Zeker rond de 96.2?quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade doet mee aan de contest voor het hoogste gemiddelde.
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruitquote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen bijzonder slecht programma
Dan is Kist ook tevredenquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruit
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Schreef ie een dagboek?quote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Newton eruit gegooid.
Reyesgod, zo niet dan word ik heel boos aangezien Newton het afgelopen jaar een Anne Frankje deed.
Met Chisnall kan ik leven, maar ik zou het zeker een leuke verrassing vindenquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.
Zo werkt het nietquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.
99 gemiddeld met een sloot gemiste dubbelsquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.
Het is een lieve jongen.quote:
Ahaa, ja ik lette vooral op de gemiste dubbels.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
99 gemiddeld met een sloot gemiste dubbels
Is zijn IQ lager dan 96.2?quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.
We moeten inderdaad lief voor ze zijn. Ze bekijken de wereld nog zo onschuldig. Het is te hopen dat Johnny de Mol Chizzy wel met rust laat.quote:
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zienquote:
Net zo slecht als zijn worp.quote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zien.
En dat heeft twee jaar geleden gewoon nog PL gegooidquote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |