Met een beetje geluk gaan vluchtelingen massaal meuk bij Action kopen, is dat gevaar ook weer afgewend.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wenselijk. Ik las vanochtend nog dat een afkoelende Chinese economie de grootste bedreiging is voor de Nederlandse economie het komende jaar.
Binnenkort dan maar als klimaatvluchteling naar het noorden.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mijn tante zette net op Facebook dat de rozen in haar tuin aan het bloeien zijn.
Het is ook echt heel extreem dit jaar, zo warm is het niet geweest sinds de begin van de metingen. Het record gaat waarschijnlijk verpulverd worden met 2 graden (dus niet twee graden boven normaal, maar boven het record), ongekend.
Volgens deze extreem objectieve scriptie (want culturele wetenschappen) is het PVV electoraat (1) laagopgeleid (2) werkeloos (3) sociaal incapabel (4) gefrustreerd (5) alleenstaand en waarschijnlijk ook knetterlelijk (staat niet genoemd, maar dat lees ik tussen de regels door).quote:Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zo dan? Als je enkel het ideologisch liberale electoraat telt denk ik dat je rond de 10 zetels komt.
Doch; ik ben een liberaal.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens deze extreem objectieve scriptie (want culturele wetenschappen) is het PVV electoraat (1) laagopgeleid (2) werkeloos (3) sociaal incapabel (4) gefrustreerd (5) alleenstaand en waarschijnlijk ook knetterlelijk (staat niet genoemd, maar dat lees ik tussen de regels door).
Dat is zeg maar niet het liberale electoraat.
Ik word gutmensch-vluchteling.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Binnenkort dan maar als klimaatvluchteling naar het noorden.
Je moet kennelijk naar Angelsaksische universiteiten gaan als je echte politieke correctheid wil ervaren. En ik erger me af en toe al een de typetjes die onze campus opvrolijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik word gutmensch-vluchteling.
http://www.speld.nl/2015/(...)-gebieden-zwelt-aan/
Kortom: Gouda?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Een AZC voor 40.000 mensen. In het groene hart.
Is dat geen goed idee?
Op de veluwe is meer plek.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Is dat geen goed idee?
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Is dat geen goed idee?
Ik schaar mij achter dit voorstel.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.quote:Hilda van der Heide uit het Drentse dorp Oranje, die bekend werd toen ze de weg blokkeerde voor staatssecretaris Dijkhoff, heeft een kerststol en een kerstkaart van hem gekregen.
Ik moet al lachen als ik alleen al aan het filmpje denk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.
Limburg. Met smulbossen en smulgrotten.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.
Ja blijft mooi.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik alleen al aan het filmpje denk.
Had minstens een BMW X6 moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.
Dijksma heeft een van de zwaardere wagens. Uit noodzaak.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had minstens een BMW X6 moeten zijn.
Gelukkig heeft Balkenende een Panamera.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dijksma heeft een van de zwaardere wagens. Uit noodzaak.
Typische VVD-opportunist.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:49 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)-een-nieuwe-bijbaan/
Je kan veel over hem zeggen maar niet dat hij niet weet hoe hij aan werk moet komen.
Ik vind het prima zo. Lekker de barbecue aan met de kerst.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had mijn kerstvakantie toch liever zo gezien.
Kerst wordt gewoon het nieuwe pasen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er romantisch uit, maar in de praktijk is het knap lastig.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, moet ik weer boodschappen gaan halen voor mijn oma omdat ze de deur niet uit kan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er romantisch uit, maar in de praktijk is het knap lastig.
Precies. Ik ben geen oma, maar supermobiel ben ik ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, moet ik weer boodschappen gaan halen voor mijn oma omdat ze de deur niet uit kan.
Maar het is heerlijk weer als je een voorraadje in huis hebt, en niets bijzonders hoeft te doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik ben geen oma, maar supermobiel ben ik ook niet.
Jazeker. Alleen die crisisdag ervoor, of er dan nog wel brood is. Daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar het is heerlijk weer als je een voorraadje in huis hebt, en niets bijzonders hoeft te doen.
Kan je wel lopen en fietsen?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik ben geen oma, maar supermobiel ben ik ook niet.
Een heel klein stukje lopen, fietsen niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kan je wel lopen en fietsen?
Heb je een vervoermiddel?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Een heel klein stukje lopen, fietsen niet.
Jazeker. Daar ga ik nu boodschappen mee doen, zodat ik morgen niet ineens een hele berg hoef te kopen. Tot straksquote:
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Kowloon het volgende:
Ergens ik het wel vermakelijk dat mensen die courante valuta inwisselen voor cadeaubonnen, in dit geval van V&D, er niet meer mee kunnen betalen bij V&D.Cadeaubonnen vind ik bij uitstek het meest bizarre fenomeen in de economie.
Oneens. Sinds die hut is overgenomen door AH weiger ik er te kopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Eens.
Behalve dan een bol.com-cadeaukaart. Dat is meer waard dan het geld.
Wat is er mis met AH?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Oneens. Sinds die hut is overgenomen door AH weiger ik er te kopen.
Lekker de inwisselmogelijkheden beperken.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Kowloon het volgende:
Ergens ik het wel vermakelijk dat mensen die courante valuta inwisselen voor cadeaubonnen, in dit geval van V&D, er niet meer mee kunnen betalen bij V&D.Cadeaubonnen vind ik bij uitstek het meest bizarre fenomeen in de economie.
En samen met de Veghelse expansiedrift de belangrijkste reden waarom boodschappen doen in Nederland zo goedkoop is.quote:
Duur, slechte vleesafdeling en groenteafdeling en veel producten bevatten 'trucs' mbt. prijs en gewicht (regelmatig zijn niet-Euroshopper huismerkartikelen per kilo duurder dan A-merken).quote:
Bol.com maakt nog steeds verlies. De reden dat boodschappen goedkoop zijn is omdat investeerders verlies op de koop toe nemen in de strijd om marktaandeel. Bijwerkingen van het goedkope geld. Bij een gezonde rente zou dat roekeloze gedrag niet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En samen met de Veghelse expansiedrift de belangrijkste reden waarom boodschappen doen in Nederland zo goedkoop is.
Dat is mis met iedere supermarkt. Eten moet je er niet kopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Duur, slechte vleesafdeling en groenteafdeling en veel producten bevatten 'trucs' mbt. prijs en gewicht (regelmatig zijn niet-Euroshopper huismerkartikelen per kilo duurder dan A-merken).
Wij van WC-eend...quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is mis met iedere supermarkt. Eten moet je er niet kopen.
Alleen is Albert Heijn best een dure zaak.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En samen met de Veghelse expansiedrift de belangrijkste reden waarom boodschappen doen in Nederland zo goedkoop is.
Hangt van je referentiepunt af. In België is het een prijsvechter. Ten opzichte van Duitse prijzen verschilt het nogal per artikelgroep, maar is bij onze oosterburen wel het serviceniveau van de Aldi de standaard.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen is Albert Heijn best een dure zaak.
Meh. Wat is de Herfindahl-Hirschman-index van de supermarktbiz?quote:
Niet mee eens. Bij Albert Heijn ligt er regelmatig bruine taugé in de schappen, er zijn supermarkten die wel gewoon verse taugé kunnen aanbieden is mij opgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is mis met iedere supermarkt. Eten moet je er niet kopen.
Oneens.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Duur, slechte vleesafdeling en groenteafdeling en veel producten bevatten 'trucs' mbt. prijs en gewicht (regelmatig zijn niet-Euroshopper huismerkartikelen per kilo duurder dan A-merken).
En je kan ze er tevens weer verpatsen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind Bol.com *gratisgeldvoordanny* wel echt handig. Bestel mijn studieboeken voor nagenoeg dezelfde prijs als dat ik ze bij de studievereniging zou halen, en krijg ze dan gratis thuisbezorgd in plaats van dat ik me een ongeluk sjouw in de literatuur voor een heel collegejaar.
Niemand weet wat taugé is.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bij Albert Heijn ligt er regelmatig bruine taugé in de schappen, er zijn supermarkten die wel gewoon verse taugé kunnen aanbieden is mij opgevallen.
Mijn referentiepunt is Nederland want in dat land doe ik boodschappen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt van je referentiepunt af. In België is het een prijsvechter. Ten opzichte van Duitse prijzen verschilt het nogal per artikelgroep, maar is bij onze oosterburen wel het serviceniveau van de Aldi de standaard.
Je kunt bij AH erg goedkoop boodschappen doen. Je kan er ook heel erg goed duur boodschappen doen.
Beste domper inderdaad. Op naar het volgende gehucht.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef Friek_ het volgende:
Jammer, het AZC in Geldermalsen komt er niet.
Ja, als je de AH Basic-producten pakt, dan kom je vaak nog onder Aldi-prijzen uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt bij AH erg goedkoop boodschappen doen. Je kan er ook heel erg goed duur boodschappen doen.
Kan dat niet met een zak Doritos?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi product om de snelheid en kwaliteit van de logistiek mee te kunnen testen.
Nee, dat zijn zonder meer de Coöp en de Spar.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn referentiepunt is Nederland want in dat land doe ik boodschappen.Verder is er een site die regelmatig mandjes boodschappen vergelijkt, Albert Heijn is daar steevast het duurst.
Het is vooral niet echt duidelijk wat nou het exacte bedrijfsresultaat is van Bol.com. De 'online activiteiten' van Ahold zijn wat verliesgevend geloof ik, maar daar zitten ook ah.nl en een Amerikaanse webshop van grofweg dezelfde omvang als Bol bij in.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bol.com maakt nog steeds verlies. De reden dat boodschappen goedkoop zijn is omdat investeerders verlies op de koop toe nemen in de strijd om marktaandeel. Bijwerkingen van het goedkope geld. Bij een gezonde rente zou dat roekeloze gedrag niet mogelijk zijn.
Elke dag een andere pizza.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon eten wat in de bonus is, eet je ook beetje gevarieerd.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Niet alles draait om winst, stelletje geldwolven.
Volgens mij is de winter nog nooit zo warm geweest. Houden zoquote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Disana verwacht een grote sneeuwstorm vannacht.
Leugenachtige goede doelen, what else is new.quote:Hét gezicht van de inzamelingsactie 3FM Serious Request 2015 blijkt een model. Volgens een woordvoerder van de NPO worden voor de campagnes van de radiozender altijd professionals gebruikt. Media-ethicus Huub Evers spreekt van misleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |