TWAALFMILJOEN EURO HEERLEN, NEDERLAND BEDANKT, LAAT JE HOREN WAAR ZIJN DIE HANDJESSSSSS!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is perse een springplaat moet zijn vind ik ook onzin. Adele is de meest aangevraagde plaat deze editie.
Wat een drama zou dat zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
TWAALFMILJOEN EURO HEERLEN, NEDERLAND BEDANKT, LAAT JE HOREN WAAR ZIJN DIE HANDJESSSSSS!!!!!
hello...
It's me
gekookte eierstokkenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:45 schreef Nizno het volgende:
maar goed, over eierstokken gesproken. Ik ga water koken.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
TWAALFMILJOEN EURO HEERLEN, NEDERLAND BEDANKT, LAAT JE HOREN WAAR ZIJN DIE HANDJESSSSSS!!!!!
hello...
It's me
[..]
hello...
It's me
Vorig jaar was het Gary Fopdeck, dat had je ook daarna niet nog week willen horen.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is perse een springplaat moet zijn vind ik ook onzin. Adele is de meest aangevraagde plaat deze editie.
quote:
Die heb ik dit jaar wel gemistquote:Op donderdag 24 december 2015 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Gary Fopdeck, dat had je ook daarna niet nog week willen horen.
[..]
hello...
It's me
Klopt het is geen springplaat, maar is blijkbaar wel wat mensen willen horen. De energieke platen blijken ook geen succes te zijn. Voor de laatste paar uur maakt het meer uit of mensen wel of niet losgaan.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
hello...
It's me
Geforceerd vooraf al een anthem bepalenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:52 schreef miieejj het volgende:
Ze hadden beter hun best moeten doen,pluggen e.d .. Al een paar weken voor het glazen huis.. En blijven roepen en de plaat om het uur draaien.. Deden ze nou niet, bijv toen met die jordy van loon..
Dat ook ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:52 schreef miieejj het volgende:
Ze hadden beter hun best moeten doen,pluggen e.d .. Al een paar weken voor het glazen huis.. En blijven roepen en de plaat om het uur draaien.. Deden ze nou niet, bijv toen met die jordy van loon..
Nou ik ben blij dat ze zo'n kut plaat niet de hele tijd hebben gedraaid. Uitgekotst shit nummer ....quote:Op donderdag 24 december 2015 16:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Klopt het is geen springplaat, maar is blijkbaar wel wat mensen willen horen. De energieke platen blijken ook geen succes te zijn. Voor de laatste paar uur maakt het meer uit of mensen wel of niet losgaan.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Optreden van Ronnie Flex:
12x Drank en Drugs want verder hebben ze geen hits.
discobowlen, dat is toch voor kleine kindertjes?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chips en Colaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ging het wel echt op Lowlands heb ik mij laten vertellenquote:
NEE JOH PIETERTJE!! Dat is een actquote:
Chips en colaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idd, dacht dat het niet slechter kon dan Rondéquote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben wel echt de slechtste live optredens ever ook
Welke zon?quote:
je weet dat ronnie één van de twee is toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chips en cola in de remix.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hello...
It's me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |