Smakelijkquote:
Daar is het niet bombastisch genoeg voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef laxus13 het volgende:
Doet me altijd aan James Bond denken dit nummer
De beste kitsch is natuurlijk wel Eloise, dat welquote:
Sigmund Einzweistein zou trots zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuke sjaal van Eintracht Braunhemd wel.
Heerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De beste kitsch is natuurlijk wel Eloise, dat wel
Sebastian!quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De beste kitsch is natuurlijk wel Eloise, dat wel
Mexicanobakker had beloofd dat te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:34 schreef Sfeermaker het volgende:
Is de header nou nog niet vervangen?
Toen vroeg mijn vriendin aandacht dus ff gemist.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:35 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan Laura Pausini als wc papier gebruikt?
Deze manquote:
Post die banner ns, dan zet ik hem onderaan de OP.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mexicanobakker had beloofd dat te doen.
Oei!quote:
Ik vrees het...Alleen Locomotive Breath dan nog. Staat hij dus ook letterlijk op één been in de lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:37 schreef Dven het volgende:
Dit zal er volgend jaar ook wel uit zijn
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vrees het...Alleen Locomotive Breath dan nog. Staat hij dus ook letterlijk op één been in de lijst.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem
t Is ene dwarsfluitquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem
Dwarsfluit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument om naar te luisteren. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem
oeh, naakt nog welquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net naakt strani amori ingezongen, onder de douche
Het is alleen geen panfluit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind de panfluit geen fijn instrument om naar te luisteren. Een beetje smerig met dat duidelijk hoorbare geblaas en geadem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |