Het mag wel wat ruw jaquote:
Jay Hardway - Electric Elephantsquote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.
Dit is dus de editie zonder anthem?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.
dat mag ie bij mojo ook doenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:20 schreef Cee het volgende:
Bedankt voor zes jaar stelselmatig door de strot duwen van matige acts.
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).quote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is dus de editie zonder anthem?
Als je een beetje slim bent als artiest maak je ergens begin december 2016 een leuk springnummer met een beetje vage link naar SR.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).
Bieber is gefaald, en het themalied is zo vaak aangevraagd dat het wmb anthem zou moeten worden (Adele vind ik geen anthemfahig liedje), die laatste is natuurlijk bullshit.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).
ik mis het neukbewegingen makende jongetje dat zichzelf zietquote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post enkel smaakvolle gifs.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis het neukbewegingen makende jongetje dat zichzelf ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |