Je vind vast wel ergens een offshore account om die zooi te stallen.quote:
ik had ooit een rekening in Belgiëquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vind vast wel ergens een offshore account om die zooi te stallen.
Jammer van die bonus.quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga op dit tijdstip niemand meer lastigvallen. Dank aan GAP en reserveGUP en alle DJ's en ook de luisteraars voor hun engelengeduld. Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
Waarom niet meteen Luxemburg?quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ooit een rekening in België
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga op dit tijdstip niemand meer lastigvallen. Dank aan GAP en reserveGUP en alle DJ's en ook de luisteraars voor hun engelengeduld. Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
roepie roepie vogelquote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer van die bonus.
Had je een programmeur uit India kunnen inhuren voor een paar roepies...
België was makkelijker aan te rijdenquote:
Meer een zoepie zoepie fogelquote:
Vlegelquote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
België was makkelijker aan te rijden
Ik begraaf het altijd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ooit een rekening in België
ik ben een vlegel, de geheime vriendin van ToT, de kloon van een puberquote:
Ik heb ook een beuk in de tuin staan, ik begin daar wel met zoekenquote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij de 6e berkenboom linksaf en dan bij 3e beuk.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent de mysterieuze Aziatische vriendin? Heb je wel snel Nederlands geleerd
quote:Op maandag 21 december 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Door dit nummer heb ik weer zin om naar Barcelona te reizen.
* Fogel gaat morgen een paar mails sturen om zo'n reis "noodzakelijk" te maken
Jij droomt over Californie?quote:
en wanneer gaan we naar de Carmina ?quote:Op maandag 21 december 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Door dit nummer heb ik weer zin om naar Barcelona te reizen.
* Fogel gaat morgen een paar mails sturen om zo'n reis "noodzakelijk" te maken
Iets lastiger om daar een "noodzaak" voor te vinden. Maar als ze het in Barcelona op het programma hebben kan ik het vast combineren.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
en wanneer gaan we naar de Carmina ?
Madrid vind ik ook een prima stad hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van de band SKA-P?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Jij zegt het hè voordat ik weer de schuld krijgquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Stomme ZiggoIk had wel opeens gepaste stilte
alles is mijn schuld, dat weet je toch?quote:Op maandag 21 december 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Jij zegt het hè voordat ik weer de schuld krijg
gelukkig kan ik jou de schuld gevenquote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
alles is mijn schuld, dat weet je toch?
Zo is het opgenomen!quote:Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef sacha het volgende:
waarom zingt Jim alleen in mijn linker oor?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Madrid vind ik ook een prima stad hoor
Ken ze niet , maar klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van de band SKA-P?![]()
van de postbode moet het snoer linksquote:Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo is het opgenomen!
En je hebt je koptelefoon verkeerd om op!
Staat er ergens een L en een R?quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
van de postbode moet het snoer links
beetje debuggenquote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met een code wat niet helemaal lekker werkt.
Da's meestal juist...quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
van de postbode moet het snoer links
quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef ToT het volgende:
Oh maar met de koptelefoon op ook links!HAHA!
Speakers al die tijd verkeerd aangesloten dus?
heb ik hier ook staan maar de ducttape oren hebben het beste geluidquote:Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb een met zonder kabels maar met L en R
Zijn dat die hele dure?quote:Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
heb ik hier ook staan maar de ducttape oren hebben het beste geluid
Duh!quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef ToT het volgende:
Oh maar met de koptelefoon op ook links!HAHA!
Speakers al die tijd verkeerd aangesloten dus?
Ik moet ze nu weer allemaal herstellen...quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx nog, MadMaster, ik heb nog net alles kunnen horen. Kloten met tags is leuk
Ooit vond ik dit een heel mooi nummerquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Hazes had hiervoor al een nekschot verdiend en Guus mag daarna
heeft ook heel lang in je onderschrift gestaanquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit vond ik dit een heel mooi nummer
Ik vind het refrein echt te debiel, en ook hoe hij het zingt gaan mijn nekharen recht overeind van staan!quote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het origineel, zonder valse sentimentenquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
jep... toen had ik nog hoopquote:Op maandag 21 december 2015 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ook heel lang in je onderschrift gestaan
De versie van Guus loopt wel bloeiender, maar idd @ valse sentimenten.quote:Op maandag 21 december 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het origineel, zonder valse sentimenten
Amen en dank voor de mooie uitvaartquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ruzie met gup, 2 koikarpers kwijt.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
ik ben hier de Zeeuwse, dat dat ff duidelijk isquote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben hier de Zeeuwse, dat dat ff duidelijk is
Hrieps. Daar heb je er twee van, dus welke?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me woont in Grijpskerke.
Nee de vijver lek.quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?
naar complimentjesquote:
Whut?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hrieps. Daar heb je er twee van, dus welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |