SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 0% gewijzigd door Sneeuw-Leeuw op 22-12-2015 23:32:01 ]Liefde voor God
Dat is ska idd, geniaal genre.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man niceIs dat een beetje ska achtig?
Alvast stijve gekregen.quote:
Kan je goed op zuipenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat vind je van dit soort ska?
Uit de koelkast of avondwinkel bier halen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En fuck te lui om bier te halen man man man.
[..]
Klopt
Uit de kelder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Uit de koelkast of avondwinkel bier halen?
Ik wil chaosquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Daarnet was het echt chaos hier maar nu opeens rustig
Misschien heeft remqo wat gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Daarnet was het echt chaos hier maar nu opeens rustig
Paus was de vorige OP die heeft de OP een beetje verneukt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
Sneeuw, wat heb je met de OP foto's gedaan
Dat word in volgende deel weer de oude OP in eren herstellenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus was de vorige OP die heeft de OP een beetje verneukt.
Als ik wist hoe het moest zou ik het even doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word in volgende deel weer de oude OP in eren herstellen
Even naar een deel gaan die nog niet verneukt was, daar de OP qouten. Die tekst (zonder qoutering markings) kopieren, de huidige OP verwijderen en dan de oude OP erin plakken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ik wist hoe het moest zou ik het even doen.
Muizen zijn schattigquote:
Het is ondertussen 3 0 voor mij sorry.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Muizen zijn schattig
TR gemaakt dus
Het functioneert nu weer, maar verdomme WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even naar een deel gaan die nog niet verneukt was, daar de OP qouten. Die tekst (zonder qoutering markings) kopieren, de huidige OP verwijderen en dan de oude OP erin plakken.
Daarom heb ik ook even een TR gemaakt van de OP van het vorige deel. Mobiele users openen GEEN nieuwe reeks topicenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het functioneert nu weer, maar verdomme WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
Opso schuift ze ook zo naar binnen tot een centimeter of 32, toen slikte ze het niet meerquote:
Dat weet jij goedquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso schuift ze ook zo naar binnen tot een centimeter of 32, toen slikte ze het niet meer
Het is nogal vervelend.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook even een TR gemaakt van de OP van het vorige deel. Mobiele users openen GEEN nieuwe reeks topicen
We hebben het meerdere malen nagemeten over meerdere avonden, ze kwam niet verder dan 32.7 cmquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben het meerdere malen nagemeten over meerdere avonden, ze kwam niet verder dan 32.7 cm
Hodenpijl neemt het op voor Geerd, ik denk dat hij verward is met HPLC of zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom is Hodenpijl geen judas jr?
Beter verander je de OP niet steeds!!
Daarom gooi ik hem ook nooit dichtquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het functioneert nu weer, maar verdomme WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
Beter had ze haar decolete verder geopendquote:
quote:
Sara Varonequote:Op dinsdag 22 december 2015 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter had ze haar decolete verder geopend
En wij moeten het doen met een Patty Brard of zoquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met een Patty Brard of zo![]()
Fuck....Nederlandse volk wordt zwaar benadeeld.
Zie je nou net haar slipje op het laatst ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met een Patty Brard of zo![]()
Fuck....Nederlandse volk wordt zwaar benadeeld.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zie je nou net haar slipje op het laatst ?
Ah ja, jij was wel into dat soort dingen ja. De termen die je gebruikt laten ergens in de verte een belletje rinkelen. Heb ook wel ooit zulke boeken gelezen, maar niet echt heel erg mee bezig gehouden verder. Is de boeddhistische leer iets wat je nog steeds interesseert?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nee mijn naam is geïnspireerd door een tijdje dat ik me verdiepte in de boeddhistische leer, hoewel ik me nooit in het Tibetaanse heb verdiept maar altijd het kleinere wiel Theravada, de Dalai lama etc van Tibet gebruikt Mahayana. Theravada is het kleine wiel, mahayana het grote, dat wil zeggen het grote is populairder, zen behoort ook tot Mahayana bijvoorbeeld.
Ja Merkel een treurwilg
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:57 schreef Remqo het volgende:
ik heb een dikke vleesvlieg voor moemoe getekend
Het belangrijkste staat er opquote:Op woensdag 23 december 2015 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm voor de helft.
Netjes!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm voor de helft.
Niet vreemd. Zou het ook niet doenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Leuk. Ik kom alleen zelden bij de AH.
Maar hoe kom jij dan bij je username? Dat wil ik nou toch wel eens weten.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Niet vreemd. Zou het ook niet doen
Hmm ik heb me eigenlijk bekeerd tot katholiek. Dat was toch meer iets voor mij. Hoewel dat misschien heel raar klinkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah ja, jij was wel into dat soort dingen ja. De termen die je gebruikt laten ergens in de verte een belletje rinkelen. Heb ook wel ooit zulke boeken gelezen, maar niet echt heel erg mee bezig gehouden verder. Is de boeddhistische leer iets wat je nog steeds interesseert?
Als je into dit soort dingen bent vind je misschien het programma ''Belief'' wel interessant: http://www.tlc.nl/tv-shows/belief/
Ja, een treurwilg![]()
.
Ik houd van zelfscannen. Zo simpel, leuk en lek als een zeef.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij dan bij je username? Dat wil ik nou toch wel eens weten.
Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt ben daar te angstig voor aangelegd.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik houd van zelfscannen. Zo simpel, leuk en lek als een zeef.
Nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik houd van zelfscannen. Zo simpel, leuk en lek als een zeef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |