Met een beetje geluk gaan vluchtelingen massaal meuk bij Action kopen, is dat gevaar ook weer afgewend.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wenselijk. Ik las vanochtend nog dat een afkoelende Chinese economie de grootste bedreiging is voor de Nederlandse economie het komende jaar.
Binnenkort dan maar als klimaatvluchteling naar het noorden.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mijn tante zette net op Facebook dat de rozen in haar tuin aan het bloeien zijn.
Het is ook echt heel extreem dit jaar, zo warm is het niet geweest sinds de begin van de metingen. Het record gaat waarschijnlijk verpulverd worden met 2 graden (dus niet twee graden boven normaal, maar boven het record), ongekend.
Volgens deze extreem objectieve scriptie (want culturele wetenschappen) is het PVV electoraat (1) laagopgeleid (2) werkeloos (3) sociaal incapabel (4) gefrustreerd (5) alleenstaand en waarschijnlijk ook knetterlelijk (staat niet genoemd, maar dat lees ik tussen de regels door).quote:Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zo dan? Als je enkel het ideologisch liberale electoraat telt denk ik dat je rond de 10 zetels komt.
Doch; ik ben een liberaal.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens deze extreem objectieve scriptie (want culturele wetenschappen) is het PVV electoraat (1) laagopgeleid (2) werkeloos (3) sociaal incapabel (4) gefrustreerd (5) alleenstaand en waarschijnlijk ook knetterlelijk (staat niet genoemd, maar dat lees ik tussen de regels door).
Dat is zeg maar niet het liberale electoraat.
Ik word gutmensch-vluchteling.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Binnenkort dan maar als klimaatvluchteling naar het noorden.
Je moet kennelijk naar Angelsaksische universiteiten gaan als je echte politieke correctheid wil ervaren. En ik erger me af en toe al een de typetjes die onze campus opvrolijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik word gutmensch-vluchteling.
http://www.speld.nl/2015/(...)-gebieden-zwelt-aan/
Kortom: Gouda?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Een AZC voor 40.000 mensen. In het groene hart.
Is dat geen goed idee?
Op de veluwe is meer plek.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Is dat geen goed idee?
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Is dat geen goed idee?
Ik schaar mij achter dit voorstel.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.quote:Hilda van der Heide uit het Drentse dorp Oranje, die bekend werd toen ze de weg blokkeerde voor staatssecretaris Dijkhoff, heeft een kerststol en een kerstkaart van hem gekregen.
Ik moet al lachen als ik alleen al aan het filmpje denk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.
Limburg. Met smulbossen en smulgrotten.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.
Ja blijft mooi.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik alleen al aan het filmpje denk.
Had minstens een BMW X6 moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.
Dijksma heeft een van de zwaardere wagens. Uit noodzaak.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had minstens een BMW X6 moeten zijn.
Gelukkig heeft Balkenende een Panamera.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dijksma heeft een van de zwaardere wagens. Uit noodzaak.
Typische VVD-opportunist.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:49 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)-een-nieuwe-bijbaan/
Je kan veel over hem zeggen maar niet dat hij niet weet hoe hij aan werk moet komen.
Ik vind het prima zo. Lekker de barbecue aan met de kerst.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had mijn kerstvakantie toch liever zo gezien.
Kerst wordt gewoon het nieuwe pasen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er romantisch uit, maar in de praktijk is het knap lastig.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, moet ik weer boodschappen gaan halen voor mijn oma omdat ze de deur niet uit kan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er romantisch uit, maar in de praktijk is het knap lastig.
Precies. Ik ben geen oma, maar supermobiel ben ik ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, moet ik weer boodschappen gaan halen voor mijn oma omdat ze de deur niet uit kan.
Maar het is heerlijk weer als je een voorraadje in huis hebt, en niets bijzonders hoeft te doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik ben geen oma, maar supermobiel ben ik ook niet.
Jazeker. Alleen die crisisdag ervoor, of er dan nog wel brood is. Daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar het is heerlijk weer als je een voorraadje in huis hebt, en niets bijzonders hoeft te doen.
Kan je wel lopen en fietsen?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik ben geen oma, maar supermobiel ben ik ook niet.
Een heel klein stukje lopen, fietsen niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kan je wel lopen en fietsen?
Heb je een vervoermiddel?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Een heel klein stukje lopen, fietsen niet.
Jazeker. Daar ga ik nu boodschappen mee doen, zodat ik morgen niet ineens een hele berg hoef te kopen. Tot straksquote:
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Kowloon het volgende:
Ergens ik het wel vermakelijk dat mensen die courante valuta inwisselen voor cadeaubonnen, in dit geval van V&D, er niet meer mee kunnen betalen bij V&D.Cadeaubonnen vind ik bij uitstek het meest bizarre fenomeen in de economie.
Oneens. Sinds die hut is overgenomen door AH weiger ik er te kopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Eens.
Behalve dan een bol.com-cadeaukaart. Dat is meer waard dan het geld.
Wat is er mis met AH?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Oneens. Sinds die hut is overgenomen door AH weiger ik er te kopen.
Lekker de inwisselmogelijkheden beperken.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Kowloon het volgende:
Ergens ik het wel vermakelijk dat mensen die courante valuta inwisselen voor cadeaubonnen, in dit geval van V&D, er niet meer mee kunnen betalen bij V&D.Cadeaubonnen vind ik bij uitstek het meest bizarre fenomeen in de economie.
En samen met de Veghelse expansiedrift de belangrijkste reden waarom boodschappen doen in Nederland zo goedkoop is.quote:
Duur, slechte vleesafdeling en groenteafdeling en veel producten bevatten 'trucs' mbt. prijs en gewicht (regelmatig zijn niet-Euroshopper huismerkartikelen per kilo duurder dan A-merken).quote:
Bol.com maakt nog steeds verlies. De reden dat boodschappen goedkoop zijn is omdat investeerders verlies op de koop toe nemen in de strijd om marktaandeel. Bijwerkingen van het goedkope geld. Bij een gezonde rente zou dat roekeloze gedrag niet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En samen met de Veghelse expansiedrift de belangrijkste reden waarom boodschappen doen in Nederland zo goedkoop is.
Dat is mis met iedere supermarkt. Eten moet je er niet kopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Duur, slechte vleesafdeling en groenteafdeling en veel producten bevatten 'trucs' mbt. prijs en gewicht (regelmatig zijn niet-Euroshopper huismerkartikelen per kilo duurder dan A-merken).
Wij van WC-eend...quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is mis met iedere supermarkt. Eten moet je er niet kopen.
Alleen is Albert Heijn best een dure zaak.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En samen met de Veghelse expansiedrift de belangrijkste reden waarom boodschappen doen in Nederland zo goedkoop is.
Hangt van je referentiepunt af. In België is het een prijsvechter. Ten opzichte van Duitse prijzen verschilt het nogal per artikelgroep, maar is bij onze oosterburen wel het serviceniveau van de Aldi de standaard.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen is Albert Heijn best een dure zaak.
Meh. Wat is de Herfindahl-Hirschman-index van de supermarktbiz?quote:
Niet mee eens. Bij Albert Heijn ligt er regelmatig bruine taugé in de schappen, er zijn supermarkten die wel gewoon verse taugé kunnen aanbieden is mij opgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is mis met iedere supermarkt. Eten moet je er niet kopen.
Oneens.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Duur, slechte vleesafdeling en groenteafdeling en veel producten bevatten 'trucs' mbt. prijs en gewicht (regelmatig zijn niet-Euroshopper huismerkartikelen per kilo duurder dan A-merken).
En je kan ze er tevens weer verpatsen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind Bol.com *gratisgeldvoordanny* wel echt handig. Bestel mijn studieboeken voor nagenoeg dezelfde prijs als dat ik ze bij de studievereniging zou halen, en krijg ze dan gratis thuisbezorgd in plaats van dat ik me een ongeluk sjouw in de literatuur voor een heel collegejaar.
Niemand weet wat taugé is.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bij Albert Heijn ligt er regelmatig bruine taugé in de schappen, er zijn supermarkten die wel gewoon verse taugé kunnen aanbieden is mij opgevallen.
Mijn referentiepunt is Nederland want in dat land doe ik boodschappen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt van je referentiepunt af. In België is het een prijsvechter. Ten opzichte van Duitse prijzen verschilt het nogal per artikelgroep, maar is bij onze oosterburen wel het serviceniveau van de Aldi de standaard.
Je kunt bij AH erg goedkoop boodschappen doen. Je kan er ook heel erg goed duur boodschappen doen.
Beste domper inderdaad. Op naar het volgende gehucht.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef Friek_ het volgende:
Jammer, het AZC in Geldermalsen komt er niet.
Ja, als je de AH Basic-producten pakt, dan kom je vaak nog onder Aldi-prijzen uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt bij AH erg goedkoop boodschappen doen. Je kan er ook heel erg goed duur boodschappen doen.
Kan dat niet met een zak Doritos?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi product om de snelheid en kwaliteit van de logistiek mee te kunnen testen.
Nee, dat zijn zonder meer de Coöp en de Spar.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn referentiepunt is Nederland want in dat land doe ik boodschappen.Verder is er een site die regelmatig mandjes boodschappen vergelijkt, Albert Heijn is daar steevast het duurst.
Het is vooral niet echt duidelijk wat nou het exacte bedrijfsresultaat is van Bol.com. De 'online activiteiten' van Ahold zijn wat verliesgevend geloof ik, maar daar zitten ook ah.nl en een Amerikaanse webshop van grofweg dezelfde omvang als Bol bij in.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bol.com maakt nog steeds verlies. De reden dat boodschappen goedkoop zijn is omdat investeerders verlies op de koop toe nemen in de strijd om marktaandeel. Bijwerkingen van het goedkope geld. Bij een gezonde rente zou dat roekeloze gedrag niet mogelijk zijn.
Elke dag een andere pizza.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon eten wat in de bonus is, eet je ook beetje gevarieerd.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Niet alles draait om winst, stelletje geldwolven.
Volgens mij is de winter nog nooit zo warm geweest. Houden zoquote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Disana verwacht een grote sneeuwstorm vannacht.
Leugenachtige goede doelen, what else is new.quote:Hét gezicht van de inzamelingsactie 3FM Serious Request 2015 blijkt een model. Volgens een woordvoerder van de NPO worden voor de campagnes van de radiozender altijd professionals gebruikt. Media-ethicus Huub Evers spreekt van misleiding.
Daarom geef ik ook geen geld aan de goede-doelen-industrie. Ik richt me wel op lokale acties met direct zichtbaar resultaat.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leugenachtige goede doelen, what else is new.
Een van de duursten dan, sjonge jonge zeg. En niemand met een normaal leven gaat alle supermarkten in de omgeving af om er alleen de aanbiedingen te kopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn zonder meer de Coöp en de Spar.
Verder zitten de grote ketens heel dicht bij elkaar in de buurt (AH, Jumbo, Plus, Emte, Hoogvliet, Dirk) en is het consumentenbondboodschappenmandje niet de goede manier om te meten wat de goedkoopste is. Het goedkoopste boodschappen doen, doe je namelijk door goed op te letten. De standaard prijzen van de Jumbo zijn iets lager, de aanbiedingen van AH zijn goedkoper. Er is niet één goedkoopste.
De Aldi en de Lidl zijn natuurlijk goedkoper. Maar de kwaliteit is erg wisselend, en vooral bij de Aldi moet je wel de tijd nemen.
Ik gebruik dat geld altijd om de lokale horeca te sponsoren.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daarom geef ik ook geen geld aan de goede-doelen-industrie. Ik richt me wel op lokale acties met direct zichtbaar resultaat.
Omdat 3FM een reclamebureau gebruikt voor hun spotjes geef jij niets aan bijv het KWF?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daarom geef ik ook geen geld aan de goede-doelen-industrie. Ik richt me wel op lokale acties met direct zichtbaar resultaat.
Tijd dat Oost-Groningen omgetoverd wordt tot wijngebied.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef Friek_ het volgende:
Tweede Kerstdag dertien graden. Juist.
Dat is niet wat er staat.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat 3FM een reclamebureau gebruikt voor hun spotjes geef jij niets aan bijv het KWF?
Dat is wel een hele originele spin.
De acties van het KWF hebben geen direct zichtbaar resultaat. Ergo niet steunen die handel.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat 3FM een reclamebureau gebruikt voor hun spotjes geef jij niets aan bijv het KWF?
Genoeg huisvrouwen / part-time miepjes die ik ken doen dat hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een van de duursten dan, sjonge jonge zeg. En niemand met een normaal leven gaat alle supermarkten in de omgeving af om er alleen de aanbiedingen te kopen.
En Janneke kennelijk ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genoeg huisvrouwen / part-time miepjes die ik ken doen dat hoor.
De enige plek waar ik mijn voedsel haal. Als het niet bio-dynamisch is, dan eet ik het niet.quote:
Milieubescherming is niet gratis spijtig genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet zeggen dat het wel duur is.
Ik laat anderen er dan ook graag voor betalen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Milieubescherming is niet gratis spijtig genoeg.
Gelukkig krijgen de reguliere supermarkten ook steeds meer bioproducten.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Milieubescherming is niet gratis spijtig genoeg.
Niet meer of minder suggestie dan wat er wel staat.quote:
Ik heb een broertje dood aan de grote 'Goede Doelen' omdat ze voor mijn gevoel hun Doel voorbij schieten. Het zijn organisaties geworden die een bijna commerciële inslag hebben, al twijfel ik geen moment aan de goede bedoelingen van de mensen die echt in de klei staan. Serious Request is niets anders dan een exponent van die commerciële bedoelingen (waar iedereen zijn eigen slaatje uit wil slaan - 3FM voorop, de gemeente, de plaatselijke horeca, alle sponsoren die hun naam mogen noemen) en het Rode Kruis houdt zijn hand op en zegt dank je wel. Allicht; maar het is niet duidelijk waar al dat geld nu heengaat. Mijn gedoneerde euro zou op de grote hoop terechtkomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet meer of minder suggestie dan wat er wel staat.
Dat is geen grap hoor: ik durf echt nog niet dood gevonden worden met zo'n plofkip. Gelukkig heeft de Jumbo ook biologische kip.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:06 schreef Ryon het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik niet braaf correct eten haal en ik toch maar eens ga voor de Jumbo plofkip (want in de aanbieding) deze man:
[ afbeelding ]
Plotsklaps achter mij staat en ik flink de sjaak ben. Dan heb ik wat uit te leggen.
Inderdaad. Een eurootje voor de zwervers die voor de Albert Heijn staan te posten, waarna ze weer naar buiten komen lopen met twee AH Basic Halve Liters.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de vakbond V&D nog weten te redden.quote:De 400 man die eerder dit jaar te horen kregen dat ze ontslagen zouden worden als gevolg van een reorganisatie, waren in de veronderstelling dat ze een ontslagvergoeding zouden meekrijgen. Waarschijnlijk gaat door dat plan nu een streep, zegt Niels Suijker van FNV. 'Het goede nieuws is dat de rest in ieder geval niet dubbel wordt gepakt door eerst salaris in te leveren, en straks ook nog een lagere uitkering te krijgen. Dat hebben we in ieder geval weten te voorkomen door het loonoffer tegen te gaan. Dat neemt niet weg dat het bijzonder zuur is voor iedereen die bij V&D en La Place betrokken is.'
Wow, een site die nog minder grappig is dan de Speld. Het kan dus toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef GSbrder het volgende:
Geven aan Serious Request![]()
Gaat toch allemaal naar de V&D:
Opbrengst Serious Request toch naar V&D
De speld is wel echt leuk, deze site is gewoon echt kut. Best knap.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wow, een site die nog minder grappig is dan de Speld. Het kan dus toch.
Heeft de vakbond weer het graf van vele werknemers gegraven?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de vakbond V&D nog weten te redden.
Maakt niet uit, de achterban had in januari slechts 9 maanden nodig totdat ze met vervroegd pensioen konden. In een eindloonregeling.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heeft de vakbond weer het graf van vele werknemers gegraven?
Retorische vraag natuurlijk.
Linksen houden dan ook van machtsstructuren en dwang. Zie Mao en Stalin, of GL. Op andere wijze kunnen ze hun heilstaat die niet strookt met de menselijke natuur immers niet vormgeven.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Toen ik eens in een krakershol de redenen waarom ik anarchistische neigingen heb ging verklaren, en vervolgens ging uitleggen waarom ik vond dat een kapitalistisch systeem daar prima mee gepaard zou gaan, kreeg ik eenzelfde reactie als Bolkestein bij zijn kunstsubsidietoespraak.
Dit waren anarchisten hè. Wat dat betreft nog "goeie" linksen, want geen communist.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Linksen houden dan ook van machtsstructuren en dwang. Zie Mao en Stalin, of GL. Op andere wijze kunnen ze hun heilstaat die niet strookt met de menselijke natuur immers niet vormgeven.
Ik had ook niet eens door dat die ongein weer was begonnen. Naarmate ik voortgang boek richting het worden van afgestudeerd jurist begint die ivoren toren kennelijk langzaam vorm te nemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit jaar wel minder lastig gevallen met serious request dan voorgaande jaren. Of ik weet het beter te omzeilen.
Of Limburg als uithoek werkt prima.
Al meer multiculti dan de NPO dus verantwoord.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Toen ik eens in een krakershol de redenen waarom ik anarchistische neigingen heb ging verklaren, en vervolgens ging uitleggen waarom ik vond dat een kapitalistisch systeem daar prima mee gepaard zou gaan, kreeg ik eenzelfde reactie als Bolkestein bij zijn kunstsubsidietoespraak.
Wel vervelende lui, want rellende hooligans.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit waren anarchisten hè. Wat dat betreft nog "goeie" linksen, want geen communist.
De meeste anarchisten zijn ook communisten. Als ze naar een geldloze, staatsloze en klasseloze samenleving streven.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit waren anarchisten hè. Wat dat betreft nog "goeie" linksen, want geen communist.
Alleen voor losers.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Maar kapitalisme is inherent hiërarchisch Pokkelemans.
Die man leefde dan ook nog nog voordat echt goed duidelijk werd wat de schadelijke effecten van het socialisme op het individu zijn.quote:
quote:
Weer zo'n linkse pro-Isreal-type dus. Lekker een beetje muren bouwen en het socialisme opdringen.quote:Einstein zet zich actief in voor de stichting van de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem en is betrokken bij de oprichting van de Technion-universiteit in Haifa. Als de eerste Israëlische president, Chaim Weizmann, in 1952 overlijdt biedt de regering van de jonge Joodse staat Einstein het presidentschap aan. Einstein zegt “vereerd te zijn met het aanbod maar ongeschikt voor de positie.” Hiermee is de natuurkundige de enige Amerikaans staatsburger ooit die een functie als buitenlands staatshoofd krijgt aangeboden.
Autist zelfs.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat een of andere bèta daarvan vindt.
Fixed.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die man leefde dan ook nog nog voordat echt goed duidelijk werd wat de schadelijke effecten van het autoritair socialisme op het individu zijn.
De hippievariant van het socialisme is al net zo'n fictieve utopie als het libertarisme.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
De hippievariant van het socialisme is al net zo'n fictieve utopie als het libertarisme.
Dat is dan ook juist gebleken.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat dachten ze vroeger van parlementaire democratie ook yoooo.
Ach, er zijn wat schoonheidsfoutjes als vrouwenkiesrecht ingeslopen, maar verder functioneert het heel behoorlijk doorgaans.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dan ook juist gebleken.
Mwah, hij zou denk ik niet zo'n vreselijke Netanyahu zionist zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:00 schreef Heilwasser het volgende:
Einstein was wel een rabiate zionist. Zelfs te veel voor mijn smaak.
Ik heb het ook volledig gelezen en het was de moeite waard qua "experience". Wat een bagger, wat een non-humor, wat een totale waanzin.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wow, dat nieuwspaal.nl is echt slecht. Sorry GSbrdr.
Heeft 'ie nooit gezegd.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, hij zou denk ik niet zo'n vreselijke Netanyahu zionist zijn.
[ afbeelding ]
Extra inkopen, etentjes regelen, al in een feeststemming zijn dus je vijanden vergeven... genoeg te doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:43 schreef Ryon het volgende:
Rustige dag weer op Fok! zal wel iets met Kerst te maken hebben
Ik moet nog een hoop boeken doornemen. Wel leuk trouwens, eens literaire werken lezen voor de studie. Leest toch een stuk aangenamer dan die vakliteratuur.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Extra inkopen, etentjes regelen, al in een feeststemming zijn dus je vijanden vergeven... genoeg te doen.
Ja, dat neem ik graag aan. Van wie moet je die werken lezen?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet nog een hoop boeken doornemen. Wel leuk trouwens, eens literaire werken lezen voor de studie. Leest toch een stuk aangenamer dan die vakliteratuur.
Ik heb binnenkort een tentamen "Law & Literature". Moet ook nog een essay schrijven over een van de voorgeschreven werken.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik graag aan. Van wie moet je die werken lezen?
Zijn dat dan ook werken waarin de wet of de advocatuur een rol speelt?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een tentamen "Law & Literature". Moet ook nog een essay schrijven over een van de voorgeschreven werken.
Ja, "het recht" in bredere zin. Dus werken van Dostojevski, Camus, Kafka, Harper Lee, en die nieuwe van McEwan zijn allemaal voorgeschreven.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat dan ook werken waarin de wet of de advocatuur een rol speelt?
Ik geef niets aan het KWF vanwege de faciliteiten die ze voor zichzelf hebben bedacht op het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wow, dat zijn niet de minsten. Ik denk dat je daar een hoop leesplezier aan gaat beleven.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, "het recht" in bredere zin. Dus werken van Dostojevski, Camus, Kafka, Harper Lee, en die nieuwe van McEwan zijn allemaal voorgeschreven.
Erg grappig.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wow, dat nieuwspaal.nl is echt slecht. Sorry GSbrdr.
Ik neem aan dat jij gewoon de onderzoeksvoorstellen zelf leest en ze beoordeelt op hun merites.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik geef niets aan het KWF vanwege de faciliteiten die ze voor zichzelf hebben bedacht op het hoofdkantoor.
Ik vind het ook niet bijzonder lollig. Maar ja:quote:
Nee. Ik was een paar maanden terug op hun kantoor met minder dan 60 mensen in huis en zag hoe ze zichzelf daar verwenden. Geen een commerciële partij die ik ken (en dat zijn er vele honderden in de regio Amsterdam) smijt zo met geld. De enige andere plek waar ik zoiets zag was op het kantoor van Greenpeace.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij gewoon de onderzoeksvoorstellen zelf leest en ze beoordeelt op hun merites.
Toevallig ken ik beide organisaties en de gebouwen en ik heben werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. Ik vraag mij ook erg af bij wat voor commerciële organisaties je over de vloer komt als je dat al heftig vond.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Ik was een paar maanden terug op hun kantoor met minder dan 60 mensen in huis en zag hoe ze zichzelf daar verwenden. Geen een commerciële partij die ik ken (en dat zijn er vele honderden in de regio Amsterdam) smijt zo met geld. De enige andere plek waar ik zoiets zag was op het kantoor van Greenpeace.
In de bakkerij hebben ze niet zulke luxe bureaustoelen en een computer met twee beeldschermen.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Toevallig ken ik beide organisaties en de gebouwen en ik heben werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. Ik vraag mij ook erg af bij wat voor commerciële organisaties je over de vloer komt als je dat al heftig vond.
Dat is oprecht niet eens gek gedacht. Als je de hele dag in een lowtech fabriek / werkplaats zit (maakindustrie althans) dan komt elk kantoorpand dat gebouwd is na 2008 heel erg luxe en futuristisch over.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de bakkerij hebben ze niet zulke luxe bureaustoelen en een computer met twee beeldschermen.
Quaker is van de havermout en muesli.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is oprecht niet eens gek gedacht. Als je de hele dag in een lowtech fabriek / werkplaats zit (maakindustrie althans) dan komt elk kantoorpand dat gebouwd is na 2008 heel erg luxe en futuristisch over.
Maar goed, dan ben je waarschijnlijk ook al onder de indruk van een glazen kantoortuin en ingebouwde Quaker-kranen waar je snel cup a soup mee kunt zetten. Heel erg veel gekker dan dat wordt het uiteindelijk ook niet.
Ja het is wat dat betreft allemaal enorme eenheidsworst. Ben bij Amsterdam wel eens bij een bedrijfje geweest dat in een oude kerk zat. Dat vond ik een stuk mooier dan die nietszeggende kantoorpanden.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is oprecht niet eens gek gedacht. Als je de hele dag in een lowtech fabriek / werkplaats zit (maakindustrie althans) dan komt elk kantoorpand dat gebouwd is na 2008 heel erg luxe en futuristisch over.
Maar goed, dan ben je waarschijnlijk ook al onder de indruk van een glazen kantoortuin en ingebouwde Quaker-kranen waar je snel cup a soup mee kunt zetten. Heel erg veel gekker dan dat wordt het uiteindelijk ook niet.
Quooker, en daar noem je nu typisch een overdreven gadget.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Quaker is van de havermout en muesli.
I stand corrected.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Quooker, en daar noem je nu typisch een overdreven gadget.
De meest indrukkende "kantoren" waar ik over de vloer ben geweest zijn die van de quote 500 jongens die in Amsterdam Zuid / Grachtengordel zitting houden. Dat zijn poenerige parvenu's met een overcompensatiecomplex op zijn slechtst of gewoon mensen met geld te veel op zijn best.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het is wat dat betreft allemaal enorme eenheidsworst. Ben bij Amsterdam wel eens bij een bedrijfje geweest dat in een oude kerk zat. Dat vond ik een stuk mooier dan die nietszeggende kantoorpanden.
Ik vind een restaurant met twee medewerkers op 30 gebruikers niet uit te leggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die draaien dan ook niet op giften en subsidies.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
De meest indrukkende "kantoren" waar ik over de vloer ben geweest zijn die van de quote 500 jongens die in Amsterdam Zuid / Grachtengordel zitting houden. Dat zijn poenerige parvenu's met een overcompensatiecomplex op zijn slechtst of gewoon mensen met geld te veel op zijn best.
Elk object dat je daar ziet kost meer dan je als simpele loonslaaf in een jaar kan verdienen. En dat is ook precies de sfeer die ze willen creëren. Lekker imponeren zodat je al bevend van angst in de wachtkamer zit.
Van "reguliere kantoorpanden" zijn die van de reclamebureaus and luxury bedrijven natuurlijk vaak spectaculair. Creatives en mode-bedrijven maken daar sowieso een sport van. Software-bedrijven kunnen er trouwens ook wat van.
Die hebben wij ook wel rondlopen. Kost niet zoveel hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind een restaurant met twee medewerkers op 30 gebruikers niet uit te leggen.
Maar jij stelde dat je geen commerciële voorbeelden kende die zo'n luxe kantoor hadden.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die draaien dan ook niet op giften en subsidies.
Een restaurant met twee man kost op jaarbasis tussen de 85 en 100.000 euro ex consumpties.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar jij stelde dat je geen commerciële voorbeelden kende die zo'n luxe kantoor hadden.
Dit zijn je tegenvoorbeelden. Dat het nu opeens weer om subsidies gaat is weer een schoolvoorbeeld van de doelpalen verschuiven.
Ik ken inderdaad geen commerciële partijen die met zo'n klein clubje gebruikers zulke onkosten maakt.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar jij stelde dat je geen commerciële voorbeelden kende die zo'n luxe kantoor hadden.
Dit zijn je tegenvoorbeelden. Dat het nu opeens weer om subsidies gaat is weer een schoolvoorbeeld van de doelpalen verschuiven.
En als je met 30 man dagelijks je lunch bij de Subway haalt?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een restaurant met twee man kost op jaarbasis tussen de 85 en 100.000 euro ex consumpties.
Private banks, wealth managers, notarissen en lokale advocaten zitten ook in leuke kantoorvilla's.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
De meest indrukkende "kantoren" waar ik over de vloer ben geweest zijn die van de quote 500 jongens die in Amsterdam Zuid / Grachtengordel zitting houden. Dat zijn poenerige parvenu's met een overcompensatiecomplex op zijn slechtst of gewoon mensen met geld te veel op zijn best.
Elk object dat je daar ziet kost meer dan je als simpele loonslaaf in een jaar kan verdienen. En dat is ook precies de sfeer die ze willen creëren. Lekker imponeren zodat je al bevend van angst in de wachtkamer zit.
Van "reguliere kantoorpanden" zijn die van de reclamebureaus and luxury bedrijven natuurlijk vaak spectaculair. Creatives en mode-bedrijven maken daar sowieso een sport van. Software-bedrijven kunnen er trouwens ook wat van.
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Private banks, wealth managers, notarissen en lokale advocaten zitten ook in leuke kantoorvilla's.
Ligt er maar net aan of die mensen er fulltime staan en dergelijke. Maar dat was je enige argument, een 'restaurant met twee mensen'? Ken legio organisaties waar men de lunch gewoon declareert hoor, dat loopt wel iets harder in de kosten.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een restaurant met twee man kost op jaarbasis tussen de 85 en 100.000 euro ex consumpties.
Een hier een foto van het kantoor zelf:quote:Op woensdag 23 december 2015 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Pokkelmans' Advocaten"
In Amsterdam zou je dan alsnog 800 euro per maand betalen.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een hier een foto van het kantoor zelf:
[ afbeelding ]
Dan weet ik nog steeds niet over welk gebouw je het hebt. KWF heeft in Amsterdam 210 medewerkers en een vrij karige kantine. Greenpeace heeft alleen al met de NL afdeling 100 man rondlopen (int en europe zitten ook deels in Amsterdam) en heeft een apart restaurant in het gebouw zitten waar je ook als gast heen kan.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind een restaurant met twee medewerkers op 30 gebruikers niet uit te leggen.
Exclusief that is. Dat brandende lampje betaalt zichzelf natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In Amsterdam zou je dan alsnog 800 euro per maand betalen.
Van de week is dit pandje verhuurd:quote:Op woensdag 23 december 2015 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Pokkelmans' Advocaten"
Dat is aan de Weteringschans in de buurt van de paradiso toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van de week is dit pandje verhuurd:
[ afbeelding ]
21 advocaten. Atlas Fiscaliseren, dus die hebben Rand gelezen.
Wat een lelijkheid weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van de week is dit pandje verhuurd:
[ afbeelding ]
21 advocaten. Atlas Fiscaliseren, dus die hebben Rand gelezen.
Jazeker.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is aan de Weteringschans in de buurt van de paradiso toch?
Hebben jullie dat verhuurd? Nice, dat is een behoorlijk iconisch pand.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jazeker.
450 p/m2 en 4000 per parkeerplaats.
Kost je 3,5 ton per jaar, maar dan heb je ook wat.
Het zal net iets boven je budget liggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:22 schreef Kowloon het volgende:
Wat zou dat kosten als het een koophuis zou zijn?
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hebben jullie dat verhuurd? Nice, dat is een behoorlijk iconisch pand.
Fun fact: de oud kampioen Magic The Gathering woonde als het goed is in het woondeel van het pand. M:TG was natuurlijk niet het kaartspelletje waar hij zijn centen mee verdiend had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]* Diepe teleurstelling *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
6,5-7,0 mln.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:22 schreef Kowloon het volgende:
Wat zou dat kosten als het een koophuis zou zijn?
Mijn budget voor wonen is dan ook erg laag. Als er een dak op zit, een bed en een bureau in past en een redelijke keuken in zit vind ik het al prima.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zal net iets boven je budget liggen.
Beetje asielzoeker eist al meer.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn budget voor wonen is dan ook erg laag. Als er een dak op zit, een bed en een bureau in past en een redelijke keuken in zit vind ik het al prima.
Echte makelaars kunnen niet met excel omgaan.quote:
Dat vind ik ook niet zo netjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:12 schreef Kowloon het volgende:
Eigenlijk vallen alle goede doelen die bedelstudenten de stad in sturen bij mij af.
Och. Te klein om een interessante kantoorbelegging te zijn. 20-60 mln is mooi. Misschien 100 op Zuid.quote:
Alles wat mij een 'abonnement' wil aansmeren valt ook af.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:12 schreef Kowloon het volgende:
Eigenlijk vallen alle goede doelen die bedelstudenten de stad in sturen bij mij af. En ook al die medische clubjes
Maar hebben wel mooie witte tanden en een vlotte babbel.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echte makelaars kunnen niet met excel omgaan.
Ik viel af op mijn kapsel.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar hebben wel mooie witte tanden en een vlotte babbel.
Vroeg het meer ter referentie. Bij een huis van 1,5 miljoen heb ik wel een beeld. Dit zit daar dus nog wel fors boven.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och. Te klein om een interessante kantoorbelegging te zijn. 20-60 mln is mooi. Misschien 100 op Zuid.
Het is ook geen huis. Ding is 700 m2, dat hebben de meeste woningeigenaren niet. Daarnaast is kantoorgebruik veel winstgevender op die locatie. In Eindhoven woonde ik bier in de buurt, ooit een huis, nu uitsluitend kantoor:quote:Op woensdag 23 december 2015 19:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vroeg het meer ter referentie. Bij een huis van 1,5 miljoen heb ik wel een beeld. Dit zit daar dus nog wel fors boven.
Die eenzame palm in de tuin.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook geen huis. Ding is 700 m2, dat hebben de meeste woningeigenaren niet. Daarnaast is kantoorgebruik veel winstgevender op die locatie. In Eindhoven woonde ik bier in de buurt, ooit een huis, nu uitsluitend kantoor:
[ afbeelding ]
Proost.quote:
Hehehe. Autocorrect toont aan welke woorden je het meest gebruikt.quote:
Ik heb huizen het liefst zoals ik vrouwen graag zie. Strak, wit en modern.quote:
En elke paar jaar een onderhoudsbeurt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb huizen het liefst zoals ik vrouwen graag zie. Strak, wit en modern.
Dacht dat jij meer van de mixjes was?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb huizen het liefst zoals ik vrouwen graag zie. Strak, wit en modern.
Anders is het is te kil.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer van de mixjes was?
Gewoon een nieuwe v.o.n.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
En elke paar jaar een onderhoudsbeurt.
Ik lees al een paar keer verbaasd dat er allemaal mensen met V&D cadeaubonnen blijven zitten. Die winkel is toch veel te duur en te truttig om cadeaubonnen van te geven?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:09 schreef Tem het volgende:
V&D over de kop, ik ga het niet missen. Wat een ballentent.
Vroeger niet de schoolcampus bezocht?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:09 schreef Tem het volgende:
V&D over de kop, ik ga het niet missen. Wat een ballentent.
Precies. Allemaal net niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees al een paar keer verbaasd dat er allemaal mensen met V&D cadeaubonnen blijven zitten. Die winkel is toch veel te duur en te truttig om cadeaubonnen van te geven?
Toen was het nog geen winkel met kapsones.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vroeger niet de schoolcampus bezocht?
Jawel, even de knudde-agenda halen. Maar die winkel is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vroeger niet de schoolcampus bezocht?
Jij hebt jouw vrouwen ook het liefst zoals je je woningen hebt.quote:
Ook een unicum.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:23 schreef Disana het volgende:
Het is eind december en er vliegt een steekmug door mijn kamer.
Goeie. * diep bulderende lach *. Precies zoals:quote:Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt jouw vrouwen ook het liefst zoals je je woningen hebt.
Jaren 30-stijl, vol kitscherige plakplaatjes en met een flinke lap grond voor de deur.
Als je V&D al een winkel met kapsones vindt, wat is pakweg een Apple Store dan wel niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen was het nog geen winkel met kapsones.
De hemel.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je V&D al een winkel met kapsones vindt, wat is pakweg een Apple Store dan wel niet?
Dat is geen winkel maar een tempel. Wereld van verschil.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je V&D al een winkel met kapsones vindt, wat is pakweg een Apple Store dan wel niet?
Ik bedoel dat V&D vroeger een winkel voor iedereen was, en dat ze toen (ik meen in de jaren negentig) vonden dat ze exclusief voor een beter publiek moesten worden. Dat is nooit meer helemaal goedgekomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En die hele hype rond Apple vind ik natuurlijk ook overdrevenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als ze de kant van de Action waren opgegaan ipv de kant van de Bijenkorf..quote:Op woensdag 23 december 2015 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel dat V&D vroeger een winkel voor iedereen was, en dat ze toen (ik meen in de jaren negentig) vonden dat ze exclusief voor een beter publiek moesten worden. Dat is nooit meer helemaal goedgekomen.
Als ze gewoon zichzelf waren gebleven. Dat deed het goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze de kant van de Action waren opgegaan ipv de kant van de Bijenkorf..
Ik lees al minstens 20 jaar over problemen daar..quote:Op woensdag 23 december 2015 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze gewoon zichzelf waren gebleven. Dat deed het goed.
Wat een baas is dat toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goeie. * diep bulderende lach *. Precies zoals:
Oh dat kan. Maar aan het duurdere publiek hebben ze zichzelf bij mijn weten nooit goed kunnen verkopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik lees al minstens 20 jaar over problemen daar..
Kun je niet met de loonlijst en gebouwen van de V&D. Anderhalf modaal voor een verkoopmedewerker, dan vraag je er om.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze de kant van de Action waren opgegaan ipv de kant van de Bijenkorf..
En dat publiek had de Bijenkorf ook al.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat kan. Maar aan het duurdere publiek hebben ze zichzelf bij mijn weten nooit goed kunnen verkopen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt jouw vrouwen ook het liefst zoals je je woningen hebt.
Jaren 30-stijl, vol kitscherige plakplaatjes en met een flinke lap grond voor de deur.
Ja. Het is wel jammer dat het zo afloopt, want V&D was echt een begrip.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dat publiek had de Bijenkorf ook al.
Gatverdamme man. Totaal geen empathie.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kun je niet met de loonlijst en gebouwen van de V&D. Anderhalf modaal voor een verkoopmedewerker, dan vraag je er om.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:53 schreef Clashy het volgende:
[..]
Gatverdamme man. Totaal geen empathie.
Koreman. Altijd +1.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Die Eva op tv mag er trouwens ook wezen.
Hehehehequote:Op woensdag 23 december 2015 20:53 schreef Clashy het volgende:
[..]
Gatverdamme man. Totaal geen empathie.
Anderhalf modaal?!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kun je niet met de loonlijst en gebouwen van de V&D. Anderhalf modaal voor een verkoopmedewerker, dan vraag je er om.
Dan ben je goedkoper uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als je met 30 man dagelijks je lunch bij de Subway haalt?
Die bezorgen ook wel doorgaans.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar onpraktischer. Elke keer die stagiair op pad sturen om 30 broodjes te halen.
Als je je mensen onbeperkt bij ons laat bestellen dan kom je nog niet aan de helft van dat bedrag en is alle eten betaald. Wordt allemaal op tijd bezorgd en we leveren gespecificeerd per dag aan wie er heeft afgenomen en voor welk bedrag. daarbij is ons assortiment vele malen groter dan dat van een bedrijfsrestaurant.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar onpraktischer. Elke keer die stagiair op pad sturen om 30 broodjes te halen.
Laat hij zich weer kennen hè, de kapitalist.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:01 schreef Monolith het volgende:
Ah, P_T is dus gewoon boos omdat zijn verkooppraatje bij het KWF niet slaagde.
Ik ben niet boos maar ik doneer niet voor verwennerij.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:01 schreef Monolith het volgende:
Ah, P_T is dus gewoon boos omdat zijn verkooppraatje bij het KWF niet slaagde.
Excuses, "floormanagers".quote:
"wij docenten hebben bekeken hoe het lesgeven de leerlingen beïnvloedt"quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef Friek_ het volgende:
Uit de reader van nieuw projectje: "hebben [...] beinvloedt'". Ai ai ai, en dat wordt door docenten geschreven.
Niet bepaald een noviteit natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef Kowloon het volgende:
Paul de Leeuw die een programma met geestelijk gehandicapten presenteert. Past perfect bij de doelgroep.
Ik acht mij niet in de positie hierop commentaar te geven.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef Friek_ het volgende:
Uit de reader van nieuw projectje: "hebben [...] beinvloedt'". Ai ai ai, en dat wordt door docenten geschreven.
De best verdienende geestelijk gehandicapte van Nederland. In die zin heeft hij het goed gedaan qua emancipatie.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet bepaald een noviteit natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Monolith het volgende:
[ [url=http://images.distractify.com/v0.1/http://wp-prod-02.distrac(...)_323t.jpg]afbeelding[/url] ]
Jij hebt veel te veel eigen ideen om vast te zitten in wat onderzoeken die gaan verstoffen in een la.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Kowloon het volgende:
Goededoelenclubjes die zich op wetenschappelijk onderzoek focussen, o.a. alle medische clubjes, kunnen naar mijn idee prima vervangen worden door losvaste commissies van experts uit het vakgebied en bijvoorbeeld een koepel als de KNAW. Die kunnen dan eens in de zoveel tijd over de verdeling van het geld beslissen naar aanleiding van binnengekomen subsidieverzoeken. Een kleine staforganisatie zou het geld kunnen beheren via beleggingen. Kunnen al die losse clubjes, inclusief directeurs, allemaal opgeheven worden. En zo kun je ook schaalvoordeel behalen in het beheer van het geld.
hehequote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Monolith het volgende:
[ [url=http://images.distractify.com/v0.1/http://wp-prod-02.distrac(...)_323t.jpg]afbeelding[/url] ]
Economen met eigen ideeën. Brr..quote:Op donderdag 24 december 2015 02:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij hebt veel te veel eigen ideen om vast te zitten in wat onderzoeken die gaan verstoffen in een la.
ik zei ook niet dat het goede ideeën waren.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Economen met eigen ideeën. Brr..
Welkom bij de club, Bob.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Economen met eigen ideeën. Brr..
Ik ga ze eens in een rood boekje bundelen, denk ik. Dat geeft de mensen in het land richting in hun leven.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij hebt veel te veel eigen ideen om vast te zitten in wat onderzoeken die gaan verstoffen in een la.
Drie consumpties. Flink afzien.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor uw doen zeker. Bier gedronken?
Maar Geert is toch ook ontzettend loveable?quote:Op donderdag 24 december 2015 08:42 schreef Tem het volgende:
Weer zo'n achterlijk I love Geert topic in POL.
Echte troetelbeer.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar Geert is toch ook ontzettend loveable?
Een held is het, zegt wat wij Nederlanders denken!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 09:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar Geert is toch ook ontzettend loveable?
Prima toch? Mooi dat onze democratie ruimte heeft voor een breed spectrum aan opvattingen.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:42 schreef Tem het volgende:
Weer zo'n achterlijk I love Geert topic in POL.
Ja hoor, past alleen niet in POL. Net zo min als adoratie topics van Samsom of Rutte.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima toch? Mooi dat onze democratie ruimte heeft voor een breed spectrum aan opvattingen.
Zo ongeveer die van Tabloids in het krantenlandschapquote:Op donderdag 24 december 2015 09:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
Geert heeft een belangrijke functie in het huidige politieke landschap.
Volgens mij is wat in POL past aan dynamiek onderhevig. Persoonlijk zit ik ook niet zo op dat soort topics te wachten, maar wie ben ik. De OP ziet er prima uit naar mijn idee, mét zelfgeschreven stuk tekst.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja hoor, past alleen niet in POL. Net zo min als adoratie topics van Samsom of Rutte.
Klopt wel, geeft ook aan welke richting FOK! in zijn geheel naartoe gaat. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting zoveel mogelijk dooddoeners en grote praat deponeren, zonder daadwerkelijk eerst over de materie wat langer na te denken dan vijf minuten. Het wordt steeds meer een site van onderbuik Nederland. Niet gek dat weldenkende users nauwelijks meer serieus meeposten.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij is wat in POL past aan dynamiek onderhevig. Persoonlijk zit ik ook niet zo op dat soort topics te wachten, maar wie ben ik. De OP ziet er prima uit naar mijn idee.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 24 december 2015 09:13 schreef betyar het volgende:
Kwam gisteren mijn ex binnen met een van de kids. Ging ze weer weg en legde ze haar hand op mijn schouder, terwijl ik achter de pc zat. Liep ze weg en vroeg in de keuken: Moet de senseo af schat? eeuuhhh Ernö.![]()
Dat was wel lachen.
Ik denk dat zijn invloed substantiëler is.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo ongeveer die van Tabloids in het krantenlandschap
Goedemorgen Tem, jij formuleert het goed: onder het mom van vrije meningsuiting worden steeds meer onderbuikgevoelens gepost waarover niet is nagedacht.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel, geeft ook aan welke richting FOK! in zijn geheel naartoe gaat. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting zoveel mogelijk dooddoeners en grote praat deponeren, zonder daadwerkelijk eerst over de materie wat langer na te denken dan vijf minuten. Het wordt steeds meer een site van onderbuik Nederland. Niet gek dat weldenkende users nauwelijks meer serieus meeposten.
Het was ook niet echt om te lachen natuurlijk.quote:
Als iemand hier waarheden poneert heeft een discussie over een onderwerp geen zin meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen Tem, jij formuleert het goed: onder het mom van vrije meningsuiting worden steeds meer onderbuikgevoelens gepost waarover niet is nagedacht.
Ik heb het nog een keer gelezen zonder te lachen, maar dan snap ik hem nog niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het was ook niet echt om te lachen natuurlijk.
Roepen en schreeuwen is geen discussie.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als iemand hier waarheden poneert heeft een discussie over een onderwerp geen zin meer.
Ze maken een scheiding in slo motion door. Je ex die je nog steeds automatisch schat noemt.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het nog een keer gelezen zonder te lachen, maar dan snap ik hem nog niet.
Is geen fatsoenlijke discussie bedoel je.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Roepen en schreeuwen is geen discussie.
Oohhhhh, ja nu heb ik hem door. Dankjewel (ik ben net op).quote:Op donderdag 24 december 2015 09:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze maken een scheiding in slo motion door. Je ex die je nog steeds automatisch schat noemt.
Lees je wel eens in NWS? De mensen aan wie ik denk staan niet open voor discussie, zij laten zich niet door tegenargumenten overtuigen maar roepen gewoon nog wat harder.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is geen fatsoenlijke discussie bedoel je.
bet heet Ernö, maar zij noemde hem pardoes nog schat maar verbeterde zich direct. Een situatie van lichte sociale ongemakkelijkheid en een onverwachte uitspraak kan dan aanleiding geven tot lachen.quote:
Ja, dankzij P_T snap ik hem ook. Nou ja, ben blij dat ze erom kunnen lachen.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
bet heet Ernö, maar zij noemde hem pardoes nog schat maar verbeterde zich direct. Een situatie van lichte sociale ongemakkelijkheid en een onverwachte uitspraak kan dan aanleiding geven tot lachen.
Een discussie bestaat uit onderbouwde argumenten uitwisselen om de ander te overtuigen. Heel hard welles/nietus roepen is geen discussie.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is geen fatsoenlijke discussie bedoel je.
Ik lees steeds vaker nws omdat het door de uitstroom en de contante bans van leden in pol een beetje een dooie boel is geworden. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees je wel eens in NWS? De mensen aan wie ik denk staan niet open voor discussie, zij laten zich niet door tegenargumenten overtuigen maar roepen gewoon nog wat harder.
True.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Een discussie bestaat uit onderbouwde argumenten uitwisselen om de ander te overtuigen. Heel hard welles/nietus roepen is geen discussie.
Ja, balen toch, al die bans van mensen die substantieel echt iets bijdragen.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik lees steeds vaker nws omdat het door de uitstroom en de contante bans van leden in pol een beetje een dooie boel is geworden. Ik snap wat je bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |