Duidelijk geen fan van Berdien Stenberg.quote:
quote:
Ik zeg volgend jaar allemaal stemmen eropquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mag de lijst eigenlijk niet uit.
Moeten we deze gaan redden volgend jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er verdwijnen helaas wel erg veel typische Top 2000-platen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, zo gaat toch de sfeer van de lijst verloren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er verdwijnen helaas wel erg veel typische Top 2000-platen.
Misschien dat Colin Blunstone dan maar ergens in november heen moet gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten we een monumentenzorg-lijstje opstellen van liedjes die gered moeten worden volgend jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, zo gaat toch de sfeer van de lijst verloren.
De zanger is al 70, dus...quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar we krijgen er een hoop moois voor terug.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, zo gaat toch de sfeer van de lijst verloren.
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar we krijgen er een hoop moois voor terug.
Gotta catch 'm all jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar we krijgen er een hoop moois voor terug.
Mag Ik Dan Op Jou al een paar jaar eerder.quote:
We zullen er volgend jaar naar vragen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ondertussen even wat nuttigs doen, namelijk verhuisdozen op zolder zetten, met de al dan niet realistische intentie die op korte termijn leeg te gaan maken en sorteren.
huh? das justin hayward toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef cafca het volgende:
Hoorde Colin Bluntstone ook bij de artiesten die met band en solo in de lijst staan? Of geldt Eve of the War niet als solo?
Ik wilde zeggen, de ultieme huisvrouwen jankplaat, maar mijn moeder heeft een griebushekel aan Claudia.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mag Ik Dan Op Jou al een paar jaar eerder.
Dat zei ik gisteren ook al, gemiste kansquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:47 schreef Dven het volgende:
Bedenk me nu pas dat het wel tof had geweest als bohemian op nummer 1 en op nummer 2000 stond.
KUTGELEGENHEIDSTEMMERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |