Gaaf man maarre,quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:40 schreef ddx het volgende:
Vandaag Kerstritje met Laurens ten Dam gemaakt.
Flink wat wind, tijdens rit zelf werd er redelijk rustig gereden, moest ook wel met wind die flink beukte. (sommige mensen het best zwaar als er gaatjes vielen)
Heen en terugweg nog lekker met wind gespeeld
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2015 09:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaaf man maarre,
Heeft hij nu zijn hand op je bil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op zondag 27 december 2015 10:38 schreef dop het volgende:
[..]ben je extra jaloers nu
Ik ben zeker jaloers nu, wie wil er nu niet met LTD een rondje trainen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker Stoer, ik vind het al stoer dat ik wel eens met Ddx een rondje heb gefietstquote:Op zondag 27 december 2015 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben zeker jaloers nu, wie wil er nu niet met LTD een rondje trainen?
wow ddx man ja ik heb ook met hem geredenquote:Op zondag 27 december 2015 10:57 schreef dop het volgende:
[..]
Zeker Stoer, ik vind het al stoer dat ik wel eens met Ddx een rondje heb gefietst
Waarheid.quote:Op zondag 27 december 2015 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben een man van meerdere talenten
Galbakquote:Op zondag 27 december 2015 12:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de praatjesmaker van Wormerland
Maar wat mankeert daar aan dat je toch verder zoekt?quote:
Ik dacht dat een tas misschien net wat robuuster is. Voering op bepaalde plekken ofzo? Geen ervaring mee, vandaar de vraag.quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar wat mankeert daar aan dat je toch verder zoekt?
Ik gebruik zelf ook een oud dekbedovertrek en een oude handdoek om de fiets in de auto te vervoeren
Hangt er van af hoeveel extra je meeneemt natuurlijk ook, mar met een toertochtje heb ik alleen mn fiets en een sporttas bij me.quote:Op zondag 27 december 2015 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik dacht meer aan in- en uitladen in combinatie met andere bagage. Maar jullie ervaringen horende zal dat wel meevallen.
Je hebt van die bikebags voor o.a. in vliegtuig maar dan moet ook de zadelpen eruit. Dat doe je niet in de auto. Ik zou een paar paardedekens halen, jeweet wel die je vind op de bedden van een jeugdherberg.quote:Op zondag 27 december 2015 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik dacht meer aan in- en uitladen in combinatie met andere bagage. Maar jullie ervaringen horende zal dat wel meevallen.
Gebruik hiervoor drie picknick kleden. Twee om over de banken te slaan en één om de rugleuning van de bijrijdersstoel. Vervoer mijn mountainbike/ racefiets zo minimaal één keer in de week. Nu ligt hij er ook helemaal smerig in, bekleding tot op heden nog niet smerig.quote:Op zondag 27 december 2015 14:07 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een tip voor een fietstas/hoes? Het hoeft niet veel bijzonders te zijn, het is vooral bedoeld om de autobekleding smeervrij te houden als ik de fiets (wielen eruit) op de achterbank parkeer.
Prijs: zo laag mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |