SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 25-12-2015 10:39:53 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
zolang ze Uprising van Muse maar in de lange versie draaienquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:25 schreef Slobeend het volgende:
Zogenaamd meer lange nummers maar gewoon meer gelul.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Simply Redquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga denk ik niet al te veel zeuren totdat blof danwel simply red langskomt.![]()
Make love, not war ☮![]()
Dit was wel een beetje overkill, die andere vind ik fijner van Laura.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1972quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Calzone? Komt ook nog wel voorbij denk ik.![]()
Dank MB. Mobiel neemt de OP niet mee.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Heb je hem weer met z'n TT
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dit hoeft van mij ook niet zo hoor, al is dit een van zijn fijnere.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
man wat heb je behoefte aan gitaren na zo'n Italiaanse k*tballadI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Gelukkig dat mensen nog aan Lenny denken bij het stemmen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Geen flauw benul.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef KolonelBroodje het volgende:
Welk nummer is dat dan op 1364?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen, ik ben weer vna de partij dit jaarGesjellug
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Je bent te laat!quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen, ik ben weer vna de partij dit jaarNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Toto - Mushangaquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen, ik ben weer vna de partij dit jaar
Roodharige 2/3 CHECK.
Nu Ess nog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar die isquote:
Eens, al zijn er - ja het is echt waar - nog slechtere nummers te vinden in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Fred_B het volgende:
1364 is Toto trouwens, dus de TT is niet geheel incorrect.I love music |Ajax forever
oh dat is niet echt veel inderdaad, prima gekozen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En Let it Happen van Tame Impala.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:28 schreef Szura het volgende:
[..]
zolang ze Uprising van Muse maar in de lange versie draaien![]()
Maar de volgorde klopt toch niet dus...quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Fred_B het volgende:
1364 is Toto trouwens, dus de TT is geheel incorrect.![]()
La Solitudine ja. Op 1498. Volgend jaar dus nog haar enige notering.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was wel een beetje overkill, die andere vind ik fijner van Laura."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Origineel van de Sweet is beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op de site maar hier wordt ook elk uur het lijstje van het komende uur gepost.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Mandéra het volgende:
Is er ergens een overzicht te vinden welk nummer wanneer langs komt?Make love, not war ☮![]()
Deze
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdfquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Mandéra het volgende:
Is er ergens een overzicht te vinden welk nummer wanneer langs komt?![]()
bioscoopbroek?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heeft ie een bioscoopbroek aan of wat?I love music |Ajax forever
Derde kitschmoment.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hier houd ik wel van.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van de Sweet is beter.![]()
![]()
Smakelijkquote:
Doet me altijd aan James Bond denken dit nummerFor you, there'll be no more crying.
Ik vind dit wat kabbelend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar is het niet bombastisch genoeg voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef laxus13 het volgende:
Doet me altijd aan James Bond denken dit nummerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Is de header nou nog niet vervangen?The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
De beste kitsch is natuurlijk wel Eloise, dat welquote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Sigmund Einzweistein zou trots zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuke sjaal van Eintracht Braunhemd wel.![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De beste kitsch is natuurlijk wel Eloise, dat wel
Sebastian!quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De beste kitsch is natuurlijk wel Eloise, dat wel![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mexicanobakker had beloofd dat te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Sfeermaker het volgende:
Is de header nou nog niet vervangen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toen vroeg mijn vriendin aandacht dus ff gemist.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:35 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan Laura Pausini als wc papier gebruikt?![]()
Deze manquote:
Post die banner ns, dan zet ik hem onderaan de OP.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mexicanobakker had beloofd dat te doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En nog wat goede kitsch."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit zal er volgend jaar ook wel uit zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oei!quote:
Ik vrees het...Alleen Locomotive Breath dan nog. Staat hij dus ook letterlijk op één been in de lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:37 schreef Dven het volgende:
Dit zal er volgend jaar ook wel uit zijn
ik heb net naakt strani amori ingezongen, onder de douche
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vrees het...Alleen Locomotive Breath dan nog. Staat hij dus ook letterlijk op één been in de lijst.![]()
![]()
Ik vind de panfluit geen fijn instrument om naar te luisteren. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem![]()
![]()
Alan Parsons zal dit ook op hebben staan toen hij The Turn Of A Friendly Card schreef."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
t Is ene dwarsfluitquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geademWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dwarsfluit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument om naar te luisteren. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
oeh, naakt nog welquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net naakt strani amori ingezongen, onder de douche
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Lekker man. Spotify erbij aan, M'n lijsten volpleuren
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Over geadem gesproken
WOWOWOW wat staat dit laag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is alleen geen panfluit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument om naar te luisteren. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Classic![]()
![]()
Ook al richting de uitgang..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Duidelijk geen fan van Berdien Stenberg.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Dit mag de lijst eigenlijk niet uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zeg volgend jaar allemaal stemmen eropquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de lijst eigenlijk niet uit.![]()
Moeten we deze gaan redden volgend jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de lijst eigenlijk niet uit.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Er verdwijnen helaas wel erg veel typische Top 2000-platen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de lijst eigenlijk niet uit.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Erg jammer, zo gaat toch de sfeer van de lijst verloren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er verdwijnen helaas wel erg veel typische Top 2000-platen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien dat Colin Blunstone dan maar ergens in november heen moet gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de lijst eigenlijk niet uit.
Hoorde Colin Bluntstone ook bij de artiesten die met band en solo in de lijst staan? Of geldt Eve of the War niet als solo?![]()
Misschien moeten we een monumentenzorg-lijstje opstellen van liedjes die gered moeten worden volgend jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, zo gaat toch de sfeer van de lijst verloren.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De zanger is al 70, dus...quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de lijst eigenlijk niet uit.![]()
![]()
Maar we krijgen er een hoop moois voor terug.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, zo gaat toch de sfeer van de lijst verloren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar we krijgen er een hoop moois voor terug.![]()
![]()
Gotta catch 'm all jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar we krijgen er een hoop moois voor terug.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
We nemen afscheid van de Zombies. Al komen ze op 315 ook een beetje voorbij.
Oh, deze ook al zo laag..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nog zo'n prachtige plaat die naar de uitgang gaat
Heerlijk dit![]()
![]()
kijk, Soul Man! Het betere werk, hoort veel hoger te staan uiteraardThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik ga ondertussen even wat nuttigs doen, namelijk verhuisdozen op zolder zetten, met de al dan niet realistische intentie die op korte termijn leeg te gaan maken en sorteren.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mag Ik Dan Op Jou al een paar jaar eerder.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
We zullen er volgend jaar naar vragen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ondertussen even wat nuttigs doen, namelijk verhuisdozen op zolder zetten, met de al dan niet realistische intentie die op korte termijn leeg te gaan maken en sorteren.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
huh? das justin hayward toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef cafca het volgende:
Hoorde Colin Bluntstone ook bij de artiesten die met band en solo in de lijst staan? Of geldt Eve of the War niet als solo?When I was a child I had a fever.
I'm A Zool MenFor you, there'll be no more crying.
Ik wilde zeggen, de ultieme huisvrouwen jankplaat, maar mijn moeder heeft een griebushekel aan Claudia.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mag Ik Dan Op Jou al een paar jaar eerder.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bedenk me nu pas dat het wel tof had geweest als bohemian op nummer 1 en op nummer 2000 stond.
KUTGELEGENHEIDSTEMMERS
Peace vindt dit fantastisch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zei ik gisteren ook al, gemiste kansquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:47 schreef Dven het volgende:
Bedenk me nu pas dat het wel tof had geweest als bohemian op nummer 1 en op nummer 2000 stond.
KUTGELEGENHEIDSTEMMERS
Lekker oudje dit, Je hoort het nog kraken
Staverman is ook niet best.quote:
Krijgen de dagDJ's allemaal hun eigen tijdslot? Dan is het wel flink ergeren dit jaar..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zal er volgend jaar ook wel uit zijn. Jammer, maar dat vind ik ook nog wel logisch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens het nieuwe rooster vanaf januari jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staverman is ook niet best.
Krijgen de dagDJ's allemaal hun eigen tijdslot? Dan is het wel flink ergeren dit jaar..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En Billie lijkt ook onverbiddelijk naar de uitgang te gaan. En ze is al een poos dood, dus díe boost kan ze niet meer geven."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja dat was het plan van de nieuwe baas Jurre Bosman.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staverman is ook niet best.
Krijgen de dagDJ's allemaal hun eigen tijdslot? Dan is het wel flink ergeren dit jaar..Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Deze staat er volgend jaar niet meer in. Eruit geknald dankzij de nieuwste Avicii en Adele.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ik vind staverman wel oke eigenlijk. zolang ie niet over zijn moeder begintWhen I was a child I had a fever.
Hooray
Hooray
it's a
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eleanora hoor ik liever dan haar tijdsgenoot die het goed doet in de DELA top 100.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij is ze dan nog best in een groot gezelschap.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, de ultieme huisvrouwen jankplaat, maar mijn moeder heeft een griebushekel aan Claudia.
Oh dit kan me dan weer gestolen worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze is wel cool. Mag er wel instaan wat mij betreft."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit soort nummers horen er natuurlijk ook in![]()
Ik ken het nummer niet, maar herken wel het gevoel van eindeloze zondagen met de gordijnen dicht bij opa en oma dat dit bij me oproept.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Maar ook meer Beyoncé, de nieuwe Billie Holiday.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:49 schreef Szura het volgende:
Deze staat er volgend jaar niet meer in. Eruit geknald dankzij de nieuwste Avicii en Adele.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn die dagen er al geweest?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:49 schreef Homdeck het volgende:
ik vind staverman wel oke eigenlijk. zolang ie niet over zijn moeder begint"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Leuk grapjequote:Op vrijdag 25 december 2015 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit kan me dan weer gestolen worden![]()
Ba dum tssquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit kan me dan weer gestolen worden![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ook meer Beyoncé, de nieuwe Billie Holiday.
Deze vind ik wel okFor you, there'll be no more crying.
Dat dan weer wel. Anderzijds, mag hij er volgend jaar wat mij betreft wel weer instaan. Zal me wel zo'n "Oja, dat is wel een tof nummertje" gevoel gevenquote:
volgens mij is ze inmiddels dood, dus het kan alleen maar minder wordenquote:When I was a child I had a fever.
Ze is er helemaal toch?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
3/4quote:
Top 2000Alleen wel het begin gemist
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Precies ditquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Anderzijds, mag hij er volgend jaar wat mij betreft wel weer instaan. Zal me wel zo'n "Oja, dat is wel een tof nummertje" gevoel geven
Sterkheidsbaas van alles.![]()
OPROEP
Wil de heer Milky Chance zijn gestolen dans terugbrengen. Hij kan deze afleveren bij de balie.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die zou willen dat ze zo'n goede stem had.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ook meer Beyoncé, de nieuwe Billie Holiday.
Ziet er wel beter uit, dat moet gezegd worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo bijzonder is dit dus niet.
Mooi op tijd afgekapt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben soms blij dat zulke mensen bestaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef asco het volgende:
Dit klinkt niet eens onaardig maar hoe je daar vervolgens op zou kunnen stemmen is me een raadsel.
Doe maar helemaal niet bellen, Bart..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Veel nieuwe muziek of niet? Heb ik overigens geen problemen mee, vind juist die mix wel vet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
met dank aan Noobiedoobiedooquote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geef mij Jim maarFor you, there'll be no more crying.
Deze is niet zo vervelend van James.
Al blijft Jim iets beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuke post.quote:
Het origineel van Grace Jones is beter.
Maar goed, ik ga ff naakt het journaal inzingen en ontbijten.![]()
Goeie smaakquote:For you, there'll be no more crying.
Dat was met Rhythm. Op gestemd, maar zonder succes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:56 schreef cafca het volgende:
Maar goed, ik ga ff naakt het journaal inzingen en ontbijten.
Waarom gaat het de hele ochtend al over naaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:56 schreef cafca het volgende:
Maar goed, ik ga ff naakt het journaal inzingen en ontbijten.![]()
![]()
Nance toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:56 schreef cafca het volgende:
Het origineel van Grace Jones is beter.When I was a child I had a fever.
Probleem met naakt?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom gaat het de hele ochtend al over naakt
iets met een running gagquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom gaat het de hele ochtend al over naaktWhen I was a child I had a fever.
Omdat naaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom gaat het de hele ochtend al over naakt?
Naakte zangeres...check...Bandlid ZZ zonder baard....check...waardeloze drummer Beatles....check...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Geen Gracequote:Op vrijdag 25 december 2015 10:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat was met Rhythm. Op gestemd, maar zonder succes.
Kómt ze? Liever niet...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het schijnt dat de drummer dit met naakte wangen en kin heeft ingespeeldWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ah, valt nog mee dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Naakte zangeres...check...Bandlid ZZ zonder baard....check...waardeloze drummer Beatles....check...![]()
![]()
Ze komen speciaal voor de liefhebber nog wel een keertje voorbij.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb de Beatless nog niet gehoord vandaag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ja, Grace staat erin, maar niet Slave To The Rhythm. Waarschijnlijk ook om Quinsy Gario niet nerveus te maken.quote:
Dan heeft de rentokil geholpen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de Beatless nog niet gehoord vandaag.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die zijn overgestapt naar Spotifyquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de Beatless nog niet gehoord vandaag.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, Grace staat erin, maar niet Slave To The Rhythm. Waarschijnlijk ook om Quinsy Gario niet nerveus te maken.![]()
Hoe werd er hier op Arctic Monkeys gereageerd?
1976 Blijf Tot De Zon Je Komt Halen Paul De Leeuw 2007
1975 Borderline Madonna 1986
1974 The Sweetest Taboo Sade 1985
1973 My Love Kovacs 2015
1972 Un' Emozione Per Sempre Eros Ramazzotti 2003
1971 China In Your Hand T'Pau 1987
1970 I Just Can't Stop Loving You Michael Jackson 1987
1969 Funkin' For Jamaica Tom Browne 1981
1968 Una Paloma Blanca George Baker Selection 1975
1967 Love Me Like You Do Ellie Goulding 2015
1966 Faith George Michael 1987
1965 Man Down Rihanna 2011![]()
Op 1943 (geboortejaar van George) komt de eerstequote:Op vrijdag 25 december 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de Beatless nog niet gehoord vandaag."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oeh, wat een vreselijk uur....ik ga mijn stembanden vast smeren
Gevondenquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:48 schreef D. het volgende:
Nog 1 liedje, en dan maar even iets te eten zoeken![]()
![]()
Veel liedjes uit mn brugpieperjaarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
7.5 miljoen is geen 12 miljoen
21 is geen 5.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga er voor ff vandoor, LatersFor you, there'll be no more crying.
Geboren in '73?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel liedjes uit mn brugpieperjaar![]()
Wat is het geworden?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
1976 Blijf Tot De Zon Je Komt Halen Paul De Leeuw 2007![]()
1975 Borderline Madonna 1986![]()
1974 The Sweetest Taboo Sade 1985![]()
1973 My Love Kovacs 2015![]()
1972 Un' Emozione Per Sempre Eros Ramazzotti 2003![]()
1971 China In Your Hand T'Pau 1987![]()
1970 I Just Can't Stop Loving You Michael Jackson 1987![]()
1969 Funkin' For Jamaica Tom Browne 1981![]()
1968 Una Paloma Blanca George Baker Selection 1975![]()
1967 Love Me Like You Do Ellie Goulding 2015![]()
1966 Faith George Michael 1987![]()
1965 Man Down Rihanna 2011
I love music |Ajax forever
'74quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bij mij maar eentjequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel liedjes uit mn brugpieperjaar![]()
dat was een goed jaar.quote:
It was a very good beer..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb van 2 nummers het singletje liggenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:01 schreef Uccie het volgende:
Oeh, wat een vreselijk uur....ik ga mijn stembanden vast smeren
Nouja, van eentje de maxisingle (wat volgens Staverman hetzelfde is als een 12")![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk wel leuke platenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb van 2 nummers het singletje liggen
Nouja, van eentje de maxisingle (wat volgens Staverman hetzelfde is als een 12")Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb van 2 nummers het singletje liggen
Nouja, van eentje de maxisingle (wat volgens Staverman hetzelfde is als een 12")Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
¡Lo siento! Die mental image had idd niet gehoeven.quote:
zijn beste nummer staat er volgens mij niet in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn beste nummer. Staat wel erg laagI love music |Ajax forever
1973 My Love Kovacs 2015
1965 Man Down Rihanna 2011
Heul nietquote:
Ooit per ongeluk een maxisingle gekocht toen ik de 12"wilde hebben, dus ken het verschil al ruim 30 jaar![]()
![]()
oh dit liedje had ik kunnen missen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goeiemorgen!
Merry Christmas, allemaal.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Precies dit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:06 schreef Uccie het volgende:
1973 My Love Kovacs 2015
1965 Man Down Rihanna 2011![]()
![]()
Wat is volgens jou het verschil dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Ooit per ongeluk een maxisingle gekocht toen ik de 12"wilde hebben, dus ken het verschil al ruim 30 jaarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoiquote:
The Cats en The Beatles duren nog even heb ik me laten vertellen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi
The Cats en The Beatles duren nog even heb ik me laten vertellen![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ook weer een kitsch-openingspartij."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eerste plaspauze.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jane!quote:![]()
Waar was jij vorig jaar? Ik miste mijn Beatles medestander
Ik kreeg de neiging te riverdancen....en dat kan ik helemaal niet.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Paul de Leeuw is een ondergewaardeerd allround artiest.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sowieso moet Paul een zangverbodquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ohja, dit is die artiest die alleen Diaan leuk vindtWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vaak genoeg gezienquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jane!![]()
Een maxisingle heeft de gewone single-versie van het nummer, maar het formaat van de schijf is 12 inch, ipv de normale single die 7 inch is. Op de 12"staat een langere versie van het nummer (en vaak meerdere versies)quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan?![]()
Peacequote:Wel leuk dat er toch elk jaar weer dezelfde users posten he?
die heeft dan ook duizenden keren gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, dit is die artiest die alleen Diaan leuk vindt
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
PeaceWel leuk dat er toch elk jaar weer dezelfde users posten he?
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja, die zijn er ook, maar ze werden wel door elkaar gebruikt, die termen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Een maxisingle heeft de gewone single versie van het nummer, maar het formaat van de schijf is 12 inch, ipv de normale single die 7 inc is. Op de 12"staat een langere versie van het nummer (en vaak meerdere versies)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ja, ik verheug me alweer op jouw uurlijstjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
PeaceWel leuk dat er toch elk jaar weer dezelfde users posten he?
Ik heb het gevoel dat ze toen niet postte, of was dat een ander jaar?quote:
Ik was hier vorig jaar wel hoor. Alleen niet elke dag even veel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jane!![]()
Dit jaar hetzelfde denk ik.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Sorry, hier in t forum.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heeft dan ook duizenden keren gestemdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |