Dat slotquote:Op zondag 27 december 2015 15:31 schreef ratatat het volgende:
Ik zou gewoon zoiets doen:
[ afbeelding ]
Je zit deze week op 18 uur.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
Nog 79 km en dan is de raphachallange volbracht
Ja, haast meer dan in de beste week van de zomerquote:
Komende zomer weer een uitdaging om dat weer eens te overtreffen.quote:Op zondag 27 december 2015 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, haast meer dan in de beste week van de zomer
Zo lang ga ik waarschijnlijk over de marmotte doenquote:Op zondag 27 december 2015 18:45 schreef Carb het volgende:
[..]
Komende zomer weer een uitdaging om dat weer eens te overtreffen.
Ik ook. Maar meer in een massage op dit momentquote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Carb het volgende:
Ik heb zin om trainingskoersje te rijden.
Me too. Worden die ergens georganiseerd? Binnenkort maar weer ff een crossje rijden ergens.quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Carb het volgende:
sani dump vjc en anders binnenkort ahoy op zaterdag?quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Carb het volgende:
Worden vast wel oliebollenkoersen georganiseerd door het land.quote:Op zondag 27 december 2015 19:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Me too. Worden die ergens georganiseerd? Binnenkort maar weer ff een crossje rijden ergens.
Is toch meestal vanaf februari?quote:Op zondag 27 december 2015 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
sani dump vjc en anders binnenkort ahoy op zaterdag?
Ah thanks. 'k zat bij de jeugd te kijken.quote:Op zondag 27 december 2015 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
Wanneer? Van zaterdag 16 januari tot en met zaterdag 26 maart.
Read more at http://www.drcdemol.nl/?p(...)#mKt1LYeKQKvvlmYC.99
Waarvoor ben je lid geworden?quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanaf vandaag ook lid van een wielerteam.
Om mijzelf te dwingen wat vaker op de fiets te springen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Carb het volgende:
Bij de Spartaan ben ik ook wel te vinden in februari/maart.
De Mol is wel weer eindje fietsen voor mij, gelukkig wel door een hele mooie stad.
[..]
Waarvoor ben je lid geworden?
Dan zit je bij het juiste adres bij een wielervereniging.quote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om mijzelf te dwingen wat vaker op de fiets te springen.
Zit je op De Spartaan?quote:Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef ratatat het volgende:
De Spartaan heeft in februari op de zondag koersjes.
Geen koersen. Gewoon lekker in het weekend mee. Misschien eens een keertje mee naar de baan, maar ik heb absoluut geen wedstrijdambities.quote:Op zondag 27 december 2015 22:19 schreef Carb het volgende:
[..]
Dan zit je bij het juiste adres bij een wielervereniging.
Ben je van plan om in het weekend mee te rijden met een groep of wil je ook (trainings)koersjes rijden?
Zorg nou maar dat je 2 januari in vorm bent, want ik rij niet een tweede keer voor Jan met de korte achternaam naar Surhuisterveen, dan sla ik liever bij een Friese Palen....af.quote:Op zondag 27 december 2015 14:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Galbak
Ik wou vandaag fietsen, maar tis kutweer en heb deze week al 325km op de teller.
Ergo; beentjes omhoog!
Buzz, in S'veen ff bakkie doen? Dan kom ik ook ff kijken!quote:Op zondag 27 december 2015 22:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je 2 januari in vorm bent, want ik rij niet een tweede keer voor Jan met de korte achternaam naar Surhuisterveen, dan sla ik liever bij een Friese Palen....af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |