SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Winstanley/R Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.![]()
![]()
Ik vind dit geen bijzonder slecht programmaquote:Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin YoungMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ronny en Newton zijn aidsquote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen bijzonder slecht programmaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Newton uitgeschakeld zien worden is echter geen aidsquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig wordt Newton eruit gegooid.quote:
Reyesgod, zo niet dan word ik heel boos aangezien Newton het afgelopen jaar een Anne Frankje deed.![]()
Zeker rond de 96.2?quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade doet mee aan de contest voor het hoogste gemiddelde.![]()
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruitquote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen bijzonder slecht programma![]()
Dan is Kist ook tevredenquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruit![]()
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruitReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Schreef ie een dagboek?quote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Newton eruit gegooid.
Reyesgod, zo niet dan word ik heel boos aangezien Newton het afgelopen jaar een Anne Frankje deed.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Met Chisnall kan ik leven, maar ik zou het zeker een leuke verrassing vindenquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk knalt Rowby die afgrijselijke duwer eruit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ladyboy Rodriguez mag van mij weer heel snel naar huis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.![]()
![]()
Zo werkt het nietquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.![]()
99 gemiddeld met een sloot gemiste dubbelsquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade speelt niet echt lekker. Tegen een Jeffrey de Zwaan (zoals die vandaag speelde) oid was ie er af gegaan.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is een lieve jongen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ahaa, ja ik lette vooral op de gemiste dubbels.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
99 gemiddeld met een sloot gemiste dubbels
Niet in de gaten dat het scorend ZO sterk was.![]()
Is zijn IQ lager dan 96.2?quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy heeft misschien het laagste IQ van het hele veld, maar kan op zijn dagen de hoogste gemiddeldes gooien, voor de lol van het toernooi moet die er nog even inblijven.Ik ben inmiddels overleden.![]()
We moeten inderdaad lief voor ze zijn. Ze bekijken de wereld nog zo onschuldig. Het is te hopen dat Johnny de Mol Chizzy wel met rust laat.quote:![]()
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zienquote:.
![]()
Net zo slecht als zijn worp.quote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zien.
Zjak is het hier mee eens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En dat heeft twee jaar geleden gewoon nog PL gegooidquote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nergens te bekennen. Wat een vreselijk grijs jaar van die vent, ook op de vloer geen fuck laten zien.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: