Zoveel muziek, zo weinig tijdquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel meer van ze kan waarderen uit die tijd, maar ik heb nooit zo de moeite gedaan me daarin te verdiepen.
En geen prettige stemquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorspelbare hevig zeurende muziek.
Life is a tunnel, with Black Light at the end....quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Grutsk het volgende:
We krijgen zo twee keer in vier uur Wit Licht, the horror.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Life is a tunnel, with Black Light at the end....
Een oud en wijs man uit het Oosten des Lands zei ooit over Gotta Catch 'Em All.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit moet stoppen mensen, het gaat gewoon te ver. Het maakt mij niets uit hoeveel mensen het goed vinden, dit heeft geen bestaansrecht in de Top 2000. Kappen met die shit.
[ afbeelding ]
quote:Blijkbaar vinden genoeg mensen dat het in de top2000 hoort
Of min stemmen voor iedereenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef Grutsk het volgende:
Idealiter zouden bepaalde mensen een stem verbod moeten krijgen. Maar goed, dat is niet erg aardig...
Nu genoeg over die tekenfilmquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef Grutsk het volgende:
Idealiter zouden bepaalde mensen een stem verbod moeten krijgen. Maar goed, dat is niet erg aardig...
Ik ben nog steeds zo blauw als een aap van gisteravond.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een oud en wijs man uit het Oosten des Lands zei ooit over Gotta Catch 'Em All.
[..]
ik heb mensen horen zeggen dat als er op gestemd is het terecht in de lijst staat...quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit moet stoppen mensen, het gaat gewoon te ver. Het maakt mij niets uit hoeveel mensen het goed vinden, dit heeft geen bestaansrecht in de Top 2000. Kappen met die shit.
[ afbeelding ]
Om te beginnen alle vrouwenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef Grutsk het volgende:
Heb je je verstikt in het kerstdiner?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo blauw als een aap van gisteravond.
En de vrouwen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Of we laten de lijst samenstellen door een groep wijze oude mannen.
De Vlaamse frieten waren reusachtig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je je verstikt in het kerstdiner?
Die persoon kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb mensen horen zeggen dat als er op gestemd is het terecht in de lijst staat...
Geen speld tussen te krijgen als het erin staatquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een oud en wijs man uit het Oosten des Lands zei ooit over Gotta Catch 'Em All.
[..]
Heb je nou weer alles opgegeten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Vlaamse frieten waren reusachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |