DAT NUMMERquote:
moest gniffelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jazeker. Het lijkt op een walvis die een spastische aanval krijgt, maar ik dans er op
Geerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je wil gewoon ook Geerds liefde, grijp wat bier en eer hem!
Nee mijn naam is geïnspireerd door een tijdje dat ik me verdiepte in de boeddhistische leer, hoewel ik me nooit in het Tibetaanse heb verdiept maar altijd het kleinere wiel Theravada, de Dalai lama etc van Tibet gebruikt Mahayana. Theravada is het kleine wiel, mahayana het grote, dat wil zeggen het grote is populairder, zen behoort ook tot Mahayana bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het spreekt me niet direct aan. Al snap ik wel dat je dit onder fris schaart.
Heh, is je nickname ook geïnspireerd door die clip?
Ik kan me zo snel niet voor de geest halen dat Adolf Hitler in die film aan de gang gaat met radio's. Ik kan je wel vertellen dat hij nogal een gepeperde mening heeft over Merkel.
[..]
Als jij KLB ook even aansteekt.
Ze willen nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het spreekt me niet direct aan. Al snap ik wel dat je dit onder fris schaart.
Heh, is je nickname ook geïnspireerd door die clip?
Ik kan me zo snel niet voor de geest halen dat Adolf Hitler in die film aan de gang gaat met radio's. Ik kan je wel vertellen dat hij nogal een gepeperde mening heeft over Merkel.
[..]
Als jij KLB ook even aansteekt.
Wel een beetje een lamp zonder oliequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen lamp, maar een 'hij'.
Maar wel een schatjequote:
Voor mij ben jij gewoon een object. Ik ken je persoonlijk niet, je bent gewoon een personage dat Mycroft gebruikt, en veel waarde hecht aan zijn personage. Toch ben je voor mij gewoon een lamp, koelkast of een magnetron het boeit me weinig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen lamp, maar een 'hij'.
Ook personages hebben een geslacht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor mij ben jij gewoon een object. Ik ken je persoonlijk niet, je bent gewoon een personage dat Mycroft gebruikt, en veel waarde hecht aan zijn personage. Toch ben je voor mij gewoon een lamp, koelkast of een magnetron het boeit me weinig.
Duran Duranquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wilde wachten tot Guus weg was, maar hier voor de echte mannen onder ons!
Nee jij bent een fantasie eend.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook personages hebben een geslacht.
Doe toch niet zo dom man.
Geen broek aanquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee jij bent een fantasie eend.
[ afbeelding ]
Waar is zijn geslacht?
Jonge jou blaas ik omver met je midgetlengtequote:
Jahoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Keihard knokken. Doe je ook mee?
dat is dagobert duckquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee jij bent een fantasie eend.
[ afbeelding ]
Waar is zijn geslacht?
Madnessquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Baasje! Wat vind jij nog toffe muziek uit die tijd?
Je weet beter wat ik post dan ikzelf, maar dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij werd al geil nadat je mn stem hoorde bij fylax friday
#neverforget
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef M4rc0 het volgende:
Haten op de Geer-sc en toch meeposten___!
Dat is toch waar je zo trots op bent dat personage, dat je my croft gebruikt? Als je een echte identiteit had buiten het masker van Guus_Geluk7 zou je hier niet eens rondhangen en betere dingen doen met je tijd dan rond kneuzen hangen.quote:
Ik moet mijn mening bijstellen: niet iedereen is kut.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef M4rc0 het volgende:
Fbi duhquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet beter wat ik post dan ikzelf, maar dat zou zomaar kunnen.
je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is toch waar je zo trots op bent dat personage, dat je my croft gebruikt? Als je een echte identiteit had buiten het masker van Guus_Geluk7 zou je hier niet eens rondhangen en betere dingen doen met je tijd dan rond kneuzen hangen.
Snap ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef M4rc0 het volgende:
Ben een reus vergeleken met jou kippetje!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge jou blaas ik omver met je midgetlengte
[..]
Jahoor
Nee ik sta in contact met het hogere, voor mij is dit totaal geen werk, een slok bier en hele waarheden gaan voor me open.quote:
Aber naturlichquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
volgens mij was je gewoon gevlijd
154 cm tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben een reus vergeleken met jou kippetje!!
gewoon helemaal para dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee ik sta in contact met het hogere, voor mij is dit totaal geen werk, een slok bier en hele waarheden gaan voor me open.
Liekt wel n kuikenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aber naturlich
[..]
154 cm toch
Fuck man nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |