die houdt niet van toepjes, misschien wel van de Radioquote:
Ga ff liggen zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee,,,, echt geen zin in om die koptelefoon aan te sluiten nu![]()
ik ben licht in mijn hoofd, dus ik zou niet eens meer weten hoe
LIcht in het hoofd is altijd goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
ik ben licht in mijn hoofd, dus ik zou niet eens meer weten hoe
Ik draai kutmuziek.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
die houdt niet van toepjes, misschien wel van de Radiomaar die komt altijd pas
tegen etenstijd effe bokken enzo
Is goedquote:Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wanneer ik weer keer in A'dam Noord ben dan kom ik langs.
eeeeeeeeeeeeej Hut, hoe gaat ie?quote:
Niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoorniet precies denk ik, of wel ik weet het niet
Zoiets ja, maar tegen die tijd bel ik je welquote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoorniet precies denk ik, of wel ik weet het niet
Ja, of twitteren dat kan ookquote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar tegen die tijd bel ik je wel
Dat kan ook, ik gebruik die naam trouwens zelden of nooitquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef chufi het volgende:
En anders zoeken we gewoon naar een Griekse achternaam op de brievenbus..
Bij mij zit er extra sticker op: Geen kerstkaartenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef chufi het volgende:
En anders zoeken we gewoon naar een Griekse achternaam op de brievenbus..
Dat het hele jaar door?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij mij zit er extra sticker op: Geen kerstkaarten
very goodquote:
Niet je Kerstboomquote:Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef drakin het volgende:
Dat houdt mijn boom toch helemaal niet?
Ik heb geen kerstboomquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] ik kom met een blijde boodschap [ afbeelding ]
het mag nu officieel gezegd worden... als alles goed gaat krijgt de Kabouter er half juli een broertje of zusje bij
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar dat had ik hier eigenlijk al gedaan(toen dacht je dat ik je feliciteerde met je jarige huis).
[..]
Top! Straks die zoon van je nog .. en het wordt bijna een normale familie...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] ik kom met een blijde boodschap [ afbeelding ]
het mag nu officieel gezegd worden... als alles goed gaat krijgt de Kabouter er half juli een broertje of zusje bij
Heb je weinig aan als alles geslotenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
de cadeaukaart van V&D![]()
http://colnect.com/en/gif(...)it-VD-VD-Netherlands
Zoek het zelf maar uit![]()
[ afbeelding ]
wel lullig voor al die mensen die het in hun kerstpakket hebben, dat dan weer wel....
mogen al niet meer ingeleverd wordenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als alles gesloten
Ik wist het ook nog nietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:17 schreef FANN het volgende:
[..]ik wist niet dat just me zwanger was?
ik snapte het wel hoor dat jij niet zwanger was, zó dom ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist het ook nog niet
Laten we het ermaar op houden dat Merel in juli een baby krijgt, dat is mooi zat
En de Kabouter is van begin augustus dus binnen 2 jaar 2 kindjes
Dat heeft iedereen...quote:Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snapte het wel hoor dat jij niet zwanger was, zó dom ben ik nou ook weer niet![]()
was een grapjemaar Gefeliciteerd dan maar al had je het hier niet verteld, was bij de radio zag ik aan de kwoot, vandaar dat ik het niet wist, daar lees ik sporadisch mee....
dus ik zal wel meer niet weten
Juist leuk dat het hier gekwoot isquote:Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snapte het wel hoor dat jij niet zwanger was, zó dom ben ik nou ook weer niet![]()
was een grapjemaar Gefeliciteerd dan maar al had je het hier niet verteld, was bij de radio zag ik aan de kwoot, vandaar dat ik het niet wist, daar lees ik sporadisch mee....
dus ik zal wel meer niet weten
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
we weten de helft niet Chuf, lastig twee SC's bijhouden
ik zeg ook niet dat het niet leuk is dat het gekwoot is, maar dat ik het niet wist omdat je hetquote:Op woensdag 23 december 2015 17:16 schreef just me het volgende:
[..]
Juist leuk dat het hier gekwoot is
en ik denk niet dat ik nog n baby ga krijgen
Dat dus.. Maar onze SC gaat soms best wel snel en de R49 nog sneller...quote:Op woensdag 23 december 2015 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wil ik het allemaal wel weten? dat is de vraag
daarom... dat hou ik allemaal niet bij ...quote:Op woensdag 23 december 2015 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus.. Maar onze SC gaat soms best wel snel en de R49 nog sneller...
Nee moet je ook niet willen anders wordt je gek,.... Of zei je dat vanochtend al toen je aan de wijn zatquote:Op woensdag 23 december 2015 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom... dat hou ik allemaal niet bij ...
ik ga koffie zetten
ik twijfelde tussen koffie of een glaasje wijn maar ik ga toch maar aan de koffiequote:
Gefeli.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist het ook nog niet
Laten we het ermaar op houden dat Merel in juli een baby krijgt, dat is mooi zat
En de Kabouter is van begin augustus dus binnen 2 jaar 2 kindjes
dat woordje "weer" mag wel weg. genoeg zooi gehad afgelopen jaarquote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
Het wordt vast weer een prachtig jaar voor just me
Ik denk ook niet dat je dat wilt.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:16 schreef just me het volgende:
[..]
Juist leuk dat het hier gekwoot is
en ik denk niet dat ik nog n baby ga krijgen
As you wish...quote:Op woensdag 23 december 2015 17:58 schreef just me het volgende:
[..]
dat woordje "...." mag wel weg. genoeg zooi gehad afgelopen jaar
Neuh ik weet wel zeker van nietquote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je dat wilt.
Een pruimenboom, een mispel en een appelboom. die laatste 2 zijn nog dunne takjes. De Pruim is het stevigst en oudst, maar een boomhut houdt die niet, wel een vogelhut.quote:
Houden we het er op dat Hut een vreemde vogel is ...quote:Op woensdag 23 december 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Een pruimenboom, een mispel en een appelboom. die laatste 2 zijn nog dunne takjes. De Pruim is het stevigst en oudst, maar een boomhut houdt die niet, wel een vogelhut.
Die mag al helemaal mijn boom niet in, wat moet ie daar ook?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Houden we het er op dat Hut een vreemde vogel is ...
Dat moet van de rechterquote:Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
mogen al niet meer ingeleverd worden
[ afbeelding ]
Geniale mensen worden wel vaker pas veel later begrepen.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geniale mensen worden wel vaker pas veel later begrepen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Schuimpje was speciaal voor jou een spaans nummer aan het draaienquote:
Nou ik denk dat het gewoon in zn programma van ESF viel...quote:Op woensdag 23 december 2015 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Schuimpje was speciaal voor jou een spaans nummer aan het draaien
hij draait weer lekkerquote:Op woensdag 23 december 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het gewoon in zn programma van ESF viel...
Je mag gratis met mij wel een dagje de weg op...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dit lijkt me gaaf!
https://veiling.3fm.nl/een-dag-op-pad-met-wegmisbruikers
Dat lijkt me sowieso heel leuk, heb jij ook een sirene op je auto?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag gratis met mij wel een dagje de weg op...
Ik heb geen sirene, maar als jij dat wilt dan regel ik wel dat we aangehouden worden...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso heel leuk, heb jij ook een sirene op je auto?
Het gaat mij niet zozeer om het programma Wegmisbruikers, maar het lijkt me wel leuk om een dagje mee te gaan met de (verkeers)politie.
Dat lijkt me ook wel een ervaring, ik ben nog nooit aangehouden, heb zelfs nog nooit hoeven blazen een blaastest hoeven doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen sirene, maar als jij dat wilt dan regel ik wel dat we aangehouden worden...
Jij werd meteen aangenomen natuurlijk...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een ervaring, ik ben nog nooit aangehouden, heb zelfs nog nooit hoeven blazen een blaastest hoeven doen.
Ik heb niet eens gesolliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij werd meteen aangenomen natuurlijk...
Uit zelfbescherming heb ik trage auto.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dit lijkt me gaaf!
https://veiling.3fm.nl/een-dag-op-pad-met-wegmisbruikers
Verstandig als je je niet kan beheersen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming heb ik trage auto.
Geweldig weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Treehut362 het volgende:
25 jaar opblaasbare halve Abraham (bierpul)
[ afbeelding ]
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij sommigen zie je de kwaliteit meteen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |