quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die muziek is niet te pruimen, maar hij is wel een lekkertje
Rolletje ducktape lenen om zn mond dicht te tapen?quote:
Mag wel wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
Moet Lot nog in de OP blijven trouwens?
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
Tuurlijk, het stralende lichtpuntje van SR 2015.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Nizno het volgende:
okequote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag wel wat mij betreft.
dealquote:
Ooh kinky.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rolletje ducktape lenen om zn mond dicht te tapen?
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef Stickertje het volgende:
Wat is eigenlijk het anthem geworden van dit jaar?
Het mag wel wat ruw jaquote:
Jay Hardway - Electric Elephantsquote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.
Dit is dus de editie zonder anthem?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze proberen sinds vandaag er nog een ander lawaaiig vehikel door te duwen, iets met een Elephant.
dat mag ie bij mojo ook doenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:20 schreef Cee het volgende:
Bedankt voor zes jaar stelselmatig door de strot duwen van matige acts.
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).quote:Op donderdag 24 december 2015 16:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is dus de editie zonder anthem?
Als je een beetje slim bent als artiest maak je ergens begin december 2016 een leuk springnummer met een beetje vage link naar SR.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).
Bieber is gefaald, en het themalied is zo vaak aangevraagd dat het wmb anthem zou moeten worden (Adele vind ik geen anthemfahig liedje), die laatste is natuurlijk bullshit.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hinkelt een beetje op drie benen. De mislukte (Bieber), het themalied dat normaal gesproken nooit anthem is (Typhoon) en nu de last minute poging tot springen (Elephant).
ik mis het neukbewegingen makende jongetje dat zichzelf zietquote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post enkel smaakvolle gifs.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis het neukbewegingen makende jongetje dat zichzelf ziet
Amberquote:Op donderdag 24 december 2015 16:31 schreef Odaiba het volgende:
Hoe heet die vrouwlijke nieuwslezeres in het rood? Mooie vrouw
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef asco het volgende:
Mijn fadurr
Ik krijg Charlotte flashbacks.
Rachid agreesquote:Op donderdag 24 december 2015 16:31 schreef Odaiba het volgende:
Hoe heet die vrouwlijke nieuwslezeres in het rood? Mooie vrouw
Muh fadur muh ffadurrrrr slurpppppquote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef asco het volgende:
Mijn fadurr
Wie is Charlotte?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef asco het volgende:
Mijn fadurr
Strawsinkie of zoquote:Op donderdag 24 december 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom was Joeri dinges er niet bij?
Werkt nog hier verderop bij de Vette Maffia Muis en woont samen met Lauwtjuh.quote:
Juh vint haar lekker he, wil je dur nummurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Stubenitskyquote:Op donderdag 24 december 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom was Joeri dinges er niet bij?
Echt?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Werkt nog hier verderop bij de Vette Maffia Muis en woont samen met Lauwtjuh.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:36 schreef Stickertje het volgende:
Voordat ik het vergeet.. vrolijk kerstfeest
the fuck?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |