The Kooks vind ik niet heel geweldig nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:43 schreef peaceman het volgende:
dit is best een aardig liedje, maar dat mensen hier op stemmen...snap ik dan weer niet heel goed.
Ja soms moet je mensen aanwakkeren om zich voor iets te interesseren, toevallig was ik te laat met stemmen maar vanaf nu staat hij er gewoon standaard in. Zoals iedereen oprecht op zo'n nummer stemt omdat het iets voor hem betekent of iets bij die persoon losmaakt, net zoals bij alle nummers in de Top 2000. Dat jij het verder helemaal kut vindt doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg, wat spontaan en leuk dat hij oprecht door bepaalde mensen in haar stemlijstje is opgenomen. Sluit niet uit dat er wat adders maar één nummer hebben opgenomen in het lijstje. Manipulatie durf ik niet uit te sluiten. Maar ja, het is binnen de regels dus feitelijk heb ik inderdaad niets tegen je in te brengen.
Jeugdsentiment, niet dat ik er op zou stemmen hoor maar deze muziek symboliseert voor mij echt mijn tienerperiodequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:43 schreef peaceman het volgende:
dit is best een aardig liedje, maar dat mensen hier op stemmen...snap ik dan weer niet heel goed.
Geef nou gewoon opquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja soms moet je mensen aanwakkeren om zich voor iets te interesseren, toevallig was ik te laat met stemmen maar vanaf nu staat hij er gewoon standaard in. Zoals iedereen oprecht op zo'n nummer stemt omdat het iets voor hem betekent of iets bij die persoon losmaakt, net zoals bij alle nummers in de Top 2000. Dat jij het verder helemaal kut vind doet niet ter zake.
Watquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wel.
Alhoewel genieten bij dit?? Celine Dion.![]()
![]()
Het kan altijd erger moet je maar denkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wel.
![]()
Deze combinatie met Celine Dion is echt heel mooi.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wel.
![]()
Dan hadden veel mensen er verdacht vele jaren voor nodig om er op te stemmen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja soms moet je mensen aanwakkeren om zich voor iets te interesseren, toevallig was ik te laat met stemmen maar vanaf nu staat hij er gewoon standaard in. Zoals iedereen oprecht op zo'n nummer stemt omdat het voor hem betekent, net zoals bij alle nummers in de Top 2000. Dat jij het verder helemaal kut vind doet niet ter zake.
Vooral mensen die zich nooit eerder hebben geïnteresseerd in de Top 2000 inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden veel mensen er verdacht vele jaren voor nodig om er op te stemmen.
Is goed.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was al bang voor een zuurheidsbommetje rondom Pokemon. Laten we weer lief zijn jongens
Give Peace A Chance peoplequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was al bang voor een zuurheidsbommetje rondom Pokemon. Laten we weer lief zijn jongens
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral mensen die zich nooit hebben geïnteresseerd in de Top 2000 inderdaad.
Precies.. Ik heb Laxus ook niet echt ontvriend... dat was een grapjequote:
Dat vond ik iets te hoog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef Spies het volgende:
Dit stond in de eerste editie nog op 158.
Leuke oneliner, wil je er nog verder op ingaan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je gaat hier nu flink op je gat.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies.. Ik heb Laxus ook niet echt ontvriend... dat was een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |