Ik weet het, beste uur ooitquote:
hij*quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is echt een verbetering voor de Geerd Sc
Neuh hoor, als een titel je aanspreekt waarom niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ik al die muziek nou gaan luisteren ofzo
Paus is liefquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is je smaak daadwerkelijk zo slecht of probeer je slechts in IfIm haar broekje te komen?
Jij weetquote:
Het is een verbetering, kan gewoon. Als ik een lamp plaats in een woonkamer, kun je zeggen 'dat is echt een verbetering voor de kamer.' Of 'Die lamp is echt een verbetering----.'quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ook met een godcomplex bepaal je niet zelf hoe de Nederlandse taal in elkaar steekt.
Het spreekt me niet direct aan. Al snap ik wel dat je dit onder fris schaart.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit versta ik onder frisse muziek:
Incidenteel bestuurd de mevrouw in de clip een auto, en zelf heb ik hem ook heel graag op in de auto. Heb zelfs een witte tijger aangeschaft voor aan mijn spiegel zoals de vrouw in de clip...![]()
En nein, ik luister de Nederlandse radio niet. Overigens die Hitler film, in het boek gaat hij zich buigen over radio'sin de film ook? Aah ja lekker goed gedaan, hier ook geen cadeaus niks, ik vind het goed.
Heb je goed bekeken zo.
Als jij KLB ook even aansteektquote:
Jazeker. Het lijkt op een walvis die een spastische aanval krijgt, maar ik dans er opquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dans je daar dan ook op in je bloemetjesjurk?
Ik ben geen lamp, maar een 'hij'.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is een verbetering, kan gewoon. Als ik een lamp plaats in een woonkamer, kun je zeggen 'dat is echt een verbetering voor de kamer.' Of 'Die lamp is echt een verbetering----.'
Maar goed, daar kom je nog achter ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |