Dit klinkt overdreven. Ik zie graag dat je bewijs levert.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine staat wereldwijd overal in de top 10 in dit soort lijstjes.
En Claudia vind ik ook een beetje overdreven, maar dat liedje wordt al vier jaar sinds het uitbrengen op gestemd en stond vorig jaar op 19. Het staat in geen vergelijk tot deze actie.
Maar goed, ik ben er klaar mee om mijn mening erover te geven, die mag duidelijk zijn.
Die mensen menen ook wat ze zeggen, zelfs Mani al overdrijft die arme jongen soms een beetje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mexi...Wat ga je er toch lekker serieus op in.
![]()
Die nergens op slaat inderdaad, maar laten we verder gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben er klaar mee om mijn mening erover te geven, die mag duidelijk zijn.
Hou op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden genoeg mensen dat het in de top2000 hoort
Mani is onze Joker toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen menen ook wat ze zeggen, zelfs Mani al overdrijft die arme jongen soms een beetje.
Ach, moet kunnen
This list of western culture songs considered the best includes the top 10 positions from a variety of published results. While there is no general agreement regarding the greatest "song" and no uniform criteria for evaluating results, many publishers and organizations have produced lists of songs rated by critics or readers as "the best" in a genre. The lists included in this article are attributed to reliable sources.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit klinkt overdreven. Ik zie graag dat je bewijs levert.
Ik begrijp genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat jij te jong bent om het echt te begrijpen
Ik denk dat het vooral rellen isquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen menen ook wat ze zeggen,
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
This list of western culture songs considered the best includes the top 10 positions from a variety of published results. While there is no general agreement regarding the greatest "song" and no uniform criteria for evaluating results, many publishers and organizations have produced lists of songs rated by critics or readers as "the best" in a genre. The lists included in this article are attributed to reliable sources.
The songs that appear more than twice on all the following lists are: "Smells Like Teen Spirit" – Nirvana (6 times), "Hotel California" – Eagles (4 times), "Billie Jean" – Michael Jackson (4 times), "One" – U2 (3 times), "Imagine" – John Lennon (3 times), "(I Can't Get No) Satisfaction" – The Rolling Stones (3 times), "Stairway to Heaven" – Led Zeppelin (3 times), "Like a Virgin" – Madonna (3 times) and "Sweet Child O' Mine" – Guns N' Roses (3 times).
Deze tekst is medemogelijk gemaakt dankzij Mexi
Wikipedia, maar ik kan best even graven welke bronnen ze hebben gebruikt.
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?quote:
Waarom kan je dan nog typen terwijl je handjes in de lucht moeten zijnquote:
Daarom zeg ik, het momentje is geweest, nu snel vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:37 schreef asco het volgende:
[..]
Beetje rellen af en toe moet kunnen.
Die hangt rond bij zijn bruur Joequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
Wat zou MJ tegenwoordig doen? Zou ie nog steeds neusproblemen hebben?
Doe ik al hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Zullen we weer lekker gaan genieten van de muziek?
Bot ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
nog 3 te gaan en ze kunnen een bandje beginnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hangt rond bij zijn bruur Joe
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?
Hij en zijn neus zijn definitief uit elkaar tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef peaceman het volgende:
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.
Het heeft gewoon bestaansrecht in de Top 2000, daar kan je geen enkel valide tegenargument voor verzinnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snijdt het verkeerde punt aan, Mani.
Is het een albumtrack geweest?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je dan misschien beargumenteren waarom een lied dat een hele generatie mensen kan meezingen en een geweldig gevoel van nostalgie oproept niet in een lijst van 2000(!) liedjes hoort?
Dat is niet zijn broer, maat zijn vaderquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hangt rond bij zijn bruur Joe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |