Misschien heeft remqo wat gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Daarnet was het echt chaos hier maar nu opeens rustig
Paus was de vorige OP die heeft de OP een beetje verneukt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
Sneeuw, wat heb je met de OP foto's gedaan
Dat word in volgende deel weer de oude OP in eren herstellenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus was de vorige OP die heeft de OP een beetje verneukt.
Als ik wist hoe het moest zou ik het even doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word in volgende deel weer de oude OP in eren herstellen
Even naar een deel gaan die nog niet verneukt was, daar de OP qouten. Die tekst (zonder qoutering markings) kopieren, de huidige OP verwijderen en dan de oude OP erin plakken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ik wist hoe het moest zou ik het even doen.
Muizen zijn schattigquote:
Het is ondertussen 3 0 voor mij sorry.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Muizen zijn schattig
TR gemaakt dus
Het functioneert nu weer, maar verdomme WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even naar een deel gaan die nog niet verneukt was, daar de OP qouten. Die tekst (zonder qoutering markings) kopieren, de huidige OP verwijderen en dan de oude OP erin plakken.
Daarom heb ik ook even een TR gemaakt van de OP van het vorige deel. Mobiele users openen GEEN nieuwe reeks topicenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het functioneert nu weer, maar verdomme WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |