SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Gup is dood, Leve Gup!quote:
die nieuwe topics over bier en tetten is zeker wat voor jouquote:
is van jouw muts hèquote:
Ik ben daar al actief jaquote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
die nieuwe topics over bier en tetten is zeker wat voor jou
[..]
is van jouw muts hè
Schuimpje had het over kerststollen en niet over kerstsnollenquote:Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben daar al actief ja
Er stond ook een foto van twee kerstsnollen ergens daar, voor de geinterresseerden.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Schuimpje had het over kerststollen en niet over kerstsnollen
windows 10?quote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat nou voor een achterlijke browser bij Windows 10?
Edge.quote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Windows 10 is wel even wennen. Ik wil het niet op mijn laptop, heb het wel op mijn clubpcquote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Toftof, hoeveel inch?quote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vandaag nog een HD scherm voor 25 euro op de kop getikt.
ik heb het nu... gelukkig werkt Classic Shell nog steedsquote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Windows 10 is wel even wennen. Ik wil het niet op mijn laptop
Ja op zich went het redelijk snel, maar ik krijg spontaan diarree van die continue updates waar steeds voor gereboot moet worden.quote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
ATI heeft geen W10-drivers voor de videokaart in de werkhokPC, dus dan komt daar geen W10 op.quote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
21.5quote:
ik wil gewoon weer terug naar 7quote:Op maandag 21 december 2015 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ATI heeft geen W10-drivers voor de videokaart in de werkhokPC, dus dan komt daar geen W10 op.
succesquote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil gewoon weer terug naar 7
Ben er nooit weg geweest...quote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nog nergens op staan, en ik wacht daar ook nog eventjes meequote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Andre van Duin begint zo te zingen ook.quote:Op maandag 21 december 2015 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, de kerk luidt. ik ga even kijken
joah, die kerel had 'm al voor 30 euro (niet duur) op MP staan, en gewoon 25 euro biedenquote:
vis op de stoet?quote:
zie boven, de post van Mad... dat dusquote:
Half uurtje en dan halve dag updates.quote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, met zulk onhandig volk duurt nog wel even voordat gup in de grond zitquote:Op maandag 21 december 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Andre van Duin begint zo te zingen ook.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, die kerel had 'm al voor 30 euro (niet duur) op MP staan, en gewoon 25 euro bieden
wel per mail trouwens. Volgens mij werkt dat wel beter. ik had 'm eerst een vraag gesteld en toen 25 euro geboden.
Voeg toe aan je testament "DJ MadMaster speelt muziek".quote:Op maandag 21 december 2015 22:33 schreef just me het volgende:
Je zou bijna GUP willen zijn voor zo'n waardig afscheid
en dan de andere DJ's ookquote:Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voeg toe aan je testament "DJ MadMaster speelt muziek".
er zit wel 1 nadeel aan dat het zo'n groot scherm is. nu gaat dit scherm naar zolder en blijft het scherm met 1680x1050 in het werkhok. dat had ik liever andersom.quote:
Waarom heb je deze dan gekocht?quote:Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zit wel 1 nadeel aan dat het zo'n groot scherm is. nu gaat dit scherm naar zolder en blijft het scherm met 1680x1050 in het werkhok. dat had ik liever andersom.
Ik heb voor dat andere scherm nog een extra plexiglas plaat zodat deze niet zo snel kapot gaat, maar die is te klein voor het nieuwe scherm
Ik voel een "omdat het kan" aankomenquote:
ik wil het laserapparaat uit het werkhok hebben. Deze gaat nu naar zolder.quote:
Whehehe luxe hoor!quote:Op maandag 21 december 2015 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil het laserapparaat uit het werkhok hebben. Deze gaat nu naar zolder.
ja, ik heb hier naast me nog een andere pc staan voor in het werkhok en die van het werkhok gaat naar boven
3 pc's alleen van mij
helaasquote:Op maandag 21 december 2015 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik voel een "omdat het kan" aankomen
tjah, de nieuwe werkhokpc is de ouwe van m'n pa. die had ie overquote:
Hoezo groot scherm?quote:Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zit wel 1 nadeel aan dat het zo'n groot scherm is.
scheelt 30 pixels.quote:Op maandag 21 december 2015 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Groter dan wat-ie had, in ieder geval.
die 30 pixels maken het verschil niet. die 240 pixels welquote:
dit blijft toch mijn nummerquote:
neuhquote:
Hoogte is veel belangrijker.quote:Op maandag 21 december 2015 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die 30 pixels maken het verschil niet. die 240 pixels wel
quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh
ik heb al genoeg andere zooi liggen om die reden
deze bitter sweet ?quote:
Ik heb gewoon een 24" scherm in landscape en een andere 24" in portrait mode staan. Gewoon alles een beetje slepen waar ik het heen wil hebben, perfect.quote:
Bob en Annie?quote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef robdriessen het volgende:
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
Waarvoor zijn wij op aaaaaaaaaaard?
Ik heb 2x 24 beiden in landscape.quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 24" scherm in landscape en een andere 24" in portrait mode staan. Gewoon alles een beetje slepen waar ik het heen wil hebben, perfect.
je bent net op tijd voor de koffie en cakequote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef robdriessen het volgende:
maar die bescherming is niet brederquote:
Je hebt tot morgen 12.00 uur de tijd om afscheid te nemen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef robdriessen het volgende:
ik mag niet lachen omdat het droevig is maar anders...quote:Op maandag 21 december 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt tot morgen 12.00 uur de tijd om afscheid te nemen.
De eerste pagina van het condoleance register heb ik voor je open gelaten...
in de woonkamer heb ik 2x 21.5 landscape staanquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2x 24 beiden in landscape.Vind ik makkelijker werken..
Bij mij ging het volgens mij net goed.quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef schvvmert het volgende:
Kan die gup er nu nog tussendoor komen?
quote:Op maandag 21 december 2015 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de woonkamer heb ik 2x 21.5 landscape staan
FYI:quote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Net thuis van een hele dag vergaderen. Ben kaPOT.
Morgen zoek ik contact met Team Vissekom om te zien wat er gedaan moet worden.
Het is in ieder geval allemaal code-gerelateerd, we zoeken al geruime tijd naar een quick-fix totdat er tijd is om de hele code achter Gup te herschrijven. Er zijn al verschillende veranderingen uitgeprobeerd, maar tot nog toe zonder resultaat
Het ligt niet aan hardware, het ligt aan code die niet met de nieuwste versie van de streamsoftware om kan gaan.
Thanks, wat een klotuh zooiquote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Net thuis van een hele dag vergaderen. Ben kaPOT.
Morgen zoek ik contact met Team Vissekom om te zien wat er gedaan moet worden.
Het is in ieder geval allemaal code-gerelateerd, we zoeken al geruime tijd naar een quick-fix totdat er tijd is om de hele code achter Gup te herschrijven. Er zijn al verschillende veranderingen uitgeprobeerd, maar tot nog toe zonder resultaat
Het ligt niet aan hardware, het ligt aan code die niet met de nieuwste versie van de streamsoftware om kan gaan.
Afgelopen nacht was een puinhoop, geen idee waar het aan lag?quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij ging het volgens mij net goed.
Tot 12.00 uur heb ik GAP ingeschakeld voor wat uitvaartmuziek...
Alles is van slag, het weer, Gup, Gap, de ijsmachine, alles is stuk...quote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was een puinhoop, geen idee waar het aan lag?
dat lag aan ToT en mijquote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was een puinhoop, geen idee waar het aan lag?
Gelukkig worden de dagen weer langer.quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is van slag, het weer, Gup, Gap, de ijsmachine, alles is stuk...
Jij bent de mysterieuze Aziatische vriendin? Heb je wel snel Nederlands geleerdquote:
en de nachten korterquote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gelukkig worden de dagen weer langer.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent de mysterieuze Aziatische vriendin? Heb je wel snel Nederlands geleerd
Op een rol is het wel handig in de WC.quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
dat is nou echt stom van jequote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
Je vind vast wel ergens een offshore account om die zooi te stallen.quote:
ik had ooit een rekening in Belgiëquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vind vast wel ergens een offshore account om die zooi te stallen.
Jammer van die bonus.quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga op dit tijdstip niemand meer lastigvallen. Dank aan GAP en reserveGUP en alle DJ's en ook de luisteraars voor hun engelengeduld. Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
Waarom niet meteen Luxemburg?quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ooit een rekening in België
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga op dit tijdstip niemand meer lastigvallen. Dank aan GAP en reserveGUP en alle DJ's en ook de luisteraars voor hun engelengeduld. Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
roepie roepie vogelquote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer van die bonus.
Had je een programmeur uit India kunnen inhuren voor een paar roepies...
België was makkelijker aan te rijdenquote:
Meer een zoepie zoepie fogelquote:
Vlegelquote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
België was makkelijker aan te rijden
Ik begraaf het altijd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ooit een rekening in België
ik ben een vlegel, de geheime vriendin van ToT, de kloon van een puberquote:
Ik heb ook een beuk in de tuin staan, ik begin daar wel met zoekenquote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij de 6e berkenboom linksaf en dan bij 3e beuk.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent de mysterieuze Aziatische vriendin? Heb je wel snel Nederlands geleerd
quote:Op maandag 21 december 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Door dit nummer heb ik weer zin om naar Barcelona te reizen.
* Fogel gaat morgen een paar mails sturen om zo'n reis "noodzakelijk" te maken
Jij droomt over Californie?quote:
en wanneer gaan we naar de Carmina ?quote:Op maandag 21 december 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Door dit nummer heb ik weer zin om naar Barcelona te reizen.
* Fogel gaat morgen een paar mails sturen om zo'n reis "noodzakelijk" te maken
Iets lastiger om daar een "noodzaak" voor te vinden. Maar als ze het in Barcelona op het programma hebben kan ik het vast combineren.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
en wanneer gaan we naar de Carmina ?
Madrid vind ik ook een prima stad hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van de band SKA-P?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Jij zegt het hè voordat ik weer de schuld krijgquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Stomme ZiggoIk had wel opeens gepaste stilte
alles is mijn schuld, dat weet je toch?quote:Op maandag 21 december 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Jij zegt het hè voordat ik weer de schuld krijg
gelukkig kan ik jou de schuld gevenquote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
alles is mijn schuld, dat weet je toch?
Zo is het opgenomen!quote:Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef sacha het volgende:
waarom zingt Jim alleen in mijn linker oor?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Madrid vind ik ook een prima stad hoor
Ken ze niet , maar klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van de band SKA-P?![]()
van de postbode moet het snoer linksquote:Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo is het opgenomen!
En je hebt je koptelefoon verkeerd om op!
Staat er ergens een L en een R?quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
van de postbode moet het snoer links
beetje debuggenquote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met een code wat niet helemaal lekker werkt.
Da's meestal juist...quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
van de postbode moet het snoer links
quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef ToT het volgende:
Oh maar met de koptelefoon op ook links!HAHA!
Speakers al die tijd verkeerd aangesloten dus?
heb ik hier ook staan maar de ducttape oren hebben het beste geluidquote:Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb een met zonder kabels maar met L en R
Zijn dat die hele dure?quote:Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
heb ik hier ook staan maar de ducttape oren hebben het beste geluid
Duh!quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef ToT het volgende:
Oh maar met de koptelefoon op ook links!HAHA!
Speakers al die tijd verkeerd aangesloten dus?
Ik moet ze nu weer allemaal herstellen...quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx nog, MadMaster, ik heb nog net alles kunnen horen. Kloten met tags is leuk
Ooit vond ik dit een heel mooi nummerquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Hazes had hiervoor al een nekschot verdiend en Guus mag daarna
heeft ook heel lang in je onderschrift gestaanquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit vond ik dit een heel mooi nummer
Ik vind het refrein echt te debiel, en ook hoe hij het zingt gaan mijn nekharen recht overeind van staan!quote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het origineel, zonder valse sentimentenquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
jep... toen had ik nog hoopquote:Op maandag 21 december 2015 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ook heel lang in je onderschrift gestaan
De versie van Guus loopt wel bloeiender, maar idd @ valse sentimenten.quote:Op maandag 21 december 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het origineel, zonder valse sentimenten
Amen en dank voor de mooie uitvaartquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ruzie met gup, 2 koikarpers kwijt.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
ik ben hier de Zeeuwse, dat dat ff duidelijk isquote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben hier de Zeeuwse, dat dat ff duidelijk is
Hrieps. Daar heb je er twee van, dus welke?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me woont in Grijpskerke.
Nee de vijver lek.quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?
naar complimentjesquote:
Whut?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hrieps. Daar heb je er twee van, dus welke?
oh, dat ken ik wel, op Walcheren, waar ik vandaan komquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whut?
Ik weet dat je Grijpskerk in Groningen hebt en Grijpskerke in Zeeland.
Ehhh niet ver van Vlissingen, bij....God, hoe heet dat andere gehucht ook al weer? Zoek ik ff op!Bij Middelburg dus.
morgenochtend nog 2,5 uur poetsen en dan niets meer tot januariquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
In het geniep, want je heb vakantie
Ik mocht alleen nit in het openbaar gezien worden daar; als opa en oma mij zouden zien, zouden die de conclusie kunnen trekken dat ik niet diezelfde avond nog helemaal terug naar Deventer terug zou rijden, en een ongetrouwd stel onder één dak samen was uiteraard een schande!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat ken ik wel, op Walcheren, waar ik vandaan kom
In welke eeuw leven ze daar?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mocht alleen nit in het openbaar gezien worden daar; als opa en oma mij zouden zien, zouden die de conclusie kunnen trekken dat ik niet diezelfde avond nog helemaal terug naar Deventer terug zou rijden, en een ongetrouwd stel onder één dak samen was uiteraard een schande!
Geen idee, maar ze hebben er nog kasseien in de straten liggen, en ik weet nog dat ze pislink werd toen met een bokkenfuif zaterdagnacht een muziekwagen door de straten kwam, want over een paar uur moesten mensen opstaan om naar de kerk te gaan en dit verstoorde hun nachtrust!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja schande, ToT! Daarom doe ik dat ook niet
nou, echt welquote:
binnenkort mag hetquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]Mag ik daar even HEEL hard aan twijfelen?
in het dorp waar mijn vader en zusje wonen heb je ook van die driemaal daags, hele kolonies, zelfs de schoondochter van de vrouw van mijn vader hoort bij die club ( en ik heb zelden iemand ontmoet die zo grof in de mond is). Hier worden we op zondag ook door tig kerkklokken gewekt en woon ik zowat tegenover de rokjesschoolquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben er nog kasseien in de straten liggen, en ik weet nog dat ze pislink werd toen met een bokkenfuif zaterdagnacht een muziekwagen door de straten kwam, want over een paar uur moesten mensen opstaan om naar de kerk te gaan en dit verstoorde hun nachtrust!
Sowieso is Radiohead tof, maar Street Spirit is echt 1 van hun beste nummers, en eentje die volgens mij vaak over het hoofd gezien wordt.quote:
Nee hoor, is misschien wel mijn favoriete nummer van ze.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso is Radiohead tof, maar Street Spirit is echt 1 van hun beste nummers, en eentje die volgens mij vaak over het hoofd gezien wordt.
Oh ja hoor, vaak zijn de vroomsten in de kerk degenen die op straat het hardste vloeken!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in het dorp waar mijn vader en zusje wonen heb je ook van die driemaal daags, hele kolonies, zelfs de schoondochter van de vrouw van mijn vader hoort bij die club ( en ik heb zelden iemand ontmoet die zo grof in de mond is). Hier worden we op zondag ook door tig kerkklokken gewekt en woon ik zowat tegenover de rokjesschool
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, is misschien wel mijn favoriete nummer van ze.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Summer of 69, wie heeft dat bewust meegemaakt
Those were the best days of his life!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
het was een goeie zomerquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Ik weet nog wel waar we waren op vakantie...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Toen won Jan Janssen de Tour de France.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Voor Bryan Adams vind ik dit nummer niet echt heel slecht, maar in het algemeen heb ik gewoon een schurfthekel aan zijn stem. En Everything I do vind ik een vreselijk zeiknummer!quote:
Ik behoor nog tot de mensen die Creep nog steeds een lekker nummer vinden, maar een schurfthekel aan Brian Adams in het algemeen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:26 schreef ToT het volgende:
Goh weer Radiohead?Zit reservegup in het topic mee te kijken?
Truste.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef just me het volgende:
tijd voor mij om te gaan slapen!
fijne nacht allemaal
Is het bij jou buiten geen kabaal van jewelste met al die hossende mensen ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik behoor nog tot de mensen die Creep nog steeds een lekker nummer vinden, maar een schurfthekel aan Brian Adams in het algemeen hebben.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik behoor nog tot de mensen die Creep nog steeds een lekker nummer vinden, maar een schurfthekel aan Brian Adams in het algemeen hebben.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef just me het volgende:
fijne nacht allemaal
Slaap ze, na morgenochtend kun je losquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef just me het volgende:
fijne nacht allemaal
Neuh, valt reuze mee, alleen op de galerij en in de slaapkamer (enige kamer aan die kant) hoor ik een beetje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het bij jou buiten geen kabaal van jewelste met al die hossende mensen ?
Wie verzorgt de muziek nu dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:30 schreef ToT het volgende:
En we hadden het over Zeeland, en ja hoor: Blof!
Niet stiekem wezen kijken !?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, valt reuze mee, alleen op de galerij en in de slaapkamer (enige kamer aan die kant) hoor ik een beetje.
Nope, mijn broertje is eergisteren wel even wezen kijken en de baardaap ook heel even, ik heb dus de verslagen, en zelf heb ik een stukje op TV gezien en dat vind ik meer dan genoegquote:
Dan wil ik nog wel wat Spaansquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mad M ligt nu stiekem met tablet in zijn bed de volgorde te veranderen.
Ah!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mad M ligt nu stiekem met tablet in zijn bed de volgorde te veranderen.
OK.. Ik weet niet hoe vaak je er normaal komt.. Ik kom hier bijna nooit in het centrum...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, mijn broertje is eergisteren wel even wezen kijken en de baardaap ook heel even, ik heb dus de verslagen, en zelf heb ik een stukje op TV gezien en dat vind ik meer dan genoeg
Oh, dat huis dat niet echt bestand is tegen steenslag?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, mijn broertje is eergisteren wel even wezen kijken en de baardaap ook heel even, ik heb dus de verslagen, en zelf heb ik een stukje op TV gezien en dat vind ik meer dan genoeg
Er staan nu 200 man binnen te dansen de netzoveel buitenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, dat huis dat niet echt bestand is tegen steenslag?
Ik kom er als ik er moet zijn, en ga daar niet zomaar rondhangen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik weet niet hoe vaak je er normaal komt.. Ik kom hier bijna nooit in het centrum...
Zoiets ja... Met koninginnedag ga ik ook niet de stad in omdat ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom er als ik er moet zijn, en ga daar niet zomaar rondhangen.
Damn!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan nu 200 man binnen te dansen de netzoveel buiten
Jullie centrum is veel groter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets ja... Met koninginnedag ga ik ook niet de stad in omdat ...
Ik vind um echt schitterend, toen ik die voor het eerst zag, man, ik lag echt dubbel.quote:
Ik zou de achtergrond van het verhaal wel willen weten!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind um echt schitterend, toen ik die voor het eerst zag, man, ik lag echt dubbel.
Die hebben er tot ca. 1950 ook gereden.quote:
Waarom.. U vraagt wij schrijvenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:51 schreef ToT het volgende:
Ff gegoogled; fout van de vriendin dus!
Maar dan nog; die tattoo artist moet ook een crystal meth--verslaafde zijn als hij zoiets maakt!
Het is óf een prank (for life) óf een geniale fout, het resultaat blijft toppie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:51 schreef ToT het volgende:
Ff gegoogled; fout van de vriendin dus!
Maar dan nog; die tattoo artist moet ook een crystal meth--verslaafde zijn als hij zoiets maakt!
Het is een ouwe, maar de Gup of wie dan ook draaide zojuist Jon Bovi.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoeveel fouten kan je maken in een zin en een naam dan?
Ja maar die fout in de zin ook nog eens... OMGquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een ouwe, maar de Gup of wie dan ook draaide zojuist Jon Bovi.
Wie weet lopen er wel mensen rond met Stolling Rones op hun arm, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar die fout in de zin ook nog eens... OMG
Ja zijn vriendin had het verkeerd opgeschreven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar die fout in de zin ook nog eens... OMG
Minus de bbq!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah kreng ligt dus weer te spartelen op het droge. Als een koikarper in een AZCamping.
JA maar er staat ook een dubbele "is" in de quote-zin.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zijn vriendin had het verkeerd opgeschreven.Maar dan nog moet die tattoo-artiest wel even achter z'n oren krabben als hij het papiertje onder ogen krijgt!
Dat zag ik!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JA maar er staat ook een dubbele "is" in de quote-zin.
Nee, wat Shoef zegt, 'u vraagt, wij zetten hem'.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zijn vriendin had het verkeerd opgeschreven.Maar dan nog moet die tattoo-artiest wel even achter z'n oren krabben als hij het papiertje onder ogen krijgt!
Nou bij mij was er wel echt goed overleg, maar het was ook wel een tattoo van 600 gulden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, wat Shoef zegt, 'u vraagt, wij zetten hem'.
Shit, dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JA maar er staat ook een dubbele "is" in de quote-zin.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat voor allochtoon/asielzoeker/indiër/marokkaan/swazilander heb je dan op je arm losgelaten?![]()
![]()
![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat voor allochtoon/asielzoeker/indiër/marokkaan/swazilander/alcoholist heb je dan op je arm losgelaten?![]()
![]()
![]()
Je kunt gewoon met je eigen ontwerp aankomen en dan wordt dat gekopieerd op je arm (met een stift of zo..) en dan daarna er overheen met echt inktquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, wat Shoef zegt, 'u vraagt, wij zetten hem'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |