'Em All.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit moet stoppen mensen, het gaat gewoon te ver. Het maakt mij niets uit hoeveel mensen het goed vinden, dit heeft geen bestaansrecht in de Top 2000. Kappen met die shit.
[ afbeelding ]quote:Blijkbaar vinden genoeg mensen dat het in de top2000 hoort![]()
Of min stemmen voor iedereenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef Grutsk het volgende:
Idealiter zouden bepaalde mensen een stem verbod moeten krijgen. Maar goed, dat is niet erg aardig...![]()
Nu genoeg over die tekenfilmquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef Grutsk het volgende:
![]()
Ik vind Marco zo slecht nog niet, zijn jaren 90 nummers zijn bijv best goed
Ik ben nog steeds zo blauw als een aap van gisteravond.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een oud en wijs man uit het Oosten des Lands zei ooit over Gotta Catch 'Em All.
[..]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik heb mensen horen zeggen dat als er op gestemd is het terecht in de lijst staat...quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Om te beginnen alle vrouwenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef Grutsk het volgende:
Heb je je verstikt in het kerstdiner?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo blauw als een aap van gisteravond.![]()
En de vrouwen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Of we laten de lijst samenstellen door een groep wijze oude mannen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
De Vlaamse frieten waren reusachtig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je je verstikt in het kerstdiner?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die persoon kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb mensen horen zeggen dat als er op gestemd is het terecht in de lijst staat...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geen speld tussen te krijgen als het erin staatquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een oud en wijs man uit het Oosten des Lands zei ooit over Gotta Catch 'Em All.
[..]![]()
Heb je nou weer alles opgegeten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Vlaamse frieten waren reusachtig.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dan zijn we wel gelijk van Marco Borsato en Dotan af.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
I Am KraaaaaaaaingFor you, there'll be no more crying.
So ey , "de top 2000 is aan". Wat vind jij van de slogan?
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik ben aan het aandikken voor de aankomende horrorwinter.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als mijn moeder had gestemd, had al die huisvrouwen muziek niet op haar lijstje gestaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik had het over alle huisvrouwen muziek eigenlijk...
Na 35 jaar snap ik haar muziek smaak nog steeds niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik stikte als kleine jongen bijna in een Venco Muntdropje. Sindsdien huivert mijn moeder voor elke dag dat ik een muntdropje eet bij mijn oma.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Vlaamse frieten waren reusachtig.![]()
Helemaal hip, te gek. Cool.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef Sfeermaker het volgende:
Als je het hoort, klopt het wel he?!quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef Sfeermaker het volgende:
Eens. Yquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
En pak je meteen het lijstje van Blof er ook bij?Make love, not war ☮![]()
Ik ook, maar ik was per ongeluk weer afgevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben aan het aandikken voor de aankomende horrorwinter.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is niet aardig. Er zijn uitzonderingen die regel bevestigen.quote:Kijk maar naar de vrouwen in dit topic.
Het reguliere Radio 2 publiek moet ook tevreden gehouden worden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Y
En pak je meteen het lijstje van Blof er ook bij?![]()
![]()
tis geen elfstedentocht , denk ik danquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je het hoort, klopt het wel he?!
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Neem jij de honneurs waar bij de eerste helft van Stoke - MUFC? Ik heb nog familieverplichtingen. Al kan ieder gezond mens de Louis-express missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen als het erin staat![]()
Daarbij heeft iedereen recht op een beetje wansmaak en dat hoort ook in de T2k.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. Er zijn uitzonderingen die regel bevestigen.Kijk maar naar de vrouwen in dit topic.
Eens, maar het mag best een onsje minder.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het reguliere Radio 2 publiek moet ook tevreden gehouden worden.Make love, not war ☮![]()
Welke dan? Wie stemt er niet op Simply Red, Paul de Leeuw, Coldplay, Blof, Marco B, Claudia of John Mayer?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. Er zijn uitzonderingen die regel bevestigen.Kijk maar naar de vrouwen in dit topic.
True.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij heeft iedereen recht op een beetje wansmaak en dat hoort ook in de T2k.
Deze hele dag staat in het teken van Louis voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem jij de honneurs waar bij de eerste helft van Stoke - MUFC? Ik heb nog familieverplichtingen. Al kan ieder gezond mens de Louis-express missen als kiespijn.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke dan? Wie stemt er niet op Simply Red, Paul de Leeuw, Coldplay, Blof, Marco B, Claudia of John Mayer?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke dan? Wie stemt er niet op Simply Red, Paul de Leeuw, Coldplay, Blof, Marco B, Claudia of John Mayer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |