waar is jouw spellingscontrole?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef Xummon het volgende:
Krysl in yogapnats, waar zijn de beelden
Ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
krystle is eigenlijk ook wel een anky he?
Zit mobiel, sorry voor tikfoutenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar is jouw spellingscontrole?
Je kent Krystl toch wel?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef EenKriek het volgende:
Wow die heeft wel een hipster te pakken
Elke fout een euro storten ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
Zit mobiel, sorry voor tikfouten
Haaaa gaaaaaaaayquote:Op donderdag 24 december 2015 17:12 schreef Kyran het volgende:
Domme Paul, Krystl en vriendinnen tijdens yoga en meneer wil er niet bij zijn. Dom dom dom ....
Omdat het koud wasquote:Op donderdag 24 december 2015 17:13 schreef Nizno het volgende:
Paul die aan een 7jarige vraagt wat hij aan heeft...
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:13 schreef Nizno het volgende:
Paul die aan een 7jarige vraagt wat hij aan heeft...
topografie is niet de sterkste kant van de DJs idd.quote:
Hij vroeg het echt!!quote:
U2quote:
Van Golden Days en Bottles en Expeditie Robinson. Scoort verder weinig hits meer de laatste tijd.quote:
Tot in het topicquote:
Ik herkende net zijn stemquote:
Was toch ook tien euroquote:Op donderdag 24 december 2015 17:15 schreef Zhero het volgende:
DJ: "Donny, hoeveel mag ik van jou doneren?"
Donny: "Vier euro!"
DJ: "Tien euro, dankjewel Donny!"
dan nog vraag je niet als man zijnde aan een 7jarig jongetje wat hij aan heeft.... Heuj ik vraag het zelfs niet aan Fylax!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja omdat het koud was in Abcoude
Dat ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Net het filmpje met Lot gezien, heeft iemand een dweil want ik ben definitief gesmolten![]()
![]()
TMIquote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog vraag je niet als man zijnde aan een 7jarig jongetje wat hij aan heeft.... Heuj ik vraag het zelfs niet aan Fylax!
rammelende eierstokken nu?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Net het filmpje met Lot gezien, heeft iemand een dweil want ik ben definitief gesmolten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |