je zou dan eerder zeggen dat de zijkant van de motorkap beschadigd zou zijn, omdat daar het rustpunt ligt van de de paal, schuin naar beneden op de grond.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zou zeggen spring op de motorkap van een auto, krijg je zelfde effect.
De paal raakte de vooruit vandaar dat dat raam finaal stuk is, motor kap kreeg niet de volle laag.
Dus vandaar dat er alleen een kleine deuk in zit en niet meer dan dat.
Kijk eens goed naar de foto en de lantaarnpalen die er op staan, als het zo'n paal geweest is dan lijkt mij die schade heel goed mogelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zou dan eerder zeggen dat de zijkant van de motorkap beschadigd zou zijn, omdat daar het rustpunt ligt van de de paal, schuin naar beneden op de grond.
Dat moet de angle of attack zijn denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef DeMolay het volgende:
WIG ..maar de angle van de aanvliegroute bepaalt "ground Effect" momentum
maar waar ik deze wijsheden vandaan heb is mij een raadsel
Ik kan de OP niet meer aanpassen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:43 schreef THEFXR het volgende:
Kan de website in de OP? Hij is volledig NL
http://www.waarheid911.nl/
NIST maakte alleen het theoretisch verloop van een ongeval (ineenstorting van gebouwen) plausibel met verzonnen cijfers. Waarbij zij factoren steeds aanpastten tot het computermodel uiteindelijk ineenzakte. Het is allemaal ongeloofwaardig maar 'het zou kunnen'. Zoiets als 'je kunt 3x de loterij wel winnen op een dag al is die kans is super super klein maar 'het kan'. Er zijn meer jackpots gevallen die dag.. Ja 'het kan'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou je er bang voor moeten zijn?
Kijk, voor velen is het doel van dit soort discussies dat aangetoond wordt dat het NIST-rapport inderdaad propaganda is, van geen kanten klopt en het onderzoek dus opnieuw moet.
Tja, dat kan alleen door het rapport door te nemen en te toetsen.
Maar dat gebeurt niet.
Men loopt er als een grote boog omheen, vaart blind op wat derden over het rapport zeggen en willen zelfs geen basale feiten uit het rapport aannemen, bijv. waarvoor het beton is toegepast in de torens.
En toch werkt het rapport als een magneet, want dat ik zeg dat op dat gebied geen enkele site, of die nu een inside job aanhangt of niet, van mening verschilt wordt volledig genegeerd.
Negeert omdat het rood voor de ogen wordt als het woord NIST in beeld komt....
En dat is raar...
Tja, het doel van het NIST was te onderzoeken of en op welke wijze de constructie en gebruikte materialen hebben bijgedragen tot de totale instorting van de torens. En om met aanbevelingen te komen voor wijzigingen in het bouwbesluit.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Tamabralski het volgende:
Zij blijven herhalen 'het kan het kan' maar is het ook echt zo gegaan?
CGI planesquote:Op maandag 11 januari 2016 23:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, het doel van het NIST was te onderzoeken of en op welke wijze de constructie en gebruikte materialen hebben bijgedragen tot de totale instorting van de torens. En om met aanbevelingen te komen voor wijzigingen in het bouwbesluit.
En dat hebben ze gedaan.
Dat wil inderdaad niet zeggen dat de torens exact zo zijn ingestort als NIST heeft geconcludeerd.
En wat zijn holografische vicsims?
Huh? Das 'n nieuwe.quote:
Heb je dat zelf uit het rapport gehaald, of ga je nu af op wat anderen over het rapport zeggen?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
NIST maakte alleen het theoretisch verloop van een ongeval (ineenstorting van gebouwen) plausibel met verzonnen cijfers.
Dat lijkt me logisch, je zoekt om een oorzaak voor de instorting, dus dan kijk je welke elementen uit de constructie moeten wegvallen voordat het geheel in elkaar zakt.quote:Waarbij zij factoren steeds aanpastten tot het computermodel uiteindelijk ineenzakte.
Het zou kunnen, maar het mag eigenlijk niet kunnen. Dat is de reden van het onderzoek. Als deze instorting te verwachten viel had men verder geen onderzoek hoeven te doen.quote:Het is allemaal ongeloofwaardig maar 'het zou kunnen'. Zoiets als 'je kunt 3x de loterij wel winnen op een dag al is die kans is super super klein maar 'het kan'. Er zijn meer jackpots gevallen die dag.. Ja 'het kan'
Waarschijnlijk, oftewel, je speculeert hier. Met enige vooringenomenheid richting NIST.quote:NIST staat waarschijnlijk alleen open over waarom hun model niet zou kunnen. Dat is een doodlopende discussie. Zij blijven herhalen 'het kan het kan' maar is het ook echt zo gegaan?
De hulp van eventueel geplaatste explosieven om de ineenstorting van de twin-towers te bevorderen of op gang te brengen op 11 September, mag kennelijk geen theorie zijn. Dit zou tijd, planning vooraf en dus een vorm van inside job impliceren. In plaats hierrvan was de VS overheid vooringenomen, dat de twin-towers alleen door vliegtuig-impact volledig tot stof zijn vergaan. En in geval van WTC-7, alleen brand. NIST mag daarom zijn airplane+pancaking theorie tot in den treure blijven manipuleren en veranderen zodat het overheidsverhaal blijft kloppen. En als je twijfels hebt word je belachelijk genaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb je dat zelf uit het rapport gehaald, of ga je nu af op wat anderen over het rapport zeggen?
[..]
Dat lijkt me logisch, je zoekt om een oorzaak voor de instorting, dus dan kijk je welke elementen uit de constructie moeten wegvallen voordat het geheel in elkaar zakt.
[..]
Het zou kunnen, maar het mag eigenlijk niet kunnen. Dat is de reden van het onderzoek. Als deze instorting te verwachten viel had men verder geen onderzoek hoeven te doen.
[..]
Waarschijnlijk, oftewel, je speculeert hier. Met enige vooringenomenheid richting NIST.
Verder klopt het niet, want NIST heeft ook aanpassingen aangebracht in hun rapport die verder hun model niet tegen spraken. Verder is hun model voor de twin towers aangepast omdat later bleek dat het verloop van de instorting toch anders was dan NIST eerder dacht te hebben waargenomen.
En inderdaad, het gaat er om of het kan.
En hoe je dat beter kunt voorkomen.
[quote]
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
De hulp van eventueel geplaatste explosieven om de ineenstorting van de twin-towers te bevorderen of op gang te brengen op 11 September, mag kennelijk geen theorie zijn.
Ongetwijfeld, maar ook als de twin towers gewoon uit zichzelf zijn ingestort impliceert dat niet dat het geen inside job is.quote:Dit zou tijd, planning vooraf en dus een vorm van inside job impliceren.
Nee, meer dan 1000 agenten hebben ground zero doorzocht en niets gevonden dat wees op een andere reden tot instorting. Verder is de officiele uitleg niet dat de vliegtuigimpacts de torens in stof hebben veranderd.quote:In plaats hiervan was de VS overheid vooringenomen, dat de twin-towers alleen door vliegtuig-impact volledig tot stof zijn vergaan.
Klopt.quote:En in geval van WTC-7, alleen brand.
Dat is speculatie.quote:NIST mag daarom zijn airplane+pancaking theorie tot in den treure blijven manipuleren en veranderen zodat het overheidsverhaal blijft kloppen.
Heb je het wel gelezen? Je vindt vliegtuigen en andere zaken moeilijk te bewijzen maar dit (!)quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:27 schreef Tingo het volgende:
Heel interessante discussie en commentaar over de 'moeillijke' camera angles van sommige iconic fotos, 'live' TV interviews en 'amateur' beelden.
The 911 CGI collapse footage.
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=17&t=802&start=465
We kennen de falling man beeld. Van waar en hoe precies heeft iemand zo'n foto gemaakt?
het gezicht van een rabbijn in de rook van de toren vind je dan wel geloofwaardig?quote:As you can see, the 'laughing rabbi' makes his appearance for the Grand Finale of 9/11's morning events
Ik heb heel goed gelezen en de vids ook gekeken(jij ook?) anders had ik niet gepost.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Heb je het wel gelezen? Je vindt vliegtuigen en andere zaken moeilijk te bewijzen maar dit (!)
[..]
het gezicht van een rabbijn in de rook van de toren vind je dan wel geloofwaardig?
Ja, lekker afleidend van het geheel, maar je komt nu met de theorie van de lachende rabbijn in de rook. Waarom geloof je dat soort vergezochte zaken dan wel? Wat maakt het voor jou "echter" dan wat er die dag is gebeurd volgens anderen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb heel goed gelezen en de vids ook gekeken(jij ook?) anders had ik niet gepost.
Als je niks opmerkelijk kan vinden...wel nou - moet je zelf weten.
Ik had 't niet over de rabbijn. Er was ook heel veel over 'spooky images in the smoke cloud' vanaf dag een te vinden.
Zeer bedankt voor je snelle reactie dan,
Nee, ik heb 't over moeillijke camera angles.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja, lekker afleidend van het geheel, maar je komt nu met de theorie van de lachende rabbijn in de rook. Waarom geloof je dat soort vergezochte zaken dan wel? Wat maakt het voor jou "echter" dan wat er die dag is gebeurd volgens anderen?
Sowieso zijn de beelden die de bron gebruikt door hemzelf bewerkt dus niet meer betrouwbaar.
Tja, is Joods he, dus dat moet wel kloppenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:
het gezicht van een rabbijn in de rook van de toren vind je dan wel geloofwaardig?
er zijn 200 personen die uit de torens zijn gevallen/gesprongen en jij maakt je druk over een die op foto is vastgelegd?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:27 schreef Tingo het volgende:
Heel interessante discussie en commentaar over de 'moeillijke' camera angles van sommige iconic fotos, 'live' TV interviews en 'amateur' beelden.
The 911 CGI collapse footage.
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=17&t=802&start=465
We kennen de falling man beeld. Van waar en hoe precies heeft iemand zo'n foto gemaakt?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
als je dat denkt word je voor gek verklaart
Ongetwijfeld, maar ook als de twin towers gewoon uit zichzelf zijn ingestort impliceert dat niet dat het geen inside job is.
Vs overheid en msm impliceren hard en propageren brand en 'pancaking' door metaalmoeheid van de twin-towers. Met vliegtuigen als oorzaak. Oftewel, alternatieve theorieën zijn zij slim voor geweest
Nee, meer dan 1000 agenten hebben ground zero doorzocht en niets gevonden dat wees op een andere reden tot instorting. Verder is de officiele uitleg niet dat de vliegtuigimpacts de torens in stof hebben veranderd.
brand na vliegtuig impact per toren
Klopt.
Dat is speculatie.
19 arabieren die 4 vliegtuigen wisten te kapen olv een baardaap in een grot met walkie-talkie, ook. Weapons of mass destruction in Irak volgens cartoons van Pentagon ook. Geheime radarbeelden van diezelfde VS mbt Mh17 wat zou wijzen op een buk-raket vanuit russisch grondgebied ook
Jeetje – misschien 'n paar mensen 'n beetje gevoelige over de J-woord zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, is Joods he, dus dat moet wel kloppen
Anyhoos – zoals ik al zei – het gaat over camera angles.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
er zijn 200 personen die uit de torens zijn gevallen/gesprongen en jij maakt je druk over een die op foto is vastgelegd?
Neuh hoor, viel reuze mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos – zoals ik al zei – het gaat over camera angles.
Ja- ik vind de falling man foto heel belangrijk want 't was in de 911 propaganda zo zwaar gebruikt.
Je kan beter wat verder lezen en rustig ff naar de link kijken.
Van de auteur zelf:
“The sun never lies. As it is (scientific fact!), on any September 11 morning (at 9:55am) in New York, the sun angle is at ca. 45°of elevation - meaning that ANY shadow of ANY object should only be as long / tall / large as the object itself. Please verify this for yourself. And YES, this is firm, scientific proof of the fakeness of the 9/11 broadcasts. Don't let the word 'scientific' put you off: REAL science - by REAL folks - is your friend. The sun is also your friend - and it NEVER lies.”
Tja, dat zijn van die onzinnige details.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos – zoals ik al zei – het gaat over camera angles.]
Dus daarom wil je graag dat de foto nep is?quote:Ja- ik vind de falling man foto heel belangrijk want 't was in de 911 propaganda zo zwaar gebruikt.
Ongetwijfeld, maar dat maakt niet dat hij gelijk heeft.quote:;The sun never lies
Alles kan, maar het wordt niet gedaan...quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we de 'beeld' ook de Lachende Imam of Pope in the Smoke noemen.
Tja, dat mag toch ook?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:37 schreef Tamabralski het volgende:
als je dat denkt word je voor gek verklaart
Tja, 14 jaar na dato en er is nog steeds geen coherent alternatief beschikbaar.quote:Vs overheid en msm impliceren hard en propageren brand en 'pancaking' door metaalmoeheid van de twin-towers. Met vliegtuigen als oorzaak. Oftewel, alternatieve theorieën zijn zij slim voor geweest
Nee, de energie die tijdens de instorting vrij kwam is de oorzaak voor de volledige instorting en de verpulvering van de inhoud van de torens. Niet de brand, niet de vliegtuigen.quote:brand na vliegtuig impact per toren
Nee, dat is aangetoond.quote:Dat is speculatie.
Afgezien dat dat een verkeerde voorstelling van zaken is: ook dit is bewezen.quote:19 arabieren die 4 vliegtuigen wisten te kapen olv een baardaap in een grot met walkie-talkie, ook.
LOL! 'Onzinnige details' over onmogelijke camera angles.Right.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat zijn van die onzinnige details.
Volgende discussie gaat over waarom 1 stoeptegel hoger stond dan de andere....
[..]
Dus daarom wil je graag dat de foto nep is?
[..]
Ongetwijfeld, maar dat maakt niet dat hij gelijk heeft.
Maar hoedanook, het is best bijzonder dat er zelfs mensen zijn die de beelden van de instortingen als nep proberen te bestempelen...
Ik denk dat de WTC7 collapse beelden ook nep zijn.quote:
Nah, ik denk dat het gebouw echt omlaag is gekomen in full controlled demo.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de WTC7 collapse beelden ook nep zijn.
Dat wel.zelfde met de toren, maar wat is echt gebeurt is anders dan wat we hebben allemaal op TV gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het gebouw echt omlaag is gekomen in full controlled demo.
I don't think so... I guess you've been watching September clues... am I correct?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat wel.zelfde met de toren, maar wat is echt gebeurt is anders dan wat we hebben allemaal op TV gezien.
Ik heb de docu twee keer gekeken en ik volgt de forum.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
I don't think so... I guess you've been watching September clues... am I correct?
Tja, dat is niets meer dan een opinie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
LOL! 'Onzinnige details' over onmogelijke camera angles.Right.
Tja, als je dat al niet weet...quote:Hoe en van waar precies is de iconic falling man beeld gemaakt denk je?
Het gebouw is niet opgeblazen, dus zonde van het doek en de verf...quote:
Klopt, WTC7 heeft daar nooit gestaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de WTC7 collapse beelden ook nep zijn.
En wat is de definitie van een full controlled demo.?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het gebouw echt omlaag is gekomen in full controlled demo.
Dus dat geef je dan wel toe..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
. Even the truth movement is fundamentally fake.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat mag toch ook?
Zijn genoeg hier die mij voor gek verklaren...
Je praat het officiele overheidsstatement/theorie na. Anno 2016 geniet een 'official statement' helaas nog meer geloofwaardigheid dan een 'alternatieve' theorie. Het zit al in de semantiek gebruikt door media en kranten. ' officeel vs alternatief - wat gelooft U wij weten het niet?' De een verdommen we al tot alternatief de ander dragen we netjes aan als offircele blauwe ogen waarheid, tsja wat denkt u ?
Tja, 14 jaar na dato en er is nog steeds geen coherent alternatief beschikbaar.
Het verhaal van de VS wordt coherent gehouden door zaken zoals Nist die de overheidsvoorstelling van zaken in standhoudt, door steeds iets van hun theorie en onderzoek bijtestellen. Andere theorieen onderzoeken zij niet en worden arrogant aan de kant geschoven. Met zulke zakken heb je te maken. Voor mij blijft 'the official statement' net zo dubieus als elke andere theorie.
Nee, de energie die tijdens de instorting vrij kwam is de oorzaak voor de volledige instorting en de verpulvering van de inhoud van de torens. Niet de brand, niet de vliegtuigen.
Jajoh alledrie de gebouwen hebben door rechte ineenstorting zichzelf vrijwel opgeheven tot stof. Opgelost. En als die theorie toch niet opgaat dan verandert Nist toch weer iets aan hun model en theorie? Hans Kazan verbleekt bij deze truc. Wtc7 (derde gebouw) is nieteens geraakt door een vliegtuig. Toch ook vrijwel identieke rechte ineenstorting
Nee, dat is aangetoond.
[..]
Afgezien dat dat een verkeerde voorstelling van zaken is: ook dit is bewezen.
De rest wat je noemt is niet relevant voor deze discussie.
Natuurlijk relevant. De VS overheid heeft in alledrie de zaken van begin tot eind een stempel op de situatie. VS overheid is de grote gemene deler. Van vage banden en deals in de aanloop en facistische regelgeving en wapenverkoop oorlogen noem maar op, in de nasleep. Er zijn ook parallelen te trekken tussen conflicten gebeurtenissen waar VS een hand in heeft. Bijv. Mh17 en de falende radar-installaties, achterhouden informatie, corporatieve en geopolitieke belangen (die allemaal maar onbedoelde konsekwanties zijn achteraf -kuch kuch). Allemaal relevant.
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?t=501quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos – zoals ik al zei – het gaat over camera angles.
Ja- ik vind de falling man foto heel belangrijk want 't was in de 911 propaganda zo zwaar gebruikt.
Je kan beter wat verder lezen en rustig ff naar de link kijken.
Van de auteur zelf:
“The sun never lies. As it is (scientific fact!), on any September 11 morning (at 9:55am) in New York, the sun angle is at ca. 45°of elevation - meaning that ANY shadow of ANY object should only be as long / tall / large as the object itself. Please verify this for yourself. And YES, this is firm, scientific proof of the fakeness of the 9/11 broadcasts. Don't let the word 'scientific' put you off: REAL science - by REAL folks - is your friend. The sun is also your friend - and it NEVER lies.”
De e-book versie die gratis is lijkt incompleet, maar gelukkig kun je het boek wel kopen (quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:05 schreef Lambiekje het volgende:
De organisatie AE911Truth komt vandaag met een boek naar buiten dat de officiële versie van de aanslagen op 11 september 2001 ter dicussie stelt. Er zijn al vaker complottheorieën geopperd, maar nog nooit kreeg een theorie zoveel bijval als nu: ruim tweeduizend architecten en ingenieurs staan achter het boek van deze organisatie.
In hun boek verzamelen ze naar eigen zeggen enkel wetenschappelijk bewijs dat de goedkeuring kan wegdragen van ruim tweeduizend experts. Daarbovenop komt er ook een film uit die de waarheid naar buiten brengt, meldt Nieuwe Revu.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)omplot-in-9-11.dhtml
Dart is jouw mening, maar wat dan nog?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:38 schreef Tamabralski het volgende:
Je praat het officiele overheidsstatement/theorie na.
Tja, gewoon natuurkunde. De hoeveelheid potentiele energie van een twin tower was iets van 4 mega joules. Ongeveer gelijk aan een kleine kernbom Die energie komt vrij tijdens de instorting. En die zorgt voor de verpulvering van de inhoud van de torens.quote:Jajoh alledrie de gebouwen hebben door rechte ineenstorting zichzelf vrijwel opgeheven tot stof. Opgelost.
Hoezo? NIST zegt niets over de instorting zelf.quote:En als die theorie toch niet opgaat dan verandert Nist toch weer iets aan hun model en theorie?
Totaal niet identiek.quote:". Wtc7 (derde gebouw) is nieteens geraakt door een vliegtuig. Toch ook vrijwel identieke rechte ineenstorting"
Nee, totaal niet.quote:Natuurlijk relevant.
Nou, we weten allemaal dat de MSM door een kleine elite wordt gestuurd om ons volk dom en zoet te houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De e-book versie die gratis is lijkt incompleet, maar gelukkig kun je het boek wel kopen ()
Maar dit is nieuws dat van het AD komt, hoe kan het dat MSM met dit soort nieuws komt dan?
Ja thanks.Ik had de Falling Man thread 'n tidje terug gepost.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?t=501
ik zie alweer multi quotes zonder onderbouwingquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat zijn van die onzinnige details.
Volgende discussie gaat over waarom 1 stoeptegel hoger stond dan de andere....
[..]
Dus daarom wil je graag dat de foto nep is?
[..]
Ongetwijfeld, maar dat maakt niet dat hij gelijk heeft.
Maar hoedanook, het is best bijzonder dat er zelfs mensen zijn die de beelden van de instortingen als nep proberen te bestempelen...
Maar wat wil je er precies mee zeggen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:48 schreef Tingo het volgende:
Er zijn nog 'n paar ouwe juweeltjes te zien:
9/11 Storytelling Stanley - Plane Wing Sliced Right Through My Office And Stuck In The Door
Sommige posts leest als stukjes van Donald Rumsfelds Guide To 911 Propaganda.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat maak jij er alweer van, dat is ook een van de punten, woorden in de mond leggen. het is puur de denigrerende toon die je aanslaat.
Waarom propaganda? Gewoon een foto die duidelijk laat zien hoe erg de aanslagen waren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja thanks.Ik had de Falling Man thread 'n tidje terug gepost.
Tis heel duidelijk uitgelegd hoe de wel-beroemde onmogelijke foto van Richard Drew overal als 911 propaganda gebruikt was.
Misschin kan jij uitleggen hoe de beroemde Falling Man foto is gemaakt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom propaganda? Gewoon een foto die duidelijk laat zien hoe erg de aanslagen waren.
Met een camera waarschijnlijk, door een van de vele mensen die de aanslagen op beeld hebben vastgelegd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschin kan jij uitleggen hoe de beroemde Falling Man foto is gemaakt?
Je zegt zelf dingen als 'doet er niet toe, irrelevant'. Noem je dat wel goede argumenten?quote:
Dat lijkt mij ook zeer waarschijnlijk. In Nederland begint dit al met het ANP en progammas als Pauw en Jinek. Waar alleen tafelgasten worden uitgenodigd die in het straatje van de overheid komen praten. Aangekleed met wat entertainment hier en daar. Wanneer je dit eindelijk doorhebt zakt je broek af van verbazing (bwvs)quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, we weten allemaal dat de MSM door een kleine elite wordt gestuurd om ons volk dom en zoet te houden.
Vandaar dat de elite nu dit bericht naar buiten laat komen.
Dus eigenlijk weet je niks over de foto.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met een camera waarschijnlijk, door een van de vele mensen die de aanslagen op beeld hebben vastgelegd.
Dat maakt me weinig uit. Ik heb live op TV de mensen zien springen dus ik heb weinig geduld met figuren als jij die daar ongefundeerde onzin over rondstrooien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je niks over de foto.
Het maakt je weinig uit als de foto nep is? Mij wel. Er waren geen 'live TV jumpers' beelden - die jumpers vids kwamen allemaal 'n paar dagen later pas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat maakt me weinig uit. Ik heb live op TV de mensen zien springen dus ik heb weinig geduld met figuren als jij die daar ongefundeerde onzin over rondstrooien.
Je zal wel van een leeftijd zijn waarop je de daadwerkelijke gebeurtenis niet hebt meegemaakt, maar er werd wel degelijk live uitgezonden hoe mensen uit de torens sprongen en bovenin vast zaten. Kijk de CNN uitzending maar eens terug.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het maakt je weinig uit als de foto nep is? Mij wel. Er waren geen 'live TV jumpers' beelden - die jumpers vids kwamen allemaal 'n paar dagen later pas.
Richard Drew heeft credit voor de foto genomen. Toevallig was 'ie ook bij de Robert Kennedy moord.
Er is geen argument nodig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:58 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je zegt zelf dingen als 'doet er niet toe, irrelevant'. Noem je dat wel goede argumenten?
Tja, wat jij ziet boeit me verder niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie alweer multi quotes zonder onderbouwing
zie je, die toon van jou staat niemand aan.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wat jij ziet boeit me verder niet.
Je bent eind vorig jaar al flink door de mand gevallen met je 'onderbouwingen'....
-edit- beetje te ver -gaandquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je zal wel van een leeftijd zijn waarop je de daadwerkelijke gebeurtenis niet hebt meegemaakt, maar er werd wel degelijk live uitgezonden hoe mensen uit de torens sprongen en bovenin vast zaten. Kijk de CNN uitzending maar eens terug.
Het is dus onzin dat die foto nep zou zijn, het is gewoon een feit dat er tientallen mensen die vast zaten naar beneden zijn gesprongen.
Sodeju zeg...quote:
quote:
'Jammer' genoeg ben ik van 'n leeftijd waarop ik heb heel veel meegmaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je zal wel van een leeftijd zijn waarop je de daadwerkelijke gebeurtenis niet hebt meegemaakt, maar er werd wel degelijk live uitgezonden hoe mensen uit de torens sprongen en bovenin vast zaten. Kijk de CNN uitzending maar eens terug.
Het is dus onzin dat die foto nep zou zijn, het is gewoon een feit dat er tientallen mensen die vast zaten naar beneden zijn gesprongen.
En weer zo'n sterkequote:Op zondag 14 februari 2016 14:33 schreef Tingo het volgende:
De reporter,Nina Pineda, lijkt meer op 'n weerpersoon die voor 'n greenscreen staand.
waar is de onderbouwing? ik zie alleen maar meningen die als feiten worden gepresenteerd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat mag toch ook?
Zijn genoeg hier die mij voor gek verklaren...
[..]
Tja, 14 jaar na dato en er is nog steeds geen coherent alternatief beschikbaar.
[..]
Nee, de energie die tijdens de instorting vrij kwam is de oorzaak voor de volledige instorting en de verpulvering van de inhoud van de torens. Niet de brand, niet de vliegtuigen.
[..]
Nee, dat is aangetoond.
[..]
Afgezien dat dat een verkeerde voorstelling van zaken is: ook dit is bewezen.
De rest wat je noemt is niet relevant voor deze discussie.
Allemachtig wat een brand. Ik zie nog die mensen springen, gruwelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:52 schreef Wantie het volgende:
Zelfde als de brand als gevolg van een vliegtuigcrash te omschrijven als een prullenbakfikkie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een prullenbakfikkie...
plantenspuit erover en het is uit....
Dat is juist zo jammer. Door het zo in het absurde te trekken kun je geen discussie meer voeren en wellicht is dat precies de bedoeling.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:14 schreef ems. het volgende:
[..]
En weer zo'n sterkeMet mensen zoals jij is het een kwestie van tijd voordat de waarheid boven tafel is! En mensen zoals jij zijn natuurlijk ook absoluut niet de reden dat het hele BNW gebeuren in de eerste instantie met een korrel zout wordt genomen!
Alles wat niet past is onderdeel van het complot!quote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef Tamabralski het volgende:
Andere ideeën moesten in een verdomhoek. Media overheid en forumtrollen werk(t)en hier hard aan mee. Dit eist ook zijn grote aandeel in het verdommen van andere theorieën natuurlijk. Het gaat altijd om het winnen van de algemene mening. Bewijzen zijn er nooit. Ook niet in t geval van de officiele verklaring. Dit zien wij bij MH17 ook. .
Ja, daar heb je wel enigszins gelijk in. We zullen de juiste toedracht van vele rampen nooit weten.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef Tamabralski het volgende:
Andere ideeën moesten in een verdomhoek. Media overheid en forumtrollen werk(t)en hier hard aan mee. Dit eist ook zijn grote aandeel in het verdommen van andere theorieën natuurlijk. Het gaat altijd om het winnen van de algemene mening. Bewijzen zijn er nooit. Ook niet in t geval van de officiele verklaring. Dit zien wij bij MH17 ook. .
Sommige factoren (individuen) zijn gewoon idioot dom. Het maakt klaarblijkelijk niet uit wat voor opleiding zij hebben genoten.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alles wat niet past is onderdeel van het complot!
Wat wil je daar precies mee zeggen?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:16 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Sommige factoren (individuen) zijn gewoon idioot dom. Het maakt klaarblijkelijk niet uit wat voor opleiding zij hebben genoten.
Dit werkt beide kanten op. Door induviduen met een andere mening dan die van een overheid wegtezetten als gekkies die aliens aanbidden. En ze dan gelijk afschieten. Dit is een wereldberoemde tactiek.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist zo jammer. Door het zo in het absurde te trekken kun je geen discussie meer voeren en wellicht is dat precies de bedoeling.
waarschijnlijk dat mensen alles van de overheid aannemen,maar niet van andere personen?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat wil je daar precies mee zeggen?
BNW is bewijs dat er genoeg mensen zijn die beide met een flinke korrel zout nemen, lijkt me. Hoewel dat voor sommige users nog steeds maar moeilijk te verkroppen is.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat mensen alles van de overheid aannemen,maar niet van andere personen?
Maar in de Live TV beelden is er geen jumper te zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig wat een brand. Ik zie nog die mensen springen, gruwelijk.
So what?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar in de Live TV beelden is er geen jumper te zien.
ze waren ook niet aangebrand, normaal weet je dus zeker dat je dood gaat als je springt, dus het moet wel uberdreigend zijn geweest.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar in de Live TV beelden is er geen jumper te zien.
Echt vreselijk idee dat je daar staat en de dood tegemoet springt. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze waren ook niet aangebrand, normaal weet je dus zeker dat je dood gaat als je springt, dus het moet wel uberdreigend zijn geweest.
ook geen reddingshelicopters te zien, dat was ongeveer het ergste.
Dat in de 102 minuten van 'live' beelden ze de 200 mensen uit de Nprth Tower hebben gemist.quote:
is dat niet de censuur die in bepaalde landen geldt, omdat er ook kinderen naar het nieuws kijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat in de 102 minuten van 'live' beelden ze de 200 mensen uit de Nprth Tower hebben gemist.
Alle live TV zenders hebben de jumpers gemist.
Ligt eraan als er iets te redden is.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze waren ook niet aangebrand, normaal weet je dus zeker dat je dood gaat als je springt, dus het moet wel uberdreigend zijn geweest.
ook geen reddingshelicopters te zien, dat was ongeveer het ergste.
Ze kunnen toch niet 200 jumpers uit de live beelden geedit ?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat niet de censuur die in bepaalde landen geldt, omdat er ook kinderen naar het nieuws kijken.
Niemand weet waar de newsfeed vandaan kwam.
gewoon niet live maar 20 sec achter is genoeg om andere camerahoek te kiezen, doen ze bij de NFL superbowl ook, sinds er 100 miljoen kinderen de grote harde donkere tepel van Janet Jackson hebben kunnen zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet 200 jumpers uit de live beelden geedit ?
Is dit greenscreen of niet?
Alle TV zenders hebben alle jumpers uit alle (shitty kwaliteit) live beelden geedit?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon niet live maar 20 sec achter is genoeg om andere camerahoek te kiezen, doen ze bij de NFL superbowl ook, sinds er 100 miljoen kinderen de grote harde donkere tepel van Janet Jackson hebben kunnen zien.
ik geloof dat 9/11 maar 1 newsfeed was.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Alle TV zenders hebben alle jumpers uit alle (shitty kwaliteit) live beelden geedit?
Lijkt me sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |