quote:Op donderdag 24 december 2015 16:36 schreef Stickertje het volgende:
Voordat ik het vergeet.. vrolijk kerstfeest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
emo punt gif
Omdat het niet na 3 dagen al op is gepikt ofzo. Er is geen plaat die deze SR typeert. En dat vind ik ook wel prima, dat anthem werkte sowieso niet echt.quote:
iddquote:Op donderdag 24 december 2015 16:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Fuck, hun hebben gewoon een relatie. Lucky him
Rachid en Amber.?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Fuck, hun hebben gewoon een relatie. Lucky him
quote:
Ja vertelde hij vorige week nog op de radio geloof ik, toen ze het hadden over seks/relatie op het werk vinden en toen zei Rachid dat het bij hem andersom ging, heeft zn relatie mee naar het werk genomen zoietsquote:
Geen idee, als er niks nieuws voorhanden is dan gewwon geen, of een oude kneiter. Maar, dat kan geen MH worden en 3FM wil niet van die traditie af.quote:
Het is echt een piepklein plein, en dat staat nog niet half vol zo te zienquote:Op donderdag 24 december 2015 16:41 schreef tralalala het volgende:
Is het ooit zo rustig geweest? Eerste jaar uitgezonderd
Er was geen echte nieuwe plaat die het had kunnen worden inderdaad. Dat hielp natuurlijk ook niet mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, als er niks nieuws voorhanden is dan gewwon geen, of een oude kneiter. Maar, dat kan geen MH worden en 3FM wil niet van die traditie af.
Strijkstok dit dat allesquote:Op donderdag 24 december 2015 16:43 schreef JaneDoe het volgende:
1400 euro die eigenlijk naar de voedselbank had gemoeten!!!
Alles blijft aan de eierstokken hangen door die rutten en zijn cabbinet terwijl mijn schoonmoeder in het vezorgensthuis al drie jaar in de zelfde luijer rondloopd.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:43 schreef JaneDoe het volgende:
1400 euro die eigenlijk naar de voedselbank had gemoeten!!!
Dat is perse een springplaat moet zijn vind ik ook onzin. Adele is de meest aangevraagde plaat deze editie.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, als er niks nieuws voorhanden is dan gewwon geen, of een oude kneiter. Maar, dat kan geen MH worden en 3FM wil niet van die traditie af.
jemugquote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles blijft aan de eierstokken hangen door die rutten en zijn cabbinet terwijl mijn schoonmoeder in het vezorgensthuis al drie jaar in de zelfde luijer rondloopd.
Dikke BMW van de managerquote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles blijft aan de eierstokken hangen door die rutten en zijn cabbinet terwijl mijn schoonmoeder in het vezorgensthuis al drie jaar in de zelfde luijer rondloopd.
#thuglifequote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |