SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Volgens mij is DDX al onderweg, zag lig een foto vanuit duitsland voorbij komen..quote:Op donderdag 24 december 2015 11:14 schreef Gripper het volgende:
ddx, jij ging dit jaar toch proberen om het in 1 dag voor elkaar te krijgen met de rapha500?
quote:Op donderdag 24 december 2015 11:14 schreef Gripper het volgende:
ddx, jij ging dit jaar toch proberen om het in 1 dag voor elkaar te krijgen met de rapha500?
Die geruchten heb ik ook gehoord. Zag ook een veelbelovende foto op instagram.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:14 schreef Gripper het volgende:
inclusief megagrote zadeltasquote:Op donderdag 24 december 2015 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die geruchten heb ik ook gehoord. Zag ook een veelbelovende foto op instagram.
Voor het herstel is chocomel uitstekendquote:Op donderdag 24 december 2015 12:38 schreef muzas het volgende:
Zit ik hier een beetje met me uitgezakte pens kerstbrood op te vreten terwijl ik bladerdeeghapjes sta te maken.
Gelukkig drink ik er veel chocomel bij, dat was goed toch?
Succes ddx
Schijnt dat er koopjes bij Mantel waren!quote:Op donderdag 24 december 2015 13:29 schreef Patroon het volgende:
Gripper weer eens op de vlucht voor de cops:
http://www.geenstijl.nl/m(...)achtervolging_v.html
Kurt zit nu in Florida. Daar is wat weinig weg om dit trucje uit te halen. Lukt je alleen als de wind pal zuid of pal noord staat, niet als ie uit een andere hoek waait.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar hoezo kan kurt het niet nog een keer doen?
Je was aardig stellig dat steve wel nog een poging kon doen en Kurt niet, vandaar de vraag.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kurt zit nu in Florida. Daar is wat weinig weg om dit trucje uit te halen. Lukt je alleen als de wind pal zuid of pal noord staat, niet als ie uit een andere hoek waait.
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je was aardig stellig dat steve wel nog een poging kon doen en Kurt niet, vandaar de vraag.
Ah dat, gewoon de leeftijd. Steve is dik 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je was aardig stellig dat steve wel nog een poging kon doen en Kurt niet, vandaar de vraag.
Gripquote:Op donderdag 24 december 2015 13:29 schreef Patroon het volgende:
Gripper weer eens op de vlucht voor de cops:
http://www.geenstijl.nl/m(...)achtervolging_v.html
Wat voor pillen waren dat?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Grip![]()
Ouwe doorzetter
Ik zei dat je die pillen voor een wedstrijd moest nemen, maar pas vlak voor je op de fiets stapt joeng.
Geen wind / overstekende kinderen / etc. scheelt al een aantal slagen. Ga maar proberen te jongleren oid terwijl je op de Tacx zit, je hartslag gaat dan meteen omhoog.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
ff tussendoor dat zwift getest. Meteen halverwege een workout crasht de zooi![]()
Wat me wel opviel is dat mn hartslag veeeel te laag bleef voor mijn gevoel. Rijd nu al een heel poosje met hf buiten, dus kan inspanning redeijk inschatten... Buiten zou m'n hartslag makkelijk 150bpm zijn waar ie nu hooguit 130 was en zelfs rond de 118 bleef hangen.
Gechecked met garmin en die gaf dezelfde waarde aan.
Kan van alles zijn natuurijk, maar kan dat met 'binnen' te maken hebben?
Niet over praten had ik je gezegd.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kweenie. Van edit gekregen. Ga je hard van fietsen zei hij.
Mijn hartslag is binnen juist hoger. Schijnt te komen door warmtestuwing. Geen rijwind die afkoelt.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
ff tussendoor dat zwift getest. Meteen halverwege een workout crasht de zooi![]()
Wat me wel opviel is dat mn hartslag veeeel te laag bleef voor mijn gevoel. Rijd nu al een heel poosje met hf buiten, dus kan inspanning redeijk inschatten... Buiten zou m'n hartslag makkelijk 150bpm zijn waar ie nu hooguit 130 was en zelfs rond de 118 bleef hangen.
Ik heb (vooral in de winter) ook wel last van verschil in hartslag. Sommige dagen zit mijn hartslag constant tegen de 140 aan en hoef ik maar mijn kont te ligten en hij vliegt naar 145-150. Maar zoals vandaag moest ik er echt weer tegen aan rij om mijn hartslag op 130-135 te houden.. Als straks het seizoen weer begint en de vorm toeneemt zijn er minder schommelingen zichtbaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:25 schreef muzas het volgende:
Had raam open en ventilator in me smoel![]()
Nog liep 't alle gaten uit, daar niet van...
Maar heb het buiten ook heel af en toe hoor, dat mn hartslag onverklaarbaar laag blijft. Kijken of het volgende poging weer zo is.
Logfile opgezocht, crash kwam door ANT signaalverlies. Tijdens de eerste test gebeurde het al 2 keer dat mn poppetje stopte met fietsen.... Tijdens een workout is dat blijkbaar voldoende om keihard vast te lopen.
Tussen de antenne en mn tacx zat hooguit 50cm... Maar mss volgende keer ff mn smartphone en garmin weg.... Die waren beiden ook ANT+ aan het lullen.
Eerste batch zeker gratis om te 'proberen'.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kweenie. Van Patroo gekregen. Ga je hard van fietsen zei hij.
Die van mij altijd hoog voor t gevoel, maar met flinke ventilator een stuk beter. Zweet me altijd het leplazerus.. Na een inspanningstest/vo2max blokken hele plas zweet zegmaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
Had ik ook wel enigszins. Voelt zwaarder aan binnen. Als ik power/Hs van binnen en buiten vergelijk, is het wel ongeveer gelijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:03 schreef Andyy het volgende:
En bedankt voor de adviezen heren, ik ga gewoon (harder) proberen door te fietsen en kijken of het ooit goed komt
Moeten er wel meer meets komen
Ik gooi maar een datum en plek de SC in:quote:Op donderdag 24 december 2015 16:03 schreef Andyy het volgende:
En bedankt voor de adviezen heren, ik ga gewoon (harder) proberen door te fietsen en kijken of het ooit goed komt
Moeten er wel meer meets komen
Je mot ook Pot Belge nemen, maar een paar Tramadolletjes helpt ook wel, naar het schijnt. Iemand volgende maand nog interesse, dan neem ik wel een apotheek mee uit Azie.quote:
Niet te geloven, zovaak jij bijna (of helemaal) aanrijdingen hebt...kijk je wel verder dan 2 meter vooruit?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ben ik blij weer binnen te zijn zeg.
Wat een wind. Wat een regen. Wat een kou op het pont.
En uitergerekend in het dorp bijna ondersteboven gereden door iemand die in z'n auto zonder licht reed
Blij zijn dat we niet in Randstad wonenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet te geloven, zovaak jij bijna (of helemaal) aanrijdingen hebt...kijk je wel verder dan 2 meter vooruit?
hij is gewoon zelf een gevaar op de weg johquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet te geloven, zovaak jij bijna (of helemaal) aanrijdingen hebt...kijk je wel verder dan 2 meter vooruit?
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2015 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij is gewoon zelf een gevaar op de weg joh
die vind je gewoon op aliexpress jonge, je weet toch.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:36 schreef Fretwork het volgende:
Verkopen ze daar ook centrifuges? Heel precies hoeft het niet te zijn, zolang het maar scheidt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef muzas het volgende:
Fijne kerstdagen lieve fietsvriedjes!
Hij heeft er al 40 en bijna 20 commentaren.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef Patroon het volgende:
Is hij binnen? DDX zit nu te masturberen op de kudo's die binnen komen
Dat was wel vette paniek in het durp vorig jaar hoor. En we waren niet eens thuis, dus we hebben die hele show gemist helaas..quote:Op donderdag 24 december 2015 15:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Grip![]()
Ouwe doorzetter
Ik zei dat je die pillen voor een wedstrijd moest nemen, maar pas vlak voor je op de fiets stapt joeng.
er was 's ochtends minder wind dan 's middags.quote:Op vrijdag 25 december 2015 09:11 schreef Carb het volgende:
Best hoog gemiddelde, gegeven avg power.
Die kudo mag je van mij hebben.
appels en peren lekker zonnetje en geen windquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Patroon het volgende:
Eigenlijk is dit nog veel zieker:
https://www.strava.com/activities/455699180
526km en 10.000hm in 22uren.
Wat te denken van die gast die 500 km met 34.5 gem. heeft gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Patroon het volgende:
Klopt, maar in Thailand was het vorig jaar om deze tijd erg warm en benauwd. + de 10.000hm is dit niet mals.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:02 schreef dop het volgende:
[..]
appels en peren lekker zonnetje en geen wind
Ja, hou maar op man. Elke keer zeg ik tegen mezelf dat ik minder uit ga geven. Maar dan kom ik weer dingen tegen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Patroon het volgende:
wat heeft de temperatuur van vorig jaar met een rit van gisteren te makenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, maar in Thailand was het vorig jaar om deze tijd erg warm en benauwd. + de 10.000hm is dit niet mals.
Dat het nu warm en benauwd is daar. Dat is het klimaat. Maar ik wil niks vergelijkingen. Alleen die hm erbij is vrij ziekquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:54 schreef dop het volgende:
[..]
wat heeft de temperatuur van vorig jaar met een rit van gisteren te maken
Er zitten een aantal goede randonneurs bij die kudos en commentaren hebben gegeven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:46 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/455778023
Heb er meteen 100 volgers bij op strava
Heldquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:46 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/455778023
Heb er meteen 100 volgers bij op strava
zou dan 12-25 doen. De 11 heb je vrij weinig aan. Nu aanbieding bij Mantel hequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:11 schreef Fretwork het volgende:
Binnenkort ook even nieuwe cassette bestellen. Zit een 12-32 op die Canyon, die wil ik best houden voor in de bergen, maar hier heb ik er weinig aan. Twijfel tussen een 11-25 en 12-25, 28 zal ik ook wel niet nodig hebben denk ik.
Thanks, ja zat inderdaad bij Mantel te kijken hiervoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
zou dan 12-25 doen. De 11 heb je vrij weinig aan. Nu aanbieding bij Mantel he
Komt deels ook doordat ik vanaf Scheveningen volle bak wind mee had.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:17 schreef Oksel het volgende:
Die hf die helemaal inklapt aan 't einde.. manmanman.
Dank je Tom!quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:10 schreef Tommeke het volgende:
Dat zijn altijd mooie wegen om op de TT fiets te rijden ja! Mooi jaaraantal zo Rico!
Ik zou een 12-23 nemen, indien 10 speed dan. Want dat is de enige met een 18 kransje er in. Is er ook geen gat tussen 17 en 19 wat ik altijd met wel,of net niet vind.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
zou dan 12-25 doen. De 11 heb je vrij weinig aan. Nu aanbieding bij Mantel he
Lekker toch, ik heb het gisteren zeer beschaafd gehouden want ik moest terug rijden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 07:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had gister een voorgerecht van gepureerde biet met een dressing van yogurt, citroen, tijm en nog wat. Daarna als tussengerecht een stuk gegrilde aubergine met griekse yogurt, granaatappelpitten, pijnboompitten en blaadjes basillicum. Als hoofdgerecht 2,5 kilo lamsvlees voor 5 personen (mijn bader had de boodschappen gedaan) met aardappel uit de oven, koolsalade, gewone salade en doperwten.
Als toetje een zelfgemaakte tiramischu met peer erin. Ondertussen een fles wijn en halve fles speciaalbier opgedronken.![]()
Momenteel is het hier althans in Laos heerlijk fietsweer dus kwa weer is het wel een voordeel geweest, maar ook nog de hoogtemeters is idd ziek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat het nu warm en benauwd is daar. Dat is het klimaat. Maar ik wil niks vergelijkingen. Alleen die hm erbij is vrij ziek
Ja dat is bij 10sp wel beter idd. Bij erg harde wind kan 39-23 wel wat zwaar zijn als je in D1 wil blijvenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zou een 12-23 nemen, indien 10 speed dan. Want dat is de enige met een 18 kransje er in. Is er ook geen gat tussen 17 en 19 wat ik altijd met wel,of net niet vind.
inb4: Ik rij een 16 en een 15 alleen bij windkracht 6 in het hol.
Heb net een stukje gereden. Straks brunch, daarna bij kennissen van mijn ouders etenquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker toch, ik heb het gisteren zeer beschaafd gehouden want ik moest terug rijden.
Vandaag visite hier dus druk daarmee. Ik ga morgen wel kijken of ik met mijn dikke pens nog op mijn fiets pas.
Gaaf man maarre,quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:40 schreef ddx het volgende:
Vandaag Kerstritje met Laurens ten Dam gemaakt.
Flink wat wind, tijdens rit zelf werd er redelijk rustig gereden, moest ook wel met wind die flink beukte. (sommige mensen het best zwaar als er gaatjes vielen)
Heen en terugweg nog lekker met wind gespeeld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |