quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi
The Cats en The Beatles duren nog even heb ik me laten vertellen
Jane!quote:
Ik kreeg de neiging te riverdancen....en dat kan ik helemaal niet.quote:
Sowieso moet Paul een zangverbodquote:
Vaak genoeg gezienquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jane!![]()
Waar was jij vorig jaar? Ik miste mijn Beatles medestander
Een maxisingle heeft de gewone single-versie van het nummer, maar het formaat van de schijf is 12 inch, ipv de normale single die 7 inch is. Op de 12"staat een langere versie van het nummer (en vaak meerdere versies)quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan?
Peacequote:
die heeft dan ook duizenden keren gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, dit is die artiest die alleen Diaan leuk vindt
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
PeaceWel leuk dat er toch elk jaar weer dezelfde users posten he?
Ja, die zijn er ook, maar ze werden wel door elkaar gebruikt, die termen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Een maxisingle heeft de gewone single versie van het nummer, maar het formaat van de schijf is 12 inch, ipv de normale single die 7 inc is. Op de 12"staat een langere versie van het nummer (en vaak meerdere versies)
ja, ik verheug me alweer op jouw uurlijstjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
PeaceWel leuk dat er toch elk jaar weer dezelfde users posten he?
Ik heb het gevoel dat ze toen niet postte, of was dat een ander jaar?quote:
Ik was hier vorig jaar wel hoor. Alleen niet elke dag even veel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jane!![]()
Waar was jij vorig jaar? Ik miste mijn Beatles medestander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |