Die hangt rond bij zijn bruur Joequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
Wat zou MJ tegenwoordig doen? Zou ie nog steeds neusproblemen hebben?
Doe ik al hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Zullen we weer lekker gaan genieten van de muziek?
Bot ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
nog 3 te gaan en ze kunnen een bandje beginnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hangt rond bij zijn bruur Joe
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?
Hij en zijn neus zijn definitief uit elkaar tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.
Het heeft gewoon bestaansrecht in de Top 2000, daar kan je geen enkel valide tegenargument voor verzinnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.
Is het een albumtrack geweest?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?
Dat is niet zijn broer, maat zijn vaderquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hangt rond bij zijn bruur Joe
Je snijdt het compleet verkeerde punt aan, maar dat durf je je niet te realiseren. Spontaniteit is immers nooit je ding geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft gewoon bestaansrecht in de Top 2000, daar kan je geen enkel valide tegenargument voor verzinnen.
Albumtrack zegt natuurlijk ook weinig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het een albumtrack geweest?
Dat vind ik wel een voorwaarde.
Word waarschijnlijk 2016 danquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:40 schreef Szura het volgende:
Ik moet nog ff een uur vinden om de laatste Homeland te kijken
Als je er verder niks tegenin te brengen hebt moet je ook niet zo tof doen en gewoon je smoel houden verder.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het compleet verkeerde punt aan, maar dat durf je je niet te realiseren. Spontaniteit is immers nooit je ding geweest.
ik (Lennon) op man in the mirrorquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je er verder niks tegenin te brengen hebt moet je ook niet zo tof doen en gewoon je smoel houden verder.
MJ heeft heel veel mooie nummers. Was wel een beetje mijn held vroeger.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik (Lennon) op man in the mirror
Ook geweldigquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je er verder niks tegenin te brengen hebt moet je ook niet zo tof doen en gewoon je smoel houden verder.
Nou zeg, wat spontaan en leuk dat hij oprecht door bepaalde mensen in haar stemlijstje is opgenomen. Sluit niet uit dat er wat adders maar één nummer hebben opgenomen in het lijstje. Manipulatie durf ik niet uit te sluiten. Maar ja, het is binnen de regels dus feitelijk heb ik inderdaad niets tegen je in te brengen.quote:Het nummer kreeg voldoende stemmen nadat een student uit Utrecht een Facebookpagina was gestart om stemmen voor het nummer te werven.
Nee, dan kan de smurfenhouse van Irene Moors er volgend jaar ook in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Albumtrack zegt natuurlijk ook weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |