SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Winstanley/R Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.![]()
![]()
Ik vind dit geen bijzonder slecht programmaquote:Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin YoungMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ronny en Newton zijn aidsquote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen bijzonder slecht programmaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Newton uitgeschakeld zien worden is echter geen aidsquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig wordt Newton eruit gegooid.quote:
Reyesgod, zo niet dan word ik heel boos aangezien Newton het afgelopen jaar een Anne Frankje deed.![]()
Zeker rond de 96.2?quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade doet mee aan de contest voor het hoogste gemiddelde.![]()
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruitquote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen bijzonder slecht programma![]()
Dan is Kist ook tevredenquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruit![]()
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruitReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Schreef ie een dagboek?quote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Newton eruit gegooid.
Reyesgod, zo niet dan word ik heel boos aangezien Newton het afgelopen jaar een Anne Frankje deed.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Met Chisnall kan ik leven, maar ik zou het zeker een leuke verrassing vindenquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ladyboy Rodriguez mag van mij weer heel snel naar huis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.![]()
![]()
Zo werkt het nietquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.![]()
99 gemiddeld met een sloot gemiste dubbelsquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is een lieve jongen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ahaa, ja ik lette vooral op de gemiste dubbels.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
99 gemiddeld met een sloot gemiste dubbels
Niet in de gaten dat het scorend ZO sterk was.![]()
Is zijn IQ lager dan 96.2?quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.Ik ben inmiddels overleden.![]()
We moeten inderdaad lief voor ze zijn. Ze bekijken de wereld nog zo onschuldig. Het is te hopen dat Johnny de Mol Chizzy wel met rust laat.quote:![]()
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zienquote:.
![]()
Net zo slecht als zijn worp.quote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zien.
Zjak is het hier mee eens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En dat heeft twee jaar geleden gewoon nog PL gegooidquote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zien.
En er zitten nog twee man die O'Shea eens op hebben zien komenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Colin Osborne nog zo'n apart voorbeeld.quote:Op maandag 21 december 2015 23:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Newton is wel keihard van zijn voetstuk gevallen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De tweede best presterende darter voor de Order of Merit afgelopen jaar ligt er dus al in R1 uit.quote:Rank Player Country Prize
1 Michael van Gerwen Netherlands £667,500
2 Robert Thornton Scotland £210,750
3 Peter Wright Scotland £199,250
4 James Wade England £177,000
5 Adrian Lewis England £174,250
6 Michael Smith England £165,250
7 Phil Taylor England £161,750
8 Gary Anderson Scotland £139,500
9 Dave Chisnall England £138,250
10 Kim Huybrechts Belgium £137,750
11 Ian White England £135,250
12 Mensur Suljovic Austria £131,500
13 Jelle Klaasen Netherlands £117,750
#cutforthornton![]()
Maar die is samen met Colin Lloyd naar de ondergang gesurfd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Colin Osborne nog zo'n apart voorbeeld.![]()
En daar gaat Wesz ook heen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die is samen met Colin Lloyd naar de ondergang gesurfd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben niet aan het kijken maar het staat op de achtergrond op dus Brennie zegt net ja Smith heeft gewonnen dus ik zo o die vette met dat vieze haar wat zo raar gooit en zij zei nee dus ik kijken en blijkt dat een of ander jong kereltje te zijn?!
Hoe heette die dan wat ik bedoel?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Jeffrey de Zwaan bedoel je denk ikquote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Geralt het volgende:
Ik ben niet aan het kijken maar het staat op de achtergrond op dus Brennie zegt net ja Smith heeft gewonnen dus ik zo o die vette met dat vieze haar wat zo raar gooit en zij zei nee dus ik kijken en blijkt dat een of ander jong kereltje te zijn?!
Hoe heette die dan wat ik bedoel?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou er zijn wat blikken schultenbrau door de kamers gevlogen in het woonwagenkamp.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dennis Smithquote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Geralt het volgende:
Hoe heette die dan wat ik bedoel?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee smith dat weet ik zeker. Hij gooit heel raar met zn pijlen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jeffrey de Zwaan bedoel je denk ik"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Ow Dennis. Ik dacht Michael. Maar dat was dus iemand anders. Familie of dat niet?quote:"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Tja als je iets volgt dat niet live is kun je de snelle media het best even mijden natuurlijk. Wijze les voor deze heren.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan snapte ik je post even verkeerd, sorryquote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee smith dat weet ik zeker. Hij gooit heel raar met zn pijlen.
Die langharige is Dennis, die van vanavond Michael. Geen familie.quote:Op maandag 21 december 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow Dennis. Ik dacht Michael. Maar dat was dus iemand anders. Familie of dat niet?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gary Anderson 99,55quote:
Mensur Suljovic 99,44
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55
Jeffrey de Zwaan 96,2
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
Spannend![]()
Dennis Smith![]()
Die had ook nog wel even op het WK mogen verschijnen, Andy ook natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
``Die Rus tegen Dennis Smith, dat had ik niet overleefd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Dennis Smith![]()
Die had ook nog wel even op het WK mogen verschijnen, Andy ook natuurlijkReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gary Anderson 99,55
Mensur Suljovic 99,44
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55
Jeffrey de Zwaan 96,2
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
Spannend![]()
![]()
Waarom die huilie? Issie gestorven nadat ie een pijl in zn voet had gegooid en toen gangreen kreeg of wat?quote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Dennis Smith![]()
Die had ook nog wel even op het WK mogen verschijnen, Andy ook natuurlijk
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Dat zouden ze echt een first to 11 sets moeten maken ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
``
[..]
Die Rus tegen Dennis Smith, dat had ik niet overleefd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij gooit nauwelijks meer op tvquote:Op maandag 21 december 2015 23:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom die huilie? Issie gestorven nadat ie een pijl in zn voet had gegooid en toen gangreen kreeg of wat?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
stream en RTL7 tegelijkquote:Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken jullie nog steeds naar RTL7? Nou zeg.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Eric gaat na de partij een borreltje drinken met de GriekLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Houdt mijn stream er bij de allerlaatste pijl van de dag even mee op
Goede partij van WadeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mijn kritiek op Anderson was onterecht.
Boven de 100 gooien in de eerste ronde is moeilijk. Dit blijkt des te meer na het aantal potjes.
Maar heb het idee dat er vorige jaren beter geknalt werd in de eerste ronde.
BarneyGod met zijn 108 gem.![]()
Mooi ook van Djef dat hij even de flopkomst van Dirk heeft gewroken.
100% anti PDCReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
John Michael heet eigenlijk Yannis Michail.quote:Op maandag 21 december 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
John Michael is een Griek.
Geloof ik niet.![]()
Ahaaaaa, bedankt voor dit #Leukefeitjequote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
John Michael heet eigenlijk Yannis Michail.
Senk joe, Wimderon![]()
Kwam ik net ook achter met wikipedia.quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ken 'm al van december 2010, maar dacht altijd dat het een expat was.![]()
My name is not my name.quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Valt wel mee met de 100+-gemiddeldes in de eerste ronde de laatste jaren:
2015
Lewis (101.90)
Taylor (100.57)
2014
-
2013
Van Barneveld (108.31)
2012
Whitlock (105.11)
2011
Anderson (103.26)Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wade is helemaal level headed, echt een leuk interview in de Sky studio.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Smis heeft trouwens in 2012 gewoon met 3-0 van Koos verloren en een jaar later dus tegen die 108 van Van Barneveld ook 3-0Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
48 darters tot nu toe geweest in R1
Gemiddelden
Gary Anderson 99,55
Mensur Suljovic 99,44
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55
Jeffrey de Zwaan 96,2
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
James Wade 95,77
Vincent van der Voort 95,7
Michael Smith 95,31
Dimitri van den Bergh 95,22
Daryl Gurney 94,12
Christian Kist 93,95
Ricky Evans 93,48
Koha Kokiri 93,22
Simon Whitlock 92,85
Kim Huybrechts 92,66
Ian White 92,43
David Pallett 91,43
Raymond van Barneveld 91,34
Kyle Anderson 90,64
Rene Eidams 90,48
Jamie Lewis 90,34
Mark Webster 89,58
Kevin Painter 88,84
Robert Thornton 88,66
Darren Webster 87,83
Brendan Dolan 87,19
Jermaine Wattimena 87,1
Joe Murnan 86,88
Andy Hamilton 86,75
Stephen Bunting 86,72
Rob Szabo 86,5
Aleksandr Oreshkin 86,14
Mick McGowan 85,88
Andy Boulton 85,3
John Michael 84,26
Keegan Brown 83,61
Keita Ono 83,49
Laurence Ryder 81,37
Jyhan Artut 81,08
John Henderson 81,06
Dirk van Duijvenbode 79,77
Kim Viljanen 77,9
Justin Pipe 75,55![]()
Deano gaat morgen voor het laagste winnende gemiddeldeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Beiden hebben we eigenlijk niet gezien in het afgelopen jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 23:47 schreef Szura het volgende:
Deano gaat morgen voor het laagste winnende gemiddelde
Met Deano is het altijd alles of niets en ik vrees voor hem. Gelukkig heeft hij niets te verdedigen t.o.v twee jaar geleden.![]()
Dat wordt het begin van het tijdperk The Coat. Ik kan er serieus niet van slapen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:46 schreef Anoonumos het volgende:
Zin in Lewis-Dekkertnog 2 nachtjes slapen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wayne.
Constateert terecht dat je niet meer weg komt met BDO-gemiddeldes als seed op enkele kleine incidenten na.
Negen seeds out al.![]()
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Ricky Evans v Jamie Caven
Chisnall/Rodriguez v Christian Kist
Gary Anderson v Daryl Gurney
Sunday December 27
Michael Smith v Steve Beaton
Dimitri Van den Bergh v van de Pas/Hopp
Vincent van der Voort v Kyle Anderson
Raymond van Barneveld v Stephen Bunting
Wade/Michael v Newton/Reyes
Michael van Gerwen v Darren Webster
Monday December 28
Alan Norris v Joe Murnan
Jenkins/Young v Mark Webster
David Pallett v Mensur Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Peter Wright v Winstanley/R Huybrechts
Phil Taylor v Kevin Painter
Tuesday December 29
Mervyn King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Smith/Beaton v Van den Bergh/van de Pas/Hopp
Wade/Michael/Newton/Reyes v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v van der Voort/K Anderson
van Gerwen/D Webster v van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez//Kist
Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen![]()
Jammer dat De Zwaan die grote mannen leg niet won op het einde, maar goed debuut.Jack does it in real time...![]()
Had hij maar aanvallend derde pijl moeten dartsenquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat De Zwaan die grote mannen leg niet won op het einde, maar goed debuut.![]()
![]()
Ok ik had gisteren ongelijk. Het was alles behalve een zaadavond. De Zwaan heeft er een fan bij, wat een machine
Mag ik zeggen dat vanavond wel een zaadavond is. Ja dat mag ik zeggen!
Morgen is het een avond lang broekje op de enkelsHopelijk RTL7 wel live.
U MAD?![]()
Baas.quote:
En vervolgens nog even door de knieen met zijn handen voor het gezicht. Dat zou episch zijn.
Barnegod.U MAD?![]()
quote:Gezin
Nieuwlaat koos voor zijn gezin - hij trouwde jong met grote liefde Bianca en ze kregen snel een dochter - en werd uitvaartleider. Bij een begrafenisondernemer ging hij op volgauto's rijden. ,,Mijn schoonmoeder werkte in de koffiekamer. Zo is het gegaan. Ik reed met van die grote lange zwarte sleeën.''
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)rtscommentator.dhtml![]()
Vanavond is het een en al zaad. Maar lekker gamen met de tv ernaast aan op darts, niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ok ik had gisteren ongelijk. Het was alles behalve een zaadavond. De Zwaan heeft er een fan bij, wat een machine
Morgenavond zit ik tot 10 uur op werk, maar als het rustig is gaat de rtl stream aan.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Valt wel mee toch, de voorrondepartijen met al die langzame spelers zijn toch voorbij?.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Vanavond is het een en al zaad. Maar lekker gamen met de tv ernaast aan op darts, niks mis mee.
Morgenavond zit ik tot 10 uur op werk, maar als het rustig is gaat de rtl stream aan.![]()
Iemand een idee wat zijn bijnaam als darter was? Anders lijkt het me een uitstekende voor op Twitter, ohnee de app.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoezo mag hij dat wel idd?quote:Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Mooi ook van Djef dat hij even de flopkomst van Dirk heeft gewroken.
100% anti PDC![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
Dit geen topshow vinden![]()
![]()
Dit is lijdenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding
[ afbeelding ]
Dit geen topshow vindenRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit geen topshow vinden
U MAD?![]()
Okquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit al met de broek uit voor LEX.U MAD?![]()
ik huil nog een beetje voor Dirk en the Swan.en ditquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit al met de broek uit voor LEX.![]()
Ik vind het echt zonde voor De Zwaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef luckass het volgende:
ik huil nog een beetje voor Dirk en the Swan.
[..]
en dit.
Ben benieuwd naar hem op de vloer komend jaar. Zou wat mij betreft geen gekke doelstelling zijn om de top 32 van de Pro Tour ranking te halen.![]()
Dacht ik vanmorgen ook inderdaad. Die kerel kan echt ver komen. Niet zo ver als Mr. Coates maar toch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde voor De Zwaan.
Ben benieuwd naar hem op de vloer komend jaar. Zou wat mij betreft geen gekke doelstelling zijn om de top 32 van de Pro Tour ranking te halen.U MAD?![]()
26 vloertoernooienquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dacht ik vanmorgen ook inderdaad. Die kerel kan echt ver komen. Niet zo ver als Mr. Coates maar toch.
11 Euro Tours om je voor te kwalificeren (en dan heb je nog eens het voordeel dat alle Britten een aparte qualifier hebben)
Afgelopen jaar kwam hij vaak de eerste ronde door @ Euro Tour maar verloor hij standaard van de seed. Zou tof zijn als hij daarin meer kan groeien.![]()
Als die mafklapper weer opeens een ander setje darts heeft die uit z'n handen schieten juich ik voor helemaal niemand in die partij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige mensen juichen voor DEANO![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als die mafklapper weer opeens een ander setje darts heeft die uit z'n handen schieten juich ik voor helemaal niemand in die partij.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
RICHTING KOEKANGE, RICHTING KOEKANGE
Bij RTL7 is het nooit erg om iets te vroeg te zijn voor het darten, uitgezonderd RTL Autovisie of hoe dat programma mag hetenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
https://amp.twimg.com/v/1ee66bc6-62e4-4452-adfe-9d4d42175a4d![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
https://amp.twimg.com/v/1ee66bc6-62e4-4452-adfe-9d4d42175a4d![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kap met deze actquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige mensen juichen voor Reyes en DEANO![]()
Ik juich niet voor Deanoquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben puur en ik houd niet van acts.![]()
Is geen hype, houdt over een jaar of 5 het bekertje omhoog daarquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:04 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt die hele Lex hype eigenlijk vandaan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eindelijk iemand zonder reclame op z'n shirt achter die deskLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Reed vroeger al mee met Zjak aan de kop van de stoetquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak komt uit een crematoriumfamilie.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
88 gemiddeld gooienquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Thornton hoe kun je nou 0-3 verliezen![]()
vuile racistenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Die Griek mag wel een dansje doen maar Dirk ho maarIk ben inmiddels overleden.![]()
Griekjes moeten niet denken zich alles te kunnen permitterenquote:
Bij Dirk kwam er waarschijnlijk een fascisme-groetquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Die Griek mag wel een dansje doen maar Dirk ho maarRED ONS HENNIEGOD![]()
Is toch genieten, heerlijk manquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Dirk kwam er waarschijnlijk een fascisme-groetMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Grieken moeten eigenlijk betalen voor opkomstmuziek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Griekjes moeten niet denken zich alles te kunnen permitterenRossoneri siamo noi.![]()
Dat kunnen ze net zo goed niet op komen dagenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Grieken moeten eigenlijk betalen voor opkomstmuziek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft al meer toegevoegd dan SibonI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Ronnie is vroeg opgestaan vandaag, aan z'n wallen te zien. Magazijn ging om 4.30 open.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Reyesquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Nou wie gaan er allemaal winnen jongens
Jenkins
Chisnall
Huybrechts![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:12 schreef Szura het volgende:
Ronnie is vroeg opgestaan vandaag, aan z'n wallen te zien. Magazijn ging om 4.30 open.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goffedomme lekker wijf ja toch![]()
![]()
![]()
Zij doet aan dartsen zo te zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goffedomme lekker wijf ja toch![]()
Tokkiewijf gespot, in de winter loopt ze met vuilniszak met kat en uggs.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goffedomme lekker wijf ja tochRossoneri siamo noi.![]()
Dat vind jij toch mooi johquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, anders hadden we een voorronde![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:15 schreef Pascalus het volgende:
Ik zou Lee Towers als opkomtsmuziek kiezen.
#genot
Die zou ik kiezen.Rossoneri siamo noi.![]()
Ik vond dit:quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen Twitter in de gaten houden want Louis wordt waarschijnlijk ontslagen vanavond.
SPANNEND
'MUFC announcement of LVG departure by 9pm this evening or will have to wait until 2.30pm tomorrow due to NY stock exchange opening times. '
Forum Opties Forumhop: Hop naar: