Blijft mooi, die LPF-koppen. Ze zijn hun eigen karikatuur.quote:
Paljassen waren hetquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Blijft mooi, die LPF-koppen. Ze zijn hun eigen karikatuur.
Al die oude wijven.quote:
Uiteraard, al zal het vieren niet meer omvatten dan een etentje met een paar mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je het ook vieren? Ophalen in net pak?
Nou leuk toch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteraard, al zal het vieren niet meer omvatten dan een etentje met een paar mensen.
Zeker, maar sommigen doen een hele receptie. Dat vind ik wat overdreven voor een tweede master.quote:
Jezus mensen, wat zag iedereen er toen nog jong uit.quote:
Lekker met de bus ipv. de trein. Wat een service.quote:De NS zal volgend jaar extra bussen inzetten op trajecten waarvan wordt verwacht dat de treinstellen te vol zullen raken. Ook zal de spoorwegmaatschappij haar eigen personeel zoveel mogelijk buiten de spits laten rijden.
Dit zijn enkele maatregelen die in 2016 worden genomen om ervoor te zorgen dat zo min mogelijk reizigers last zullen hebben van te volle treinstellen.
Daar wordt rekening mee gehouden vanwege een tekort aan materieel omdat oudere treinstellen worden afgedankt. Vervangende treinen worden pas eind volgend jaar geleverd.
Staatssecretaris Sharon Dijksma (Spoor) wilde van de NS voor de kerst een toezegging dat er alles aan gedaan wordt om treinreizigers niet de dupe te laten worden.
De NS zegt al het beschikbare materieel in te zullen zetten om de drukte volgend jaar en begin 2017 aan te pakken. Niet noodzakelijk onderhoud wordt deels uitgesteld. Oude dubbeldekkers worden opgeknapt en in sommige Sprinters komen meer tweede klasseplaatsen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)le-treinstellen.html
En dan lekker in de file staanquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker met de bus ipv. de trein. Wat een service.
Op veel trajecten mag de lijnbus gewoon over de vluchtstrook.quote:
Daar staat Tante Truus met haar kapotte Fiat Punto al.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op veel trajecten mag de lijnbus gewoon over de vluchtstrook.
De helft van het asfalt bestaat inmiddels uit busbanen waar vier keer per uur een bus overheen rijdt.quote:
Daarom ga ik ook altijd mooi voor de spits naar huis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker allemaal op dezelfde tijd naar school of werk om daarna allemaal op dezelfde tijd weer terug naar huis te gaan. En het dan gek vinden dat (1) het druk is en (2) de NS het niet rendabel vindt om een paar strekkende kilometer trein aan te schaffen die maar drie uur per dag nodig is.
Ik soms ervoor, soms erin en soms erna. Ben altijd precies even lang onderweg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook altijd mooi voor de spits naar huis.
Ik zou op zich best erna willen gaan, maar mijn school is maar tot 17.00u open. Anders had ik daar gewoon doorgewerkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik soms ervoor, soms erin en soms erna. Ben altijd precies even lang onderweg.
Ik vloek alleen maar als het regent. En zelfs dat niet te lang, want als ik natgeworden ben, zijn mijn leerlingen het ook. Schept een bandquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:43 schreef Monolith het volgende:
Ik zit lekker op mijn werk na een kort ritje met de trein terwijl mijn collega's een half uur later vloekend binnenkomen vanwege de files.
Hij was tamelijk direct richting de grote baas, dus het zal wel even duren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef Tem het volgende:
Tot wanneer is Koos op vakantie? Kan hem niet pm'en of dm'en.
Dikke kans dat het permanent is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij was tamelijk direct richting de grote baas, dus het zal wel even duren.
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 18:33:18“When the people fear the government there is tyranny, when the government fears the people there is liberty.” https://t.co/JYkTYs64pW reageer retweet
twitter:APechtold twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 18:48:45And when all people live in harmony, there is no fear! https://t.co/TXW8stXgnu reageer retweet
Twitterfittietwitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 19:03:27And when morons like yourself sell us out to the EU and Islam there will be nothing left of our nation. #Dummies66 https://t.co/ckkKJtSzxG reageer retweet
En wij ons maar afvragen hoe het komt dat de FP en NWS vol staan met ongefundeerde of incorrecte scheldende oneliners. Goed voorbeeld doet goed volgen, zeg maar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 18:33:18“When the people fear the government there is tyranny, when the government fears the people there is liberty.” https://t.co/JYkTYs64pW reageer retweet
twitter:APechtold twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 18:48:45And when all people live in harmony, there is no fear! https://t.co/TXW8stXgnu reageer retweet
Twitterfittietwitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 19:03:27And when morons like yourself sell us out to the EU and Islam there will be nothing left of our nation. #Dummies66 https://t.co/ckkKJtSzxG reageer retweet
Blegh, zo wordt het steeds minder leuk allemaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:APechtold twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 19:04:45Get the Rembem! :-) https://t.co/TWWfyl2kkP reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 19:11:37Get a life! :-) https://t.co/oebsnbjSA2 reageer retweet
Noord Koreaanse toestanden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Zoals al door velen geparafraseerd:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
Je was opzoek naar een nieuwe leren broek?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:27 schreef Monolith het volgende:
Word ik zo maar ongevraagd geconfronteerd met Thomas von der Dunk.
Ik keek een of andere discussie met Koenders. Bleek dat vd Dunk zich in het publiek had verstopt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Je was opzoek naar een nieuwe leren broek?
Blij dat we al zo over de begroting van het koningshuis kunnen praten. Nu het koningshuis zelf nog.quote:
Zonde van de spreektijd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blij dat we al zo over de begroting van het koningshuis kunnen praten. Nu het koningshuis zelf nog.
Eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Blegh, zo wordt het steeds minder leuk allemaal.
Yukquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:27 schreef Monolith het volgende:
Word ik zo maar ongevraagd geconfronteerd met Thomas von der Dunk.
Van de week ben ik ook met auto gegaan toen het zo regendequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar 5 minuten met de auto omrijden is chiller met al die regen.
Het is niet te hopen dat Klopkoek keek, want vervolgens kwam onverwachts Charles Groenhuijsen in beeld.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal hij het wel naar gemaakt hebben.
Precies, dat zegt van der Dunk ook altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal hij het wel naar gemaakt hebben.
Ik zie altijd een Von der Dunk figuur voor me bij Klopkoek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat Klopkoek keek, want vervolgens kwam onverwachts Charles Groenhuijsen in beeld.
En dat in vakantie tijden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef Tem het volgende:
Mensen, het is druk op de weg en het spoor. Paniek in Nederland.
Dijksma heeft de oplossing: spitsmijden!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef Tem het volgende:
Mensen, het is druk op de weg en het spoor. Paniek in Nederland.
Hehe, door stigmatisering niet aan de gekleurden geven, want die zijn verslavingsgevoelig en ondertussen een heel zombieleger blanke 40-plussers.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:43 schreef Monolith het volgende:
Lekker met zijn allen aan de opiaten:
http://www.nrc.nl/next/20(...)er-is-opiaat-1570405
Misschien kunnen jongeren wat belerende voorlichtingsfilmpjes tegen dergelijke verslaving gaan maken voor oude blanke mannen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, door stigmatisering niet aan de gekleurden geven, want die zijn verslavingsgevoelig en ondertussen een heel zombieleger blanke 40-plussers.
Ancilla, malle meid.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Ancilla op tv. Ze heeft nog eens gereageerd op mijn FOK!post.
Hoogtepunt van mijn leven, tot nu toe.
Zag het laatst, was toch vrij tenenkrommend. Bij de Belgen hadden ze dit seizoen met Danira Boukhriss Terkessidis tenminste een kandidate die mooi én slim is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Ancilla op tv. Ze heeft nog eens gereageerd op mijn FOK!post.
Hoogtepunt van mijn leven, tot nu toe.
30 jaar en Rotterdams.quote:
Valt ook tegen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zag het laatst, was toch vrij tenenkrommend. Bij de Belgen hadden ze dit seizoen met Danira Boukhriss Terkessidis tenminste een kandidate die mooi én slim is.
Erg veel trivia kent Ancilla in ieder geval niet. Maar goed, ik heb ook maar even gekeken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zag het laatst, was toch vrij tenenkrommend. Bij de Belgen hadden ze dit seizoen met Danira Boukhriss Terkessidis tenminste een kandidate die mooi én slim is.
Bibi natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Weet je wat ik dan niet snap? Dat je dan vrouwen hebt waarvan je wéét dat ze intelligent zijn, maar dat ze leven in de veronderstelling dat het kennelijk sexy is als ze dom doen. En die gaan dan hun hele vruchtbare periode een of ander toneelstukje opvoeren.
Die uit oh oh Cherso waar Titus nogal van gecharmeerd was, vermoed ik.quote:
IQ van 132, maar komt niet verder dan poep en plashumor op TV.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die uit oh oh Cherso waar Titus nogal van gecharmeerd was, vermoed ik.
Je kunt de Hagenees wel uit de Schilderswijk halen, maar de Schilderswijk niet uit de Hagenees.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
IQ van 132, maar komt niet verder dan poep en plashumor op TV.
GIS = gaaf. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Master Geographic Information Systems. Ofwel veel goniometrie, programmeren en remote sensing technologie.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Kijken jullie All You Need Is Love met de partner?
132 bij een populaire IQ test, of een "serieuze" IQ test?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
IQ van 132, maar komt niet verder dan poep en plashumor op TV.
Lullig voor Adri Duivensteijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt de Hagenees wel uit de Schilderswijk halen, maar de Schilderswijk niet uit de Hagenees.
Ofzo.
Dat is waar, genoeg homo's hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan toch, dat mensen dat hier doen.
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteraard, al zal het vieren niet meer omvatten dan een etentje met een paar mensen.
Maar jij zou op TV pseudo-diepe shit uitkramen om indruk te maken op de meisjes. Deze doet alsof ze niet weet waar Spanje ligt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
132 bij een populaire IQ test, of een "serieuze" IQ test?
Bovendien ben ik, ondanks mijn uitzonderlijke IQ, ook een groot liefhebber van poep- en plashumor.
Dat lijkt mij een Hagenaar, geen Hagenees.quote:
Hij is een bekende Schilderwijker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een Hagenaar, geen Hagenees.
Eens. Mensen met alleen een vwo-opleiding of vergelijkbaar zijn niet te vertrouwen.quote:
😝quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens. Mensen met alleen een vwo-opleiding of vergelijkbaar zijn niet te vertrouwen.
Of nog erger.... VMBO'ertjes.quote:
Bedenk dat zonder zo'n programma alle acteurs, regisseurs, programmamakers, schrijvers en ander volk met een uitkering thuis zou zitten. Een hele dure Melkertfabriek, zo'n NPO.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit van hagelslag naar halal te kijken. Goed dat hier belastinggeld aan uitgegeven wordt.
De islamisering van de KRO.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit van hagelslag naar halal te kijken. Goed dat hier belastinggeld aan uitgegeven wordt.
U zoekt ruzie.quote:
Nee. Het zijn gewoon vreselijke kids.quote:
Snap alleen hagelslag niet.quote:
En als ik jou vertel dat ik ooit daar ook toe behoorde?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon vreselijke kids.
Ik heb eens een essay geschreven over die voorgestelde dercryptieplicht. Als je interesse hebt kan ik hem wel per DM versturen. Als ik die nog kan vinden, iig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef robin007bond het volgende:
POL / Wetsvoorstel computercriminaliteit III
Hebben jullie al het wetsvoorstel gecheckt?
Dat is toch dat programma van die vreselijke Arie Boomsma over bekeerde Nederlandse meisjes?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Snap alleen hagelslag niet.
Vast omdat het een pakkende titel moet zijn.
Maar je het het ook van Mosterd naar Mekka kunnen noemen.
Of van bakpoeder naar bomaanslag
Die onderste bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Snap alleen hagelslag niet.
Vast omdat het een pakkende titel moet zijn.
Maar je het het ook van Mosterd naar Mekka kunnen noemen.
Of van bakpoeder naar bomaanslag
Interessant!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb eens een essay geschreven over die voorgestelde dercryptieplicht. Als je interesse hebt kan ik hem wel per DM versturen. Als ik die nog kan vinden, iig.
Mercedes W202?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als ik jou vertel dat ik ooit daar ook toe behoorde?
Morgen auto kopen
Omdat voorschrift zo'n exemplaar had?quote:
Ja, 1 aflevering gezien. Schaamteloos.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is toch dat programma van die vreselijke Arie Boomsma over bekeerde Nederlandse meisjes?
Vandaar de hagelslag.
Flinke essay als het in een DM past.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb eens een essay geschreven over die voorgestelde dercryptieplicht. Als je interesse hebt kan ik hem wel per DM versturen. Als ik die nog kan vinden, iig.
U houdt van roest?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat voorschrift zo'n exemplaar had?
Nee Citroen C4. Geef de Franse maakindustrie 1 kans om zich te bewijzen....
Kut voor je.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als ik jou vertel dat ik ooit daar ook toe behoorde?
Morgen auto kopen
Oh ja, de boeiende gasten kijk ik nog wel een keer terug. Gisteren zapte ik even langs Gordon.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, 1 aflevering gezien. Schaamteloos.
Zo wel zin in 5 jaar met Roemer.
Die zal de volgende verkiezingen niet ingaan denk ik.
Hoezo?quote:
Serieus-populair. Het was de test van BNN.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
132 bij een populaire IQ test, of een "serieuze" IQ test?
Bovendien ben ik, ondanks mijn uitzonderlijke IQ, ook een groot liefhebber van poep- en plashumor.
Heb ik ook zin in.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, 1 aflevering gezien. Schaamteloos.
Zo wel zin in 5 jaar met Roemer.
Die zal de volgende verkiezingen niet ingaan denk ik.
Arie Boomsma moet sowieso klappen krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is toch dat programma van die vreselijke Arie Boomsma over bekeerde Nederlandse meisjes?
Vandaar de hagelslag.
Twittergeneratie hè.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Flinke essay als het in een DM past.
Die heb ik bewust gemeden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, de boeiende gasten kijk ik nog wel een keer terug. Gisteren zapte ik even langs Gordon.
Wellicht kan hij hierna van kalifaat naar Christus doen, een programma waarbij hij in Syrië IS-strijders gaat proberen te bekeren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Arie Boomsma moet sowieso klappen krijgen.
Van couscous naar hostie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht kan hij hierna van kalifaat naar Christus doen, een programma waarbij hij in Syrië IS-strijders gaat proberen te bekeren.
Van minderjarige meisjes naar misdienaars.quote:
Van Harem naar Haarlem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van minderjarige meisjes naar misdienaars.
Staan ze wel bekend om.quote:
Zie hier php shinen:quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Staan ze wel bekend om.
Of heb je een hele nieuwe, misschien dat ze het probleem aangepakt hebben.
Van Kalifaat naar Kampen.quote:
Van Mekka naar Meppel.quote:
Contrasterende boord aan en cognacschoenen met gekleurde stiksels/kekke zool.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie hier php shinen:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de Postcode Loterij ooit in mijn straat valt. Dan kan ik die hele crew klappen verkopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Arie Boomsma moet sowieso klappen krijgen.
Van Raqqa naar Rotterdam.quote:
Te beginnen met Gaston.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Postcode Loterij ooit in mijn straat valt. Dan kan ik die hele crew klappen verkopen.
Dan moet je toch ook een masochist zijn...quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie hier php shinen:
[ afbeelding ]
Van Aleppo naar Alblasserdam.quote:
Het schijnt dat ze in Raqqa wat milder met de Joden omgaan. Zeker in Rotterdam-Zuid ga je als jood zonder pardon de tweede ring van de Kuip uit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Een verhuizing van het ene naar het andere IS-bolwerk; wat is daar zo sensationeel aan?
Dan had het wel van Mekka naar Molenbeek geheten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Een verhuizing van het ene naar het andere IS-bolwerk; wat is daar zo sensationeel aan?
Nee, 2006 modelletje. Iets met student enzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Staan ze wel bekend om.
Of heb je een hele nieuwe, misschien dat ze het probleem aangepakt hebben.
Van Damascus naar Dronten.quote:
En dan heb je een auto voor?..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, 2006 modelletje. Iets met student enzo
Werk, sport, school, ov-ontwijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En dan heb je een auto voor?..
Zonde man.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Werk, sport, school, ov-ontwijken.
Met de auto naar de sport. Hilarisch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Werk, sport, school, ov-ontwijken.
En dan binnen op een fietsje zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met de auto naar de sport. Hilarisch.
Speciaal voor PHP:quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan binnen op een fietsje zitten.
Dat heeft altijd iets enorm triestigs.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Thuis sit-ups doen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je zou maar net een beenblessure hebben, maar wel je bovenlichaam willen trainen.
Sowieso gewoon thuis sporten. Of een teamsport doen. Laffe egogeilerij, dat fitnesscultuurtje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Thuis sit-ups doen. Probleem opgelost.
Lekker je rug naar de vernieling helpen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Thuis sit-ups doen. Probleem opgelost.
Wel goed om lekker te zweten omdat je geen rijwind hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat precies?quote:
Kan je net zo goed in een sauna zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel goed om lekker te zweten omdat je geen rijwind hebt.
Kan ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je net zo goed in een sauna zitten.
Ah, de komende dagen heb ik weer de beschikking over een badkuip. Ook heerlijk zweten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker in je eigen vuil liggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, de komende dagen heb ik weer de beschikking over een badkuip. Ook heerlijk zweten.
Je kunt ook van een berg af duiken, als je alles bekijkt vanuit jouw optiek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probeer dat anders eens dan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt ook van een berg af duiken, als je alles bekijkt vanuit jouw optiek.
Negatieve externaliteiten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt ook van een berg af duiken, als je alles bekijkt vanuit jouw optiek.
Of een box 2 bij de erfbelasting.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Belasting op van een berg afspringen? Ik zou dat dan wel via een voorheffing regelen.
Ach met een beetje mazzel beland ie voor de trein naar Enschede.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gaat weinig uithalen op de Holterberg.
Doodsverwensing?quote:
Maak daar eens een journaalpost vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Belasting op van een berg afspringen? Ik zou dat dan wel via een voorheffing regelen.
Ik ben mij van geen kwaad bewust. Verklaar u nader.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doodsverwensing?
ALARMA EINsZ!!!!
Daar is geen eenduidige antwoord op te geven, hangt af van de wijze van administreren.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maak daar eens een journaalpost van
Flut antwoord dit. Niet van jou verwacht.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar is geen eenduidige antwoord op te geven, hangt af van de wijze van administreren.
Korting op de drank?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vakantie hè.
Waarom heb ik ook weer een vriend in de horeca uitgezocht?
Misschien kun je in F&F, OUD of UTO nog iets betekenen.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik heb zelfs GC doorgekeken en daar gepost. Heel FOK! uitgespeeld nu.
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kun je in F&F, OUD of UTO nog iets betekenen.
Of BET. Lijkt me ook wel iets voor jou.
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kun je in F&F, OUD of UTO nog iets betekenen.
Of BET. Lijkt me ook wel iets voor jou.
Dit is zo ongeveer als een wiskundige uitleggen hoe je moet vermenigvuldigen.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Zal eens kijken.
Eerst nog een filmpje voor Kowloon en andere marinofielen(?).
Weer een achievement erbij.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik heb zelfs GC doorgekeken en daar gepost. Heel FOK! uitgespeeld nu.
En de leerlingen maar studeren omdat je voor vlak na de vakantie een proefwerk hebt ingepland.quote:
De illusie dat iemand met meerdere masters in het vakgebied er iets van op zou steken heb ik dan ook niet lang gekoesterd.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer als een wiskundige uitleggen hoe je moet vermenigvuldigen.
Wacht.. Janneke is de ex van betyar.quote:
Was wel een stuk beter voor de werkgelegenheid in de haven. Sjouwers, sjorders, stuwadoors, donkeymannen, etc..quote:Op woensdag 23 december 2015 08:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De illusie dat iemand met meerdere masters in het vakgebied er iets van op zou steken heb ik dan ook niet lang gekoesterd.
Ik vond containers overigens te vanzelfsprekend om me er bewust van te zijn dat men het ooit anders deed. Ja, met negers, ruwe specerijen, en turf. Maar consumentenproducten?
V&D, goed voor opwarmen.quote:Jammer : want V&D is lekker in de winter als het koud is om even op te warmen; wel kijken , niet kopen ............... ( maar ja, de winter in NL is helaas ook niet meer wat het was)
Dafne?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:39 schreef Friek_ het volgende:
Schippers sluit de PVV niet uit. Nou, nog maar een keer die ellende dan.
Jager/verzamelaargemeenschappen, daar heb je pas goede werkgelegenheid.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was wel een stuk beter voor de werkgelegenheid in de haven. Sjouwers, sjorders, stuwadoors, donkeymannen, etc..
"Ik koop wel eens wat, woon in een gebouw, en werk in een gebouw.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:39 schreef Kowloon het volgende:
Vandaag is iedereen retailexpert en vastgoeddeskundige.
Matige Wajong-voorzieningen echter.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jager/verzamelaargemeenschappen, daar heb je pas goede werkgelegenheid.
Niet alleen vandaag.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:39 schreef Kowloon het volgende:
Vandaag is iedereen retailexpert en vastgoeddeskundige.
De Burger King heeft ook verwarmingquote:
Die ziet het natuurlijk helemaal voor zich, geen negers meer in de atletiek.quote:
Tevens was boodschappen doen een stuk spannender dan nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jager/verzamelaargemeenschappen, daar heb je pas goede werkgelegenheid.
Wel lekker zwijn kluiven bij het kampvuur.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tevens was boodschappen doen een stuk spannender dan nu.
Haha.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die ziet het natuurlijk helemaal voor zich, geen negers meer in de atletiek.
En op minder goede dagen zat het zwijn op jou te kluiven.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel lekker zwijn kluiven bij het kampvuur.
En wat denk jij Kowloon, is ons Dafne gedoopt?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha.Overigens begint de dopingsoap in de atletiek eindelijk goed vorm te krijgen.
Ik zag laatst zo'n filmpje voorbijkomen uit India. Een stel varkens dat op straat een mensenbaby opvreet. Het meest fascinerende eraan vond ik dat men in India kennelijk wel de technologie heeft om zo'n video op te nemen en op het internet te zetten, maar niet om te kunnen voorkomen dat de lokale veestapel er met het je kroost vandoor gaatquote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En op minder goede dagen zat het zwijn op jou te kluiven.
En dan nog maar niet te spreken over de belastingdruk. Een waar paradijs!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tevens was boodschappen doen een stuk spannender dan nu.
Youtube-roem > baby.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n filmpje voorbijkomen uit India. Een stel varkens dat op straat een mensenbaby opvreet. Het meest fascinerende eraan vond ik dat men in India kennelijk wel de technologie heeft om zo'n video op te nemen en op het internet te zetten, maar niet om te kunnen voorkomen dat de lokale veestapel er met het je kroost vandoor gaat.
Ze had wel veel acne dit jaar ineens.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
En wat denk jij Kowloon, is ons Dafne gedoopt?
Kutvarkens ook altijd. Even mijn vriendin dat filmpje sturen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n filmpje voorbijkomen uit India. Een stel varkens dat op straat een mensenbaby opvreet. Het meest fascinerende eraan vond ik dat men in India kennelijk wel de technologie heeft om zo'n video op te nemen en op het internet te zetten, maar niet om te kunnen voorkomen dat de lokale veestapel er met het je kroost vandoor gaat.
Dafne is gewoon een man. Door al die anabolen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha.Overigens begint de dopingsoap in de atletiek eindelijk goed vorm te krijgen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutvarkens ook altijd. Even mijn vriendin dat filmpje sturen.
Ach ze is ergens begin twintig en wellicht had ze het eerder ook wel. Als elk meisje van die leeftijd met wat acne doping zou gebruiken, dan zou ik me toch zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze had wel veel acne dit jaar ineens.Ik zou voor niet één topsporter in de grote sporten mijn hand in het vuur steken qua dopinggebruik. Ook niet voor Dafne.
Die fotoserie met al die drijvende lijken in die contreien past ook wel in die categorie.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je kunt je opvattingen over kinderen niet vaak genoeg duidelijk maken inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutvarkens ook altijd. Even mijn vriendin dat filmpje sturen.
Ja ja, je beschermt haar alleen maar omdat ze blank is. Beetje doorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ze is ergens begin twintig en wellicht had ze het eerder ook wel. Als elk meisje van die leeftijd met wat acne doping zou gebruiken, dan zou ik me toch zorgen gaan maken.
Vast een lelijk kind.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar die hebben geen Coulthard-bakkes erbij.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ze is ergens begin twintig en wellicht had ze het eerder ook wel. Als elk meisje van die leeftijd met wat acne doping zou gebruiken, dan zou ik me toch zorgen gaan maken.
Nouja dat heeft dan nog iets cultureels. Als je opa, zijn opa, en daarweer de opa van allemaal ook gewoon de Ganges in zijn geflikkerd, waarom zou je dan moeilijk doen over waar je eigen lijk belandt?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die fotoserie met al die drijvende lijken in die contreien past ook wel in die categorie.
Waarschijnlijk gewoon een meisje. Die zijn niet zoveel waard in die contreien.quote:
Hier wel dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een meisje. Die zijn niet zoveel waard in die contreien.
Duidelijk geen achterlijke cultuur dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een meisje. Die zijn niet zoveel waard in die contreien.
Merkwaardig filmpje overigens, net even gekeken. Geen opwinding onder omstanders maar kennelijk is het ook weer niet zodanig alledaags dat het niet gefilmd wordt.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja dat heeft dan nog iets cultureels. Als je opa, zijn opa, en daarweer de opa van allemaal ook gewoon de Ganges in zijn geflikkerd, waarom zou je dan moeilijk doen over waar je eigen lijk belandt?
In het geval waarin je voorouders als baby zijn opgevreten door een flinke big gaat die vlieger niet op.
Kun je ook wel zelf halen, met je handen, en je benen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iemand moet toch de koffie rondbrengen.
Waardeloos.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kun je ook wel zelf halen, met je handen, en je benen.
Als je er een man of 80 overheen laat gaan kun je er in Limburg toch een leuk zakcentje aan verdienen, naar het schijnt.quote:
Maar na die 80 is het geen cent meer waard. Voor de betreffende ouders een matige return on investment.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je er een man of 80 overheen laat gaan kun je er in Limburg toch een leuk zakcentje aan verdienen, naar het schijnt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je er een man of 80 overheen laat gaan kun je er in Limburg toch een leuk zakcentje aan verdienen, naar het schijnt.
Ja ik heb hem net ook nog even terug gekeken. Titel leek te suggereren dat het kind mogelijk al dood was voor de varkens hem te pakken kregen. Dat pleit dan weer in het voordeel van de Indiërs, denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Merkwaardig filmpje overigens, net even gekeken. Geen opwinding onder omstanders maar kennelijk is het ook weer niet zodanig alledaags dat het niet gefilmd wordt.
Lag er veel ontlasting rondom het tafereel? Of snappen ze inmiddels al dat je dat beter in een riool kunt dumpen?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja ik heb hem net ook nog even terug gekeken. Titel leek te suggereren dat het kind mogelijk al dood was voor de varkens hem te pakken kregen. Dat pleit dan weer in het voordeel van de Indiërs, denk ik.
Riool? Quanto costa?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lag er veel ontlasting rondom het tafereel? Of snappen ze inmiddels al dat je dat beter in een riool kunt dumpen?
http://www.liveleak.com/view?i=855_1425380286quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lag er veel ontlasting rondom het tafereel? Of snappen ze inmiddels al dat je dat beter in een riool kunt dumpen?
quote:
Raar inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:24 schreef Kowloon het volgende:
En dan zijn er mensen die India () met China (
) vergelijken.
Dure latino's weer. Met hun siesta.quote:
De ene industriële ramp na de anderequote:Op woensdag 23 december 2015 10:24 schreef Kowloon het volgende:
En dan zijn er mensen die India () met China (
) vergelijken.
Lekker bergvolkjes terroriseren.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De ene industriële ramp na de andere
Die zijn met bril. Die normale zijn alleen een gat in de grond.quote:
Gemalen neushoorn door de rijst.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker bergvolkjes terroriseren.
Je moet elke maand weer een nieuwe kuil graven immers.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Simple pit latrine aka gat in de grond.
Best duur voor een kuiltje.
Weduwenverbranding is liberaal?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
China is sowieso fijner dan India. India is te liberaal naar mijn smaak.
In India mag je op het spoor je behoefte doen, in China krijg je een nekschot bij het foutief weggooien van een peuk. Bij wijze van spreken. Wat het laatste betreft dan, Indiërs schijten echt gewoon overal.quote:
Akkoord. Lekker vrij in de Ganges je behoefte doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In India mag je op het spoor je behoefte doen, in China krijg je een nekschot bij het foutief weggooien van een peuk. Bij wijze van spreken. Wat het laatste betreft dan, Indiërs schijten echt gewoon overal.
De ervaringen van wereldvreemd Amsterdam die een vakantie lang eens meemaakt wat voor 90% van de samenleving dagelijkse kost is.quote:Na haar eindexamen wilde Swaan Levy Janssen geld verdienen om op reis te gaan. 'Via het uitzendbureau kwam ik op gesprek bij V&D en zo mocht ik in de Kalverstraat aan de slag, bij de afdeling lingerie, huishoudelijke artikelen en kinderkleding. Je moest zo'n bedrijfsrok aan, maar die maakte ik altijd een stuk korter. Daar waren ze niet blij mee.'
Tegenwoordig werkt Levy Janssen er om de hoek. 'Ik moet nog vaak aan die tijd denken, als ik er langs loop. Voor mij was het een tijdelijk baantje, ik wist dat ik uiteindelijk zou gaan studeren. Maar destijds was het voor mij een hele openbaring: dit doen mensen dus elke dag!'
Creatief gelezen hoor, hulde.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)v-niet-uit~a4212856/![]()
Jaja. Reminder voor de VVD'ers: je krijgt er de PVV gratis bij.
Gefixed.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:46 schreef xpompompomx het volgende:
Klaver is gewoon een machtsgeil figuur, die verkoopt haar moeder nog aan de duivel als het moet.
Frank Hendrickx die de VVD een PVV electoraat in de schoenen probeert te schuiven. Die kerel is wel lekker bezig zeg.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef robin007bond het volgende:
Zo jong en nu al geilend op alles met macht. Lijkt Hitler wel.quote:
Ik zie dat hij dit artikel met zichzelf heeft geschreven.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Frank Hendrickx die de VVD een PVV electoraat in de schoenen probeert te schuiven. Die kerel is wel lekker bezig zeg.
Niet verwonderlijk. Zijn ego is dusdanig groot dat die best een aparte vermelding mag verdienen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie dat hij dit artikel met zichzelf heeft geschreven.
Nou en?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef robin007bond het volgende:
Bovendien beiden links.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo jong en nu al geilend op alles met macht. Lijkt Hitler wel.
Hebben de asielzoekers al de schuld gekregen?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:50 schreef Reya het volgende:
Dat V&D-topic is wel weer episch. Man man man.
Zou ik ook hebben als journalist.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk. Zijn ego is dusdanig groot dat die best een aparte vermelding mag verdienen.
Citeer eens wat dan. Ik heb geen zin om dat topic in te moeten duiken.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:50 schreef Reya het volgende:
Dat V&D-topic is wel weer episch. Man man man.
Correct.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef Heilwasser het volgende:
Akkoord, Klaver is meer een Stalin. GL is ontstaan uit de CPN, die zich weer stoelde op het stalinisme.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef Heilwasser het volgende:
Akkoord, Klaver is meer een Stalin. GL is ontstaan uit de CPN, die zich weer stoelde op het stalinisme.
Deze voorzagen de val van V&D al:quote:Op woensdag 23 december 2015 10:56 schreef Heilwasser het volgende:
Laat V&D lekker vallen. Dat heet creatieve destructie of zoiets.
De ecognomen zullen het nader uitleggen.
Paupers galore.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Citeer eens wat dan. Ik heb geen zin om dat topic in te moeten duiken.
Hier zou ik dan weer op kunnen reageren met een verwijzing naar het relevante subforum, maar dat doe ik wijselijk niet.quote:
Lekker Chinese kinderarbeiders subsidiëren.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Lekker kilo's plastic troep kopen bij de action en stallen in je huis.
Probleem is dat V&D op een gegeven moment ook vooral plastic troep had, maar dan alleen duur.
Mijn tante zette net op Facebook dat de rozen in haar tuin aan het bloeien zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Jezus, in mijn stedelijke pied a terre valt het allemaal niet zo op, maar nu ik weer in de periferie zit valt me pas op hoe erg de natuur ontregeld is door de warmte. Knoppen en uitlopers alsof het halverwege maart is.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker veel goedkope teringzooi. Wat een armoe.
Is dat niet een beetje zo dan? Als je enkel het ideologisch liberale electoraat telt denk ik dat je rond de 10 zetels komt.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Frank Hendrickx die de VVD een PVV electoraat in de schoenen probeert te schuiven. Die kerel is wel lekker bezig zeg.
Dat lijkt me wenselijk. Ik las vanochtend nog dat een afkoelende Chinese economie de grootste bedreiging is voor de Nederlandse economie het komende jaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker Chinese kinderarbeiders subsidiëren.
Hoe lang meten we al?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mijn tante zette net op Facebook dat de rozen in haar tuin aan het bloeien zijn.
Het is ook echt heel extreem dit jaar, zo warm is het niet geweest sinds de begin van de metingen. Het record gaat waarschijnlijk verpulverd worden met 2 graden (dus niet twee graden boven normaal, maar boven het record), ongekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |