Had hij maar aanvallend derde pijl moeten dartsenquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat De Zwaan die grote mannen leg niet won op het einde, maar goed debuut.
Baas.quote:
quote:Gezin
Nieuwlaat koos voor zijn gezin - hij trouwde jong met grote liefde Bianca en ze kregen snel een dochter - en werd uitvaartleider. Bij een begrafenisondernemer ging hij op volgauto's rijden. ,,Mijn schoonmoeder werkte in de koffiekamer. Zo is het gegaan. Ik reed met van die grote lange zwarte sleeën.''
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)rtscommentator.dhtml
Vanavond is het een en al zaad. Maar lekker gamen met de tv ernaast aan op darts, niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ok ik had gisteren ongelijk. Het was alles behalve een zaadavond. De Zwaan heeft er een fan bij, wat een machine
Mag ik zeggen dat vanavond wel een zaadavond is. Ja dat mag ik zeggen!
Morgen is het een avond lang broekje op de enkelsHopelijk RTL7 wel live.
Valt wel mee toch, de voorrondepartijen met al die langzame spelers zijn toch voorbij?.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Vanavond is het een en al zaad. Maar lekker gamen met de tv ernaast aan op darts, niks mis mee.
Morgenavond zit ik tot 10 uur op werk, maar als het rustig is gaat de rtl stream aan.
Iemand een idee wat zijn bijnaam als darter was? Anders lijkt het me een uitstekende voor op Twitter, ohnee de app.quote:
Hoezo mag hij dat wel idd?quote:Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Mooi ook van Djef dat hij even de flopkomst van Dirk heeft gewroken.
100% anti PDC
quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ok ik had gisteren ongelijk. Het was alles behalve een zaadavond. De Zwaan heeft er een fan bij, wat een machine
Mag ik zeggen dat vanavond wel een zaadavond is. Ja dat mag ik zeggen!
Morgen is het een avond lang broekje op de enkelsHopelijk RTL7 wel live.
Dit is lijdenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding
[ afbeelding ]
Dit geen topshow vinden
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit geen topshow vinden
Okquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit al met de broek uit voor LEX.
en ditquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit al met de broek uit voor LEX.
Ik vind het echt zonde voor De Zwaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef luckass het volgende:
ik huil nog een beetje voor Dirk en the Swan.
[..]
en dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |