Dat weet jij goedquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso schuift ze ook zo naar binnen tot een centimeter of 32, toen slikte ze het niet meer
Het is nogal vervelend.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook even een TR gemaakt van de OP van het vorige deel. Mobiele users openen GEEN nieuwe reeks topicen
We hebben het meerdere malen nagemeten over meerdere avonden, ze kwam niet verder dan 32.7 cmquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben het meerdere malen nagemeten over meerdere avonden, ze kwam niet verder dan 32.7 cm
Hodenpijl neemt het op voor Geerd, ik denk dat hij verward is met HPLC of zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom is Hodenpijl geen judas jr?
Beter verander je de OP niet steeds!!
Daarom gooi ik hem ook nooit dichtquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het functioneert nu weer, maar verdomme WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
Beter had ze haar decolete verder geopendquote:
quote:
Sara Varonequote:Op dinsdag 22 december 2015 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter had ze haar decolete verder geopend
En wij moeten het doen met een Patty Brard of zoquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met een Patty Brard of zo![]()
Fuck....Nederlandse volk wordt zwaar benadeeld.
Zie je nou net haar slipje op het laatst ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met een Patty Brard of zo![]()
Fuck....Nederlandse volk wordt zwaar benadeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |