quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die muziek is niet te pruimen, maar hij is wel een lekkertje
Rolletje ducktape lenen om zn mond dicht te tapen?quote:
Mag wel wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
Moet Lot nog in de OP blijven trouwens?
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
Tuurlijk, het stralende lichtpuntje van SR 2015.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
okequote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag wel wat mij betreft.
dealquote:
Ooh kinky.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rolletje ducktape lenen om zn mond dicht te tapen?
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Stickertje het volgende:
Wat is eigenlijk het anthem geworden van dit jaar?
Het mag wel wat ruw jaquote:
Jay Hardway - Electric Elephantsquote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.
Dit is dus de editie zonder anthem?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.
dat mag ie bij mojo ook doenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:20 schreef Cee het volgende:
Bedankt voor zes jaar stelselmatig door de strot duwen van matige acts.
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).quote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is dus de editie zonder anthem?
Als je een beetje slim bent als artiest maak je ergens begin december 2016 een leuk springnummer met een beetje vage link naar SR.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).
Bieber is gefaald, en het themalied is zo vaak aangevraagd dat het wmb anthem zou moeten worden (Adele vind ik geen anthemfahig liedje), die laatste is natuurlijk bullshit.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).
ik mis het neukbewegingen makende jongetje dat zichzelf zietquote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post enkel smaakvolle gifs.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis het neukbewegingen makende jongetje dat zichzelf ziet
Amberquote:Op donderdag 24 december 2015 16:31 schreef Odaiba het volgende:
Hoe heet die vrouwlijke nieuwslezeres in het rood? Mooie vrouw
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef asco het volgende:
Mijn fadurr
Ik krijg Charlotte flashbacks.
Rachid agreesquote:Op donderdag 24 december 2015 16:31 schreef Odaiba het volgende:
Hoe heet die vrouwlijke nieuwslezeres in het rood? Mooie vrouw
Muh fadur muh ffadurrrrr slurpppppquote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef asco het volgende:
Mijn fadurr
Wie is Charlotte?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef asco het volgende:
Mijn fadurr
Strawsinkie of zoquote:Op donderdag 24 december 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom was Joeri dinges er niet bij?
Werkt nog hier verderop bij de Vette Maffia Muis en woont samen met Lauwtjuh.quote:
Juh vint haar lekker he, wil je dur nummurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Stubenitskyquote:Op donderdag 24 december 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom was Joeri dinges er niet bij?
Echt?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Werkt nog hier verderop bij de Vette Maffia Muis en woont samen met Lauwtjuh.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:36 schreef Stickertje het volgende:
Voordat ik het vergeet.. vrolijk kerstfeest
the fuck?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
emo punt gif
Omdat het niet na 3 dagen al op is gepikt ofzo. Er is geen plaat die deze SR typeert. En dat vind ik ook wel prima, dat anthem werkte sowieso niet echt.quote:
iddquote:Op donderdag 24 december 2015 16:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Fuck, hun hebben gewoon een relatie. Lucky him
Rachid en Amber.?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Fuck, hun hebben gewoon een relatie. Lucky him
quote:
Ja vertelde hij vorige week nog op de radio geloof ik, toen ze het hadden over seks/relatie op het werk vinden en toen zei Rachid dat het bij hem andersom ging, heeft zn relatie mee naar het werk genomen zoietsquote:
Geen idee, als er niks nieuws voorhanden is dan gewwon geen, of een oude kneiter. Maar, dat kan geen MH worden en 3FM wil niet van die traditie af.quote:
Het is echt een piepklein plein, en dat staat nog niet half vol zo te zienquote:Op donderdag 24 december 2015 16:41 schreef tralalala het volgende:
Is het ooit zo rustig geweest? Eerste jaar uitgezonderd
Er was geen echte nieuwe plaat die het had kunnen worden inderdaad. Dat hielp natuurlijk ook niet mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, als er niks nieuws voorhanden is dan gewwon geen, of een oude kneiter. Maar, dat kan geen MH worden en 3FM wil niet van die traditie af.
Strijkstok dit dat allesquote:Op donderdag 24 december 2015 16:43 schreef JaneDoe het volgende:
1400 euro die eigenlijk naar de voedselbank had gemoeten!!!
Alles blijft aan de eierstokken hangen door die rutten en zijn cabbinet terwijl mijn schoonmoeder in het vezorgensthuis al drie jaar in de zelfde luijer rondloopd.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:43 schreef JaneDoe het volgende:
1400 euro die eigenlijk naar de voedselbank had gemoeten!!!
Dat is perse een springplaat moet zijn vind ik ook onzin. Adele is de meest aangevraagde plaat deze editie.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, als er niks nieuws voorhanden is dan gewwon geen, of een oude kneiter. Maar, dat kan geen MH worden en 3FM wil niet van die traditie af.
jemugquote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles blijft aan de eierstokken hangen door die rutten en zijn cabbinet terwijl mijn schoonmoeder in het vezorgensthuis al drie jaar in de zelfde luijer rondloopd.
Dikke BMW van de managerquote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles blijft aan de eierstokken hangen door die rutten en zijn cabbinet terwijl mijn schoonmoeder in het vezorgensthuis al drie jaar in de zelfde luijer rondloopd.
#thuglifequote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
TWAALFMILJOEN EURO HEERLEN, NEDERLAND BEDANKT, LAAT JE HOREN WAAR ZIJN DIE HANDJESSSSSS!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is perse een springplaat moet zijn vind ik ook onzin. Adele is de meest aangevraagde plaat deze editie.
Wat een drama zou dat zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
TWAALFMILJOEN EURO HEERLEN, NEDERLAND BEDANKT, LAAT JE HOREN WAAR ZIJN DIE HANDJESSSSSS!!!!!
hello...
It's me
gekookte eierstokkenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:45 schreef Nizno het volgende:
maar goed, over eierstokken gesproken. Ik ga water koken.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
TWAALFMILJOEN EURO HEERLEN, NEDERLAND BEDANKT, LAAT JE HOREN WAAR ZIJN DIE HANDJESSSSSS!!!!!
hello...
It's me
[..]
hello...
It's me
Vorig jaar was het Gary Fopdeck, dat had je ook daarna niet nog week willen horen.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is perse een springplaat moet zijn vind ik ook onzin. Adele is de meest aangevraagde plaat deze editie.
quote:
Die heb ik dit jaar wel gemistquote:Op donderdag 24 december 2015 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Gary Fopdeck, dat had je ook daarna niet nog week willen horen.
[..]
hello...
It's me
Klopt het is geen springplaat, maar is blijkbaar wel wat mensen willen horen. De energieke platen blijken ook geen succes te zijn. Voor de laatste paar uur maakt het meer uit of mensen wel of niet losgaan.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
hello...
It's me
Geforceerd vooraf al een anthem bepalenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:52 schreef miieejj het volgende:
Ze hadden beter hun best moeten doen,pluggen e.d .. Al een paar weken voor het glazen huis.. En blijven roepen en de plaat om het uur draaien.. Deden ze nou niet, bijv toen met die jordy van loon..
Dat ook ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:52 schreef miieejj het volgende:
Ze hadden beter hun best moeten doen,pluggen e.d .. Al een paar weken voor het glazen huis.. En blijven roepen en de plaat om het uur draaien.. Deden ze nou niet, bijv toen met die jordy van loon..
Nou ik ben blij dat ze zo'n kut plaat niet de hele tijd hebben gedraaid. Uitgekotst shit nummer ....quote:Op donderdag 24 december 2015 16:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Klopt het is geen springplaat, maar is blijkbaar wel wat mensen willen horen. De energieke platen blijken ook geen succes te zijn. Voor de laatste paar uur maakt het meer uit of mensen wel of niet losgaan.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Optreden van Ronnie Flex:
12x Drank en Drugs want verder hebben ze geen hits.
discobowlen, dat is toch voor kleine kindertjes?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chips en Colaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ging het wel echt op Lowlands heb ik mij laten vertellenquote:
NEE JOH PIETERTJE!! Dat is een actquote:
Chips en colaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idd, dacht dat het niet slechter kon dan Rondéquote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben wel echt de slechtste live optredens ever ook
Welke zon?quote:
je weet dat ronnie één van de twee is toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chips en cola in de remix.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hello...
It's me
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je weet dat ronnie één van de twee is toch?
Dat dacht ik ook maar het is ruimschoots overtroffenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Idd, dacht dat het niet slechter kon dan Rondé
dat hij meer dan 1 hit heeftquote:Op donderdag 24 december 2015 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Wat doet herman met zijn auto dat ie zo vies isquote:Op donderdag 24 december 2015 17:00 schreef EenKriek het volgende:
Dit filmpje hebben we nou ook wel gezien
zoals?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat hij meer dan 1 hit heeft
lil kleine ook trouwens
Beppie komt straksquote:Op donderdag 24 december 2015 16:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zet beppie daar en de hele massa gaat mee
Zei hij maar nix meerquote:
Dadelijk komt zijn kleine tevoorschijnquote:
Liever niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
Dadelijk komt zijn kleine tevoorschijn
I'm too old for this shitquote:Op donderdag 24 december 2015 17:06 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n moment waarop ik me echt stok- en stokoud voel.
Ik ben overwegend suïcidaal nu.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:06 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n moment waarop ik me echt stok- en stokoud voel.
Ik heb medelijden met de bakvissen omdat dit over 20 jaar bij hun jeugdsentiment hoortquote:
Ik gok pleonasmequote:Op donderdag 24 december 2015 17:07 schreef Cee het volgende:
Is li'l kleine nou pleonasme of tautologie?
zijn naam?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:07 schreef Cee het volgende:
Is li'l kleine nou pleonasme of tautologie?
Prozac kan best wat sponsorenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben overwegend suïcidaal nu.
waar is jouw spellingscontrole?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef Xummon het volgende:
Krysl in yogapnats, waar zijn de beelden
Ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
krystle is eigenlijk ook wel een anky he?
Zit mobiel, sorry voor tikfoutenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar is jouw spellingscontrole?
Je kent Krystl toch wel?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef EenKriek het volgende:
Wow die heeft wel een hipster te pakken
Elke fout een euro storten ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
Zit mobiel, sorry voor tikfouten
Haaaa gaaaaaaaayquote:Op donderdag 24 december 2015 17:12 schreef Kyran het volgende:
Domme Paul, Krystl en vriendinnen tijdens yoga en meneer wil er niet bij zijn. Dom dom dom ....
Omdat het koud wasquote:Op donderdag 24 december 2015 17:13 schreef Nizno het volgende:
Paul die aan een 7jarige vraagt wat hij aan heeft...
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:13 schreef Nizno het volgende:
Paul die aan een 7jarige vraagt wat hij aan heeft...
topografie is niet de sterkste kant van de DJs idd.quote:
Hij vroeg het echt!!quote:
U2quote:
Van Golden Days en Bottles en Expeditie Robinson. Scoort verder weinig hits meer de laatste tijd.quote:
Tot in het topicquote:
Ik herkende net zijn stemquote:
Was toch ook tien euroquote:Op donderdag 24 december 2015 17:15 schreef Zhero het volgende:
DJ: "Donny, hoeveel mag ik van jou doneren?"
Donny: "Vier euro!"
DJ: "Tien euro, dankjewel Donny!"
dan nog vraag je niet als man zijnde aan een 7jarig jongetje wat hij aan heeft.... Heuj ik vraag het zelfs niet aan Fylax!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja omdat het koud was in Abcoude
Dat ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Net het filmpje met Lot gezien, heeft iemand een dweil want ik ben definitief gesmolten![]()
![]()
TMIquote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog vraag je niet als man zijnde aan een 7jarig jongetje wat hij aan heeft.... Heuj ik vraag het zelfs niet aan Fylax!
rammelende eierstokken nu?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Net het filmpje met Lot gezien, heeft iemand een dweil want ik ben definitief gesmolten![]()
![]()
als... zijndequote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog vraag je niet als man zijnde aan een 7jarig jongetje wat hij aan heeft.... Heuj ik vraag het zelfs niet aan Fylax!
boeiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |